بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
بازی با ایده‌ها به کمک A/B تست

راهنمای جامع تست A/B: بازی با ایده‌ها! هنر بهینه‌سازی تبلیغات

آزمایش مبنا و پایه علم است و هر نظریه‌ای پیش از اثبات از روندهای آزمون و خطا عبور می‌کند. بازاریابی نیز به عنوان یک علم مدرن از این روند بی‌نیاز نیست. در مارکتینگ آزمون‌های مختلفی در دست داریم تا از طریق آن به ارزیابی عملکرد کمپین‌ها بپردازیم. یکی از این آزمون‌ها تست ‌A/B است که با عنوان آزمون تقسیم نیز شناخته می‌شود. از طریق این

بیشتر بخوانید
پیشی گرفتن از رقبا با اجرای تبلیغات موثر

آموزش تبلیغات موثر: رقبا را پشت سر بگذارید!

امروزه دنیای تجارت یک دنیای رقابتی است و شرکت‌ها از تبلیغات برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده می‌کنند. تبلیغات نقش مهمی در راه‌اندازی یک کسب‌وکار، ایجاد یک برند، و معرفی یک شرکت، محصول یا خدمات به مخاطبان دارد. در این مقاله به اهمیت تبلیغات در رشد و ارتقا مشاغل می‌پردازیم و نکات قابل توجه و استراتژی‌هایی را برای انجام تبلیغات موثر معرفی می‌کنیم. اهمیت تبلیغات

بیشتر بخوانید

راهنمای وفاداری مشتری: بررسی رازهای ماندگاری + راهکارهای خلاقانه

ایجاد مشتریان وفادار می‌تواند هدف مطلوب هر کسب‌وکاری باشد. درآمد پایدار و تبلیغات انسانی از مهم‌ترین مزایایی است که مشتریان وفادار برای شرکت‌ها ایجاد می‌کنند. راه ساختن مشتری وفادار چیست و چگونه می‌توان چنین مشتریانی را حفظ کرد؟ در این مقاله به معرفی وفاداری مشتری، و اهمیت و مزایای آن در کسب‌وکار می‌پردازیم و تکنیک‌هایی برای ایجاد وفاداری در مشتری را بیان خواهیم کرد. چه

بیشتر بخوانید
چگونه نیاز مشتری را بشناسیم

نیاز مشتری چیست؟ چگونه نیاز مشتری را بشناسیم؟

شناسایی نیازهای مشتری برای هر کسب‌وکاری اصل اول بقا و ادامه حیات است. شناسایی نیازها بر یافتن و حفظ مشتری تمرکز دارد تا درنهایت به فروش پایدار منجر شود. این وظیفه‌ای است که شبکه فروش و بازاریابان بر عهده دارند تا با استفاده از تکنیک‌های ویژه، نیاز مشتری را بشناسند و بکوشند تا آن نیازها را به بهترین نحو برآورده کنند. در این مقاله نیاز

بیشتر بخوانید
بازگشت تضمینی به قلب مشتری

10 متن پیامک عذرخواهی: بازگشت تضمینی به قلب مشتری

سفارش اشتباهی ارسال کرده‌اید و مشتری عصبانی است؟ خدمات‌تان پاسخگوی نیاز مشتری نبوده و نگران از دست دادن مشتری هستید؟ فاکتور اشتباه به ضرر مشتری صادر کرده‌اید؟ سرورهای‌تان از دسترس خارج شده و کاربران‌تان متضرر شده‌اند؟ هیچ راه برای بازگشت به گذشته وجود ندارد. اما شما می‌توانید مسئولیت امور را بپذیرید و با ارسال متن معذرت خواهی رابطه‌تان را با مشتری نجات دهید. در این

بیشتر بخوانید
خبرنامه پیامکی یکی استرانژی بازاریابی موثر

خبرنامه پیامکی و افزایش درآمد: یک استراتژی بازاریابی سریع و موثر

در بازاریابی امروز حفظ مشتریان به مراتب اهمیتی بیش از یافتن مشتری جدید دارد. کسب‌وکاری که بر اثر سهل‌انگاری مشتری وفادار خود را از دست بدهد باید سه برابر توان و هزینه برای جذب مشتری جدید بگذارد. بنابراین حفظ ارتباط و تقویت تعامل با مشتری یک اصل اساسی در مارکتینگ است. عضویت مشتری در خبرنامه پیامکی می‌تواند ضامن این ارتباط باشد، اگر با اصول و

بیشتر بخوانید
استاد کال تو اکشن باش و کلیک کن

دعوت به اقدام CTA: استاد کال تو اکشن باش – کلیک کن!

فراخواندن یا دعوت برای اقدام یکی از عناصر اساسی در محتوای بازاریابی است. انگیزه دادن به مخاطب برای کلیک کردن و دنبال کردن گام بعدی در یک کمپین، هدف اصلی یک کال تو اکشن دقیق را بیان می‌کند. هدفی که در تاثیر گذاشتن بر مشتریان بالقوه و راهنمایی خریداران به انجام خرید و اقدام نقش اساسی را دارد. در این مقاله به توضیح CTA و

بیشتر بخوانید
هفت استراتژی فروش محله‌ای

تبلیغات منطقه‌ای: 7 استراتژی فروش محله‌ای + ترفندهای شهری!

بازاریابی محلی بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی گسترده برای انواع مشاغل کوچک و بزرگ است. این استراتژی می‌تواند برند شما را در مقابل مخاطبان محلی گسترده‌تری قرار دهد که احتمالاً در آینده نزدیک از مشتریان ثابت کسب و کار شما خواهند بود. اما به عنوان یک بازاریاب چه کاری می‌توانید انجام دهید تا دسترسی کسب و کار خود را با مخاطبان در یک منطقه

بیشتر بخوانید
کاربردها و مزایای پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن چیست؟ بررسی کامل مزایا و معایب

شرکت‌های مختلف با افزایش استفاده از تلفن همراه، استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه را جدی‌تر دنبال می‌کنند. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن از اعلان‌ها به صورت پوش برای اطلاع‌رسانی و درگیر کردن مخاطبان خود با محصولات‌شان استفاده می‌کنند. درک نحوه عملکرد پوش نوتیفیکیشن به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را به شکل مدرن‌تر و فراگیرتری تدوین کنند. در این مقاله پوش نوتیفیکیشن را معرفی می‌کنیم

بیشتر بخوانید

متن برای مسافر خارج از کشور | متن خداحافظی برای بدرقه مسافر

خداحافظی همیشه دشوار است و یافتن کلمات مناسب برای خداحافظی کردن دشوارتر. این روزها بسیاری از ما در حال تجربه جدایی با عزیزان و دوستان‌مان هستیم که یا برای همیشه و یا به طور موقت باید با آن‌ها خداحافظی کنیم و سفر بخیر بگوییم. به همین دلیل است که این لیست از پیام‌های خداحافظی صمیمانه و معنادار را گرد آورده‌ایم تا به کسانی که در

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .