پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

از ۱ تا ۲۱ اسفند، مدیانا در یک اقدامی بی‌سابقه بزرگ‌ترین مسابقه پیامکی سال با نام «بهترین پیامک سال» را برگزار کرد. در این مسابقه نویسنده‌ها و کپی‌رایترها از ۱ تا ۱۰ اسفند فرصت داشتند که پیامک‌های جذابی که برای مشتریان یک کسب‌وکار فرستاده‌اند را در مسابقه شرکت دهند تا هیات داوران از میان آن‌ها ۱۵ پیامک را انتخاب کنند و پس از آن ۳

بیشتر بخوانید

رمزگشایی بازاریابی خدمات: بررسی عمیق سرویس مارکتینگ + 7 استراتژی

در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیر تعداد استارت آپ‌های خدماتی، شاهد تحول در بازار کسب‌وکارهای خدماتی بوده‌ایم. تا پیش از این، خدمات به عنوان نیرویی که برای انجام امور ضروری زندگی روزمره به خدمت گرفته می‌شود مطرح بود و اینک این نیرو در قالب شرکت‌هایی ارائه می‌شود که صاحب پلتفرم هستند و در فضایی رقابتی فعالیت دارند. در این مقاله به معرفی بازاریابی خدمات و

بیشتر بخوانید
هزینه جذب مشتری cac چیست

هزینه جذب مشتری یا CAC چیست؟ کاهش هزینه‌ها + افزایش بهره‌وری

هزینه جذب مشتری، که بیشتر به عنوان CAC شناخته می‌شود، یک معیار اساسی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند منابعی را که برای به دست آوردن یک مشتری استفاده می‌شود اندازه‌گیری کنند. این شامل هزینه‌های مالی که در طول بازاریابی متحمل می‌شوید و همچنین منابع انسانی مورد استفاده در فروش نیز می‌شود. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که CAC چیست و چرا مهم است

بیشتر بخوانید
استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی: از مفهوم تا عمل در دنیای نوآوری و رشد

در دنیای کسب و کار، رقابت همواره یکی از چالش‌های اصلی شرکت‌ها بوده است. شرکت‌ها همواره در تلاشند تا با ارایه محصولات و خدمات بهتر از رقبای خود، سهم بیشتری از بازار را به دست آورند. اما این رقابت همواره منجر به افزایش هزینه‌ها و کاهش سودآوری می‌شود. استراتژی اقیانوس آبی، یک استراتژی جدید و نوآورانه است که می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا از

بیشتر بخوانید
آموزش تبلیغات همسان

آموزش تبلیغات همسان: مرحله به مرحله + مثال‌های واقعی

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات است که با فرم و عملکرد پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود مطابقت دارد. این نوع تبلیغ در واکنش به افزایش تبلیغات در شکل و فرم‌های مختلف در پلتفرم‌ها ایجاد شد تا آزارنده نباشد و توجه مخاطب را برانگیزد. در این مقاله به معرفی تبلیغات همسان و مزایا و معایب آن می‌پردازیم و مراحل ایجاد کمپین تبلیغ همسان را مورد

بیشتر بخوانید
در متن پیامک افتتاحیه چه بنویسیم

در متن پیامک افتتاحیه چه بنویسیم؟+ انواع نمونه متن پیامک برای افتتاحیه 

آغاز به کار در هر حوزه و زمینه‌ای ارزشمند است، به‌ویژه که این آغاز راهی جدید باشد. به همین دلیل است که ما همیشه این آغازها مانند تولد، ازدواج، شروع به کار، قبول دانشگاه و… را جشن می‌گیریم. افتتاحیه کسب‌وکار نیز از این جهت اهمیت دارد که هم آغاز راهی تازه است و هم می‌تواند این آغاز را با حضور مخاطبان و مشتریان به رویدادی

بیشتر بخوانید
ارسال-پیامک-کد-اعتبارسنجی-تا-رمز-یکبار-مصرف

ارسال پیامک otp، از کد اعتبارسنجی تا رمز یک‌بار مصرف

کد اعتبارسنجی و رمز یک‌بارمصرف امروزه جای خود را در میان کسب‌وکارهای اینترنتی و پلتفرم‌های میزبان حساب و اکانت‌ها باز کرده و تا حد بسیار زیادی مانع هک و سرقت حساب‌ها شده است. در این مقاله به معرفی پیامک otp و سازوکار اجرا و نحوه کارکرد کد اعتبارسنجی می‌پردازیم و مزایا و کاربرد آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین نحوه استفاده از آن از

بیشتر بخوانید
نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت پیامک چیست؟ نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت تماس‌های دریافتی از یک سیم‌کارت به سیم‌کارتی دیگر روش شناخته‌شده‌ای است که عموم مردم با آن آشنا هستند و از این قابلیت در گوشی‌ها استفاده کرده‌اند. اما شاید خیلی‌ها ندانند که مانند تماس، پیامک را نیز می‌توان از یک خط به خط دیگر دایورت کرد. در این مقاله دایورت اس‌ام‌اس و روش دایورت را در اپراتورهای مختلف و گوشی‌های اندروید و ios معرفی و

بیشتر بخوانید
راهنمای ارسال گروهی در واتساپ

راهنمای کامل ارسال پیام گروهی در واتساپ ( + قابلیت broadcast)

واتس‌اپ همچنان یکی از پرکاربردترین پیام‌رسان‌ها در ایران است که به دلیل فضای ساده و راحتی استفاده از آن و همچنین قابلیت تماس هواداران بسیاری دارد. نسخه تجاری آن نیز مورد استفاده کسب‌وکارهای زیادی قرار گرفته است. اما برخی همچنان فکر می‌کنند که این اپ در ارسال پیام انبوه محدودیت دارد و به همین خاطر از استفاده از آن صرفنظر می‌کنند. در این مقاله روش‌های

بیشتر بخوانید
راهنمای جامع تحقیقات بازار

صفرتاصد تحقیقات بازار: استخراج اطلاعاتی همچون طلا!

مصرف‌کنندگان امروزی تفاوت بسیاری با خریداران قدیمی دارند. آن‌ها درباره محصول یا خدمات شما تحقیق می‌کنند و تصمیمات خریدشان را خودشان می‌گیرند. آن‌ها به جای صحبت با نمایندگان فروش شما، درباره نیاز خود در صفحه‌های اینترنتی جست‌وجو می‌کنند و نظرات آنلاین را می‌خوانند. در چنین وضعیتی، آیا شما استراتژی بازاریابی خود را با شرایط امروزی تطبیق داده‌اید؟ در این مقاله به چگونگی انجام یک مطالعه

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .