lbsMobile
lbs tag
با پیامک آنلاین باشید
ارسال پیامک زنده مکان محور 

بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات

نمونه متن اس ام اس ماه رمضان+تاریخ دقیق ماه رمضان 1402

ماه رمضان برای مسلمانان یکی از شیرین‌ترین ماه‌های سال است؛ آواز ربنای استاد شجریان در سفره افطار یکی از خاطره‌های خوب مردم ایران از سفر یک ماهه رمضان است. نهمین ماه از تقویم اسلامی که در آن علاوه بر واجب بودن روزه، توصیه اکید به تزکیه نفس شده است.  ماه رمضان تنها مخصوص کشورهای اسلامی نیست و در کل دنیا به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید

آمیخته بازاریابی (Mix Marketing) چیست؟ آموزش کامل استراتژی‌ها (4P, 7P, 15P, 4c)

داشتن یک محصول با کیفیت، به‌تنهایی موفقیت شما را تضمین نمی‌کند. برای این‌که از بازار هدف خود، نتیجۀ مطلوبی را دریافت کنید، به بازاریابی محصول نیاز دارید. یکی از کارآرمدترین ابزار بازاریابی، آمیخته بازاریابی (Marketing Mix) یا میکس مارکتینگ است. این اصطلاح که تمرکز شما را در بازاریابی به چند بخش مهم معطوف می‌کند، به «چهار پی» (4P) بازاریابی شناخته می‌شود: قیمت (Price)، محصول (Product)،

بیشتر بخوانید

بازار هدف (Target Market) چیست؟ 5 روش برای شناسایی بازار هدف

بازاریابی هدف (Target Marketing)، بازار را براساس ویژگی‌های مشتریان دسته‌بندی کرده، و آن‌هایی را که به محصولات شما نیاز بیش‌تری دارند، شناسایی می‌کند. با این روش می‌توانید مشتریان بالقوۀ ایده‌آل خود را بشناسید؛ که به مجموعۀ این افراد، بازار هدف (Target Market) می‌گویند. بنابراین شناسایی و درک بازار هدف برای طراحی استراتژی بازاریابی شما ضروری است. در این مقاله شرح می‌دهیم، که بازار هدف چیست

بیشتر بخوانید
اشتباهات طراحی لوگو

اشتباهات رایج در طراحی لوگو – 10 اشتباهی که در طراحی لوگو نباید مرتکب شوید

مهم‌ترین جلوۀ بصری برند شما، و معمولاً اولین چیزی که دربرابر چشم مخاطبان‌تان قرار می‌گیرد، لوگوی شماست. بنابراین مرتکب نشدن اشتباه در طراحی لوگو روی اولین برداشت مشتریان از برند شما، نقشی اساسی دارد. به‌همین‌خاطر اشتباهات رایج در طراحی لوگو، ممکن است صدمات جبران‌ناپذیری را به برندینگ شما وارد کند. یک لوگوی خوب، نشان دهندۀ هویت برند شماست؛ و بیان‌گر این است، که شما چه

بیشتر بخوانید
استراتژی برندینگ

مراحل برندینگ چیست؟ 7 استراتژی برندسازی

انتخاب این‌که می‌خواهید مردم برند (Brand) شما را چطور بشناسند و آن را چگونه توصیف کنند، هدف اصلی فرایند برندسازی (The Process Of Branding) است. اگر شما به‌صورت آگاهانه تصویر برند خود را ترسیم کنید، آن‌وقت نام تجاری‌تان همیشه در یاد مخاطبان‌تان آن‌طوری که خواستۀ شماست، خواهد ماند. بسیاری از کسب و کارها، به ایجاد یک استراتژی برندسازی (Branding Strategy) اهمیت نمی‌دهند؛ و یا ممکن

بیشتر بخوانید
مراحل بازاریابی درونگرا

4 گام اصلی بازاریابی درونگرا (گام اول – جذب مخاطب)

جذب مخاطب (Attract) اولین گام اول بازاریابی درونگرا است که هدفش جذب افراد بیشتر از طریق فضای آنلاین برای تبدیل آنها به مشتری در مراحل بعدی است. هنگامی که استراتژی بازاریابی درونگرا به درستی اجرا شود، این امکان را برای کسب و کارها فراهم می‌کند که کاربران عادی را به بازدیدکنندگان همیشگی، مشتریان جدید و مروجین برند شما تبدیل کند. در ادامه به گام اول

بیشتر بخوانید
پنل اس ام اس کلینیک زیبایی

پنل اس ام اس برای کلینیک‌ها (زیبایی، درمان و پزشکی)

در دوران امروز که همه افراد یک گوشی هوشمند در جیب خود دارند، برقراری ارتباط سریع، موثر و ارزان اهمیت دارد. این موضوع برای همه کسب و کارها از جمله کلینیک‌های زیبایی و خدمات پزشکی نیز مهم است. کلینیک‌ها برای اینکه بتوانند مشتریان زیادی به دست آورند و خدمات سازمانی خود را به صورت اتوماسیون انجام دهند، به راه‌حل‌های پیشرفته نیاز دارند. پنل اس ام

بیشتر بخوانید
مدیر بازاریابی

مدیر بازاریابی (Marketing Manager) کیست؟ وظایف یک مدیر مارکتینگ چیست؟

با اینکه صحبت‌های زیادی دربارۀ بازاریابی محصول و شیوه‌های آن می‌شود، اما این مسئله که مدیر بازاریابی (Marketing Manager) کیست و یک مدیر مارکتینگ چه وظایفی دارد، کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. مدیر بازاریابی کسی است که استراتژی بازاریابی محصول یک شرکت را تنظیم و اجرا می‌کند. او با مدیریت بازاریابی (Marketing Management)  یک برند، تلاش می‌کند که محصولات و خدمات به‌بهترین‌شکل به گوش

بیشتر بخوانید
متن نوبت‌دهی آرایشگاه

کامل‌ترین متن نوبت‌دهی آرایشگاه (نوروز 1402)

آرایشگری شغلی جذاب و هنری توام با سختی‌های فراوان است. تصویری که همه ما از سالن‌های زیبایی داریم یک تصویر شلوغ و پر از همهمه است، جایی که صدا به صدا به سختی می‌رسد و معطل شدن در آنجا امری عادی طلقی می‌شود! تا جایی که نوبت گرفتن برای آرایشگاه هیچوقت خاصیت دقیق “ثبت نوبت” را ندارد و صرفا جنبه اطلاع‌رسانی برای حضور را دارد.

بیشتر بخوانید
تبلیغات کلینیک چشم پزشکی

بهترین پنل اس ام اس برای کلینیک چشم پزشکی

پیامک به دلیل سهولت استفاده، قیمت مناسب و در دسترس بودن، موثرترین شکل ارتباط در کلینیک‌ها و مراکز درمانی است. به ویژه برای کلینیک‌های چشم پزشکی که برای برای برقراری ارتباط با بیماران، پزشکان و کارکنان به بستری مطمئن، کاربردی و امن نیاز دارند، پنل پیامکی می‌تواند بهترین راهکار موجود باشد. در این بررسی به مزایا و کاربردهای پنل اس ام اس برای کلینیک چشم

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .