بلاگ مدیانا

Search
پر بازدید‌ترین مقالات
راه اندازی کمپین های بازاریابی مستقیم در گفتگو با راضیه تاجری

گفت‌وگو با راضیه تاجری درباره راه‌اندازی کمپین‌های بازاریابی مستقیم

راضیه تاجری مدیر سابق دیجیتال مارکتینگ اسنپ‌ تریپ و لیدر تیم پرفورمنس مارکتینگ Global Work & Travel در گفتگویی با مدیانا، از اهمیت بازاریابی مستقیم، تاثیر آن بر کسب‌وکارها، خطاهای رایج در آن و میزان رشدش تا به امروز در ایران می‌گوید.  در این گفت‌وگو، به بررسی جزء به جزء مولفه‌های بازاریابی مستقیم می‌پردازیم و به نکاتی اشاره می‌کنیم که صاحبان کسب‌وکارهای خرد و بزرگ

بیشتر بخوانید

روانشناسی بازاریابی مستقیم چیست و چگونه فروش را افزایش می‌دهد؟

چرا برخی از تبلیغات بلافاصله شما را جذب می‌کنند و برخی دیگر به‌سرعت فراموش می‌شوند؟ دلیل این تفاوت را می‌توانید مطالعات روانشناسی بازاریابی مستقیم پیدا کنید. برندهای موفق از تکنیک‌های شناختی و رفتاری برای تاثیرگذاری بر تصمیم‌گیری مشتریان استفاده می‌کنند.  اما آیا این روش‌ها برای همه کسب‌وکارها مناسب است؟ در این مقاله، به بررسی نحوه استفاده از اصول روانشناسی در بازاریابی مستقیم می‌پردازیم. اگر می‌خواهید

بیشتر بخوانید
خطاهای رایج در بازاریابی مستقیم از زبان حسین صیادی نژاد

خطاهای رایج در بازاریابی مستقیم در گفت‌وگو با محمدحسین صیادی‌نژاد

محمدحسین صیادی‌نژاد، مدیر مارکتینگ جیبیت، در گفت‌وگویی با مدیانا درباره اهمیت تحلیل داده کاربر و شناخت خطاهای رایج در بازاریابی مستقیم صحبت کرد. یکی از روش‌های مهم بازاریابی کسب‌وکارها، دایرکت مارکتینگ (Direct Marketing) یا همان بازاریابی مستقیم است. در سال‌های اخیر این بخش از مارکتینگ در میان کسب‌وکارهای ایران رشد زیادی داشته و برای اثرگذاری و ترغیب مخاطب روش‌های متنوع و خلاقانه‌ای به این اکوسیستم

بیشتر بخوانید
آثار برگزیده جشنواره از سوی داوران اعلام شد

 آثار برگزیده هیأت داوران جشنواره Mediana Awards اعلام شد

به زودی برترین پیامک و ایمیل سال توسط کاربران انتخاب می شود به گزارش تیم برگزاری جشنواره Mediana Awards، فهرست نهایی پیامک‌ها و ایمیل‌های برگزیده توسط هیأت داوران اعلام شد و به‌زودی، فراخوانی برای شرکت در نظرسنجی عمومی و انتخاب آثار برتر منتشر خواهد شد. این آثار شامل ۱۵ پیامک و ۵ ایمیل برتر است که از میان ۸۹۶ اثر ارسالی انتخاب شده‌اند. آثار ارسالی

بیشتر بخوانید
ترندهای بازاریابی مستقیم در 2025

ترندهای بازاریابی مستقیم در سال 2025

پیش‌بینی می‌شود بازاریابی مستقیم در سال ۲۰۲۵ با شخصی‌سازی بیشتر، استفاده از پنل پیامکی و تحلیل داده‌های مشتری متحول شود.   همچنین، هوش مصنوعی، گیمیفیکیشن و بازاریابی صوتی تجربه کاربری را در این نوع بازاریابی بهبود می‌بخشند.  اگر می‌خواهید در دنیای رقابتی امروز موفق باشید، باید از این روش‌ها استفاده کنید. برای کشف بهترین استراتژی‌ها، ادامه مقاله را مطالعه کنید.   ترندهای بازاریابی مستقیم در ۲۰۲۵:

بیشتر بخوانید
لینک پیامکی چیست؟

لینک‌ پیامکی چیست؟ و چگونه به کسب‌وکارها کمک می‌کند؟

در بازاریابی دیجیتال، ابزارهای مختلفی برای ایجاد تعامل و جذب مخاطب استفاده می‌شوند که یکی از مهم‌ترین آن‌ها لینک‌های پیامکی است.  این ابزار به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا ارتباطی سریع‌تر و هدفمندتر با مخاطبان خود برقرار کنند. لینک‌های پیامکی این امکان را فراهم می‌کنند که کاربران به صفحات خاصی هدایت شوند و اطلاعات بیشتری دریافت کنند.  در این مقاله، به بررسی کاربرد، مزایا و نحوه

بیشتر بخوانید
خبرنامه پیامکی چیست؟

خبرنامه پیامکی چیست و چگونه می‌تواند بازدهی تبلیغات شما را افزایش دهد؟

خبرنامه‌های پیامکی به شما امکان می‌دهد پیام‌های خود را مستقیم و بدون تأخیر به مخاطبان هدف ارسال کنید. اگر شما هم به دنبال افزایش بازدهی تبلیغات یا اطلاع‌رسانی به مشتریان هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا با راه‌اندازی و مدیریت سیستم خبرنامه پیامکی، بهترین نتایج را کسب کنید.   خبرنامه پیامکی چیست؟ خبرنامه پیامکی ابزار ارتباطی قدرتمندی است که به سازمان‌ها، شرکت‌ها و

بیشتر بخوانید
استراتژی های تقویت لیست مشترکان پیامک

10 استراتژی ثابت‌شده برای تقویت لیست مشترکین پیامکی

بازاریابی پیامکی به یکی از بهترین ابزارها برای ارتباط مستقیم با مشتریان تبدیل شده است. این روش ساده و شخصی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا در لحظه با مشتریان ارتباط برقرار کنند و نرخ تعامل بالاتری را تجربه کنند. اما قبل از اینکه بتوانید پیامکی ارسال کنید، باید لیست مشترکین پیامکی خود را به‌طور قانونی و کارآمد گسترش دهید. در این مطلب، 10 استراتژی کاربردی

بیشتر بخوانید
نکات ارسال پیامک در کسب وکارهای کوچک

آیا بازاریابی پیامکی یک ابزار ساده و ارزان برای رشد کسب‌وکارهای کوچک است؟

اگر کسب‌وکار کوچکی دارید و تا حالا از پیامک برای تبلیغات استفاده نکرده‌اید، حالا وقت مناسبی است. چرا؟ چون پیامک روشی ساده و مستقیم است که برای کسب‌وکارهای کوچک خیلی خوب جواب می‌دهد. در ایران هم این ابزار برای کسب‌وکارها مقرون‌به‌صرفه است. هزینه هر پیامک معمولاً بین ۸۰ تا ۱۰۰ تومان است و این باعث می‌شود بازاریابی پیامکی یکی از ارزان‌ترین روش‌ها باشد. در این

بیشتر بخوانید
راهنمای استفاده از پیامک برای برقراری ارتباط با کارمندان

راهنمای استفاده از پیامک برای ارتباط با کارکنان کسب‌وکارها

ارسال پیامک به کارکنان از روش‌های ارتباطی مؤثر در کسب‌وکارهای امروز است. شرکت‌ها می‌توانند اعلان‌های مهم خود را از طریق پیامک به کارمندان منتقل کنند و از این طریق با آن‌ها تعاملی بدون وقفه ایجاد کنند. در این مقاله به راهکارهای اجرا و مزایای این روش می‌پردازیم. راهکارهای ارسال پیامک برای بهبود ارتباط با کارکنان برای بهبود ارتباط با کارکنان از طریق پیامک، باید به

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .