بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
نحوه نوشتن پیام تبریک انتخابات

پیام تبریک انتخابات: چگونه بنویسیم؟ 7 نمونه پیام تاثیرگذار

انتخابات یکی از مهم‌ترین ارکان دموکراسی است که به مردم امکان می‌دهد تا در فرایندی دموکراتیک نمایندگان خود را انتخاب کنند. پیام تبریک انتخابات می‌تواند فرصتی برای قدردانی از حضور مردم در انتخابات و تبریک پیروزی به منتخبان در انتخابات باشد. در این مقاله اهمیت ارسال پیام تبریک برای منتخبان، نکاتی که در نوشتن پیام تبریک باید مدنظر قرار داد و چگونگی نوشتن پیام را

بیشتر بخوانید
نکات متن تبریک انتخابات

پیام آرزوی موفقیت در انتخابات: نمونه پیام + نکات مهم

انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی در هر جامعه‌ای است. در این روز، مردم با حضور خود در پای صندوق‌های رای، سرنوشت کشور، استان یا شهر خود و به طور کلی آینده خود را رقم می‌زنند. برخی از افراد، گروه‌ها، احزاب بنا به ارتباط با کاندیدا یا موقعیتی که دارند لازم می‌بینند آرزوی موفقیت و یا تبریک پیروزی ارسال کنند. این پیام‌ها می‌تواند از طریق

بیشتر بخوانید
روش های مختلف تبلیغات انتخاباتی

اصول و روش‌های تبلیغات انتخاباتی: افزایش شانس موفقیت با چند تکنیک حرفه‌ای

انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی در یک جامعه است که طی آن مردم از میان نامزدهای مختلف، فرد یا افرادی را برای تصدی یک مقام انتخاب می‌کنند. عامل مهمی که بر نتیجه انتخابات تاثیر فراوان دارد، تشکیل ستاد و اجرای کمپین‌های متنوع تبلیغاتی است. در این مقاله به معرفی اصول تبلیغات انتخاباتی و روش‌های شناخته‌شده و موثر تبلیغات می‌پردازیم. اصول تبلیغات انتخاباتی برای دستیابی

بیشتر بخوانید
شعار های تبلیغاتی تاثیر گذار

موثرترین شعار تبلیغاتی: نمونه‌هایی عالی + ترفندهای موثر

شعار تبلیغی یکی از ابزارهای موثر در انتخابات است که می‌تواند تاثیر زیادی بر رای‌دهندگان داشته باشد. در کشورهایی که انتخابات در آن‌ها به شکل حزبی برگزار می‌شود، احزاب برای انتخاب شعارهای انتخاباتی کمپین‌های بزرگی را اجرا می‌کنند. چون در این کشورها شعارها موتور محرکه برای پیشبرد کمپین اصلی است. در کشور ما نیز چند سالی است که اهمیت شعار هم برای احزاب و هم

بیشتر بخوانید
نمونه پیامک‌های تور لحظه آخری برای فروش تمام بلیط ها

20 متن پیامک تور لحظه آخری: بلیتی باقی نخواهد ماند!

امروزه مسافران بیش از هر ابزاری از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای تحقیق و برنامه‌ریزی درباره سفر و خرید بلیت استفاده می‌کنند. آژانس‌های گردشگری و مسافرتی نیز با توجه به این موضوع، بازاریابی موبایلی را به عنوان کانال جذب مشتری در نظر گرفته‌اند. در این زمینه بازاریابی پیامکی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای فروش بلیت‌های لحظه آخری است. در این مقاله به اهمیت ارسال پیامک

بیشتر بخوانید
چگونه نیاز مشتری را بشناسیم

نیاز مشتری چیست؟ چگونه نیاز مشتری را بشناسیم؟

شناسایی نیازهای مشتری برای هر کسب‌وکاری اصل اول بقا و ادامه حیات است. شناسایی نیازها بر یافتن و حفظ مشتری تمرکز دارد تا درنهایت به فروش پایدار منجر شود. این وظیفه‌ای است که شبکه فروش و بازاریابان بر عهده دارند تا با استفاده از تکنیک‌های ویژه، نیاز مشتری را بشناسند و بکوشند تا آن نیازها را به بهترین نحو برآورده کنند. در این مقاله نیاز

بیشتر بخوانید
بازگشت تضمینی به قلب مشتری

10 متن پیامک عذرخواهی: بازگشت تضمینی به قلب مشتری

سفارش اشتباهی ارسال کرده‌اید و مشتری عصبانی است؟ خدمات‌تان پاسخگوی نیاز مشتری نبوده و نگران از دست دادن مشتری هستید؟ فاکتور اشتباه به ضرر مشتری صادر کرده‌اید؟ سرورهای‌تان از دسترس خارج شده و کاربران‌تان متضرر شده‌اند؟ هیچ راه برای بازگشت به گذشته وجود ندارد. اما شما می‌توانید مسئولیت امور را بپذیرید و با ارسال متن معذرت خواهی رابطه‌تان را با مشتری نجات دهید. در این

بیشتر بخوانید
خبرنامه پیامکی یکی استرانژی بازاریابی موثر

خبرنامه پیامکی و افزایش درآمد: یک استراتژی بازاریابی سریع و موثر

در بازاریابی امروز حفظ مشتریان به مراتب اهمیتی بیش از یافتن مشتری جدید دارد. کسب‌وکاری که بر اثر سهل‌انگاری مشتری وفادار خود را از دست بدهد باید سه برابر توان و هزینه برای جذب مشتری جدید بگذارد. بنابراین حفظ ارتباط و تقویت تعامل با مشتری یک اصل اساسی در مارکتینگ است. عضویت مشتری در خبرنامه پیامکی می‌تواند ضامن این ارتباط باشد، اگر با اصول و

بیشتر بخوانید
هفت استراتژی فروش محله‌ای

تبلیغات منطقه‌ای: 7 استراتژی فروش محله‌ای + ترفندهای شهری!

بازاریابی محلی بخش مهمی از یک استراتژی بازاریابی گسترده برای انواع مشاغل کوچک و بزرگ است. این استراتژی می‌تواند برند شما را در مقابل مخاطبان محلی گسترده‌تری قرار دهد که احتمالاً در آینده نزدیک از مشتریان ثابت کسب و کار شما خواهند بود. اما به عنوان یک بازاریاب چه کاری می‌توانید انجام دهید تا دسترسی کسب و کار خود را با مخاطبان در یک منطقه

بیشتر بخوانید
کاربردها و مزایای پوش نوتیفیکیشن

پوش نوتیفیکیشن چیست؟ بررسی کامل مزایا و معایب

شرکت‌های مختلف با افزایش استفاده از تلفن همراه، استراتژی‌های بازاریابی مبتنی بر تلفن همراه را جدی‌تر دنبال می‌کنند. توسعه‌دهندگان اپلیکیشن از اعلان‌ها به صورت پوش برای اطلاع‌رسانی و درگیر کردن مخاطبان خود با محصولات‌شان استفاده می‌کنند. درک نحوه عملکرد پوش نوتیفیکیشن به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا استراتژی‌های بازاریابی خود را به شکل مدرن‌تر و فراگیرتری تدوین کنند. در این مقاله پوش نوتیفیکیشن را معرفی می‌کنیم

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .