بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
روز روابط عمومی

15 نمونه متن تبریک روز روابط عمومی + اصول نگارش

در دنیای پیچیده و ارتباط محور امروز، روابط عمومی نقش کلیدی در موفقیت سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها ایفا می‌کند. به همین مناسبت، روز روابط عمومی فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاش‌های فعالان این حوزه است که پل ارتباطی  بین اطلاعات و مخاطبان بنا می‌کنند. در این مقاله به 15 نمونه متن برای تبریک روز روابط عمومی، اصول نگارش متن و همچنین تاریخ روز ارتباطات و روابط

بیشتر بخوانید
تعریف پروموشن

پروموشن چیست؟ راهنمای کامل نحوه پیاده‌سازی+ معرفی انواع پروموشن

چه تازه‌کار باشید چه باتجربه، معرفی محصول به مشتریان کلید موفقیت هر کسب‌وکاری است. هر چقدر بیشتر بتوانید محصول خود را تبلیغ کنید، شانس موفقیت شما به همان اندازه افزایش می‌یابد. اینجاست که نقش “پروموشن” پررنگ می‌شود. اگر با مفهوم پروموشن و انواع مختلف آن آشنایی ندارید، این مطلب را از دست ندهید.  پروموشن به چه معناست؟ معنی پروموشن (Promotion) در زبان فارسی ترویج، پیشبرد

بیشتر بخوانید
مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

از ۱ تا ۲۱ اسفند، مدیانا در یک اقدامی بی‌سابقه بزرگ‌ترین مسابقه پیامکی سال با نام «بهترین پیامک سال» را برگزار کرد. در این مسابقه نویسنده‌ها و کپی‌رایترها از ۱ تا ۱۰ اسفند فرصت داشتند که پیامک‌های جذابی که برای مشتریان یک کسب‌وکار فرستاده‌اند را در مسابقه شرکت دهند تا هیات داوران از میان آن‌ها ۱۵ پیامک را انتخاب کنند و پس از آن ۳

بیشتر بخوانید
در متن پیامک افتتاحیه چه بنویسیم

در متن پیامک افتتاحیه چه بنویسیم؟+ انواع نمونه متن پیامک برای افتتاحیه 

آغاز به کار در هر حوزه و زمینه‌ای ارزشمند است، به‌ویژه که این آغاز راهی جدید باشد. به همین دلیل است که ما همیشه این آغازها مانند تولد، ازدواج، شروع به کار، قبول دانشگاه و… را جشن می‌گیریم. افتتاحیه کسب‌وکار نیز از این جهت اهمیت دارد که هم آغاز راهی تازه است و هم می‌تواند این آغاز را با حضور مخاطبان و مشتریان به رویدادی

بیشتر بخوانید
ارسال-پیامک-کد-اعتبارسنجی-تا-رمز-یکبار-مصرف

ارسال پیامک otp، از کد اعتبارسنجی تا رمز یک‌بار مصرف

کد اعتبارسنجی و رمز یک‌بارمصرف امروزه جای خود را در میان کسب‌وکارهای اینترنتی و پلتفرم‌های میزبان حساب و اکانت‌ها باز کرده و تا حد بسیار زیادی مانع هک و سرقت حساب‌ها شده است. در این مقاله به معرفی پیامک otp و سازوکار اجرا و نحوه کارکرد کد اعتبارسنجی می‌پردازیم و مزایا و کاربرد آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین نحوه استفاده از آن از

بیشتر بخوانید
نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت پیامک چیست؟ نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت تماس‌های دریافتی از یک سیم‌کارت به سیم‌کارتی دیگر روش شناخته‌شده‌ای است که عموم مردم با آن آشنا هستند و از این قابلیت در گوشی‌ها استفاده کرده‌اند. اما شاید خیلی‌ها ندانند که مانند تماس، پیامک را نیز می‌توان از یک خط به خط دیگر دایورت کرد. در این مقاله دایورت اس‌ام‌اس و روش دایورت را در اپراتورهای مختلف و گوشی‌های اندروید و ios معرفی و

بیشتر بخوانید
راهنمای ارسال گروهی در واتساپ

راهنمای کامل ارسال پیام گروهی در واتساپ ( + قابلیت broadcast)

واتس‌اپ همچنان یکی از پرکاربردترین پیام‌رسان‌ها در ایران است که به دلیل فضای ساده و راحتی استفاده از آن و همچنین قابلیت تماس هواداران بسیاری دارد. نسخه تجاری آن نیز مورد استفاده کسب‌وکارهای زیادی قرار گرفته است. اما برخی همچنان فکر می‌کنند که این اپ در ارسال پیام انبوه محدودیت دارد و به همین خاطر از استفاده از آن صرفنظر می‌کنند. در این مقاله روش‌های

بیشتر بخوانید
15 متد تبلیغ کافه برای افزایش فروش

15 استراتژی خلاقانه و جذاب تبلیغ کافه: تجربه فروش 10 برابری

کافه‌ها از عناصر جذاب در محیط اجتماعی ما هستند که مخاطبان خاص خود را دارند. در سال‌های اخیر راه‌اندازی کافه در مناطق مختلف شهری رشد بسیاری داشته و به همین ترتیب رقابت نیز برای جذب مشتری در این صنف افزایش یافته است. در این مقاله 15 استراتژی خلاقانه را معرفی می‌کنیم که صاحبان کافه‌ها می‌توانند با به‌کارگیری آن‌ها مشتریان خود را افزایش دهند و باشگاهی

بیشتر بخوانید
هدف تبلیغات

اهداف تبلیغات چیست؟ قدم به قدم تا رسیدن به قله اهداف

کسب‌وکارها از تبلیغات برای اهداف مختلفی استفاده می‌کنند. از آن‌جا که این کسب‌وکارها با هم تفاوت دارند و اولویت‌هایشان در طول زمان تغییر می‌کند، نمی‌توان اهداف مشابهی را برای همه برشمرد. اما مجموعه‌ای از اهداف وجود دارد که به طور کلی در اکثر کمپین‌های تبلیغاتی درنظر گرفته می‌شوند. در این مقاله، به نمونه‌هایی از اهداف بازاریابی می‌پردازیم و هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم

بیشتر بخوانید
راه های موثر تبلیغ آموزشگاه زیان

تبلیغ آموزشگاه زبان: با 3 روش متفاوت + 9 تکنیک و ترفند جدید و موثر

چه به تازگی یک آموزشگاه زبان را راه‌اندازی کرده باشید، چه بخواهید پذیرش در مدرسه زبان خود را افزایش دهید، استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی و تبلیغ برای دستیابی به این اهداف بسیار مهم هستند. برای پیشی گرفتن از رقبا، تبلیغات شما باید به مشتریان بالقوه نشان داده شود و به آن‌ها بگوید که چرا آموزشگاه زبان شما بهترین انتخاب برای آنهاست. در این مقاله نشان

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .