پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت پیامک چیست؟ نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت تماس‌های دریافتی از یک سیم‌کارت به سیم‌کارتی دیگر روش شناخته‌شده‌ای است که عموم مردم با آن آشنا هستند و از این قابلیت در گوشی‌ها استفاده کرده‌اند. اما شاید خیلی‌ها ندانند که مانند تماس، پیامک را نیز می‌توان از یک خط به خط دیگر دایورت کرد. در این مقاله دایورت اس‌ام‌اس و روش دایورت را در اپراتورهای مختلف و گوشی‌های اندروید و ios معرفی و

بیشتر بخوانید
راهنمای ارسال گروهی در واتساپ

راهنمای کامل ارسال پیام گروهی در واتساپ ( + قابلیت broadcast)

واتس‌اپ همچنان یکی از پرکاربردترین پیام‌رسان‌ها در ایران است که به دلیل فضای ساده و راحتی استفاده از آن و همچنین قابلیت تماس هواداران بسیاری دارد. نسخه تجاری آن نیز مورد استفاده کسب‌وکارهای زیادی قرار گرفته است. اما برخی همچنان فکر می‌کنند که این اپ در ارسال پیام انبوه محدودیت دارد و به همین خاطر از استفاده از آن صرفنظر می‌کنند. در این مقاله روش‌های

بیشتر بخوانید
راهنمای جامع تحقیقات بازار

صفرتاصد تحقیقات بازار: استخراج اطلاعاتی همچون طلا!

مصرف‌کنندگان امروزی تفاوت بسیاری با خریداران قدیمی دارند. آن‌ها درباره محصول یا خدمات شما تحقیق می‌کنند و تصمیمات خریدشان را خودشان می‌گیرند. آن‌ها به جای صحبت با نمایندگان فروش شما، درباره نیاز خود در صفحه‌های اینترنتی جست‌وجو می‌کنند و نظرات آنلاین را می‌خوانند. در چنین وضعیتی، آیا شما استراتژی بازاریابی خود را با شرایط امروزی تطبیق داده‌اید؟ در این مقاله به چگونگی انجام یک مطالعه

بیشتر بخوانید
بررسی جرنی مشتری برای افزاییش فروش

راهنمای سفر مشتری: گنجینه‌هایی ارزشمند که فروش را 10 برابر می‌کند!

بسیاری از سبد خریدهای آنلاین بدون آن که منجر به خرید شوند، رها شده‌اند. چه اتفاقی افتاده است که خریدار پس از صرف وقت خود برای افزودن محصولات به سبد خرید، در آخرین ثانیه از مسیر سفر مشتری خارج شده است؟ در این مقاله به معرفی سفر مشتری و مراحل آن و همچنین فرایند ترسیم نقشه سفر مشتری و شکل‌گیری و مزایا و اهمیت آن

بیشتر بخوانید
15 متد تبلیغ کافه برای افزایش فروش

15 استراتژی خلاقانه و جذاب تبلیغ کافه: تجربه فروش 10 برابری

کافه‌ها از عناصر جذاب در محیط اجتماعی ما هستند که مخاطبان خاص خود را دارند. در سال‌های اخیر راه‌اندازی کافه در مناطق مختلف شهری رشد بسیاری داشته و به همین ترتیب رقابت نیز برای جذب مشتری در این صنف افزایش یافته است. در این مقاله 15 استراتژی خلاقانه را معرفی می‌کنیم که صاحبان کافه‌ها می‌توانند با به‌کارگیری آن‌ها مشتریان خود را افزایش دهند و باشگاهی

بیشتر بخوانید
هدف تبلیغات

اهداف تبلیغات چیست؟ قدم به قدم تا رسیدن به قله اهداف

کسب‌وکارها از تبلیغات برای اهداف مختلفی استفاده می‌کنند. از آن‌جا که این کسب‌وکارها با هم تفاوت دارند و اولویت‌هایشان در طول زمان تغییر می‌کند، نمی‌توان اهداف مشابهی را برای همه برشمرد. اما مجموعه‌ای از اهداف وجود دارد که به طور کلی در اکثر کمپین‌های تبلیغاتی درنظر گرفته می‌شوند. در این مقاله، به نمونه‌هایی از اهداف بازاریابی می‌پردازیم و هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم

بیشتر بخوانید
مقایسه یا بنچمارک با رقبا

بنچمارکینگ در بازاریابی: چگونه عملکرد خود را با رقبا مقایسه کنیم؟

در دنیای کسب‌وکار، رقابت همیشه وجود دارد. برای اینکه بتوانید در این رقابت پیروز شوید، باید عملکرد خود را با رقبا مقایسه کنید و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. بنچمارکینگ فرایندی است که به شما کمک می‌کند این کار را به بهترین و موثرترین روش انجام دهید. در این مقاله، به معرفی مفهوم بنچمارک در بازاریابی و بیان اهمیت آن می‌پردازیم و مزایا،

بیشتر بخوانید
روش تشکیل ستاد انتخاباتی و وطایف ضروری آن

ستاد انتخاباتی: مراحل تشکیل و فعالیت‌های ضروری و اساسی

ستاد انتخاباتی محور اصلی در فرایند رقابت‌های انتخاباتی است که جهت مدیریت و ساماندهی فعالیت‌های تبلیغاتی از قبل تا بعد از انتخابات فعالیت دارد. ستاد نقطه اتصال استراتژیست‌ها و تحلیلگران، مدیران اجرایی و عملیاتی، و نیروهای میدانی است که حول یک هدف، یعنی پیروزی تشکل پیدا می‌کنند. در این مقاله به اهمیت ستاد و مراحل راه‌اندازی آن می‌پردازیم و برنامه ‌تبلیغاتی آن را از پیش

بیشتر بخوانید
چرایی انتخاب تاریخ روز عشق ایرانی

روز عشق ایرانی (جشن سپندارمذگان) چه روزی است؟ چرا این تاریخ انتخاب شده؟

جشن سپندارمذگان به عنوان یکی از جشن‌های باستانی اهمیت زیادی در فرهنگ و تاریخ ایران دارد. در این روز با برگزاری آیین‌ها و برنامه‌های مختلف جشن می‌گرفتند و مقام زنان را گرامی می‌داشتند. چندین سال است که در ایران این روز به عنوان روز عشق نامیده شده و گرامی داشته می‌شود. در این مقاله به معرفی جشن سپندارمذگان یا اسفندگان و تاریخ و پیشینه و

بیشتر بخوانید
راه های موثر تبلیغ آموزشگاه زیان

تبلیغ آموزشگاه زبان: با 3 روش متفاوت + 9 تکنیک و ترفند جدید و موثر

چه به تازگی یک آموزشگاه زبان را راه‌اندازی کرده باشید، چه بخواهید پذیرش در مدرسه زبان خود را افزایش دهید، استراتژی‌ها و تکنیک‌های بازاریابی و تبلیغ برای دستیابی به این اهداف بسیار مهم هستند. برای پیشی گرفتن از رقبا، تبلیغات شما باید به مشتریان بالقوه نشان داده شود و به آن‌ها بگوید که چرا آموزشگاه زبان شما بهترین انتخاب برای آنهاست. در این مقاله نشان

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .