بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی اقیانوس آبی: از مفهوم تا عمل در دنیای نوآوری و رشد

در دنیای کسب و کار، رقابت همواره یکی از چالش‌های اصلی شرکت‌ها بوده است. شرکت‌ها همواره در تلاشند تا با ارایه محصولات و خدمات بهتر از رقبای خود، سهم بیشتری از بازار را به دست آورند. اما این رقابت همواره منجر به افزایش هزینه‌ها و کاهش سودآوری می‌شود. استراتژی اقیانوس آبی، یک استراتژی جدید و نوآورانه است که می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا از

بیشتر بخوانید
آموزش تبلیغات همسان

آموزش تبلیغات همسان: مرحله به مرحله + مثال‌های واقعی

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات است که با فرم و عملکرد پلتفرمی که در آن منتشر می‌شود مطابقت دارد. این نوع تبلیغ در واکنش به افزایش تبلیغات در شکل و فرم‌های مختلف در پلتفرم‌ها ایجاد شد تا آزارنده نباشد و توجه مخاطب را برانگیزد. در این مقاله به معرفی تبلیغات همسان و مزایا و معایب آن می‌پردازیم و مراحل ایجاد کمپین تبلیغ همسان را مورد

بیشتر بخوانید
در متن پیامک افتتاحیه چه بنویسیم

در متن پیامک افتتاحیه چه بنویسیم؟+ انواع نمونه متن پیامک برای افتتاحیه 

آغاز به کار در هر حوزه و زمینه‌ای ارزشمند است، به‌ویژه که این آغاز راهی جدید باشد. به همین دلیل است که ما همیشه این آغازها مانند تولد، ازدواج، شروع به کار، قبول دانشگاه و… را جشن می‌گیریم. افتتاحیه کسب‌وکار نیز از این جهت اهمیت دارد که هم آغاز راهی تازه است و هم می‌تواند این آغاز را با حضور مخاطبان و مشتریان به رویدادی

بیشتر بخوانید
ارسال-پیامک-کد-اعتبارسنجی-تا-رمز-یکبار-مصرف

ارسال پیامک otp، از کد اعتبارسنجی تا رمز یک‌بار مصرف

کد اعتبارسنجی و رمز یک‌بارمصرف امروزه جای خود را در میان کسب‌وکارهای اینترنتی و پلتفرم‌های میزبان حساب و اکانت‌ها باز کرده و تا حد بسیار زیادی مانع هک و سرقت حساب‌ها شده است. در این مقاله به معرفی پیامک otp و سازوکار اجرا و نحوه کارکرد کد اعتبارسنجی می‌پردازیم و مزایا و کاربرد آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همچنین نحوه استفاده از آن از

بیشتر بخوانید
نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت پیامک چیست؟ نحوه دایورت پیامک در اپراتورهای مختلف

دایورت تماس‌های دریافتی از یک سیم‌کارت به سیم‌کارتی دیگر روش شناخته‌شده‌ای است که عموم مردم با آن آشنا هستند و از این قابلیت در گوشی‌ها استفاده کرده‌اند. اما شاید خیلی‌ها ندانند که مانند تماس، پیامک را نیز می‌توان از یک خط به خط دیگر دایورت کرد. در این مقاله دایورت اس‌ام‌اس و روش دایورت را در اپراتورهای مختلف و گوشی‌های اندروید و ios معرفی و

بیشتر بخوانید
راهنمای ارسال گروهی در واتساپ

راهنمای کامل ارسال پیام گروهی در واتساپ ( + قابلیت broadcast)

واتس‌اپ همچنان یکی از پرکاربردترین پیام‌رسان‌ها در ایران است که به دلیل فضای ساده و راحتی استفاده از آن و همچنین قابلیت تماس هواداران بسیاری دارد. نسخه تجاری آن نیز مورد استفاده کسب‌وکارهای زیادی قرار گرفته است. اما برخی همچنان فکر می‌کنند که این اپ در ارسال پیام انبوه محدودیت دارد و به همین خاطر از استفاده از آن صرفنظر می‌کنند. در این مقاله روش‌های

بیشتر بخوانید
بررسی جرنی مشتری برای افزاییش فروش

راهنمای سفر مشتری: گنجینه‌هایی ارزشمند که فروش را 10 برابر می‌کند!

بسیاری از سبد خریدهای آنلاین بدون آن که منجر به خرید شوند، رها شده‌اند. چه اتفاقی افتاده است که خریدار پس از صرف وقت خود برای افزودن محصولات به سبد خرید، در آخرین ثانیه از مسیر سفر مشتری خارج شده است؟ در این مقاله به معرفی سفر مشتری و مراحل آن و همچنین فرایند ترسیم نقشه سفر مشتری و شکل‌گیری و مزایا و اهمیت آن

بیشتر بخوانید
15 متد تبلیغ کافه برای افزایش فروش

15 استراتژی خلاقانه و جذاب تبلیغ کافه: تجربه فروش 10 برابری

کافه‌ها از عناصر جذاب در محیط اجتماعی ما هستند که مخاطبان خاص خود را دارند. در سال‌های اخیر راه‌اندازی کافه در مناطق مختلف شهری رشد بسیاری داشته و به همین ترتیب رقابت نیز برای جذب مشتری در این صنف افزایش یافته است. در این مقاله 15 استراتژی خلاقانه را معرفی می‌کنیم که صاحبان کافه‌ها می‌توانند با به‌کارگیری آن‌ها مشتریان خود را افزایش دهند و باشگاهی

بیشتر بخوانید
هدف تبلیغات

اهداف تبلیغات چیست؟ قدم به قدم تا رسیدن به قله اهداف

کسب‌وکارها از تبلیغات برای اهداف مختلفی استفاده می‌کنند. از آن‌جا که این کسب‌وکارها با هم تفاوت دارند و اولویت‌هایشان در طول زمان تغییر می‌کند، نمی‌توان اهداف مشابهی را برای همه برشمرد. اما مجموعه‌ای از اهداف وجود دارد که به طور کلی در اکثر کمپین‌های تبلیغاتی درنظر گرفته می‌شوند. در این مقاله، به نمونه‌هایی از اهداف بازاریابی می‌پردازیم و هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم

بیشتر بخوانید
مقایسه یا بنچمارک با رقبا

بنچمارکینگ در بازاریابی: چگونه عملکرد خود را با رقبا مقایسه کنیم؟

در دنیای کسب‌وکار، رقابت همیشه وجود دارد. برای اینکه بتوانید در این رقابت پیروز شوید، باید عملکرد خود را با رقبا مقایسه کنید و نقاط قوت و ضعف خود را بشناسید. بنچمارکینگ فرایندی است که به شما کمک می‌کند این کار را به بهترین و موثرترین روش انجام دهید. در این مقاله، به معرفی مفهوم بنچمارک در بازاریابی و بیان اهمیت آن می‌پردازیم و مزایا،

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .