بلاگ مدیانا

پر بازدید‌ترین مقالات
تبلیغ مرکز لیزر

نمونه متن تبلیغ لیزر موهای زائد + نکات مهم در جذب مشتری!

در دنیای شلوغ و پر سر و صدای امروز، دیده و شنیده شدن برای هر کسب‌و‌کاری دشوار است. این موضوع برای کلینیک‌های رفع موهای زائد هم صادق است که اغلب در رقابت شدیدی برای جذب مراجع کننده قرار دارند. در این مقاله قصد داریم آموزش نحوه نگارش نمونه متن تبلیغ لیزر موهای زائد، نکات مهم برای جذب مشتری را به شما آموزش دهیم.  متن تبلیغ

بیشتر بخوانید
انواع و مزایای ریتارگتینگ

ریتارگتینگ چیست؟ انواع + مزایای آن

اولین دیدار همیشه به خرید ختم نمی‌شود! ممکن است بازدیدکنندگان وب‌سایت شما در اولین برخورد، آمادگی خرید نداشته باشند. شاید زمان کافی نداشته باشند یا به دنبال اطلاعات بیشتر باشند و بخواهند با دیگران مشورت کنند. در اینجاست که ریتارگتینگ به کمک شما می‌آید. این روش قدرتمند، ابزاری ایده‌آل برای تبدیل بازدیدکنندگان اولیه به مشتریان وفادار است. با ما در این مقاله همراه باشید.   

بیشتر بخوانید
کاور مقاله نمونه متن خیاطی

متن تبلیغ خیاطی بانوان + بهترین روش تبلیغات خیاطی

در دنیای لباس‌های آماده، یافتن لباس‌هایی که کاملاً اندازه و خوش‌فرم باشند، می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. اینجاست که هنر خیاطی به کمک می‌آید و لباس‌های سفارشی را به تن‌پوش‌هایی خاص و اعتماد به نفس‌آفرین تبدیل می‌کند. اما با وجود انبوهی از خیاطان و مزون‌های در بازار، چگونه می‌توانید خودتان را متمایز کنید و مشتریان را به خود جذب کنید؟ رمز موفقیت، تبلیغات هوشمندانه است. در این

بیشتر بخوانید
تعریف clv + روشهای بهینه سازی

clv چیست؟ محاسبه + روش های بهبود آن

تصور کنید هر مشتری یک معدن طلا باشد. هر بار که خرید می‌کند، سکه‌ای از طلا به جیب شما می‌اندازد. با ارزش طول عمر مشتری (CLV) می‌توانید عمق این معدن را تخمین بزنید و بفهمید هر مشتری در طول زمان چقدر طلا در جیب شما می‌ریزد. CLV به شما می‌گوید که هر مشتری در طول رابطه‌ی تجاری‌تان به‌طور متوسط چقدر برای محصولات و خدماتتان هزینه

بیشتر بخوانید
متن پیامک برای روز ماما

متن تبریک روز ماما: راهنمای نگارش + 20 نمونه پیام تبریک

روز جهانی ماما، که هر ساله در 5 ماه می (15 اردیبهشت در ایران) گرامی داشته می‌شود، فرصتی ارزشمند برای تقدیر از فداکاری و صبر ماماها در یاری رساندن به مادران در حساس‌ترین دوران زندگیشان است. این فرشته‌های دلسوز با تخصص و مهربانی خود، در مراقبت‌های دوران بارداری، زایمان و پس از زایمان، حضوری حیاتی دارند. ما در این روز، به پاس قدردانی از زحمات

بیشتر بخوانید
روز روابط عمومی

15 نمونه متن تبریک روز روابط عمومی + اصول نگارش

در دنیای پیچیده و ارتباط محور امروز، روابط عمومی نقش کلیدی در موفقیت سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها ایفا می‌کند. به همین مناسبت، روز روابط عمومی فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاش‌های فعالان این حوزه است که پل ارتباطی  بین اطلاعات و مخاطبان بنا می‌کنند. در این مقاله به 15 نمونه متن برای تبریک روز روابط عمومی، اصول نگارش متن و همچنین تاریخ روز ارتباطات و روابط

بیشتر بخوانید
تعریف پروموشن

پروموشن چیست؟ راهنمای کامل نحوه پیاده‌سازی+ معرفی انواع پروموشن

چه تازه‌کار باشید چه باتجربه، معرفی محصول به مشتریان کلید موفقیت هر کسب‌وکاری است. هر چقدر بیشتر بتوانید محصول خود را تبلیغ کنید، شانس موفقیت شما به همان اندازه افزایش می‌یابد. اینجاست که نقش “پروموشن” پررنگ می‌شود. اگر با مفهوم پروموشن و انواع مختلف آن آشنایی ندارید، این مطلب را از دست ندهید.  پروموشن به چه معناست؟ معنی پروموشن (Promotion) در زبان فارسی ترویج، پیشبرد

بیشتر بخوانید
مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

مسابقه بزرگ بهترین پیامک سال

از ۱ تا ۲۱ اسفند، مدیانا در یک اقدامی بی‌سابقه بزرگ‌ترین مسابقه پیامکی سال با نام «بهترین پیامک سال» را برگزار کرد. در این مسابقه نویسنده‌ها و کپی‌رایترها از ۱ تا ۱۰ اسفند فرصت داشتند که پیامک‌های جذابی که برای مشتریان یک کسب‌وکار فرستاده‌اند را در مسابقه شرکت دهند تا هیات داوران از میان آن‌ها ۱۵ پیامک را انتخاب کنند و پس از آن ۳

بیشتر بخوانید

رمزگشایی بازاریابی خدمات: بررسی عمیق سرویس مارکتینگ + 7 استراتژی

در سال‌های اخیر با افزایش چشمگیر تعداد استارت آپ‌های خدماتی، شاهد تحول در بازار کسب‌وکارهای خدماتی بوده‌ایم. تا پیش از این، خدمات به عنوان نیرویی که برای انجام امور ضروری زندگی روزمره به خدمت گرفته می‌شود مطرح بود و اینک این نیرو در قالب شرکت‌هایی ارائه می‌شود که صاحب پلتفرم هستند و در فضایی رقابتی فعالیت دارند. در این مقاله به معرفی بازاریابی خدمات و

بیشتر بخوانید
هزینه جذب مشتری cac چیست

هزینه جذب مشتری یا CAC چیست؟ کاهش هزینه‌ها + افزایش بهره‌وری

هزینه جذب مشتری، که بیشتر به عنوان CAC شناخته می‌شود، یک معیار اساسی است که به شرکت‌ها کمک می‌کند منابعی را که برای به دست آوردن یک مشتری استفاده می‌شود اندازه‌گیری کنند. این شامل هزینه‌های مالی که در طول بازاریابی متحمل می‌شوید و همچنین منابع انسانی مورد استفاده در فروش نیز می‌شود. در این مقاله بررسی خواهیم کرد که CAC چیست و چرا مهم است

بیشتر بخوانید
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .