چگونه با تبلیغات پیامکی فروش خود را چند برابر کنیم؟

چگونه با تبلیغات پیامکی فروش خود را چند برابر کنیم؟

مطالعات نشان می‌دهند که نرخ پاسخ به پیامک 7.5 برابر بیشتر از ایمیل است. این موضوع برای کسب‌وکارها یک موقعیت عالی خواهد بود، زیرا می‌توانند با تبلیغات پیامکی فروش خود را افزایش دهند. شما ابتدا باید بهترین نمایندگی پنل پیامک را پیدا کنید و سپس با تعیین استراتژی‌های خود، تبلیغات SMS را استارت بزنید. اما قبل از انجام هر کاری ضروری است به نکات زیر برای افزایش فروش با تبلیغات پیامکی توجه کنید.

 ایده‌های خلاقانه تبلیغات پیامکی برای افزایش فروش

آیا می‌خواهید فروش کسب و کار خود را افزایش دهید؟ اگر دنبال یک راهکار سریع و کم هزینه می‌گردید، بهترین روش، استفاده از یک پنل اس ام اس است. بدون در نظر گرفتن حوزه فعالیت شما،در ادامه به صورت اختصار ایده‌هایی را برای بازاریابی پیامکی به شما ارئه می‌دهیم و در ادامه به هر یک از آن‌ها می پردازیم.
1. ارائه پیشنهادات جذاب پیامکی به مشتریان فعلی: ارسال پیامک‌هایی با کدهای تخفیف و پیشنهادات جذاب به مشتریان قبلی، می‌تواند آن‌ها را به خرید و دریافت مجدد خدمات ترغیب کند.
2. برگزاری کمپین‌ها و مسابقات با جوایز جذاب: با برگزاری مسابقات و کمپین‌هایی که جوایز جذاب دارند، مشتریان را به خرید و مشارکت در فعالیت‌های خود تشویق کنید.
3. اطلاع‌رسانی درباره محصولات جدید یا فروش‌های آینده: با ارسال پیامک‌هایی درباره محصولات جدیدی که عرضه می‌کنید یا فروش‌های آتی خود، مشتریان را آگاه کنید و ایشان را به خرید ترغیب کنید.
4. ارسال پیامک‌های هدفمند و اختصاصی به مشتریان همیشگی: با استفاده از اطلاعات خرید، پیامک‌هایی را به‌صورت هدفمند و اختصاصی به مشتریان دائمی ارسال کنید. این کار باعث ایجاد ارتباط نزدیک‌تر و تعامل بیشتر با مشتریان می‌شود.

ارائه پیشنهادات فروش منحصربه‌فرد

استفاده از پنل اس ام اس می‌تواند به شما کمک کند مستقیماً به سمت مصرف‌کننده حرکت کنید، اما نکته کلیدی ایجاد یا افزایش تعامل است. اگر مشتریانی دارید که پیام‌های متنی شما را می‌خوانند، پس به آنها جایزه بدهید. ارائه پیشنهادات منحصربه‌فرد به مشتریان از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی می‌تواند راهی ارزان قیمت، سریع و موثر برای ارتباط با مشتریان و افزایش فروش محصولات یا استفاده از خدمات باشد. به نمونه پیامک زیر توجه کنید:

 

«روزت مبارک مرجان عزیز،

هنگام ثبت سفارش از کد GIRLDAY استفاده کن تا به مناسبت روز دختر 20 درصد تخفیف بگیری!

فروشگاه اینترنتی …

آدرس وبسایت…»

 

برگزاری کمپین‌های فروش آتی

ارسال پیامک به مشتریان می‌تواند برای اطلاع‌رسانی به آنها در مورد فروش آتی یک گزینه بازاریابی بسیار خاص باشد. به‌عنوان‌مثال، اگر قصد دارید کفش‌های چرمی خود را به مدت سه روز در آخر هفته با تخفیف 10 درصدی بفروشید، فروش آتی با ارسال پیامک انبوه را امتحان کنید. پیامک راهی عالی برای اطلاع‌رسانی در زمان‌های نزدیک است. ابتدا لازم تعرفه پنل پیامک را بررسی کنید و سپس کمپین های خود را شروع کنید.

 به نمونه اس ام اس زیر توجه کنید:

 

«فروش موبایل آیفون 13 پرو با 5 درصد تخفیف فقط تا پایان امشب! این پیشنهاد منحصربه‌فرد را از دست ندهید.

فروشگاه اینترنتی …

آدرس وبسایت …»

برگزاری مسابقات هیجان‌انگیز

با خرید پنل پیامکی می‌توانید از امکاناتی مانند برگزاری مسابقات بهره‌مند شوید. همه می‌خواهند شانس برنده شدن چیزی را داشته باشند، به‌ویژه مشتریان شما! استفاده از مسابقات با پیامک می‌تواند کسب‌وکار شما را بیشتر در معرض دید قرار دهد. با خرید پنل پیامک انبوه و برگزاری مسابقه می‌توانید فالوورهای پیج خود را افزایش دهید و درعین‌حال به برندسازی و معرفی محصولات خود بپردازید. به یک نمونه اس ام اس زیر توجه کنید:

 

«کلمه WINرا پیامک کنید تا در مسابقه بزرگ ما شرکت داده شوید.

فروشگاه اینترنتی …

آدرس وبسایت…»

 

قرار دادن فراخوان برای اقدام

فراخوان برای اقدام راهی برای تشویق مشتریان به انجام کار خاصی است. برای مثال، شما از طریق وب سرویس پیامک می‌توانید در محتوای SMS خود از لینک یا شماره تماس استفاده کنید. فقط باید یادتان باشد که محتوای متنی شما باید آن‌قدر جذاب باشد که مخاطب را به اقدام تشویق کند. درحقیقت، هدف نهایی شما باید جلب نظر مشتری باشد و این کار را می‌توانید با ارسال اس ام اس به‌خوبی انجام دهید. به یک نمونه پیامک زیر توجه کنید:

 

«جشنواره بزرگ دخترانه!

کلینیک لیزر … کلیه خدمات خود را با 20 درصد تخفیف به بانوان عزیز ارائه می‌دهد.

برای ثبت سفارش تماس بگیرید…»

 

ارائه خدمات مشتری با پیامک

انتخاب بهترین پنل اس ام اس می‌تواند امکانات زیادی را در اختیار شما قرار دهد. یکی از این امکانات، ارائه خدمات مشتری است. پیامک راهی ارزان و سریع برای ارتباط با مشتریان است، بدون اینکه باعث خستگی یا ناراحتی شود. خدمات مشتری می‌توانند شامل  یادآوری و تایید قرار ملاقات، یادآوری پرداخت، رسیدها، سؤالات محصول و مسائل مربوط به محصول یا خدمات باشند. همچنین پنل پیام صوتی نیز می‌تواند به دلیل کوتاه بودن، بهتر از تماس تلفنی باشد. بااین‌حال، به یک نمونه SMS زیر توجه کنید:

 

«کلینیک پوست و موی …،

روز دوشنبه یکم تیرماه 1402 جلسه سوم مزوتراپی شماست،

خوشحال می‌شویم حضور مبارک شما را در کلینیک ببینیم.

شماره تماس …»

 

ازآنجایی‌که پیام‌های متنی نرخ باز شدن 98 درصد را دارند، پس بهتر است این رویکرد را در استراتژی‌های بازاریابی خود قرار دهید. «مدیانا» با ارائه خدمات گسترده در حوزه پیامکی می‌تواند نیازهای شما را به‌کلی برطرف کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص موضوعات مختلف، می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید: 

 

 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .