10نمونه متن زیبا برای تبلیغ کیک و شیرینی + راهنمای نگارش

نمونه پیامک‌ های تبلیغ قنادی

درست است که بوی نان تازه پخته شده و شیرینی می‌تواند رهگذران را به سمت نانوایی و قنادی شما بکشاند، اما برای رونق کسب‌وکارتان به چیزی فراتر از آن نیاز دارید. صرف نظر از اینکه چه محصولاتی در نانوایی خود ارائه می‌دهید، داشتن یک استراتژی قوی برای معرفی برندتان و جذب مشتریان جدید ضروری است. در این مقاله متن زیبا برای تبلیغ کیک و شیرینی، نحوه تبلیغات و جذب مشتري کیک خانگی را به شما ارائه می‌دهیم. با ما همراه باشید. 

 

طراحی وبسایت

داشتن یک وب‌سایت به شما امکان می‌دهد تا در دنیای دیجیتال دیده شوید و به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنید. از وب‌سایت خود برای معرفی برند خود، به نمایش گذاشتن محصولات و ایجاد صدای منحصر به فرد خود استفاده کنید. وب‌سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید تا زمانی که افراد در منطقه شما به دنبال نانوایی یا شیرینی‌پزی می‌گردند، به راحتی آن را پیدا کنند. امکان سفارش آنلاین را برای راحتی مشتریان خود فراهم کنید. در کنار این روش شما می‌توانید از پیامک تبلیغاتی منطقه‌ای هم برای با خبر کردن افراد یک محدود خاص استفاده کنید که کم هزینه‌تر از سایر روش‌ها است.

طراحی سایت برای شیرینی و کیک فروشی

رسانه‌های اجتماعی

محتوای باکیفیت مانند دستور پخت، ویدیوهای آموزشی و پست‌های وبلاگ ایجاد کنید تا مشتریان را جذب کرده و آن‌ها را به خرید ترغیب کنید. داستان پخت‌های خود را به اشتراک بگذارید و اتصال عاطفی با مشتریان ایجاد کنید. انواع مختلف محتوا مانند تصاویر، ویدیوها و اینفوگرافیک را همراه با جملات تبلیغاتی برای جذب مشتری منتشر کنید.

تبلیغات سنتی و محلی 

درست است که دنیای دیجیتال حرف اول را می‌زند، اما رسانه‌های سنتی هنوز هم می‌توانند نقش موثری در بازاریابی کسب‌وکار شما داشته باشند. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید با متن زیبا برای تبلیغ کیک خانگی مخاطبان محلی را جذب کرده و برند خود را به آن‌ها آشنا کنید.

 

بازاریابی پیامکی، راهی شیرین برای جذب مشتریان بیشتر

بازاریابی پیامکی ابزاری قدرتمند و مقرون به صرفه است که می‌تواند به شما در رسیدن به این هدف کمک کند. با استفاده از پیامک می‌توانید به طور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را از محصولات جدید، پیشنهادات ویژه و رویدادها آگاه کنید.

مزایای بازاریابی پیامکی

نرخ بازگشایی بالا: پیامک‌ها نرخ بازگشایی بسیار بالایی دارند، به این معنی که تعداد زیادی از مشتریان شما پیام‌های شما را خواهند دید.

هزینه کم: پیامک انبوه در مقایسه با سایر روش‌های بازاریابی مانند تبلیغات چاپی یا تبلیغات آنلاین بسیار ارزان‌تر است.

هدفمندسازی: می‌توانید پیام‌ها و متن زیبا برای تبلیغ کیک خانگی خود را به گروه‌های خاصی از مشتریان مانند مشتریان جدید، مشتریان وفادار یا ساکنان یک منطقه خاص ارسال کنید.

قابلیت اندازه‌گیری: می‌توانید نتایج کمپین‌های بازاریابی پیامکی خود را به راحتی ردیابی و اندازه‌گیری کنید.

فوری: پیامک‌ها بلافاصله به دست مشتریان شما می‌رسند، بنابراین می‌توانید از آن‌ها برای تبلیغ پیشنهادات فوری یا رویدادهای خاص استفاده کنید.

فواید اس ام اس مارکتینگ برای شیرینی فروشی

ایده‌هایی برای استفاده از بازاریابی پیامکی 

ارسال پیامک خوشامدگویی به مشتریان جدید: زمانی که مشتری جدیدی برای اولین بار در قنادی شما خرید می‌کند، برای او پیامی ارسال کنید و از او به جمع مشتریان خود خوشامد بگویید.

اعلام تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه: از پیامک برای اطلاع‌رسانی به مشتریان در مورد تخفیف‌ها، پیشنهادات ویژه و محصولات جدید استفاده کنید.

تبریک تولد: برای مشتریان خود در روز تولدشان پیام تبریک ارسال کنید و به آن‌ها پیشنهاد تخفیف یا هدیه ویژه بدهید.

یادآوری سفارشات: به مشتریان خود یادآوری کنید که سفارشاتشان آماده تحویل است.

جمع‌آوری بازخورد: از مشتریان خود بخواهید تا از تجربه خود در قنادی شما نظر بدهند.

برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی: با خرید شماره پیامکی و برگزاری مسابقات و قرعه‌کشی از طریق پیامک، مشتریان خود را تشویق به تعامل با برندتان کنید.

نکاتی برای نوشتن پیامک و متن زیبا برای تبلیغ کیک خانگی 

  1. پیام خود را کوتاه و مختصر نگه دارید.

مخاطب در دنیای پرمشغله امروزی، حوصله خواندن متن‌های طولانی را ندارد. پس پیام خود را کوتاه، مختصر و رسا بنویسید. به نکات کلیدی مانند طعم، قیمت و نحوه سفارش اشاره کنید.

 

  1. از لحنی دوستانه و صمیمی استفاده کنید.

با لحنی گرم و صمیمی با مخاطب صحبت کنید. گویی با دوست خود صحبت می‌کنید. از کلمات عامیانه و لحنی صمیمی استفاده کنید تا مشتریان را به خود جذب کنید.

 

  1. یک فراخوان به اقدام واضح ارائه دهید.

به مخاطب بگویید که چه کاری باید انجام دهد. آیا می‌خواهید سفارش دهند؟ به وب‌سایت شما مراجعه کنند؟ یا با شما تماس بگیرند؟ به طور واضح CTA (فراخوان به اقدام) خود را بیان کنید.

 

  1. از کلمات مرتبط و حس‌آمیزی استفاده کنید.

از کلمات مرتبط و حس‌آمیز استفاده کنید تا طعم و مزه کیک‌هایتان را به تصویر بکشید. از رنگ‌ها، بافت‌ها و بوها در توصیف کیک‌هایتان استفاده کنید تا مخاطب را به وجد آورید.

 

  1. در زمان مناسب پیام ارسال کنید.

بهترین زمان برای ارسال پیامک یا متن تبلیغاتی، زمانی است که مخاطب به دنبال سفارش کیک باشد. به مناسبت‌های مختلف مانند تولد، سالگرد ازدواج و اعیاد توجه کنید و در زمان مناسب، تبلیغات خود را ارائه دهید.

 

سامانه پیامکی مدیانا 

بیش از ۲۰۰ هزار کسب‌وکار، سامانه پیامکی مدیانا را انتخاب کرده‌اند! مدیانا، به عنوان یکی از اولین و معتبرترین سامانه‌های ارسال پیامک انبوه در ایران است که با ارائه ابزاری قدرتمند برای بازاریابی پیامکی و ارتباط با مشتریان شما است.

سابقه‌ای درخشان و بیش از 200 هزار مشتری، پنل کاربری آسان و کارآمد، تعرفه‌های مقرون‌به‌صرفه، ارائه خدمات متنوع و پشتیبانی 24 ساعته، گزارش‌های دقیق و آنالیز حرفه‌ای از ویژگی‌های پنل پیامکی مدیانا است. 

همین امروز با بررسی هزینه پنل پیامکی سامانه‌های مختلف، بازاریابی پیامکی را آغاز کنید. 

نمونه پیامک برای کیک خانگی

10 متن زیبا برای تبلیغ کیک خانگی 

  1. به دنبال طعمی هستید که شما را به دوران کودکی و خاطرات شیرینتان ببرد؟ کیک‌های خانگی ما با عشق و بهترین مواد اولیه پخته می‌شوند تا هر لقمه‌اش شما را به دنیای دلچسب خاطرات ببرد.
  2. هیچ مناسبتی بدون کیک کامل نمی‌شود! کیک‌های خانگی ما زینت‌بخش جشن‌ها و مهمانی‌های شما خواهند بود و شیرینی لحظاتتان را دوچندان می‌کنند.
  3. با (نام قنادی) خاطرات شیرین بسازید! 
  4.  هدیه‌ای شیرین و به‌یادماندنی! کیک‌های خانگی ما می‌توانند بهترین هدیه برای تولدها، سالگردها و مناسبت‌های خاص باشند.
  5. به ضیافت طعم‌ها دعوتید! با تنوع بی‌نظیر کیک‌های خانگی ما، هر سلیقه‌ای را راضی می‌کنیم.
  6. به دنیای شیرین خاطرات خوشمزه با کیک‌های خانگی ما قدم بگذارید. طعمی اصیل و ماندگار که یادآور شیرینی خانه مادربزرگ است.
  7. به دنیای شیرین کودکی سفر کنید! با هر لقمه از کیک‌های خانگی ما، خاطرات خوش گذشته را زنده کنید.
  8. تولد، سالگرد، جشن‌ها و تمامی مناسبت‌هایتان را با کیک‌های خانگی ما شیرین‌تر کنید.
  9. هیچ چیز به اندازه‌ی یک کیک خانگی خوشمزه نمی‌تواند لبخند را به لبانتان بیاورد.
  10. به دنیای شیرین ما خوش آمدید.

10 متن تبلیغ کیک و شیرینی خانگی

  1. با ما، هر مناسبت، شیرین‌تر!
  2. طعم بهشت، تو هر برش کیک خونگی!
  3. شیرینی لحظات خاص، با کیک …..!
  4. به خودت یه کیک خونگی هدیه بده!
  5. با کیک خونگی، دنیا یه جای قشنگ تر میشه!
  6. بیا با هم کیک خونگی بخوریم و شاد باشیم!
  7. روزتو با یه کیک خونگی شروع کن!
  8. کیک خونگی، یه انتخاب سالم و خوشمزه!
  9. به سلامتی خودتون، با کیک‌های خونگی!
  10. با کیک خونگی، دورهمی‌هاتون رو شیرین‌تر کنید!

 

جمع‌بندی 

 در این مقاله روش‌های مختلفی برای تبلیغات کیک و شیرینی خانگی به شما معرفی شد. ساده و کم هزینه‌ترین روش بازاریابی پیامکی است. در ادامه نکاتی برای نوشتن پیامک و متن زیبا برای تبلیغ کیک خانگی عنوان کرده‌ایم تا با خرید پنل پیامکی بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی داشته باشید. در آخر 20 نمونه متن تبلیغ کیک و شیرینی خانگی را برای شما آورده‌ایم تا با استفاده از آن بهترین تبلیغات را برای کسب‌وکار خود داشته باشید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .