یک ضربالمثل مهم در دنیای سیاست و اقتصاد وجود دارد که اهمیت اطلاعات را به عنوان مبنای مهم تصمیمگیری و تصمیمسازیها نشان میدهد: اطلاعات قدرت است. یعنی مدیران سیاسی و اقتصادی برای دستیابی به قدرت و یا تحکیم پایههای قدرت خود نیازمند اطلاعات هستند. این اطلاعات میتواند موارد مختلفی را شامل شود و در حوزههای مختلف به گونههای متفاوتی تفسیر شود. بحث ما در اینجا بازاریابی و کمپینهای تبلیغاتی است و ابزار قدرت در اینجا چیزی نیست جز اطلاع از شماره افراد، نهادها، اصناف، گروهها و مشاغلی که اهداف بالقوه تبلیغاتی ما هستند. در این مقاله بهترین راه دستیابی به بانک شماره تلفن اصناف و مشاغل را معرفی میکنیم.
آنچه در این مطلب میخوانید:
روشهای دستی و مکانیکی برای ایجاد بانک مشاغل شخصی
تا پیش از گسترش سامانههای پیامکی، راههایی برای دسترسی به پک کامل شماره تلفن مشاغل امتحان شده و برخی از آنها به نتیجه نیز رسیدهاند. قبل از اشاره به این راهها باید بدانید که دسترسی صرف به این بانکها در وهله اول اعتباری ندارد و شما باید بانکی را در اختیار داشته باشید که از صحت اطلاعات آن اطمینان داشته باشید و بتوانید اس ام اس مارکتینگ را به بهترین نحو به انجام برسانید.
خریداری بانک شماره مشاغل از از سایتها: تا چند سال پیش میشد بانکی از شماره مشاغل را از سایتها خریداری کرد، اما این به دلیل عدم حفاظت از حریم خصوصی افراد متوقف و جرمانگاری شد. گرچه در میان آن شمارهها هم کلاهبرداری و شمارههای جعلی وجود داشت.
جمعآوری دستی شماره تلفنهای مشاغل: گاهی برخی افراد شماره مشاغل را به صورت دستی از طریق آگهینامهها و سایتهای تبلیغی فهرست میکردند که کیفیت پکیج نهایی برای اقدامات خرد و کوچک قابل توجه بود.
جمعآوری شماره تلفن مشاغل در رویدادها: گاهی افراد با شرکت در ایونتها و نمایشگاههای تخصصی در حوزه مرتبط با کسبوکار و دسترسی به شمارههای اعضای شرکتکننده به تهیه بانک شماره اقدام میکردند که این کار مستلزم صرف وقت و هزینه بسیار بود.
بانک شماره تلفن مشاغل در پنل پیامکی
بانک شماره تلفنهای مشاغل در پنل پیامکی یک بانک اطلاعاتی کامل از شمارههای فعال بسیاری از افراد به تفکیک نوع شغل، منطقه، شهر، استان را به دست میدهد که از سوی منابع معتبر مخابراتی فهرستبندی شده و در سامانه اساماس جهت ارسال پیامکهای تبلیغاتی قرار گرفته است. با خرید خط خدماتی و استفاده از این ویژگی در پنل پیامکی شاهد تاثیرات عمیق در بهبود وضعیت کسبوکار خود باشید.
اینجاست که اطلاعات به عنوان منبع قدرت به شکل قانونمند در اختیار کسبوکارها قرار میگیرد تا با استفاده از آن برای ارتقا و بهبود شغلی خود بکوشند. افرادی که کسبوکار جدیدی به راه انداختهاند و میخواهند محصول یا خدمت خود را به مشاغل خاصی معرفی کنند، یا شرکتهای قدیمی که برای ارتقا فروش خود نیاز به معرفی بیشتر در بازار دارند میتوانند از این امکان به بهترین نحو استفاده کنند.
نمونههایی از بازاریابی از طریق بانک شماره موبایل صاحبان مشاغل
تولیدکنندههای دستگاهها و ابزارهای تخصصی مربوط به ساختمانسازی برای ارائه محصولات خود میتوانند به صنف مهندسان ساختمانی پیامک ارسال کنند و خدمات خود را معرفی کنند.
تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و داروسازان برای معرفی آخرین محصولات خود میتوانند به صنف پزشکان و داروخانهها پیامک بفرستند.
ناشران و فروشندگان کتب آموزشی و کمک آموزشی میتوانند به صنف معلمان و دبیران و دانشجویان پیامک ارسال کنند.
برگزارکنندگان رویدادها و نمایشگاهها میتوانند افراد فعال در حوزه تخصصی خود را از این طریق درجریان رویدادها قرار دهند.
شرکت تولیدی لاستیک میتواند تخفیف ویژه خود را به صنف تاکسیداران در شهر یا استان خاص اطلاع دهد.
تولیدکنندگان محتواهای آموزشی میتوانند پکیجها و اطلاعرسانیهای وبینارها و همایشهای خود را به گروههای متخصص، مانند برنامهنویسان ارسال کنند.
واردکنندگان مواد اولیه خام میتوانند با ارسال پیامک به متخصصان و تولیدکنندگان مورد نظر خود اطلاعرسانی و تبلیغ انجام دهند.
نمونههایی از اصناف و مشاغل در بانک شماره تلفنهای سامانه پیامکی
در بانک شماره تلفنهای مشاغل در پنل اساماس مشاغل و اصناف مختلفی فهرستبندی شدهاند که در زیر به برخی از آنها اشاره میشود:
پزشکان به تفکیک تخصصها
صنف پوشاک، کیف و کفش به تفکیک
خدمات آرایشی و بهداشتی
خدمات آموزشی
خدمات اتومبیل به تفکیک تخصصهای مختلف
خدمات بازرگانی
خدمات ساختمانی به تفکیک مشاغل
خدمات موبایل و کامپیوتر به تفکیک
رستوران و مواد غذایی
ساختمان و املاک
شرکتهای ساختمانی کشور به تفکیک استان
کارخانجات کشور به تفکیک استان
صنایع کشور به تفکیک صنعت
مدیران شرکتهای کشور به تفکیک استان
مشاغل تهران به تفکیک هر شغل
این موارد عناوین کلی هر شغل است که شما در بانک اطلاعاتی میتوانید وارد آن شوید و به زیرمجموعه این عناوین پیامک بفرستید. به عنوان نمونه، در عنوان خدمات آموزشی، شما میتوانید به زیربخشهای متنوع آن مانند لوازمالتحریر، ترجمه، موسسات فرهنگی و آموزشی، مولفین، ناشران، مجله و کتاب کامپیوتری، کتابفروشی، دانشآموزان گاج، دانشآموزان قلمچی، دانشجویان رشتههای ورزشی، آموزش کامپیوتر، مدیران مراکز فنی و حرفهای، آموزش موسیقی،آموزش زبان، آموزش کنکور، کتابفروشیهای تهران، مجلات و کتاب کامپیوتری، مدیران هییتهای مذهبی، اساتید دانشگاهها، آموزشگاهها، دبیران آموزشکده های فنی کشور، دبیران و غیره پیامک تبلیغاتی و اطلاعرسانی ارسال کنید.
کدام پنل اس ام اس را برای ارسال پیامک به مشاغل انتخاب کنیم؟
با توجه به تعدد سامانههای پیامکی که خدمات ارسال پیامک ارایه میدهند، برای استفاده از بانک مشاغل موجود، مطمئنترین سامانه را انتخاب کنید. سامانهای که اعتبارسنجی شمارهها در آن انجام شده باشد و بانک شمارههای آن به طور مستمر آپدیت شود و مسئولیت صحیح بودن شمارهها را بر عهده بگیرد. قدمت و رضایت مشتریان سامانه نیز نشان میدهد که در طول سالها توانسته است طرف اعتماد کاربران قرار گیرد. بانک جامع و بهروز تلفن مشاغل در سامانه پیامکی مدیانا مناسبترین و حرفهایترین انتخاب است.
اعتماد بیش از 300 هزار کاربر به پنل پیامکی مدیانا
با وجود تمام محدودیتهای موجود در بانک شماره تلفن اصناف و ضریب خطای موجود در تجمیع دستی آن، در مدیانا تلاش شده بانکها از ضریب اطمینان بالایی برخوردار باشند و آپدیت مستمر آنها در برنامه اصلی تیم فنی قرار دارد. شمارههای اصناف مختلف قبل از قرارگیری در پنل به صورت رندوم صحتسنجی شده و از صحیح و معتبر بودن آنها اطمینان حاصل شده است. همچنین ما در مدیانا مفتخر به رضایت حداکثری بیش از 300 هزار کاربری هستیم که در بیش از 10 سال از سامانه پیامکی و سایر ابزارهای هوشمند مدیانا در کمپینهای تبلیغاتی خود استفاده کردهاند.
برای استفاده از بانک شمارههای تلفن مشاغل، از قسمت خرید سامانه پیامک اقدام به ثبتنام، خرید و فعالسازی پنل خود کنید. تمامی مراحل استفاده از سامانه به صورت ویدئویی آموزش داده شده و کارشناسان پشتیبانی ما 24 ساعته آماده مشاوره رایگان هستند. همین حالا اقدام کنید.
2 پاسخ
بسیار عالی. خسته نباشید بابت این مقاله خوب و آموزنده.
سلام
ممنونم، خوشحالیم که این مقاله را پسندید