جشنواره پاییزی مدیانا، ویژه پنل های پیامکی
مهلت استفاده تا 30 مهر 

کاربرد بانک شماره موبایل برای کسب و کارها

بانک شماره موبایل برای کسب و کارها

مردم از تکنیک‌های بازاریابی سنتی خسته شده اند و دیگر توجه چندانی به بیلبورد ها، بنرها و تراکت های کاغذی نشان نمی دهند. به همین دلیل اگر تصمیم دارید که در بازار رقابتی باقی بمانید باید از کانالهای به روزی برای تبلیغات خود استفاده کنید. بر اساس آمار جهانی، ۳٫۸ میلیارد تلفن همراه در سراسر دنیا وجود دارد و افراد روزانه و بارها از آن استفاده می کنند. به همین دلیل استفاده از تلفن همراه برای تبلیغات یک روش آسان و پر بازده است. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های موجود تبلیغات به وسیله تلفن همراه است که با بانک شماره موبایل، امکان تفکیک مخاطبان و تبلیغات هدفمند را برای شما فراهم می کند.

در این مقاله به اهمیت بکارگیری بانک شماره موبایل، انواع بانک های موجود در پنل می پردازیم.

اهمیت تفکیک مخاطب

فرض کنید به جای ارسال پیامک از تبلیغات بنری استفاده می کردید!

جدا از هزینه زیاد طراحی و اجاره بیلبورد، تمامی افراد می توانستند تبلیغ شما را مشاهده کنند اما چند نفر از این افراد مخاطب هدف کسب و کار شما بودند؟

تفکیک و تقسیم بندی مشتریان کمک می کند تا از تبلیغات خود بیشترین نتیجه را بگیرید.

مزایای و معایب بانک شماره برای تبلیغات

تبلیغات پیامکی و ارسال بر اساس بانک شماره تلفن یکی از بهترین روش‌ها برای جذب مشتریان جدید است. این نوع تبلیغات همانند سایر روش ها مزایا و معایبی های خاص خود را دارد که در این قسمت از راهنما به آن می پردازیم.

بر اساس آمار، نرخ مشاهده پیامک نسبت به سایر روش های تبلیغات مانند ایمیل مارکتینگ 60 الی 98% است. همین موضوع نشان می دهد که مشاهده تبلیغات شما در تلفن همراه مخاطبان هم به این اندازه خواهد بود.

85 % از مشتریان، ترجیح می دهند از کسب و کار شما پیامک دریافت کنند تا یک مکالمه تلفنی طولانی! افراد به طور کلی واکنش بهتری نسبت به پیامک نشان می دهند.

پیامک، کارت ویزیتی برای کسب و کار شما است. پیام های ارسالی شما در تلفن مشتریان باقی خواهد ماند و آن ها می توانند در زمان نیاز به آن رجوع کنند و راه های ارتباطی و آدرس کسب و کار شما را پیدا کنند.

ارسال از طریق بانک شماره به ویژه ارسال های بر اساس منطقه فرصت‌های را برای مشاغل محلی باز می‌کند.

لیست سیاه

با آغاز بازاریابی پیامکی در ایران برخی از کسب و کارها به دلیل اطلاعات نا کافی، با ارسال پیامک های بی هدف در هر زمان از شبانه روز باعث ایجاد نارضایی در دریافت کنندگان پیامک شدند برای رفع این موضوع و عدم دریافت این دسته تبلیغات خطوط خود را در لیست سیاه قرار دادند.

ارسال پیامک تبلیغاتی به خطوطی که شماره تلفن خود را در لیست سیاه مخابرات قرار دادند امکان پذیر نیست.

یکی دیگر از محدودیت های پیامک در مقابل سایر روش های ارتباط این است که شما تنها قادر به ارسال محتوای متنی هستید و امکان ارسال تصویر یا ویدئو در تبلیغات پیامکی وجود ندارد.

ارسال از بانک شماره برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

تمام کسب و کار ها امکان استفاده از این نوع ارسال پیامک را دارند. برخی از این کسب و کارها عبارتند از:
آژانس های مسافرتی
مغازه و فروشگاه ها
سالن های زیبایی و آرایشگاه ها
مدارس و آموزشگاه ها و مهدکودک ها
شرکت های ارائه دهنده خدمات
برند ها و کسب و کارهای نوپا

بانک شماره موبایل 1401

مدیانا به منظور حفظ کیفیت تبلیغات پیامکی شما و ارائه خدمات حرفه ای، اقدام به جمع آوری و ارائه بانک جدیدی از شماره موبایل به تفکیک سن و جنسیت، اصناف و مشاغل، منطقه، کدپستی و… کرده است. با استفاده از بانک جدید مدیانا می توانید از سایر رقبای خود که از ارسال پیامک انبوه و سامانه های پیامکی دیگر استفاده می کنند جلو بزنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه کافی است تا وارد پنل کاربری خود شوید اگر هنوز پنل پیامکی رایگان خود را دریافت نکرده اید کافی است فرم ثبت نام موجود در صفحه اصلی را پر کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت ورود پنل‌ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پنل اصلی

امکان ارسال‌های متنوع‌تری خواهید داشت.

پنل جدید (نسخه آزمایشی)

تجربه کاربری بهتری خواهید داشت.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .