اس ام اس مارکتینگ، هنر رساندن پیامهای کلیدی شما به دست مشتریان از طریق ابزارهای قدرتمند و کارآمد است. این رویکرد بازاریابی با استفاده از تلفنهای همراه میتواند بستری برای افزایش فروش، به اشتراکگذاری اطلاعات حیاتی و تعامل دوطرفه باشد.
اس ام اس مارکتینگ (SMS Marketing) یا تبلیغات پیامکی یکی از شیوه های مهم در تبلیغات است که انتقال پیام کسبوکارها را از طریق ارسال پیامک فراهم می کند. درواقع تبلیغات پیام کوتاه یا SMS یک ابزار هوشمند و کامل برای بیزینسهاست که امکان جذب، حفظ و تبدیل مخاطبان به مشتریان وفادار را فراهم می کند و ارتباطی بیواسطه، شخصیسازیشده و موثر با کاربر میسازد.
آمار نشان داده است که کسبوکارهایی که از پیامک مارکتینگ استفاده میکنند، شاهد افزایش چشمگیر درآمد در مقایسه با رقبا هستند. تبلیغات پیامکی مدیانا با تحلیل رفتار مشتری، بررسی داده ها و انتخاب زمان مناسب برای اجرا و ارسال، بازاریابی هدفمند را ممکن میسازد. ما بر تحلیل دقیق دادهها، شناسایی بهتر مخاطبین و ارائه بهترین راه حلها تمرکز میکنیم.
مدیریت هزینهها
افزایش آگاهی از برند
اجرای تبلیغات هدفمند
افزایش نرخ تبدیل
امکان گرفتن لید
افزایش نرخ کلیک
گزارشدهی دقیق
تحلیل رفتار مشتری
افزایش دفعات خرید
داشتن مشتریان وفادارتر
با خدمات پیشرفته بازاریابی اس ام اسی مدیانا و از طریق پیامهای متنی شخصیسازیشده، مخاطبان هدف خود را درگیر کرده و آنها را تبدیل به مشتری کنید.
96%
افزایش درآمد با SMS مارکتینگ
55%
علاقهمندان به دریافت پیامک تبلیغی
40%
احتمال خرید دوباره با بازاریابی پیامکی
75%
علاقهمند به دریافت پیامک کد تخفیف
اس ام اس مارکتینگ مدیانا ابزاری چندمنظوره برای پشتیبانی، اطلاعرسانی، مدیریت باشگاه مشتریان، راهاندازی کدهای تایید، یادآوریها و برقراری ارتباط دوطرفه است و از ارسال خودکار پیامهای تبریک، تسلیت گرفته تا نظرسنجیها و دریافت بازخورد، هر جنبه از ارتباط با مشتریان را پوشش میدهد.
فروش بیشتر با جذب مشتری بیشتر
اگر میخواهید از طریق پیامک به مشتریان بالقوه خود دسترسی داشته باشید، پنل پیامکی مدیانا این امکان را در اختیار شما میگذارد. با ارسال پیامک مکانمحور یا ارسال بر اساس دستهبندی شغلی، یا بر اساس سن و جنسیت کاربران به تعداد مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. ارسال انبوه پنل پیامکی مدیانا امکانات زیر را در اختیار شما میگذارد:
هدیهای ویژه برای ارتباط مستقل با مشتری
با خرید پنل پیامکی مدیانا میتوانید حداقل ۱ و حداکثر ۳ خط اختصاصی ویژه و رایگان دریافت کنید تا با مشتریانتان ارتباطی امن و مستقل بسازید و از رسیدن پیامک خود به دست کاربران مطمئن باشید. کافی است وارد پنل پیامکی خود شوید و از قسمت عملیات حساب، بخش خرید شماره یکی از سرشماره ۱۴ رقمی ۵۰۰۴، سرشماره ۱۲ رقمی ۲۰۰۰ یا خط ثابت ۰۲۱ را انتخاب کرده و سپس فرم مربوط به آن را تکمیل کنید.
اگر نیازمند خرید خط خدماتی هستید نیز میتوانید از میان اپراتورهای ۱۰۰۰ تا ۹۹۹۹ سرشماره مورد نظرتان را انتخاب کرده و پس از ارسال مدارک مورد نیاز به سرعت صاحب یک خط جدید شوید.
مدیانا با درک عمیق از جایگاه حیاتی اس ام اس مارکتینگ در جهان دیجیتال امروز، راهحلهای نوآورانهای برای ایجاد ارتباط پویا و دوسویه بین برند شما و مشتریان ارائه میدهد.
مدیانا با درک عمیق از جایگاه حیاتی اس ام اس مارکتینگ در جهان دیجیتال امروز، راهحلهای نوآورانهای برای ایجاد ارتباط پویا و دوسویه بین برند شما و مشتریان ارائه میدهد.
اگر میخواهید کاربران بالقوه خود را تبدیل به مشتریان وفادار کنید، بازاریابی اس ام اسی و استفاده از پنل پیامکی مدیانا برای این هدف بهترین انتخاب است.
با انواع ارسالها مانند ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، شغل و منطقه میتوانید مشتریان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و با برگزاری کمپینهای پیامکی مناسبترین پیامها را متناسب با نوع مشتریان بفرستید.
در اجرای کمپینهای پیامکی انتخاب درست بازار هدف، اندازهگیری و تحلیل دادهها و در نظر گرفتن مناسبترین زمان برای اجرا از مهمترین نکات بازاریابی هوشمند در جهت افزایش مشتریان است.
با برگزاری نظرسنجی ،مسابقات ارسال پیامک یادآوری و … میتوانید نرخ تبدیل را در کسبوکار خود افزایش دهید و بازدیدکنندگان را به مشتری و مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
ایجاد احساس خوشایند در مشتری پس از خرید یا دریافت خدمات در هر کسبوکاری برای کاربر تجربه بهتری ایجاد خواهد کرد و امکان تبدیل او به مشتری وفادار را افزایش میدهد.
با انواع ارسالها مانند ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت، شغل و منطقه میتوانید مشتریان خود را با دقت بیشتری انتخاب کنید و با برگزاری کمپینهای پیامکی مناسبترین پیامها را متناسب با نوع مشتریان بفرستید.
در اجرای کمپینهای پیامکی انتخاب درست بازار هدف، اندازهگیری و تحلیل دادهها و در نظر گرفتن مناسبترین زمان برای اجرا از مهمترین نکات بازاریابی هوشمند در جهت افزایش مشتریان است.
با برگزاری نظرسنجی ،مسابقات ارسال پیامک یادآوری و … میتوانید نرخ تبدیل را در کسبوکار خود افزایش دهید و بازدیدکنندگان را به مشتری و مشتریان را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.
ایجاد احساس خوشایند در مشتری پس از خرید یا دریافت خدمات در هر کسبوکاری برای کاربر تجربه بهتری ایجاد خواهد کرد و امکان تبدیل او به مشتری وفادار را افزایش میدهد.
با انتخاب مدیانا، شما قدم در مسیر تبدیل شدن به یک ابرقدرت تبلیغاتی خواهید گذاشت. با هدفگذاری دقیق، انتخاب پنل اس ام اس مناسب، آمادهسازی متنهای تاثیرگذار و بهینهسازی هر نکته از کمپین خود، میتوانید به نتایج شگفتانگیزی دست پیدا کنید.
1.
یک پیامک با محتوای دقیق و فرم ساده و کوتاه بنویسید.
2.
از سایت مدیانا یک پنل پیامکی متناسب با نیاز خود بخرید.
3.
نوع ارسال خود را انتخاب و پیامکتان را در زمان مناسب ارسال کنید.
اس ام اس مارکتینگ (SMS Marketing) یا تبلیغات پیامکی یکی از شیوه های مهم در تبلیغات و یک ابزار هوشمند و کامل برای کسبوکارهاست که امکان جذب، حفظ و تبدیل مخاطبان به مشتریان وفادار را فراهم میکند.
تبلیغات پیام کوتاه یا SMS یا تبلیغات پیامکی (پیام کوتاه) مزایای زیادی برای کسبوکارها به همراه دارد. به طور مثال، امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان را در پی داشته و نرخ تعامل بالایی دارند. ارسال پیام کوتاه معمولا مقرون به صرفهتر از روشهای تبلیغات سنتی است، بنابراین یک کانال بازاریابی بهصرفه برای کسبوکارها تلقی می شود.
علاوه بر این، با امکان ارسال پیامهای شخصی سازی شده، کسبوکارها میتوانند پیام های خود را بر اساس ترجیح و تمایل مشتریانشان تنظیم کنند.
تبلیغات پیامکی مدیانا با تحلیل رفتار مشتری، بررسی دادهها و انتخاب زمان مناسب برای اجرا و ارسال، بازاریابی هدفمند را ممکن میسازد. با خدمات پیشرفته بازاریابی پیامکی مدیانا و از طریق پیامهای متنی شخصیسازیشده، مخاطبان هدف خود را درگیر کرده و آنها را تبدیل به مشتری کنید. از مزایای پلتفرم تبلیغات پیامکی مدیانا میتوان به هزینه پایین تبلیغات پیامکی، امکان گزارشگیری دقیق، نداشتن محدودیت زمانی و مکانی، گستردگی استفاده کاربران از این کانال بازاریابی
استفاده از اس ام اس مارکتینگ در کسبوکار شما میتواند بسیار مفید و موثر باشد. از کاربردهای مهم اس ام اس مارکتینگ برای کسبوکار شما میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
پلنهای مختلفی از سوی سامانه مدیانا برای کاربران طراحی شده است، تفاوت این بستهها در تعرفه ارسال پیامک و شارژ اولیه است. برای مشاهده تفاوت پلنها صفحه خرید پنل پیامک را ببینید. شما تنها یکبار هزینه خرید پنل را پرداخت میکنید و پس از آن تنها به اندازه تعداد پیامک ارسالی حساب کاربریتان را شارژ خواهید کرد.
تعرفه پیامکها بر اساس هر اپراتور و با توجه به بستهای که انتخاب میکنید متفاوت است. برای مشاهده هزینه ارسال پیامک، میتوانید صفحه تعرفه پنل پیامک را ببینید.
هر پنل پیامکی مدیانا دارای حداقل یک خط اختصاصی رایگان است. شما میتوانید با فعالسازی این خطوط به مشتریانتان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید تا پیامهای شما به دست کاربرانی که دریافت پیامک تبلیغاتی خود را مسدود کردهاند نیز برسد. همچنین اگر نیاز دارید که با سرشماره دیگری پیام بفرستید در پنل پیامکی از بخش پشتیبانی درخواست خط خدماتی ثبت کنید. سامانه پیامکی مدیانا تمامی اپراتورهای ارائه دهنده خطوط پیامکی را پوشش میدهد.
پنل اس ام اس مدیانا دارای محیطی بسیار ساده است و کاربران با هر سطحی از دانش و تخصص میتوانند به آسانی از آن استفاده کنند. با این همه در کنار مشاوره رایگان و پشتیبانی تلفنی، راهنماهای جامع متنی و ویدیویی برای آموزش کاربران فراهم شده است.
موارد زیر از از انواع روشهای ارسال پیامک تبلیغاتی در سامانه پیامکی مدیانا هستند:
ارسال پیامک از نقشه، ارسال پیامک کدپستی، ارسال بر اساس منطقه و محله، ارسال بر اساس سن و جنسیت، ارسال پیامک انبوه، پیامک کلمات کلیدی، ارسال پیامک نظیر به نظیر، ارسال پیام صوتی، ارسال فایل متنی و اکسل، دکل BTS و LBS، ارسال از دفترچه تلفن.
اگر سایت شما با استفاده از سیستم مدیریت محتوا (CMS) نوشته شده است، بهترین راه اتصال به سامانه پیامکی مدیانا، استفاده از افزونهها و ماژول پیامک است.
ارسال پیامک به لیست سیاه فقط در صورت خدماتی بودن خطوط امکانپذیر است و خطوط تبلیغاتی امکان ارسال به بلک لیست ندارند.
امنیت و رعایت قوانین: به عنوان یک سرویسدهنده، ما به جدیدترین قوانین محافظت از دادههای شخصی پایبند هستیم تا از حقوق مشتریان شما محافظت کنیم. این امر باعث ایجاد اعتماد بیشتری در میان مشتریان شما میشود.
اخذ مجوز از مشترکین: ما از سیستم Opt-in و Opt-out استفاده میکنیم تا مشتریان شما همیشه کنترل دریافت پیامها را بر عهده داشته باشند. این به معنای تامین ارتباطی مستقیم با مشتریان است که باعث میشود رضایت آنها افزایش یابد.
زمانبندی دقیق: پیامهای شما در زمانهای اوج توجه (۹ صبح تا ۹ شب) ارسال میشوند تا بازدهی بیشتری داشته باشند. این به معنای ارائه پیامها در زمانی است که مخاطبان بیشترین تمرکز را دارند و احتمال مشاهده و واکنش به آنها بیشتر است.
هماهنگی با استراتژیهای بازاریابی: ما به شما اطمینان میدهیم که کمپینهای پیامکی شما با سایر تلاشهای بازاریابیتان همگام هستند. این باعث میشود که پیام شما در چارچوب کلی استراتژی بازاریابی تان قرار بگیرد و تأثیر بیشتری داشته باشد.
تجزیه و تحلیل نتایج: ما با استفاده از ابزارهای سنجش عملکرد، میزان بازخورد و بازدهی کمپینهایتان را تجزیه و تحلیل میکنیم تا بتوانید بهبودهای لازم را انجام دهید. این به شما امکان میدهد تا مواردی مانند محتوا، زمانبندی و روش ارسال را بهبود بخشید و بهرهوری بیشتری را از تبلیغات پیامکی خود کسب کنید.