در جشنواره تابستانی پنل‌های پيامڪی، همراه مدیانا باشید.
مهلت استفاده تا 8 مرداد 

تلفن گویا چیست و چه امکاناتی دارد؟

مزایای تلفن گویا

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که برای انجام کار یا دریافت پشتیبانی محصول با مجموعه ای تماس گرفتید و با یک صدا ضبط شده مواجه شده اید. این صدای ضبط شده با دادن اطلاعات به شما می گوید که به کدام بخش از مجموعه متصل شوید. سرویس تماس گویا یک امکان کاربردی برای هدایت مشتریان و رسیدن آن ها به نتیجه مطلوب است که در نهایت رضایت مشتریان را به همراه خواهد داشت. اگر مایل هستید ارتباط حرفه ای تری با مشتریان برقرار کنید با ما در این مقاله همراه باشید. در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه از تلفن گویا برای کسب و کار خود استفاده کنید و این صدای گویا چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می دهد.

تلفن گویا چیست؟

به سیستم هایی که به صورت خودکار تماس های تلفنی را پاسخ و مشتریان را از طریق خط تلفن هدایت می کنند، تلفن گویا می گویند. تلفن گویا یا IVR مخفف کلمه انگلیسی ( Interactive Voice Response‎) است.

بسیاری از افراد تلفن های گویا را به عنوان سیستم صدای ضبط شده ای که با فشردن کلید مخاطب را به بخش های مختلف هدایت می کنند می شناسند. تلفن های گویا معمولا در مراکز تماس استفاده می شوند و مسیریابی سریع را فراهم می کند. بیشتر کسب و کارها برای هدایت صحیح و سریع مشتریان از این ابزار استفاده می کنند.

در ادامه به مزایای منشی گویا برای کسب و کار شما می پردازیم:

مزایای تلفن گویا

صرفه جویی در هزینه ها

با استفاده از تلفن گویا دیگر نیازی به منشی نخواهید داشت. با خودکار کردن پاسخگویی برخی از سوالات که پیش تر نیروی انسانی پاسخگوی آن بودند هزینه های کسب و کار خود را کاهش دهید. اگر از قابلیت پاسخگوی خودکار در سرویس تلفن ابری استفاده می کنید می توانید در هزینه های خود بیشتر از کسب و کارهایی که از تلفن گویا با خط ثابت استفاده می کنند بهرمند شوید.

هدایت بهتر تماس گیرنده

با استفاده از تلفن گویا، مخاطب بدون نیاز به توضیح و همچنین بدون درگیر شدن اپراتورهای انسانی به صورت کاملا راحت به داخلی مورد نظر خود انتقال پیدا میکند.

ایجاد تجربه خوب برای مشتریان همه چیز است. با ایجاد تجربه خوب در دریافت خدمات می توانید رضایت بیشتری را از مشتریان جلب کنید. جلب رضایت مشتری از طریق بازاریابی دهان به دهان باعث جذب مشتریان جدید نیز می شود.

افزایش بهره وری

با خودکار کردن امور بدیهی و پاسخگویی به سوالات مکرر می توان در کاهش نیروی انسانی و منعطف کردن آن ها به سایر امور کوشید.

پاسخگویی سریعتر

یکی از  مهم ترین مزیت هایIVR، پاسخگویی سریع به مشتریان است. با منشی گویا مشتریان دیگر پشت خطوط اشغال بی دلیل منتظر نخواهند ماند و اگر پاسخگویی تنها از طریق تلفن گویا صورت بگیرد و به اپراتور متصل نشود مشتریان شما به صورت 24 ساعته می توانند تماس و اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

استفاده از منشی گویا در داخلی ها

شاید تصور کنید که منشی گویا تنها برای اتصال و هدایت تماس گیرندگان است اما می توان به جای قرار دادن آن در ابتدای تماس، آن را در انتهای تماس تلفن گویا قرار داد. در صورتی که خطوط اشغال باشند از تماس گیرنده در خواست شود که بردباری بیشتری برای پاسخگویی داشته باشد و تعداد افراد جلوتر در صف تماس را اعلام کند.

IVR یکی از امکانات تلفن ابری

تلفن گویا یکی از هزاران امکانات موجود در تلفن ثابت ابری است که امکان پاسخگویی خودکار و هدایت مشتریان را از طریق تماس فراهم می کند. با استفاده از سرویس گویا موجود این سرویس می توانید از سایر امکان این تلفن حرفه ای مانند مدیریت تماس ها ، گزارش گیری، پیام صوتی، ارسال و دریافت فکس و…. با کیفیت بالا استفاده کنید.

قابلیت های IVR

  • کارکرد 24 ساعته
  • صندوق پستی صوتی
  • امکان استفاده از تلفن تصویری
  • انتقال آسان خطوط داخلی و…

جمع بندی

در این مقاله از پنل اس ام اس مدیانا، به تعریف تلفن گویا و مزایای استفاده از آن در کسب و کارها پرداختیم. صرفه جویی در هزینه ها، پاسخگویی سریع و 24 ساعته، بازاریابی دهان به دهان، هدایت تماس گیرنده و… از مزایای منشی گویا برای کسب و کار شما هستند.

اگر هنوز در کسب و کار خود از تلفن ثابت استفاده می کنید و مایل هستید تا تلفن ثابت ابری را با امکانات بیشمار وهزینه ی پایین جایگزین تلفن ثابت کنید از طریق فرم درخواست مشاوره با ما در ارتباط باشید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .