جشنواره پاییزی مدیانا، ویژه پنل های پیامکی
مهلت استفاده تا 30 مهر 

مرکز تلفن ابری چیست؟

مرکز تلفن ابری

با پیشرفت تکنولوژی و افزایش ارتباطات به واسطه ی اینترنت، امروزه خدمت نوین مجازی جایگزین بیشترخدمات سنتی شده اند. یکی از همین خدمات که به دلیل پیشرفت و استفاده روز افزون از اینترنت دستخوش تغییر شده، سرویس مرکز تلفن ( کال سنتر) است. خدمات مرکز تلفن ابری امروزه جایگزین، سرویس هایی مرکز تلفن سنتی و قدیمی شده است و امکان برقراری تماس های تلفنی را به آسانی و بالاترین کیفیت برای صاحبان کسب و کار فراهم می کند.

چرا نیاز به راه اندازی مرکز تلفن داریم؟

اگر تماس های واحد فروش یا پشتیبانی شما بی پاسخ می ماند یا مشتریان زمان زیادی را پشت خطوط اشغال منتظر پاسخگویی هستند؛ شما باید به فکر راه اندازی مرکز تماس باشید.

مشتری ناراضی یعنی یک تجربه ناموفق و معمولا افراد تجربه برخورد خود را با سازمان ها با دیگران به اشتراک می گذارند، توجه نکردن به این موضوع برای شما یک امتیاز منفی بزرگ خواهد بود.

مرکز تلفن ابری

تلفن ابری

مرکز تماس یک کانال ارتباطی بین مشتریان و کسب و کارها است. از این طریق مشتریان می توانند موارد زیر را با نمایندگی پشتیبانی و خدمات با مشتریان مطرح کنند.

  • شکایات
  • انتقادات
  • پیشنهادات
  • سوالات
  • مشکلات

از این رو کیفیت تماس ها و نحوه ی پاسخگویی به آن، برای تمامی کسب و کارها اهمیت ویژه ای دارد.

پیش تر، مراکز تماس برای ارتباط با مشتریان و پاسخگویی از تلفن های معمولی استفاده می کردند، مشتریان ساعت ها پشت خطوط اشغال منتظر می مانند، امکان هدایت تماس ها و کنترلی به روی عملکرد نیروهای تماس نیز وجود نداشت. پس از آن کسب و کارها برای مرکز تماس به تلفن های ویپ روی اوردند، این سیستم ها هزینه زیادی داشتند و نیازمند زیر ساخت و سخت افزار بودند.

برای حل از این قبیل مشکلات، مرکز تلفن ابری ارائه شد.مرکز تلفن ابری سرویسی مبتنی بر ابر ( بستر اینترنت) است.که بدون نیاز به سخت افزار امکان برقراری تماس را در هر مکان برای ما فراهم می کند. این سرویس با اسامی دیگری همچون مرکز تلفن ابری ویپ  ابری، Cloud PBX، Hosted PBX نیز شناخته می شود.

مقایسه مرکز تلفن ابری و زیر ساخت سنتی

  • انعطاف پذیری بالا
  • بدون محدودیت به مکان
  • برون سپاری امور
  • پرداخت هزینه در صورت استفاده
  • کیفیت بالای صدا

مزایای استفاده از تلفن ثابت ابری

مزایا مرکز تلفن ابری

  • برقراری تماس آسان
  • امکان دورکاری کارکنان
  • امکان پاسخگویی سریع
  • رضایت مشتریان از سرویس دهی
  • کنترل تماس های ورودی و هدایت آن
  • به صفر رسیدن میزان تماس های ناموفق
  • ارائه خدمات با کیفیت و بهبود عملکرد نیروها
  • صرفه جویی و استفاده مطلوب از زمان و نیروی انسانی

نحوه سرویس دهی مرکز ابری

تلفن ابری همانطور که از نامش پیدا است بر بستر ابر ارائه می شود. این سرویس به روی یک سرور مجازی از شرکت ارائه دهنده ی سرویس نصب می شود و ارتباط از طریق اینترنت شکل می گیرد. در تلفن ثابت ابری مدیانا برای برقراری ارتباط مشتریان با شما نیازی به اینترنت وجود ندارد و تنها شما نیازمند استفاده از اینترنت هستید.

با توجه به ارائه این سرویس بر بستر اینترنت، شما برعکس سرویس ویپ نیازی به تجهیزات سخت افزاری ندارید و تنها در قبال استفاده از خطوط هزینه پرداخت می کنید.

مراحل خرید مرکز تلفن ابری

برای استفاده از مرکز ابری پیش از هر چیزی شما به شماره ابری ( تلفن ثابت ابری) نیازمند هستید تا از این طریق تماس های خود را در بستر اینترنت برقرار کنید. در این روش شما نیازی به هیچ گونه سخت افزار و هزینه های جانب آن ندارید و نگرانی بابت نگهداری و امنیت سرور نخواهید داشت. برای خرید خطوط ابری و مشاهده تعرفه تلفن ابری از طریق فرم مشاوره با ما در ارتباط باشید.

جمع بندی

مرکز تلفن ابری فناوری و جایگزین مناسبی برای تلفن های ثابت و ویپ است. برخلاف سیستم ویپ که نیازمند زیر ساخت، سخت افزار و امنیت های سرور است، برای ارتباط سیستم مرکز ابری شما تنها نیازمند اینترنت هستید و ارتباط شما با مشتریان با کیفیت بالا برقرار خواهد شد. استفاده از مرکز تلفن ابری برای تمامی کسب و کارها به ویژه کسب و کارهای نوپا و استارتاپ با بودجه کم توصیه می شود. تماس بر بستر ابری یک روش کم هزینه و با کیفیت برای برقراری ارتباط با مشتریان است.

برای برقراری ارتباط با مشتریان و اعلان های ضروری کسب و کار خود از پیامک استفاده کنید. شما می توانید ابزارهای ارتباط با مشتریان خود را در یک پلتفرم یکپارچه از مدیانا دریافت کنید.

برای خرید تلفن ثابت ابری یا پنل اس ام اس از طریق فرم مشاوره با ما در ارتباط باشید.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جهت ورود پنل‌ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

پنل اصلی

امکان ارسال‌های متنوع‌تری خواهید داشت.

پنل جدید (نسخه آزمایشی)

تجربه کاربری بهتری خواهید داشت.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .