پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

پیامک یادآوری اقساط چه مزایایی دارد؟

ارسال پیامک؛ بهترین روش یادآوری اقساط

خرید قسطی از قدیم الایام دوای درد قشر طبقه متوسط بوده. قشری که معمولا از راه کارمندی کسب درآمد می کنن و برای خرید مایحتاجشون راهی جز خرید قسطی ندارن. تا چند سال پیش خرید قسطی فقط شامل کالاهای اساسی و گرون قیمت مثل یخچال و گاز و فرش بود ولی حالا تقریبا هر چیزی قسطی فروخته می شه از ماشین و موبایل گرفته تا لباس و کفش! این گستردگی فروش اقساطی به نفع مردم شد تا زودتر به چیزی که میخوان برسن بجای اینکه سالها پولشون رو جمع کنن و ورژن جدیدترش بیاد. البته که فروشنده ها هم از گذاشتن شرایط جدید برای خرید اقساطی دریغ نمیکنن و روزانه به لیست مدارک مورد نیاز اضافه میکنند. تو این مقاله قصد داریم روشی رو تو خرید اقساطی به فروشنده ها معرفی کنیم که با استفاده از این روش هم فروش بیشتری خواهند داشت هم در هزینه های ارتباط با مشتری شون صرفه جویی میکنن. در پنل پیامک مدیانا، علاوه بر امکانات بیشماری که برای کسب و کار شما داره، ماژول پیامک یادآوری اقساط برای شما طراحی شده، تا به صورت خودکار و اتوماتیک اقساط مشتریان بهشون پیامک و یادآوری بشه. برای اینکه بدونید این ماژول چیه و چجوری کار میکنه، تا پایان این بلاگ همراه ما باشین.

حتما میدونید که ارتباط مداوم با مشتری چقدر مهمه!

مدیریت ارتباط با مشتری یکی از اصول حیاتیه که هر کسب و کاری باید برای فروش بیشتر به اون پایبند باشه. این ارتباط میتونه به شکل های مختلفی انجام بشه اما چه بهتر که از روش هایی استفاده بشه که هم هزینه کمتری دارن، هم یجورایی به جای شما فکر میکنن و حواسشون به مشتری هاتون هست! بله دقیقا درست حدس زدین فقط یه سامانه پیامکیه که میتونه مثل یه سیستم CRM عمل کنه و حواسش به تاریخ تولد و یادآوری قسط و … مشتریاتون باشه. رابطه ای که شما از این طریق با مشتریاتون برقرار میکنین دوسر سوده! پیامک هایی مثل تبریک تولد باعث دلگرمی مشتری های شما میشه و شمارو به یادشون میندازه و پیامک یادآوری اقساط هم خیال شمارو از بابت پرداخت مشتری راحت میکنه و بهانه ای برای فراموش کردنش به جا نمیذاره، برای همینه که میگیم دو سر سود!!

یادآوری پرداخت اقساط به صورت سنتی خیلی سخته!

اگه شما ماهی 20 تا مشتری اقساطی داشته باشین، در سال 240 تا مشتری دارین که اقساطی از شما خرید کردن و قسط های هرکدومشون 6 ماه تا چند سال طول میکشه، با چه روشی میخواین مدیریت کنین که هر کدوم منظم قسط هاشون رو پرداخت کنن و اگر پرداخت نکردن به موقع پیگیری کنین؟! اگه هنوزم به نوشتن تو سررسید فکر میکنین باید بگم فقط برای این یک کار به یه نیروی تمام وقت نیاز دارین! تازه اگر خطای انسانی رخ نده و چیزی از زیر دستش در نره! پنل اس ام اس مدیانا یه روش جایگزین برای روش های سنتیه ارتباط با مشتریه که مزیت های زیادی برای کسب و کار شما داره و یکیش پیامک یادآوری اقساطه. در ادامه بهتون میگیم که چطور میتونید اقساط رو پیامکی یادآوری کنید.

چطور ارسال خودکار پیامک یادآوری اقساط با پنل پیامک داشته باشیم؟

ارسال پیامک یادآوری اقساط به سادگی از طریق پنل پیامک مدیانا انجام میشه، فقط کافیه برای یک بار نام مشتریها به همراه تاریخ شروع و پایان اقسطاشون رو مشخص کنید، پنل اس ام اس به صورت کاملا خودکار پیامک یادآوری اقساط رو برای مشتری شما میفرسته.
شما میتونید پیامتون رو به صورتی تنظیم کنید که از چند روز قبل از موعد قسط، اون رو یادآوری کنه، همچنین با استفاده از این قسمت میتونید برای اقساطی مثلا 3 ساله به طور متوالی هر ماه پیامک ارسال کنید. در قسمت نوع قسط میتونید ماهانه و یا سالانه را بستگی به مدت اقساط انتخاب کنید. حتما میدونید که متن پیام رو هم خودتون میتونین تنظیم کنید و بهتره از نام افراد در متن پیام استفاده کنید. شما هیچ محدودیتی در متن پیام ارسالی تون ندارید و میتونید از لینک سایت یا شبکه های اجتماعی تون در متن پیامک استفاده کنید.
زمان ارسال پیامک یادآوری اقساط برای شما در پنل قابل تنظیمه و بر اساس ساعتی که شما تنظیم میکنین پیامک شما در موعد مقرر ارسال می‌شه.

اقساط

 

مراحل ایجاد ماژول اقساط در سامانه پیامک

  • با توجه به نیاز خود، پنل پیامک مناسب را سفارش دهید (در صورت نیاز با مشاوره با 02154968000 تماس بگیرید)
  • پس از ثبت نام با یوزرنیم پسورد خود وارد پنل پیامک شوید و از منوی سمت راست گزینه امکانات پیشرفته سپس اقساط را انتخاب کنید.
  • روی قسمت “جدید” بزنید و دفترچه تلفنی که شامل مشتریان اقساطی شماست را انتخاب کنید.
  • سرشماره خطی که میخواهید ارسال پیامک اقساط از آن طریق انجام شود را انتخاب کنید.
  • میتوانید مشخص کنید زمان ارسال شدن پیامک یادآوری اقساط، چند روز قبل از موعد یا همان روز باشد.
  • در صورتی که گزینه “ارسال متوالی” را انتخاب کنید،تا روز موعد قسط هر روز پیامک یادآوری ارسال میشود.
  • گزینه های “پیشوند و “نام” در صورتی که بخواهید نام مشتری در پیامک قید شود، به شما کمک میکند.
  • حالا زمان نوشتن متن پیامک است.
  • پس از متن، ساعت ارسال را مشخص کنید.
  • در آخرین مرحله نوع قسط را که میتواند ماهیانه یا سالیانه باشد، مشخص کنید.
  • دکمه ثبت را بزنید و با خیال راحت تا آخرین قسط مشتری خود، نگرانی از بابت یادآوری آن نداشته باشید.

چه کسب و کارهایی به پنل پیامک برای یادآوری اقساط نیاز دارند؟

کسب و کارهای زیادی هستن که میتونن از امکان یادآوری اقساط با پنل پیامک استفاده کنن اما این امکان منحصرا به درد چندتا از مشاغل میخوره که اینجا براتون میگیم:

1- کارگزارهای بیمه برای ساده کردن کارشون به پنل پیامک نیاز دارند

تمامی کارگزاری های بیمه مثل بیمه رازی، بیمه ایران، بیمه پاسارگاد، بیمه ما، بیمه معلم و … میتونن از امکانات ویژه پنل پیامک مدیانا و خصوصا ماژول یادآوری اقساط برای کسب و کارشون استفاده کنن به عنوان مثال برای اطلاع رسانی از پایان مدت زمان بیمه مشتری یا تمدید بیمه نامه خودرو پیامکی مبنی بر اطلاع رسانی برای مشتری ارسال کنن.

2- بانکها و موسسات مالی و اعتباری به سامانه پیامک احتیاج دارند

تمامی بانک ها مثل ملت، تجارت، سپه، صادرات،مسکن، کشاورزی و .. از قابلیت های مختلف پنل های پیامکی استفاده میکنن، اما مهمترین قابلیتی که برای بانک ها و موسسات مالی و اعتباری مهم و کاربردیه پیامک یادآوری اقساط هست، بانک ها معمولا 1 بار قبل از رسیدن به سررسید اقساط پیامک یادآوری ارسال میکنن، 1 بار هم بعد از گذشتن از تاریخ اقساط پیام اخطار ارسال میکنن.

3- فروشنده های خودرو به پنل اس ام اس نیاز دارند

 

این روزها بازار فروش خودرو اقساطی گرمه، برای فروش اقساطی کافیه تاریخ اقساط و خریداران رو در پنل وارد کنید تا پیامک یادآوری برای اونها ارسال بشه. در کنار این امکان ، تو پنل پیامک امکاناتی برای جذب هدفمند مشتری هم دارید که با یه هزینه خیلی پایین میتونید شرایطتون رو به گوش خیلی ها برسونید.

4- موبایل فروشی های اقساطی به سامانه پیامکی احتیاج دارند

موبایل فروشی ها از اون دست مشاغلی هستن که همیشه مشتریای پر و پا قرص خودشونو دارن، اگه توجه کرده باشین دیدین که همیشه اونایی که موبایلهارو شرایطی میفروشن خیلی مشتری بیشتری دارن، به همین خاطر خیلی از مغازه ها الان فروش اقساطی رو به برنامه هاشون اضافه کردن. از همینجا به تمام موبایل فروشی ها اعلام میکنیم که پنل پیامکی خیلی خیلی در جذب و نگهداری مشتری هاتون تاثیر گذاره و یه اهرم بازاریابی جدی برای رقابت با هم صنف های شما به شمار میره. تنها با پرداخت یکبار هزینه و بدون تمدید سالیانه از پنل اس ام اس مدیانا استفاده کنید.

 

برای ارسال پیامک اقساط مشکل بلک لیست ندارید!

حتما میپرسید که چجوری پیامک های یادآوری که برای اقساط ارسال میکنیم رو به دست کاربرایی که خطشون رو مسدود کردن (بلاک کردن پیامک های تبلیغاتی) برسونیم؟ برای یادآوری اقساط با پنل پیامک باید اینو در نظر بگیرید که ارسال پیامتون رو از خطوط خدماتی انجام بدید تا پیامک شما برای افرادی که دریافت پیامک‌های تبلیغاتی رو غیرفعال کردن هم ارسال بشه. اگر درباره این خطوط و این پیامک ها که خدماتی محسوب میشن اطلاعات بیشتری لازم دارید، بلاگی که در ادامه قرار میدیم رو بخونید.

همین حالا بخوانید: پیامک خدماتی چیست و چه فرقی با پیامک های عملیاتی دارد؟

نمونه های پیشنهادی برای متن پیامک سررسید اقساط

1- پیامک یادآوری بیمه:

بیمه “نوع بیمه “شما امروز به پایان رسیده است. لطفا برای تمدید/تغییر طرح مورد نظر خود فورا با ما تماس بگیرید. “شماره تماس”

2- پیامک یادآوری تاریخ سررسید وام:

توجه: شما پرداخت آخرین قسط ماهیانه خود را فراموش کرده اید. لطفا با این شماره تماس بگیرید “شماره تماس”: “نام بانک/مؤسسه”

3- پیامک یادآوری عدم بازپرداخت وام:

پرداخت اقساط وام شما با تأخیر مواجه شده است. با ارائه 20٪ تخفیف در پرداخت تراز مالی به شما در بازپرداخت آن کمک خواهیم کرد. لطفا با این شماره “شماره تماس” تماس بگیرید.

4- پیامک یادآوری برنامه پرداخت:

به رغم یادآوری چندباره، هنوز هم تراز وام شما قابل توجه است. لطفا برای پرداخت اقساط وام یا تغییر برنامه پرداخت با ما تماس بگیرید. “نام بانک/مؤسسه”.

5- پیامک یادآوری فاکتور پرداخت نشده:

حساب فاکتور “شماره فاکتور”، مورخ “تاریخ” تاکنون پرداخت نشده است. لطفا فورا با شماره “شماره تماس” تماس بگیرید. “نام بانک/مؤسسه”

تخفیف ویژه سامانه پیامک مدیانا برای کسب و کارهای اقساطی

برای استفاده از قابلیت پیامک یادآوری اقساط ، پنل اس ام اس مدیانا با تخفیف ویژه بهترین انتخابه. تمامی کسب و کارهایی که تو این بلاگ نام بردیم میتونن با ذکر کردن کسب و کارشون، از این تخفیف بهره مند بشن. اگر شما هم از قابلیت اقساط استفاده میکنید و جزو این لیست نبودید، حتما در کامنت ها بنویسین تا تخفیف به شما هم تعلق بگیره. برای خرید پنل پیامک با تخفیف، پنل حرفه ای رو انتخاب کنید و کد تخفیف AGHSAT رو ثبت کنید.

5/5 - (2 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .