پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

15 نمونه متن تبریک روز روابط عمومی + اصول نگارش

روز روابط عمومی

در دنیای پیچیده و ارتباط محور امروز، روابط عمومی نقش کلیدی در موفقیت سازمان‌ها و کسب‌و‌کارها ایفا می‌کند. به همین مناسبت، روز روابط عمومی فرصتی مناسب برای قدردانی از تلاش‌های فعالان این حوزه است که پل ارتباطی  بین اطلاعات و مخاطبان بنا می‌کنند. در این مقاله به 15 نمونه متن برای تبریک روز روابط عمومی، اصول نگارش متن و همچنین تاریخ روز ارتباطات و روابط عمومی می‌پردازیم.

 

تاریخ روز ارتباطات و روابط عمومی

هفدهم ماه مه، مصادف با بیست و هفتم اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است. روزی برای گرامیداشت تلاش‌های بی‌وقفه فعالین روابط عمومی که به عنوان سفیران دانایی، در جهان امروز، راهی میان اطلاعات و مخاطبان ایجاد کرده‌اند. 

تبریک روز روابط عمومی

چرا باید روز روابط عمومی را تبریک بگوییم؟ 

روزهایی مانند پزشک، مهندس و معلم معمولا با تبریک گرامی داشته می‌شود اما تبریک روز روابط عمومی اغلب از قلم می‌افتد. اما چرا باید به اهمیت روابط عمومی و نقش حیاتی آن در دنیای امروز توجه بیشتری داشته باشیم و این روز را گرامی بداریم؟ 

 

  1. قدردانی از زحمات فعالان روابط عمومی
    کارشناسان روابط عمومی در خط مقدم ارتباطات بین سازمان‌ها و مخاطبان قرار دارند. آنها به طور خستگی‌ناپذیر تلاش می‌کنند تا تصویر مثبتی از سازمان ایجاد کنند، اعتماد جلب کنند و ارتباطات مؤثری برقرار کنند.
  2.  ارتقای جایگاه روابط عمومی
    با تبریک روز روابط عمومی، می‌توانیم به اهمیت این حرفه و نقش حیاتی آن در موفقیت هر سازمان تاکید کنیم. این فعالیت به ارتقای جایگاه روابط عمومی در سطوح سازمانی و همچنین در جامعه به طور کلی کمک می‌کند.
  3. تشویق و انگیزه بخشی به فعالان روابط عمومی
    تشکر و قدردانی از تلاش‌ها و تعهد کارشناسان روابط عمومی، انگیزه آنها را برای ادامه کار با روحیه‌ای بالا افزایش می‌دهد. این امر به نفع سازمان‌ها و جامعه به طور کلی خواهد بود.

 

چطور پیامک تبریک را به صورت حرفه‌ای به دست مدیران و کارشناسان روابط عمومی برسانیم؟

ارسال پیامک تبریک روز روابط عمومی به مدیران و کارشناسان این حوزه، راهی عالی برای نشان دادن قدردانی از زحمات و تلاش‌هایشان است. با این حال، برای اینکه پیام تبریک شما به طور حرفه‌ای و موثر به دست این افراد برسد، نکاتی را باید مدنظر قرار دهید:

 

از خطوط سازمانی و پنل پیامک استفاده کنید:

برای ظاهر حرفه‌ای‌تر بخشیدن به متن تبریک و ارتباط خود و سازمانتان با این افراد بهتر است از خطوط سازمانی و از طریق پنل پیامکی متن تبریک را ارسال کنید. برای ارسال پیامک از خطوط سازمانی باید حتما پنل پیامکی داشته باشید؛ پس اگر ندارید اقدام به خرید پنل اس ام اس کنید چرا که جدا از ارسال پیامک تبریک این ابزار کاربردهای دیگری برای کسب‌و‌کار شما دارد. 

چرا از پنل پیامکی استفاده کنیم

مزایای استفاده از پنل پیامکی:

  • هزینه پایین: ارسال پیامک به صورت انبوه از طریق پنل پیامکی بسیار ارزان‌تر از تماس تلفنی یا ارسال کارت تبریک است.
  • سرعت بالا: پیامک‌ها با امکان افزونه پیامک به سرعت به مخاطبان شما ارسال می‌شوند.
  • قابلیت سنجش: شما می‌توانید تعداد پیامک‌های ارسال شده، خوانده شده و کلیک شده را به راحتی بررسی و رصد کنید.
  • امکان شخصی‌سازی: شما می‌توانید پیامک‌های ارسالی خود را به صورت شخصی‌سازی شده برای هر مخاطب ارسال کنید.
  • دسترسی به بانک شماره مشاغل: اگر مخاطبان هدف شما فعالین روابط عمومی هستند و اطلاعات تماسی آنها را ندارید، می‌توانید با استفاده از بانک شماره مشاغل موجود در پنل پیامک، به آنها پیامک ارسال کنید. 

علاوه بر این، اگر در تلاش هستید تا خود بانکی از شماره فعالین روابط عمومی را برای کسب‌وکار خود جمع‌آوری کنید، می‌توانید از دستگاه ثبت شماره مشتری استفاده کنید. در حال حاضر بهترین دستگاه ثبت شماره مشتری بازار، دستگاه ثبت شماره مشتری مدیانا است که امکانات ویژه‌ای دارد. 

این دستگاه به شما امکان می‌دهد تا شماره تلفن همراه مشتریان خود را به همراه شغل آنها ثبت کنید و از این اطلاعات برای ارسال پیامک‌های هدفمند در مناسبت‌های مختلف مانند روز روابط عمومی و… استفاده کنید. 

نکات کلیدی برای نوشتن تبریک روز روابط عمومی

  1. لحن مناسب انتخاب کنید

لحن متن تبریک روز روابط عمومی باید گرم، صمیمی، مودبانه و در عین حال حرفه‌ای باشد. پیشنهاد می‌کنیم از به کار بردن لحن خشک و اداری خودداری کنید تا از این طریق صمیمیت لازم ایجاد شود. 

  1. محتوای ارسالی را تاثیرگذارتر کنید. 

بهتر است در ابتدای پیام، روز روابط عمومی را تبریک بگویید. در ادامه از زحمات و تلاش‌های فعالان روابط عمومی در ارتباط با افکار عمومی و ایجاد تعامل بین سازمان‌ها و مخاطبانشان قدردانی کنید.

به اهمیت نقش روابط عمومی در دنیای امروز و تاثیر آن بر موفقیت سازمان‌ها اشاره کنید. در صورت تمایل، می‌توانید از یک جمله یا نقل قول الهام‌بخش در متن خود استفاده کنید.

در نوشتن متن خلاقیت به خرج دهید و از کلیشه‌ها و جملات تکراری پرهیز کنید. می‌توانید به جای پیامک متنی، پیامک صوتی ارسال کنید. ارسال پیامک صوتی باعث می‌شود تبریک شما بهتر در خاطر فعالین این حوزه ماندگار شود. در انتها، پیام تبریک خود را با آرزوی موفقیت به پایان برسانید.

  1. ساختار مناسب را برای ارسال پیامک انتخاب کنید. 

متن پیامک باید کوتاه و مختصر باشد تا مخاطب حوصله‌ی خواندن آن را داشته باشد. توجه داشته باشید از جمله‌بندی‌های واضح و روان استفاده کنید. پیش از ارسال پیام تبریک چند مرتبه متن نگارش شده را بخوانید و غلط‌های املایی و نگارشی را به دقت بررسی کنید.

  1. متن پیامک را شخصی‌سازی کنید. 

می‌توانید از نام و نام خانوادگی مخاطب در ابتدای پیام استفاده کنید تا پیام شما شخصی‌‌تر به نظر برسد. حتما در انتهای متن پیامک نام سازمان یا کسب‌وکار خود را بنویسید تا از این طریق در ذهن آن‌ها باقی بمانید. زمان ارسال پیامک را به گونه‌ای انتخاب کنید که مزاحمتی ایجاد نکند. 

  1. نوع ارسال را انتخاب کنید 

برای ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی روش‌های مختلفی وجود دارد که ارسال پیامک نظیر به نظیر (شخصی‌سازی شده)، بانک شماره را برای ارسال به فعالین روابط عمومی عنوان کردیم. ارسال پیامک bts یکی دیگر از روش‌هایی است که شما می‌توانید برای ارسال به فعالین روابط عمومی استفاده کنید. با این روش ارسال می‌توانید در نمایشگاه‌های مرتبط با روابط عمومی به فعالان این حوزه که خطوط اپراتور ایرانسل را دارند پیامک ارسال کنید. 

مثال هایی از پیامک روز روابط عمومی

 نمونه متن تبریک روز روابط عمومی

 

در این قسمت 15 نمونه متن تبریک روز روابط عمومی را برای شما آورده‌ایم تا از آن برای نگارش یک متن تبریک خلاقانه و شخصی‌سازی شده استفاده کنید. شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیاز خودتان، این متن‌ها را ویرایش یا به آن جملات و عبارات دیگری اضافه کنید.

 

نمونه متن رسمی

  1. به مناسبت فرارسیدن 27 اردیبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومی به فعالان این عرصه تبریک می‌گوییم. روابط عمومی حلقه اتصال میان سازمان‌ها و مخاطبان است و نقشی محوری در اعتمادسازی و ارتقای وجهه عمومی ایفا می‌کند. از تلاش‌های بی‌وقفه فعالان این عرصه قدردانی می‌کنیم.

  2. (نام و نام‌خانوادگی) عزیز
    روز ارتباطات و روابط عمومی، به شما که در خط مقدم عرصه اطلاع‌رسانی و اعتمادسازی هستید تبریک می‌گوییم.
    تلاش شما در انعکاس صادقانه رویدادها و ارتقای آگاهی جامعه، ستودنی است.
    با آرزوی سلامتی برای شما
    (نام برند)

  3. یک مدیر موفق، بدون تردید به یک روابط عمومی توانمند و کارآزموده نیازمند است. از اینکه در کنارمان هستید خوشحالیم.

  4. روابط عمومی، به عنوان هنر هشتم و چهارمین شغل پراسترس در رنکینگ جهانی، نقشی حیاتی و غیرقابل انکار در ارتقای سطح ارتباطات و تعاملات سازنده ایفا می‌کند. روز روابط عمومی مبارک.

 

نمونه متن خلاقانه

  1. روز ارتباطات و روابط عمومی، روز نغمه خوش آگاهی در تار و پود جامعه، گرامی باد.
    از شما بابت تمامی تلاش‌های خود در این حوزه تشکر می‌کنیم.
  2. به فعالان عرصه روابط عمومی که با تلاش شبانه‌روزی خود، پل ارتباطی میان قلب‌ها و اندیشه‌ها را بنا می‌کنند، روزشان مبارک.
  3. روابط عمومی، طلایه دار روشنگری و آگاهی، روزت مبارک!روزتان مبارک، پل‌سازان ارتباط!
    برایتان بهترین‌ها را آرزومندیم.
  4. 27 اردیبهشت، روز قدردانی از تلاشگران روابط عمومی
    بر شما طلایه دار روشنگری و آگاهی مبارک
  5. روابط عمومی در مورد کنترل پیام شما نیست، بلکه در مورد شفافیت و اصالت است.
    روز روابط عمومی بر شما مبارک
  6. روابط عمومی در مورد گفتن داستان شما نیست، بلکه در مورد شنیدن داستان های دیگران است.
  7. روابط عمومی در مورد ساختن پل است، نه دیوار.
    روز روابط عمومی بر پل‌سازان ارتباط مبارک

 

متن کوتاه و مختصر

  1. روز ارتباطات و روابط عمومی بر فعالان این عرصه مبارک.

  2.  به پاس تلاش‌های بی‌وقفه فعالان روابط عمومی، روزشان مبارک.
  3. قدردان زحمات و تلاش‌های فعالان روابط عمومی در ارتقای جایگاه و منزلت سازمان‌ها و نهادها هستیم.

 

جمع‌بندی  

17 ماه مه (27 اردیبهشت) روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی است. این روز فرصت خوبی برای قدردانی از تلاش‌های فعالان این حوزه در ایجاد ارتباط بین سازمان‌ها و مخاطبانشان است چراکه روابط عمومی نقش مهمی در موفقیت سازمان‌ها و ایجاد اعتماد عمومی دارد. در این مقاله از وبلاگ مدیانا، 15 نمونه متن تبریک به همراه نکاتی برای نگارش متن تبریک روز روابط عمومی ارائه شده است تا از طریق آن، مراتب قدردانی خود را به فعالان روابط عمومی ابراز کنید.

4/5 - (3 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .