پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

کاربرد پنل اس ام اس برای خدمات دیجیتال مارکتینگ

کاربرد-پنل-اس-ام-اس-برای-خدمات-دیجیتال-مارکتینگ

اکنون بیش از هر زمان دیگری باید با تولید محصولات و ارائه خدمات باکیفیت، در زمان مناسب به کاربران هدف خود دسترسی داشته باشید. باوجود کانال‌های بازاریابی مختلف، کسب‌وکارهای فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند هم در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند و هم کمپین‌های بازاریابی مؤثری را برگزار کنند. در این میان، استفاده از پنل پیامکی می‌تواند تمامی نیازهای شما را در حوزه بازاریابی آنلاین برآورده کند. در این مطلب به کاربرد پنل اس ام اس برای خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌پردازیم.

مزایای سامانه پیامک برای خدمات دیجیتال مارکتینگ

مشتریان اصلی خدمات بازاریابی آنلاین اغلب شامل کسب‌وکارهای دولتی، خصوصی و شخصی هستند. در حقیقت، هر شرکت یا فردی که یک وب‌سایت یا شبکه اجتماعی دارد، می‌تواند از خدمات دیجیتال مارکتینگ بهره‌مند شوند. بنابراین، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات بازاریابی آنلاین، هم B2C هستند و هم B2B! همچنین خدماتی که شرکت‌های دیجیتال مارکتینگ به مشتریان خود ارائه می‌دهند، شامل موارد زیر هستند:

  • سئو (بهینه‌سازی موتورهای جستجو، تولید محتوا و غیره)
  • طراحی سایت (سایت فروشگاهی، خدماتی، بلاگ و غیره)
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی (آدمینی، طراحی گرافیک، کپشن نویسی و غیره)
  • طراحی کمپین‌های بازاریابی (گوگل ادز، تبلیغات بنری، تبلیغات نیتو و غیره)
  • تدوین انواع استراتژی محتوایی و تبلیغاتی

کاربرد-پنل-اس-ام-اس-برای-خدمات-دیجیتال-مارکتینگ

شرکت‌ها فعال در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ به راهکارهای موثر برای ارتباط با مشتریان خود نیاز دارند. یکی از روش‌های کاربردی برای ارتباط مؤثر با کاربران هدف، استفاده از پنل پیامکی است. فواید استفاده از پنل اس ام اس برای خدمات دیجیتال مارکتینگ به شرح زیر هستند:

  • پنل پیامکی یک کانال بازاریابی عالی برای جذب و ایجاد مشتریان جدید است، زیرا نرخ باز شدن پیامک 98 درصد است.
  • پیامک یک راه شخصی، سریع و قابل‌اعتماد برای ارتباط با مشتریان است. مشتریان همچنین ارتباطات شخصی و یک‌به‌یک را دوست دارند.
  • پنل پیامکی قابلیت‌های مختلف مانند برنامه‌ریزی، زمان‌بندی و گزارش‌گیری از رفتار مشتریان را ارائه می‌دهد. همه کارها به‌صورت خودکارسازی انجام می‌شوند.
  • پنل SMS در مقایسه با بازاریابی سنتی (بیلبورد، تبلیغات چاپی و غیره) یک روش ارتباطی ارزان‌قیمت محسوب می‌شود.
  • مشتریان بدون نیاز به اتصال به اینترنت می‌توانند پیامک‌های تبلیغاتی شما در هر زمان و مکان با گوشی همراه خود دریافت کنند.
  • پیامک به‌سرعت خوانده می‌شود و مشتری با حداقل زمان، نسبت به اس ام اس واکنش نشان می‌دهد. مشتری با شماره تلفن تماس می‌گیرد یا روی لینک کلیک می‌کند.

کاربرد پنل اس ام اس برای خدمات دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی پیامکی یک ابزار قدرتمند برای استفاده در خدمات دیجیتال مارکتینگ است. در ادامه به تعدادی از کاربردهای اساسی پنل اس ام اس که کسب‌وکارهای فعال در حوزه بازاریابی آنلاین انجام می‌دهند، اشاره می‌کنیم:

ارائه تبلیغات و تخفیف‌های ویژه

با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید به مشتریانتان پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنید. تخفیف‌ها، کمپین‌های تبلیغاتی فصلی، تخفیف‌های ویژه برای رویدادها، ارائه خدمات جدید و سایر پیام‌های تبلیغاتی می‌توانند از طریق پیامک به گوشی همراه مشتریان شما ارسال شوند. برای مثال، شما 20 درصد تخفیف را برای خدمات سئو تا پایان ماه در نظر گرفته‌اید.

خدمات به همه شهرهای کشور

خدمات شما نباید محدود به شهر محل فعالیت‌تان باشد! شما به‌صورت آنلاین کار می‌کنید و باید خدمات خود را به سراسر ایران ارائه ‌دهید. پنل اس ام اس امکان ارسال SMS براساس کد شهری، منطقه، محله و خطوط پیامکی را برای شما فراهم کرده است. این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید مشتریان جدید پیدا کنید و دامنه فعالیت‌های خود را گسترش دهید.

تأیید هویت و امنیت کاربران

بسیاری از وب‌سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ دارای پنل کاربری هستند. بنابراین استفاده از پنل اس ام اس می‌تواند در فرآیندهای تأیید هویت و امنیت مشتریان مورد استفاده قرار بگیرد. با ارسال پیامک‌های تأیید هویت، رمز عبور یا کدهای تأیید به مشتریان، می‌توانید امنیت اطلاعات آنها را تضمین کنید.

راهنمایی و پشتیبانی خدمات

پنل پیامکی می‌تواند به‌عنوان یک ابزار مؤثر برای راهنمایی و پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان عمل کند. شما می‌توانید با تنظیم قابلیت پاسخگویی خودکار به سؤالات متداول، راهنمایی برای استفاده از محصولات یا خدمات، اعلان‌های فنی و سایر موارد از طریق پیامک با مشتریان در تماس باشید. این کار باعث صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها می‌شود.

از دیگر کاربرد پنل اس ام اس برای خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از پنل اس ام اس می‌توانید نظرسنجی‌ها و بازخوردهای مشتریان را جمع‌آوری کنید.
  •  از طریق API می‌توانید پنل پیامکی را با سیستم‌های دیگری ازجمله CRM ادغام کنید.
  • با ارسال پیامک‌های مناسبتی (روز تولد)، مسابقه، جوایز و سایر موارد، وفاداری مشتری را تقویت کنید.
  • پنل اس ام اس امکاناتی را برای تنظیم و اطلاع‌رسانی قرارملاقات‌ها (جلسات) و یادآوری‌ها ارائه می‌دهد.

بهبود خدمات دیجیتال مارکتینگ با پنل اس ام اس مدیانا

مشتریان شما زمان زیادی را به‌صورت آنلاین و در دستگاه‌های تلفن همراه خود می‌گذرانند. بنابراین، می‌توانید پیام خود را در زمان مناسب به مشتریان خود ارسال کنید. شما با پنل اس ام اس می‌توانید رفتار مشتری را آنالیز کنید و پیشنهادات هیجان‌انگیزی را به آنها ارائه دهید. اگر کمپین‌های بازاریابی پیامکی شما بر اساس داده‌های رفتار مشتری باشد، مؤثرترین خواهند بود. پنل پیامکی مدیانا می‌تواند قابلیت‌های مختلفی را به شما ارائه دهد تا بتوانید مشتریان جدیدی پیدا کنید و کسب‌وکارهای آنلاین خود را توسعه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر با تیم مشاوران ما تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .