تبریک روز جهانی چپ دست‌ها؛ نمونه متن پیامک خاص و جذاب

مثال متن پیامک برای روز چپ دست

به مناسبت روز جهانی افراد چپ دست و چپ دست‌ها، در این مقاله از مدیانا، مجموعه‌ای از جملات تبریک روز چپ دست‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید این روز را به دوستان، خانواده و حتی مشتریان خود تبریک بگویید. با ما در این مقاله همراه باشید. 

 روز جهانی چپ دست‌ها چه روزی است؟

روز جهانی چپ‌دست‌ها هر ساله در 13 آگوست مصادف با 22 مرداد ماه برگزار می‌شود. این روز فرصتی برای افزایش آگاهی درباره چپ‌دست‌ها و چالش‌هایی که در دنیای راست‌دست‌ها با آن مواجه هستند، است. 

تاریخ روز چپ دست ها

روز جهانی چپ‌دست‌ها؛ فرصت طلایی برای خلاقیت در بازاریابی 

در سراسر دنیا، حدود 85 درصد از افراد راست‌دست و 15 درصد باقی‌مانده چپ‌دست هستند. این تمایز در استفاده از دست‌ها، ریشه در عوامل ژنتیکی دارد و دانشمندان هنوز در حال بررسی دقیق مکانیسم‌های دخیل در این پدیده هستند.

اما ربط این موضوع با کسب‌وکار شما چیست؟

کسب‌وکارها معمولاً به دنبال راه‌ها و روش‌هایی هستند که به واسطه آن بتوانند فروش خود را افزایش دهند یا مشتریان جدید پیدا کنند. یکی از این راهکارها بازاریابی مناسبتی است. کسب‌وکارها می‌توانند بر اساس مناسبت‌ها اقدامات خلاقانه بازاریابی داشته باشند تا مشتریان سابق و مخاطبان هدف خود را جذب کنند.

برای مثال، فرض کنید شما یک فروشگاه لوازم‌تحریر دارید و قصد دارید در مناسبت‌های مختلف با پروموشن و تخفیفات میزان فروش محصول خاصی مانند روان‌نویس را افزایش دهید. شما می‌توانید با ارسال پیامک انبوه و تبریک روز جهانی چپ‌دست‌ها به مشتریان خود آن‌ها را از تخفیف روان‌نویس خود مطلع کنید.

ارسال پیامک بدون شماره و ارسال ناشناس تبلیغات پیامکی از شماره تلفن همراه خود، چهره برند شما را مخدوش می‌کند و اعتبار آن را در حد شرکت‌های غیرقانونی و سودجو کاهش می‌دهد. به همین دلیل، برای ارسال پیامک حتماً از سامانه‌های پیامکی استفاده کنید.

تبلیغات به بهانه مناسبت‌ها

بازاریابی مناسبتی چیست؟ 

بازاریابی مناسبتی (Event-based Marketing) از روش‌های بازاریابی است که به استفاده از مناسبت‌ها و رویدادهای خاص برای تبلیغ محصولات یا خدمات می‌پردازد. در این نوع بازاریابی، کسب‌وکارها از رویدادهای مهم و محبوب مانند تعطیلات، جشنواره‌ها، مسابقات ورزشی، حتی رویدادهای اجتماعی یا فرهنگی برای جلب توجه مشتریان استفاده می‌کنند. روز جهانی چپ دست‌ها هم می‌تواند رویدادی برای بازاریابی مناسبتی و  ارائه پروموشن باشد. 

در مقاله پروموشن چیست؟ عنوان شد که برای جمع‌آوری شماره مشتریانتان نیز می‌توانید از طریق دستگاه ثبت شماره استفاده کنید. قیمت دستگاه ارسال پیامک یا همان دستگاه ثبت شماره بنا بر نوع دستگاه و خدمات پس از فروش آن در سامانه‌های پیامکی مختلف، متفاوت است. پیش از خرید حتما نوع دستگاه، سامانه پیامکی و همچنین خدمات پس از فروش آن را بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 

نکات نگارش تبریک چپ دست‌ها

  • از طنز و شوخی در کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کنید. چپ‌دست‌ها اغلب با چالش‌ها و موقعیت‌های خنده‌داری در دنیایی که برای راست‌دست‌ها طراحی شده است، روبرو می‌شوند. با استفاده از طنز در تبریک خود، می‌توانید با این مخاطبان ارتباط برقرار کرده و توجه آنها را جلب کنید.
  • با سازمان‌های مرتبط با چپ‌دست‌ها همکاری کنید. با همکاری با این سازمان‌ها، می‌توانید به مخاطبان گسترده‌تری دسترسی پیدا کنید و از اعتبار آنها برای ارتقای برند خود استفاده کنید.
  • محصولات و خدمات منحصر به فرد برای افراد چپ‌دست ارائه دهید. این می‌تواند شامل هر چیزی باشد، از قیچی و ابزار گرفته تا لباس و لوازم التحریر. با ارائه محصولاتی که به طور خاص برای نیازهای افراد چپ‌دست طراحی شده‌اند، می‌توانید از این گروه جمعیتی متمایز شوید.
  • یک مسابقه یا هدیه برگزار کنید. این یک راه عالی برای ایجاد هیجان و تشویق افراد به مشارکت در کمپین بازاریابی شما و حتی ریکاوری پیام شما باشد. 
  • از افراد چپ‌دست مشهور در تبلیغات خود استفاده کنید. این می‌تواند به شما در جلب توجه مخاطبان و افزایش اعتبار برندتان کمک کند.

با اجرای این ایده‌های خلاقانه بازاریابی، می‌توانید از روز جهانی چپ‌دست‌ها برای جذب مشتریان جدید، افزایش فروش و ایجاد یک برند قوی و متمایز استفاده کنید.
10 پیامک روز چپ دست

10 نمونه تبریک روز چپ دست‌ها

  1. دست چپ، نماد منحصر به فرد بودن و خلاقیت است. روز جهانی چپ دست‌ها مبارک! 

***

  1. می‌گن چپ دست‌ها توی ورزش بیشتر موفقن، شاید به خاطر اینه که مغز و بدنشون هماهنگی بیشتری داره! ⚽️روز چپ دست‌ها مبارک. 

باشگاه ورزشی میلاد

***

  1. روز جهانی چپ دست‌ها مبارک! امیدواریم قیچی‌هایتان همیشه صاف برش بزنند.

پارچه‌فروشی تیما

***

  1. این ساز برای شما طراحی نشده! خوشحالیم که با این همه محدودیت هنرمندی مثل شما وجود داره! 

روز چپ دست مبارک.

آموزشگاه موسیقی شهر آشوب

***

  1. درون خود داوینچی را پیدا کنید! امروز روز جهانی چپ دست هاست.

جشنی برای نبوغ چپ دست‌ها

***

  1. چپ دست‌ها چپ‌گراهای اصلی هستند

 همیشه فراتر از چارچوب فکر می‌کنند.

***

  1. به افتخار 10 درصدی که دنیا را با دست چپ تکان می دهند! روز جهانی چپ دست ها مبارک!

***

  1. شما یکی در میان ده میلیون دست چپ هستید! روز جهانی چپ دست ها مبارک.

***

  1. چپ دست‌ها شما ترکیب کاملی از منطق و خلاقیت هستید. روز جهانی چپ دست ها مبارک!

***

  1. روز شما پر از بردهای چپ دست و دنیایی باشد که سرانجام مبارزه شما با دربازکن قوطی را درک می کند.

جمع‌بندی 

در این مقاله به ایده‌های بازاریابی برای تبریک روز چپ دست‌ها پرداختیم تا به واسطه آن مشتریان جدید پیدا کنید و فروش خود را افزایش دهید. با اجرای این ایده‌ها، می‌توانید توجه این بخش قابل توجه از جمعیت (حدود 10 درصد) را به خود جلب کنید و به آنها نشان دهید که به نیازها و علایقشان اهمیت می‌دهید. اگر تصمیم دارید این روز را به مشتریان خود تبریک بگوید می‌توانید از پنل اس ام اس مدیانا برای ارسال پیامک با کامل‌ترین امکانات استفاده کنید. درصورت نیاز به راهنمایی بیشتر با مشاورین ما در ارتباط باشید. 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .