پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

تکنیک های جلب رضایت مشتری با پیامک

جلب رضایت مشتری با پیامک

۳۶% از مشتریان، دلیل اصلی ناامید شدن خود را از برندها، برخورد نامناسب کارشناسان خدمات مشتری عنوان می کنند. اما چطور با استفاده از ابزار پیامک می توان میزان رضایتمندی مشتریان را افزایش داد؟ در این مقاله به تکنیک های جلب رضایت مشتری با پیامک می پردازیم.

چراCustomer Service (خدمات مشتری) مهم است؟

ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، فاکتور مهمی برای بقای هر کسب و کاری است. برقراری روابط و ایجاد حس مثبت بین کسب و کار و مشتریان، راهکاری موثر است. سرمایه‌گذاری روی تیم خدمات مشتری معمولا از سوی کسب و کارها بیهوده به نظر می‌رسد اما اگر مهم تر از سایر تیم ها نباشد کمتر هم نیست.

تیم خدمات مشتری در واقع واسطی بین کسب‌و‌کار شما با مشتریان است. به واسطه ی این تیم، کسب و کارها می توانند هزینه جذب مشتریان را کاهش دهند و مشتریان وفادارتری را برای خود ایجاد کنند. این مشتریان وفادار هستند که شما را به دوستان وآشنایان خود معرفی می کنند.

وفاداری ریشه در اعتماد دارد، ارتباط دائمی و مستمر با مشتریان، راهی مناسب برای جلب اعتماد است. پیامک سریع ترین و پر بازخورد ترین روش ارتباط مستمر با مشتریان است.

راهکارهای بهبود خدمات مشتری با استفاده از پیامک

اگر به دنبال روشی برای جلب رضایت مشتریان خود هستید و نمی دانید با استفاده از پیامک چگونه فرایند خدمات مشتری خود را بهبود ببخشید با مدیانا همراه باشید، در ادامه مواردی را برای بهبود برقراری ارتباط با مشتریان ارائه می دهیم.

جذب مشتریان جدید

امروزه از سازمان های بزرگ کشور تا کسب و کارهای خانگی، از اهمیت ارسال پیامک برای ارتباط با مخاطبان خود آگاه هستند. پنل اس ام اس در واقع روشی برای برقراری ارتباطی سریع و کم هزینه است.

در این مقاله به اهمیت حفظ مشتریان فعلی و هزینه های بالای جذب نسبت به نگهداشت مشتری پرداختیم. اما پنل اس ام اس یک تیر و دو نشان است. یکی از نکات مثبت این ابزار استفاده از آن برای جذب مشتریان جدید است.

با پیامک به راحتی می توانید علاوه بر حفظ مشتریان فعلی با هزینه کمتر از سایر روش های تبلیغات، مخاطبان هدف خود را بیابید و آن ها را حفظ و به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

ارائه کد تخفیف

افراد تمایل دارند برای شرکت‌هایی که خدمات ویژه ای را مختص به مشتریان خود در نظر میگیرند، بیشتر هزینه کنند.

همه ما دوست داریم که احساس متمایز بودن کنیم. این موضوع در رابطه با مشتریان هم صدق می کند. در عصری که کسب‌و‌کارهای مختلف از تمامی ظرفیت های خود برای خدمات به مشتری استفاده می کنند اگر سازمان و یا شرکتی، در این زمینه اقدام نکند به نابودی کشیده می شود.

تجربه مثبت مشتری می‌تواند عامل تعیین‌کننده‌ای برای وفادارسازی او به یک برند تجاری باشد. در مقابل یک تجربه منفی نیز می‌تواند آن‌ها را به سمت رقبای شما سوق دهد. در نظر گرفتن هدایا برای مشتریان دائمی، قرار دادن آن ها در گروه VIP ، ارسال کد تخفیف و مشارکت در فروش از راهکارهای راضی نگه داشتن مشتریان است.

ارسال کد تخفیف یک استراتژی مهم برای جلب رضایت مشتریان است. این استراتژی علاوه بر جذب مشتری، کمک بسیار بزرگی به بازاریابی پیامکی میکند و دستیابی به شماره تماس مشتریان را، برای شما فراهم می کند.

ارسال پیامک زماندار

یکی از روش های بهبود خدمات مشتری، در نظر گرفتن سوال های احتمالی و پاسخ به آن ها است. با استفاده از پاسخگوی خودکار پیامکی، مشتریان می توانند با ارسال کلمه کلیدی به سامانه پیامکی شما، پاسخ های از پیش تعریف شده را برای سوالات عمومی خود دریافت کنند.

اتوماسیون کردن فرایند پاسخ به سوالات مشتری باعث می شود منابع و انرژی خود را به حداقل برسانید و تمرکز کارکنان خود را برای موقعیت‌هایی نگه دارید که سؤالات نیازمند پاسخ های دقیق و شخصی هستند.

اطلاع رسانی به مشتریان

مشتریان دوست دارند در جریان امور و تغییرات برندهای محبوب خود قرار بگیرند. پیامک یک کانال سریع و ارزان برای اطلاع رسانی به مشتریان است. پیامک های کسب و کار شما کمتر از 3 دقیقه باز می شود و نرخ تبدیل آن نسبت به سایر کانال های ارتباط با مشتریان بیشتر است. به روزرسانی و اطلاعات مهم کسب و کار خود را با استفاده از پیامک به دست مخاطبان خود برسانید.

نظرسنجی با پیامک

نظرسنجی یک ابزار مهم برای ارزیابی کیفیت خدمات و تجربه مشتریان از یک کسب و کار است. روش های متفاوتی برای نظرسنجی وجود دارد، ارسال پیامک راحت ترین روش برای شما و مشتریانتان است. با استفاده از ماژول نظرسنجی پیامکی، مشتریان می توانند به راحتی با شما در ارتباط باشند و نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز برایتان ارسال کنند.

جمع بندی

سرمایه‌گذاری به روی خدمات مشتری یک روش عالی برای بهبود ارزش طول عمر مشتری است. اگر مشتریان تجربه خوبی از خدمات و تیم پشتیبانی شما داشته باشند، احتمال خرید مجدد آن‌ها از شما بیشتر می شود و تجربه مثبت خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این موضوع باعث می‌شود که مشتریان جدید شما به کسب‌و‌کارتان اعتماد بیشتری داشته باشند. در این مقاله به روش های جلب رضایت مشتریان با استفاده از پیامک پرداختیم. اگر از روش دیگری برای افزایش رضایت مشتریان خود استفاده می کنید در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .