اگر شما نیز به واسطه ی کسب و کار خود از پنل sms استفاده می کنید، حتما به فکر اعمال ایده های تازه و ناب و خلاقانه، برای مهیج تر کردن متدهای کاری تان و شیوه هایی که بتوانند به جلب مشتری کمک کنند هستید.
در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از متداول ترین شیوه های ارتباط با مشتری، آشنا کنیم.
نظرسنجی یکی از تاثیرگذارترین روش های ارتباط با مشتری است که اطلاعات ارزشمندی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار میدهد.
حتما شما هم اگر با محدوده کاری پنل sms آشنایی نسبی داشته باشید با اصطلاحاتی نظیر نظر سنجی یا برگزاری مسابقه آشنایی دارید.
همانطوری که از نامش پیداست این ماژول به منظور دریافت و اطلاع از نظر متقاضیان، در راستای نیازمندی ها و انتظارات شان در نظر گرفته شده است.
آنچه در این مطلب میخوانید:
هدف ماژول نظرسنجی در پنل های پیامکی چیست و چه کاربردی دارند؟
با توجه به این که استفاده از ماژول های نظر سنجی، باعث بالاتر رفتن تعامل بین مشتری و کسب و کارها میشود تاثیرات چشم گیر در رضایت مشتری دارد.
نظر سنجی معمولا با این هدف صورت می گیرد که خدمات یامحصولاتی که در حال ارائه آنها هستید تا چه اندازه با نیاز های مخاطب و متقاضی یا مشتری های تان در
متناسب میباشد.
هدفمند کردن فعالیت ها
اطلاعاتی که از طریق نظرسنجی از مشتریان به دست میاید، در پنل sms ذخیره میشود و به برنامه ریزی مارکتینگ کمک قابل توجهی میکند.
تصور کنید میخواهید در مورد اضافه کردن یک محصول یا فیچر، تصمیم گیری کنید و هنوز اطمینان کامل برای اجرایی کردن این تصمیم ندارید.
کافی است با یک نظرسنجی از یک جامعه آماری در میان مشتریان، میزان نیاز آنها ر ابسنجید و نسبت یه نتیجه ای که دریافت میکنید تصمیم گیری کنید.
این اقدام به شما کمک میکند که از پرداختن هزینه های اضافه،تولید محصول یا فیچر، هزینه تبلیغات و همچنین هزینه های پشتیبانی و … صرف نظر کنید.
مواردی که نیاز است در طراحی ماژول نظر سنجی رعایت کنید!
یکی از اصلی ترین مواردی که نیاز است بدانید تا برپایی نظرسنجی در پنل sms تان موثر واقع شود و به اندازه کافی برای مخاطب جذاب باشد این است که شکل و
طراحی سوالات در نظرسنجی را با الگویی خاص و کاملا تحت نظارت روانشناسی فروش مطرح سازید.
فقط در این صورت میتوانید ارتباط لازم میان مشتری و کسب و کارتان را ایجاد کنید.
از این رو بهتر است در طرح سوالات نظر سنجی در به موارد زیر دقت داشته باشید:
- سوالات مطرح شده فاقد جهت دهی فکری ( مثبت یا منفی ) به مخاطب باشد
- سوالات را به صورت ذکر موارد جزئی مطرح کنید و از کلی گویی در سوالات پرهیزید
- در هر سوال حداکثر فقط یک موضوع مورد بحث قرار گیرد
- سوالات مطرح شده هدفمند بوده و به راحتی جمع بندی شوند
- ترجیحا سوالات به صورت جمله های کوتاه مطرح شوند
- تعداد سوالات مطرح شده آنقدر کوتاه نبوده که برای مخاطب جدی به نظر نیایند و آنقدر زیاد نباشد تا از حوصله ی مخاطب خارج شود
چگونه در پنل sms ماژول نظرسنجی ایجاد کنیم؟
برای ایجاد ماژول نظرسنجی فقط کافی است یک سرشماره را برای ارسال سوال و دریافت پاسخ ها انتخاب کنید.
سپس سوالی که میخواهید در مورد آن باز خورد داشته باشید را طراحی کنید.
میتوانید یک متن آماده برای ارسال به مشتری، بلافاصله بعد از این که نظرش را ثبت کرد نیز اضافه کنید.
مثلا : “مشتری گرامی با تشکر از این که نظر خود را با ما در میان گذاشتید.”
به همین سادگی میتوانید از یکی از مهمترین، روش هایی که به شما در برنامه ریزی تولید، بازاریابی، و … کمک میکند استفاده کنید.