پنل پیامک برای آژانس های توریستی

پنل پیامک برای آژانس های توریستی

صاحبان آژنس‌های مسافرتی که هر سال چندین تور داخلی و خارجی دارند، برای همیشه یک دغدغه اصلی همراهشان است؛ اینکه چگونه مسافران تورهای قبلی را نگه دارند؟ مسافر جدید برای پیدا کردن تور یا حداقل خرید بلیط قطار و هواپیما از اینترنت و با کلید واژه‌هایی مانند «تور ترکیه»، «خرید بلیط هواپیما تهران-هامبورگ» و «خرید بلیط قطار تهران یزد»، آژانس مسافرتی خود را پیدا می‌کند. حال وقتی از خدمات راضی باشد، برای خرید بعدی، اول از همه به سراغ همان سایت می‌رود. بهترین و ارزان‌ترین راه برای جذب مشتریان سابق شما، ارسال اس ام اس از طریق پنل پیامک برای آژانس‌های توریستی است؛ اما چگونه؟ پاسخ به این سوال را در ادامه این مطالب مدیانا برای شما نوشته‌ایم. پس همراه ما باشید.

مزایای استفاده از پنل پیامک برای آژانس‌های توریستی

بر اساس اطلاعات نوشته شده در سایت instasent.com که تحقیقی در این خصوص انجام داده است، 44% آن‌هایی که عاشق سفر و 56% آن‌هایی که به دنبال سفر کاری هستند. اولویت اولشان رزرو بلیط لحظه آخری است. این بلیط‌ها فقط در قیمت تفاوت دارند و خدماتشان همانند سایر سفرها است. در اینجا ارسال اس ام اس می‌تواند بهترین راهکار برای ترغیب آن‌ها به منظور خرید بلیط ارزان‌تر باشد.

البته ممکن است این پرسش برای مدیران آژانس‌های هواپیمایی پیش بیاید که ما از کجا بدانیم در چه زمانی برای او پیامک سفر آخر لحظه‌ای ارسال کنیم؟ این پرسش را در بخش های بعدی همین متن پاسخ داده‌ایم. حال کمی بعضی دیگر مزایای استفاده از پنل پیامک برای آژانس های توریستی را بنویسیم:

مزایای پنل اس ام اس مارکتینگ برای آژانس‌های مسافرتی:

  • نگهداری مشتریان به ویژه در زمان شروع سفرها
  • ارتباط با مشتریان از طریق ارسال پرسش و دریافت بازخورد و بررسی نتایج آن‌ها
  • ارسال پیامک تبلیغات تورها و آفرهای ویژه به مشتریان بر اساس سابقه خرید ثبت شده از آن‌ها
  • افزایش فروش در زمان‌های خاص مانند نزدیک عید نوروز یا تعطیلات تابستان
  •  ارسال پیامک گروهی به مشتریان خاص و ویژه با پیام اختصاصی
  • صرفه جویی در هزینه تبلیغات با ارسال پیامک به گروه انتخاب شده
  • دریافت بازخورد سریع با توجه به استراتژی ارسال پیامک
  • بررسی رفتار مشتریان نسبت به پیام‌های ارسال شده از طریق لینک ترکر 
  • ارسال پیامک زنده به افراد حاضر در یک منطقه 
  • ارسال پیامک بر اساس ویژگی ارسال پیامک زنده (ارسال پیامک زنده همراه اول  یکی از ویژگی های پنل پیامکی است که بر اساس موقعیت فعلی کاربران پیامک ارسال می‌شود.)

مزایای استفاده از پنل پیامک برای آژانس‌های توریستی

چه مواردی را می‌توان با استفاده از پنل اس ام اس ارسال کرد؟

با استفاده از پنل پیامکی شما می‌توانید موارد زیر را به مشتریان آژانس مسافرتی خود ارسال کنید:

  • ارسال اس ام اس یادآوری به مشتریان با نرخ سفر (کاری – تفریحی) بالا
  •  ارسال تخفیف گروهی در رزرو تور به سازمان‌ها، مدارس و دانشگاه برای سفرهای تفریحی و علمی
  • تبلیغ متمایز خدمات و تورهای خود
  • معرفی تورهای لحظه آخری
  • یادآوری تور قبل از شروع آن
  • ارسال پیامک انبوه بر اساس پیشینه خرید یا بررسی بلیط ها و تورهای سایت (اقدامی است که به تازگی علی بابا انجام می دهد)، نقشه جغرافیایی، سن و جنسیت و از همه مهم‌تر نوع کار
  • دسته بندی مشتریان بر اساس ویژگی‌های خاص و ارسال پیامک انبوه بر اساس آن

مهم ترین کاربرد پنل پیامک برای آژانس تبلیغاتی، ارسال تخفیف و آفر ویژه در زمان های نزدیک سفر است. راهی که می تواند به راحتی کاربران را به مشتری تبدیل کند.

چه زمانی باید پیامک را برای افزایش فروش ارسال کرد؟

حال به سراغ پاسخ پرسش بالا می‌رویم؛ اینکه چه زمانی پیامک را ارسال کنیم؟ مسلماَ شما نمی‌توانید همیشه و هر روز به گروه مشتریان قبلی یا دسته جدید پیامک ارسال کنید؛ پس بهترین زمان ارسال پیامک، چه موقع است؟

  •  یک زمان قبل از شروع تعطیلات و سفر یا اواخر تعطیلات مانند قبل عید نوروز و تابستان یا اوایل شهریور است. این پیامک جنبه عمومی دارد و می‌توان هم برای گروه جدید و هم قدیمی ارسال کرد.
  • بر اساس تاریخچه سفر پیامک ارسال کنید. برای مثال، گروهی از مسافران شما اواخر هفته اقدام به رزرو بلیط هواپیما یا تور م‌ کنند یا اینکه هر ماه در روزهای خاص، تور کاری رزرو می‌کنند. شما می‌توانید با ارسال پیامک چند روز قبل، آن ها را تشویق به رزرو کنید. البته این از اقدامات مربوط به اتوماسیون بازاریابی است که با مطالعه مقاله اتوماسیون بازاریابی چیست، می‌توانید اطلاعات بیشتری در این خصوص به دست بیاورید.
  • بر اساس گردش و بازدید از سایت به مخاطبان خود پیامک ارسال کنید. برای مثال، علی بابا یا بعضی آژانس‌های دیگر چنین امکاناتی را دارند. بعد از اینکه شما تورهای خاصی را در سایت بررسی کردید، به آن‌ها پیامکی در خصوص معرفی تور مخصوص آنجا ارسال می‌شود.
  • قبل از شروع اردوهای مدارس می‌توانید به مدیران پیامک معرفی تور با آفر ویژه ارسال کنید. البته یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی مدیانا، ارسال بر اساس مشاغل است که می‌تواند بازخورد عالی برای شما داشته باشد.

در حالت کلی شما باید پیامک را زمانی ارسال کنید که مطمئن باشید کاربر تمایلی به رزرو دارد.

جمع بندی

ارسال پیامک برای آژانس‌های مسافرتی دیگر یک گزینه ساده تبلیغاتی نیست؛ بلکه یک روش حرفه‌ای برای تبلیغات و افزایش فروش به حساب می‌آید؛ اما چگونه باید اجرا کرد؟ ارسال چنین پیامک‌هایی نیاز به تجربه چه در نوشتن متن  و چه در زمان ارسال دارد. مدیانا با داشتن پنل قدرتمند با قابلیت‌هایی از جمله لینک ترکر و غیره به شما کمک می‌کند تا بتوانید هم ارتباط خود را با مشتریان حفظ کنید و هم اینکه فروش خود را افزایش دهید. ما در کنار شما هستیم. پس فقط کافی است تا با ما تماس بگیرید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .