انتظارتان را از پیامک بالا ببرید

تبدیل بازدیدکننده به مشتری تنها با تبلیغات هدفمند امکان‌پذیر است. با ابزار لینک‌ترکر مدیانا، می‌توانید با ارسال لینک به ازای هر مشتری در متن پیامک، تعداد افرادی که روی لینک پیامک ارسالی شما کلیک کرده‌اند را شناسایی کنید. این ابزار کمک می‌کند تا اقدامات بعدی و کمپین‌های پیامکی خود را با هدفمندی بیشتری اجرا کنید.

پنل پیامک رایگان مدیانا
logo favicon

آیا می دانستید 20 درصد از خانم‌های بالای 20 سال، به کلمه‌ی تخفیف در متن پیامک واکنش نشان می‌دهند؟

یکی از بهترین روش‌هایی که برای بررسی و صحت‌سنجی ورودی پیامک استفاده می‌شود، ترک کردن لینک داخل پیامک است. لینک ترکر کمک می‌کند بفهمیم کدام گروه از مشتریان کسب‌و‌کارمان روی لینک داخل متن پیامک کلیک کرده‌اند. در اختیار داشتن این اطلاعات، کمک بزرگی به مدیران و دیجیتال‌مارکترها می‌کند. چرا که به خوبی متوجه می‌شوند تبلیغات پیامکی آن‌ها چه نتیجه‌ای داشته، چه مواردی را باید اصلاح یا تکرار کنند و برای چه افرادی بیشتر تبلیغ کنند. در واقع می‌توانند نقشه بازاریابی پیامکی خود را براساس آن ترسیم کنند.

ردیابی لینک

لینک ترکر چیست؟

Link Tracker به معنای ردیابی لینک است؛ این امکان تنها توسط سامانه پیامکی مدیانا ارائه می‌شود. با استفاده از لینک‌ترکر می‌توانید تعداد کلیک روی لینک موجود در پیامک ارسالی را بررسی و رفتار مخاطبان را تحلیل کنید. تحلیل رفتار مشتریان امکان دسته‌بندی مشتریان و اجرای کمپین های مارکتینگی را فراهم می‌کند. با استفاده از شمارنده کلیک می توانید در کمپین‌های پیامکی بعدی خود، تبلیغات‌تان را تنها برای افرادی که روی لینک پیامک اول کلیک کرده‌اند ارسال کنید؛ این کار موجب کاهش هزینه و افزایش اثربخشی تبلیغات می‌شود. 

برای مثال:

فرض کنید یک فروشگاه لوازم تحریر دارید و برای ماه مهر کمپین پیامکی اجرا کرده اید؛ طبق گزارش کمپین، 30 درصد از کاربرها روی لینک کرده اند اما 70 درصد کلیک نکرده‌اند.

 

راهکار:

در کمپین دوم خود حتماً به آن 30 درصد پیامک بزنید، اما با تغییر نوع محتوا، درصد تخفیف و… پیامتان را مجدد برای 70 درصدی که کلیک نکرده بودند ارسال کنید و بررسی کنید چه رفتاری نشان می دهند؟

لینک‌ترکر چیست؟

Link Tracker به معنای ردیابی لینک است؛ این امکان تنها توسط سامانه پیامکی مدیانا ارائه می‌شود. با استفاده از لینک‌ترکر می‌توانید تعداد کلیک روی لینک موجود در پیامک ارسالی را بررسی و رفتار مخاطبان را تحلیل کنید. تحلیل رفتار مشتریان امکان دسته‌بندی مشتریان و اجرای کمپین های مارکتینگی را فراهم می‌کند. با استفاده از شمارنده کلیک می توانید در کمپین‌های پیامکی بعدی خود، تبلیغات‌تان را تنها برای افرادی که روی لینک پیامک اول کلیک کرده‌اند ارسال کنید؛ این کار موجب کاهش هزینه و افزایش اثربخشی تبلیغات می‌شود. 

برای مثال:

فرض کنید یک فروشگاه لوازم تحریر دارید و برای ماه مهر کمپین پیامکی اجرا کرده اید؛ طبق گزارش کمپین، 30 درصد از کاربرها روی لینک کرده اند اما 70 درصد کلیک نکرده‌اند.

 

راهکار:

در کمپین دوم خود حتماً به آن 30 درصد پیامک بزنید، اما با تغییر نوع محتوا، درصد تخفیف و … پیامتان را مجدد برای 70 درصدی که کلیک نکرده بودند ارسال کنید و بررسی کنید چه رفتاری نشان می دهند؟

مزایای استفاده از لینک ترکر مدیانا
شخصی سازی
کوتاه کردن لینک
تِرک کردن کمپین
اطلاع از ورودی کمپین های پیامکی
بهینه‌سازی کمپین‌های تبلیغاتی
کاهش هزینه تبلیغات پیامک
افزایش اثربخشی تبلیغات
دسترسی به شماره تلفن افرادی که کلیک کرده اند

دریافت لینک ترکر مدیانا

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از پنل پیامکی کنار سایر روش‌های تبلیغاتی این است که به راحتی و بدون نیاز به اینترنت به تمامی کاربران ارسال می‌شود و نیازی به تلفن هوشمند ندارد. علاوه بر آن، نرخ دیده شدن و باز شدن پیامک نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار بالاتر است. همین حالا تبلیغات پیامکی خود را با چند کلیک آغاز کنید و از امکان لینک ترکر بهره‌مند شوید.

تعرفه پنل پیامکی + لینک ترکر

پرفروش ترین
پایه

%30 تخفیف

49 هزار تومان
شارژ اولیه 49 هزار تومانی
+ پنل رایگان
پیامکی 45 تومان
%100 امکانات پنل پیامکی
شارژ اولیه 49 هزار تومانی
+ پنل رایگان
اقتصادی

%30 تخفیف

109 هزار تومان
شارژ اولیه 109 هزار تومانی
+ پنل رایگان
پیامکی 43 تومان
%100 امکانات پنل پیامکی
شارژ اولیه 109 هزار تومانی
+ پنل رایگان
حرفه ای

%30 تخفیف

345 هزار تومان
شارژ اولیه 345 هزار تومانی
+ پنل رایگان
پیامکی 40 تومان
%100 امکانات پنل پیامکی
شارژ اولیه 345 هزار تومانی
+ پنل رایگان
نیاز به مشاوره دارید؟
دریافت مشاوره تخصصی رایگان

با کمک تیم اختصاصی مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید.
کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

با کمک مشاوران مدیانا، بهترین نتیجه را از بازاریابی پیامکی بگیرید. کافیست اطلاعات تماس خود را وارد کنید تا در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم.

Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .