بهترین روش تبلیغات پیامکی در سال 1401

تبلیغات پیامکی در سال 1401

طی دو دهه گذشته، سرویس پیام کوتاه، یکی از محبوب‌ترین شیوه‌های برقراری ارتباط بین مردم بوده است. امروزه با اینکه پیام‌رسان‌ها و پنل‌های چند رسانه‌ای افزایش یافته‌اند، اما بیشتر ارتباطات مربوط به بازاریابی و تبلیغات به وسیله پیامک صورت می‌گیرد. این نوع روش تبلیغات یکی از سریع ترین راه های ارتباط با مشتریان است. در این مقاله قصد داریم به بهترین روش های تبلیغات پیامکی در سال 1401 بپردازیم.

ترکیب ایمیل مارکتینگ با بازاریابی پیامکی

ارسال ایمیل به صورت خودکار، یکی از راه‌های بهبود تجربه مشتری، شناخت برند و راهکار افزایش تمایل به دریافت مجدد خدمات است. بر اساس داده ها، پیام های خودکار مانند ارسال انبوه ایمیل(ایمیل مارکتینگ) باعث بازگشت سرمایه و سوددهی می شود. استفاده از سایر کانال های موجود مانند افزودن پیام کوتاه، به این ترکیب می تواند موفقیت شما را در بازار هدف و تبلیغات پیامکی در سال 1401 تضمین کند.

پیگیری وضعیت سفارش از طریق ارسال پیامک

3.5 میلیارد نفر در سراسر جهان تلفن هوشمند دارند، اما همه آن ها از ایمیل یا فیس بوک استفاده نمی کنند. هر یک از آنها به علاوه‌ی 1.28 میلیارد نفر دیگر حداقل یک شماره تلفن همراه فعال دارند که قابلیت دریافت و یا ارسال پیامک را دارد.

آگاه کردن مشتری از وضعیت سفارش خود از طریق متن پیامک می‌تواند در استراتژی جلب مشتری به شما کمک کند. به یاد داشته باشید مشتریان آگاه، مشتریان راضی تری هستند. از مواردی که می‌تواند سبب تجربه بهتری برای مشتریان شود، ارسال پیامک جدول زمان بندی ارسال مرسوله، زمان تقریبی تحویل کالا به وسیله وب سرویس ارسال پیامک می باشد.

ارسال پیام مناسبتی

از یادآوری قرار ملاقات گرفته تا تبریک تولد و … در زمان ها و روزهای مهم مشتری در کنار او باشید. چراکه این موضوع علاوه بر یادآوری کسب وکار شما، باعث جلب اعتماد مشتریان می شود. هزینه پنل ارسال و دریافت پیامک به نسبت ارسال کارت تبریک و روش های قدیمی برای جلب توجه مشتریان بسیار مناسب است.

با استفاده از ماژول های موجود در وب سرویس ارسال پیامک، می توانید پیامک های شخصی سازی شده با اسم و مشخصات شخصی مشتری ارسال کنید تا بدین وسیله تعاملاتی مبتنی بر صمیمیت بین آن ها با کسب وکار شما ایجاد شود.

بهترین ابزار یادآوری به مشتری

قطعا مدیریت ارسال و دریافت حجم زیادی از پیامک‌‌ها، خصوصا پیامک هایی که زمان‌بندی ارسال در آن اهمیت ویژه ای دارد، بسیار سخت است. شما نمی‌توانید ماه تیر تولد مشتریتان را که ماه تولد او فروردین است را تبریک بگویید یا تبریک سالگرد ازدواجشان را بعد از سه ماه بعد بفرستید. هر پیامک یادآوری، زمان مخصوص به خودش را دارد.

سامانه پیامکی مدیانا برای در اختیار قرار‌دادن کامل ترین ابزار بازاریابی، سرویس پیامک یادآوری را به صورت اختصاصی برای تولد، أقساط و … در پنل ارسال پیامک خود پیاده‌سازی کرده و بیش از ۱۹۰ هزار کاربر به صورت روزانه از آن استفاده می‌کنند.

معرفی جدیدترین خدمات و محصولات از طریق ارسال پیامک

جدیدترین محصولات و خدمات خود را به وسیله ‌ی بازاریابی پیامکی به مشتریان خود معرفی کنید. ارسال ایمیل و پیامک کوتاه یکی از مهم ترین روش ها برای آگاه سازی مشتریان از خدمات و محصولات هر کسب وکار می باشند. با توجه به بازار هدف و موضوعاتی که زمان بندی در آن اهمیت دارد شما می توانید به صورت جداگانه از هر کدام و یا ترکیبی از آن ها استفاده کنید.

اخبار حراج و تخفیفات

تخفیف

در ابتدا بیاید حقایقی را برای شما آشکار کنیم، 54% از مصرف کنندگان معمولا مایل به دریافت پیامک های تبلیغاتی از فروشگاه ها و کسب و کارهای مورد علاقه خود هستند اما تنها 11% مشاغل از این شیوه بازاریابی استفاده می‌کنند. بازاریابی پیامکی یک فرصت بزرگ برای بازاریاب هایی است که هوش تجاری بالایی دارند. آنها به راحتی می‌توانند وفاداری مادام العمری در مشتریان واسطه این شیوه ایجاد کنند.

مشتریانی را در نظر بگیرید که قبلاً از شما خرید کرده اند و دیگر خبری از آن ها نیست! ایجاد انگیزه برای خرید در زمان مناسب می تواند باعث بازگشت مشتریان و خرید مجدد آن‌ها شود. شما می توانید با ارسال پیامک انبوه فروش فوری و یا تخفیف ویژه آن ها را باز گردانید.

یادآوری

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیاده سازی آن در هر کسب و کار، مدیریت و برنامه ریزی برای هدف قرار دادن مشتریان در مشاغل دچار تغییرات مثبتی شده است. به وسیله این تکنولوژی و دنیای دیجیتال مشاغل قادر خواهند بود تا به ارزیابی صحیحی از تمایلات و خواسته های مشتریان خود برسند و به واسطه‌ی آن مشتریان خود را بیش از هر زمان دیگری وفادار نگه دارند.

در فروشگاه های اینترنتی به واسطه‌ی هوش مصنوعی و تکنولوژی می‌توان اولین و آخرین خرید کاربران را مشاهده کرد. هوش مصنوعی می تواند پیش بینی کند چه زمانی مشتری محصولی را که آخرین بار خریداری کرده است به پایان می‌رساند تا در زمان مناسب با یادآوری مجدد آن محصول از طریق ارسال پیامک آن ها را مجاب به بازدید دوباره از سایت و خرید کند.

در سایر مشاغل مانند مطب ‌های پزشکی یادآوری برای ویزیت مجدد یکی از روش‌هایی است که به واسطه پنل اس ام اس مورد استفاده قرار می گیرد.

برای یافتن پنل مناسب برای کسب وکار خود کافیست روی لینک کلیک کنید « خرید پنل اس ام اس » و امکانات آن را بررسی کنید

اگرچه نمی توان این پروسه را به صورت کامل تجارت الکترونیکی دانست، اما نمی توان اثربخشی پیامک را به عنوان یک روش سریع برای برقراری ارتباط و انتقال اطلاعاتی از برندها نادیده گرفت.

ارجاع به سایر پلتفرم ها از طریق ارسال پیامک

امروزه به دلیل بیشتر شدن مشغله‌ی افراد، مخاطبین تمایل بیشتری به خرید و یا دریافت خدمات اینترنتی دارند. برقراری ارتباط در پلتفرم های خصوصی مانند پیام کوتاه ، فیس بوک و سایر سیستم عامل های پیام رسانی یکی از روش های موثر در ارتباط مستقیم با آن ها است.

برای جذب مشتریان جدید از کسانی که با کسب و کار شما آشنایی دارند استفاده کنید. اما چگونه؟

با قرار دادن الگوها، کدهای تخفیف و ارسال آن از طرف مشتریان به دوستانشان می‌توان بر تعداد مشتریان خود افزود. با استفاده از وب سرویس ارسال پیامک، شما می توانید با قرار دادن لینک در پیام‌های کوتاه، مخاطبین را به سایر پلتفرم‌های خود هدایت کنید.

جمع بندی

برای باقی ماندن در بازار رقابت آشنایی با جدید ترین روش های بازاریابی و انالیز رقبا بسیار ضروری است. در این مقاله به بهترین روش تبلیغات پیامکی در سال 1401 پرداختیم. ترندهای مارکتینگی در استفاده از پیامک را در سال 1401 بررسی کردیم ؛ پیگیری وضعیت سفارشات، ارسال پیامک یادآوری، ارجاع دادن مخاطبان به سایر پلتفرم ها از طریق پیامک و… از جمله موارد استفاده از این ابزار قدرتمند است.

شما چه استراتژی بازاریابی پیامکی را برای سال 1401 در پیش گرفته اید؟ برایمان بنویسید.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .