پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ارسال اس ام اس انبوه با موبایل – 3 روش آسان

ارسال اس ام اس انبوه با موبایل

ارسال اس ام اس انبوه با موبایل یکی از بهترین روش‌های بازاریابی است. در این روش، شما می‌توانید با ارسال تعداد زیادی پیامک تبلیغاتی به طور همزمان، افراد زیادی را به مشتریان محصولات خود تبدیل کنید. در حال حاضر روش‌های گوناگونی برای ارسال پیامک گروهی وجود دارد، در این مقاله از مدیانا قصد داریم به بررسی این روش‌ها و معرفی بهترین راهکار به شما عزیزان بپردازیم.

3 روش ساده ارسال اس ام اس انبوه با موبایل

برای ارسال پیامک گروهی با موبایل راه‌های مختلفی وجود دارد، ما در این قسمت 3 راه ساده و در عین حال پرکاربرد را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

1.    ارسال پیامک گروهی در اندروید

اگر گوشی شما اندروید است برای ارسال پیامک انبوه می‌توانید از اپلیکیشن‌های مخصوص یا وب اپلیکیشن مدیانا برای ارسال پیامک گروهی استفاده کنید.

نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید

نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها برای ارسال پیامک گروهی با گوشی اندروید استفاده کنید. در ادامه، دو مورد از این نرم‌افزارها را به شما معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Multi SMS Sender

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ارسال پیامک گروهی در گوشی‌های اندروید، Multi SMS Sender است. این اپلیکیشن را می‌توانید به راحتی از گوگل پلی دانلود و پیامک‌های خود را به 6 هزار نفر در تاریخ و زمان مناسب ارسال کنید.

اپلیکیشن Bulk SMS

از جمله ویژگی‌های مهم برنامه Bulk SMS می‌توان به ارسال همزمان پیامک به ۵ هزار نفر اشاره کرد. در نظر داشته باشید که برای استفاده از این برنامه به اینترنت نیاز دارید و سرعت ارسال پیام‌ها به سرعت اینترنت شما بستگی دارد.

2.    ارسال اس ام اس گروهی در آیفون

در بخش قبل درباره روش ارسال اس ام اس گروهی در اندروید صحبت کردیم، در این قسمت می‌خواهیم نحوه ارسال اس ام اس گروهی در آیفون با اپلیکیشن را بررسی کنیم.

نرم افزار ارسال پیامک گروهی آیفون

همانطور که برای ارسال پیامک گروهی با گوشی‌های اندروید، نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد، برای ارسال پیامک با گوشی‌های آیفون نیز اپلیکیشن‌های مخصوصی طراحی شده است. در ادامه 3 مورد از بهترین‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

اپلیکیشن Text 2 Group Pro

یکی از برنامه‌های مخصوص ارسال پیامک گروهی با گوشی‌های آیفون، Text 2 Group Pro است. این برنامه روش کار راحتی دارد. تنها کافی است پیام خود را آماده و برای افراد مورد نظر ارسال کنید.

اپلیکیشن Group SMS 4

برنامه مناسب دیگر در این زمینه، اپلیکیشن Group SMS 4 است. این اپلیکیشن علاوه بر ارسال اس ام اس، زمینه ارسال ام ام اس را نیز فراهم کرده است.

 اپلیکیشن Connect

یکی دیگر از نرم‌افزارهای مناسب گوشی‌های آیفون، اپلیکیشن Connect است. کاربران می‌توانند با این برنامه، گروه‌های مختلفی درست و پیام‌های خود را برای آن‌های ارسال کنند.

3.    خرید پنل پیامک ارسال اس ام اس انبوه

اگر می‌خواهید از طریق ارسال اس ام اس انبوه با گوشی، برای بیزینس خود بازاریابی کنید، بهترین راه خرید پنل پیامکی است. این پنل‌ها برنامه‌های مخصوص تحت وب هستند که با پرداخت هزینه‌ای مناسب می‌توانید از طریق آن‌ها، در زمان‌های خاص برای مخاطبان خود پیامک ارسال کنید یا با اجرای مسابقات مختلف، نظر مشتریان را به خود جلب کنید. به صورت کلی این پنل‌ها تا حد زیادی در جذب مشتری به صورت آفلاین موثر هستند.

آیا ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی ممکن است؟

سوالی که بسیاری از افراد می‌پرسند این است که آیا امکان ارسال پیامک انبوه با سیم کارت شخصی وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر، امکان انجام این کار وجود ندارد. در سال‌های اولیه فراگیر شدن موبایل که کاربران با پیامک‌های تبلیغاتی آشنا شدند، شروع به ارسال پیامک با سیم‌کارت شخصی‌شان کردند، این موضوع کم کم موجب نارضایتی مشتریان شد.

بعد از مدتی دولت این کار را ممنوع کرد تا جایی که هیچ فردی امکان ارسال پیامک تبلیغاتی با خط شخصی خود را نداشت. در صورتی که افراد از رعایت این قانون سرباز می‌زدند، دولت خط آن‌ها را مسدود می‌کرد.

در نتیجه تمام این حرف‌ها، بهتر است به دنبال ارسال پیامک با خط شخصی خود نباشید و ساده‌ترین راه که خرید پنل پیامکی است را امتحان کنید.

ارسال اس ام اس انبوه با موبایل

هر چند سعی کردیم بهترین برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مختص ارسال پیامک انبوه را معرفی کنیم، اما باید بپذیریم این دسته از نرم‌افزارها باگ‌های مختلفی دارند. برای مثال ممکن است به درستی روند ارسال پیامک را انجام ندهند یا اینکه محدودیت‌هایی برای کاربران ایجاد کنند. تنها روشی که ارسال صددرصد و قطعی پیام‌های گروهی شما را تضمین می‌کند، خرید پنل پیامک و استفاده از وب اپلیکیشن مخصوص این کار است.

مدیانا، امکانات بسیار پیشرفته‌ای برای کاربران فراهم کرده که دسترسی به این امکانات در هیچ یک از نرم‌افزارهایی که نام بردیم، ممکن نیست. برای مثال کاربر می‌تواند با استفاده از این پنل پیامکی، لیست مخاطبان خود را گروهبندی کنند، کدهای مخصوصی را برای خط‌های گوناگون بفرستند و غیره.

مدیانا، بسته‌های مختلفی هم برای مشتریان طراحی کرده تا هرکس با توجه به نیاز خود، بهترین انتخاب را داشته باشد. دسترسی به پنل پیامکی مدیانا بسیار ساده است، زیرا کاربران می‌توانند از دو طریق گوشی و کامپیوتر به آن دسترسی داشته باشند. اگر در این زمینه سوالی دارید، از ما بپرسید. کارشناسان مدیانا آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر: سامانه ارسال پیامک انبوه

سوالات متداول

چگونه به صورت آنلاین پیامک انبوه ارسال کنیم؟

در زیر مراحل ارسال پیامک انبوه آنلاین با استفاده از پنل پیامک مدیانا آورده شده است.

  1. در سایت مدیانا یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.
  2. اعتبار پیامکی خریداری کنید.
  3. مخاطبین موردنظر خود را اضافه یا آپلود کنید. همچنین می‌توانید از بانک مخاطبان استفاده کنید.
  4. محتوای اس ام اس خود را بنویسید.
  5. پیام خود را برای ارسال زمانبندی کنید.

چگونه به صورت آنلاین پیامک انبوه دریافت کنیم؟

پنل پیامک مدیانا دارای قابلیتی است که شما می‌توانید پیامک‌های کاربران را به صورت انبوه دریافت کنید. این ویژگی به خصوص در برگزاری نظرسنجی‌های پیامکی کاربرد دارد.

مزایای ارسال اس ام اس انبوه با موبایل توسط پنل پیامک مدیانا چیست؟

پیام‌رسانی تکی و انبوه، امکان گروه‌بندی، هزینه مناسب به ازای هر پیام، ارائه گزارش تحلیلی، تحویل سریع.

1/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .