پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس و کاربرد آن

9-azar-افزونه-ارسال-پیامک-زماندار-وردپرس-و-کاربرد-آن

احتمالاً برای شما هم پیش آمده است که بعد از بازدید، عضویت یا خرید از یک سایت پیامک اطلاع‌رسانی برایتان ارسال می‌شود. گاهی اوقات با توجه به شرایط سایت، این پیامک‌ها بسیار مهم هستند و نیاز است تا از طریقی اطلاعات مورد نیاز به کاربر ارائه شود. برخی از سایت‌ها از روش‌های ارسال ایمیل در این زمینه بهره می‌برند؛ اما ارسال پیامک معمولاً در دسترس تر است. به همین علت اکثر سایت‌ها از افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس استفاده می‌کنند. در ادامه بیشتر با این افزونه و کاربرد آن در دنیای اینترنت آشنا می‌شوید.

افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس چیست؟

بسیاری از کسب و کارها و فعالان حوزه نت، نیاز دارند تا از امنیت کاربران خود اطمینان داشته باشند یا اطلاعات مورد نیاز را برای این گروه ارسال کنند. به عنوان مثال گاهی اوقات ورود از دستگاهی دیگر به حساب کاربری می‌تواند امنیت اطلاعات را به خطر اندازد. در این مواقع همزمان با ورود، افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس دست به کار شده و برای کاربر این موضوع را پیامک می‌کند تا در صورتی که ورود غیرمجاز است، از ادامه فعالیت جلوگیری شود.

گاهی اوقات نیز پس از ورود یا عضویت کاربر در سایت یا اپلیکیشن، اطلاعاتی مانند رمز عبور و نام کاربری برای فرد پیامک می‌شود. این فعالیت‌ها به وسیله افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس انجام می‌گیرد تا در زمانی مشخص، اطلاعات را به کاربر از طریق پیامک ارائه دهد. بحث مهم در استفاده از این افزونه، تنظیم زمان ارسال پیامک است تا به موقع و در شرایط مورد نیاز، پیامک به فرد ارسال شود. به عنوان مثال پنل پیامک مدیانا نیز راهکاری مناسب برای ارسال تبلیغات برای مشتریان است که در کنار این افزونه موثر واقع می شود.

چرا باید از افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس استفاده کرد؟

9-azar-dakheli-افزونه-ارسال-پیامک-زماندار-وردپرس-و-کاربرد-آن

شاید در سایر کشورها،  استفاده از ایمیل نسبت به کشور ما به مراتب بیشتر باشد و کاربران در روز چندین بار ایمیل خود را چک کنند. این در حالی است که اکثر افراد در جامعه ما حتی ممکن است هفته‌ها سراغ ایمیل خود نروند. به همین علت است که استفاده از افزونه‌های پیامکی از جمله افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس برای ما بسیار کاربردی‌تر است.

اطلاعات مورد نیاز برای کاربر باید به سرعت برای وی ارسال شود. برای ارسال این اطلاعات از این افزونه استفاده می‌شود. سایت‌های وردپرسی به راحتی می‌توانند این افزونه را برای ارسال پیامک به کار گیرند و پس از این که تنظیمات زمان‌بندی را روی آن انجام دادند، با خیال راحت مشتریان و کاربران خود را راضی نگه دارند.

مزیت‌های استفاده از افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس

احتمالاً با بررسی این افزونه، تقریباً با مزایای آن هم آشنا شده‌اید و متوجه هستید که برخی از سایت‌ها بدون شک به این افزونه نیاز دارند. همچنین تقریباً تمامی سایت‌ها نیز استفاده از آن را برای بهبود ارتباط با مشتریان در نظر می‌گیرند. برخی از مزایای افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس در ادامه بررسی می‌شوند.

امکان ارسال پیامک زمان‌بندی شده

هنگامی که این افزونه را بر روی وردپرس خود نصب می‌کنید، این امکان را دارید تا تنظیمات آن را انجام دهید و در زمانی خاص، پیامک مشخصی را برای کاربر یا مشتریان ارسال کنید. می‌توانید حتی یک ماه پس از خرید کاربران، پیام تبلیغاتی یا تخفیف را برای آن‌ها ارسال کنید تا باز هم به خرید از شما مشتاق شوند.

می‌توانید از وب سرویس ارسال پیامک هم استفاده کنید و پیام های گروهی و تبلیغاتی را برای مشتریان یا کاربران خود ارسال کنید.

افزونه های پیامکی روشی عالی برای بازاریابی است و می تواند بر روی فروش موثر باشد. افزونه ارسال پیامک زماندار این کار را هدفمند و با تاثیرگذاری بالا انجام می دهد.

ارسال پیامک‌های مختلف در زمان‌های مختلف

افزونه ارسال پیامک زماندار وردپرس این امکان را هم به شما می‌دهد تا پیامک‌های متفاوتی در زمان‌های مختلف برای فرد ارسال شود. به عنوان مثال، پیامد خوشامدگویی پس از ورود به سایت، معرفی شرکت حدود یک هفته پس از ثبت‌نام، ارسال کد تخفیف پس از ۲۰ روز و … همگی راهکارهایی جذاب برای نگه‌داشتن مشتری هستند.

نتیجه‌گیری؛ افزونه ارسال پیامک مناسب برای سایت‌های وردپرس

افزونه ارسال پیامک زماندار گامی عالی در جهت مشتری یابی و بهبود محیط کاربری یک سایت یا اپلیکیشن است. این افزونه قابلیت‌های مختلفی را با توجه به نیاز سایت شما ارائه می‌دهد و همین عامل هم سبب می‌شود تا افراد زیادی از آن استقبال کنند. این افزونه به خصوص برای کشور ما که دسترسی به پیامک به مراتب بیشتر از سایر پیام‌رسان‌ها است،  یک گزینه عالی محسوب می‌شود.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 پاسخ

    1. بله ارسلان عزیز. وارد پنل پیامکی مدیانا شوید و ارسال زماندار رو انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .