پلتفرم جامع ارسال پیامک، پیام صوتی و تلفن ابری مدیانا

خط تلفن مجازی چیست و چه مزایای دارد؟

خط تلفن مجازی

تماس های کسب و کار شما بی پاسخ می ماند؟ در ساعت خارج از اداره نمی توانید با مشتریان خود در ارتباط باشید؟ اگر مشکلات شما از این قبیل هستند، خط تلفن مجازی پاسخگوی نیازهای شما است. در این مقاله به تعریف این خطوط، اهمیت این سرویس ویژه برای کسب و کارها می پردازیم. با ما در این مقاله همراه باشید.

تلفن مجازی که به آن شماره تلفن ابری نیز می گویند سرویس ویژه ای است که امکان برقراری تماس را با شماره تلفن ثابت بدون نیاز به سیم کشی و سخت افزار فراهم می کند. با استفاده از خط مجازی دیگر نیازی به اجاره دفتر کار ندارید.

خط تلفن مجازی چیست؟

تعداد داخلی نامحدود

خط تلفن مجازی همانطور که از نامش پیدا است نوعی از خطوط است که بر بستر اینترنت ارائه می شود. برای استفاده از این خطوط بر خلاف خطوط ثابت نیازمند کابل کشی، سخت افزار و… نیستند.

به نوعی می توان گفت که تلفن مجازی نوعی تلفن ثابت دایورت شده است اما هزینه ای در قبال دایورتی دریافت نمی شود.

خط تلفن ثابت مجازی مشابه پیش شماره های معمولی است. بر عکس خطوط ثابت که محدود به مکان هستند با قابلیت ابری قابلیت پاسخگویی به روی تلفن همراه یا لپ تاپ وجود دارد.

همانطور که پیش ترعنوان شد تماس های ورودی به خطوط مجازی، هزینه ای ندارند و به صورت رایگان به روی تلفن تهران و شهرستان دایورت خواهند شد.

لازم است بدانید که تلفن مجازی به روی بستر اینترنت به وجود آمده اما در برقراری و اتصال تماس نیازی به اینترنت ندارد و ارائه تلفن ثابت مجازی بر بستر مخابرات صورت می‌گیرد.

مزایای استفاده از خط تلفن مجازی برای کسب و کارها

خطوط مجازی در مقایسه با تلفن های ثابت یا سانترال از کیفیت صدا و امکانات بیشتری برخوردار هستند و می توانند گزینه خوبی برای کسب و کارهایی باشند که تمایل دارند محدودیت اجاره محیط کار را، به وسیله خرید و استفاده از این خطوط رفع کنند.

مهم ترین مزایای خطوط مجازی برای کسب و کارها به شرح زیر است:

کاهش هزینه ها

تعرفه اقتصادی خطوط مجازی و عدم پرداخت هزینه های ورودی سبب شده است تا سرویس ابری در مقایسه با خطوط ثابت و یا سانترال از هزینه ی پایین تری برخوردار باشد. جدا از تعرفه اقتصادی، این دسته از خطوط نیازی به هزینه نگهداری و بروزرسانی هم ندارند و به صرفه تر هستند.

مدیریت تماس‌ها با موبایل

مدیریت و نظارت بر تماس ها یکی از خواسته های دائمی صاحبان کسب و کارها است. در سرویس تماس ابری امکان نظارت و همچنین مدیریت تماسها وجود دارد. پایداری، کیفیت صدای بالا و عدم قطعی از ویژگی های سرویس ابری در مقایسه با تلفن های ثابت است.

تماس همزمان

تعداد داخلی نامحدود

اطمینان از پاسخگویی به تمامی تماس ها و منتظر نماندن مشتریان پشت خطوط یکی از مهم ترین مزایای استفاده از خطوط مجازی است. با امکان شماره گیری و تعریف داخلی های نا محدود می توانید تمامی تماس های ورودی کسب و کار خود را پاسخ دهید.

قابلیت پاسخگویی به تماس های بی شمار یکی از امکانات ویژه تماس ابری است. با این روش مشتریان پشت خطوط اشغال نخواهند ماند و می توان از پاسخگویی به تمامی تماس ها اطمینان حاصل کرد.

قابلیت انتقال تماس ها

این ویژگی مناسب کسب و کارهایی است که واحد های زیادی دارند و برای انتقال تماس دچار مشکل هستند. معمولا مشتریان کسب و کارهایی که از خطوط ثابت استفاده میکنند، یا به درستی راهنمایی نمی شوند یا به دلیل انتظار پشت خطوط اشغال از تماس صرف نظر می کنند. ممکن است به دلیل قطعی برق و یا مشکلات فنی اصلا امکان تماس با مجموعه شما برای مشتریان برقرار نشود. قابلیت انتقال تماس این امکان را فراهم می کند تا مشتریان به راحتی به هر کدام از واحدهای کسب و کار شما اتصال پیدا کنند.

در این مقاله به تعریف خطوط ثابت مجازی که همان خطوط تلفن ابری هستند پرداختیم اینکه چه مزایای برای کسب و کارها دارد و چه نیازهایی از آن ها را برطرف می سازد. تلفن ثابت ابری سرویس جدیدی است که در سامانه یکپارچه مدیانا پیاده شده و آماده رونمایی می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر از طریق بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .