ایجاد ارتباطات قوی از طریق پنل اس ام اس برای کلینیک کاشت مو میتواند مساوی با موفقیت کسب و کار در ارائه خدمات به مشتریان باشند. از طریق پیامک این امکان را دارید تا با پیشنهاداتی که میدهید، مشتریان بسیاری جذب کنید. پیامک 98 درصد نرخ بازگشایی دارد، زیرا اکثریت افراد به طور 24 ساعته به گوشی همراه خود دسترسی دارند و حتی با شنیدن صدای نوتیفیکیشن موبایل به سرعت به پیامک توجه میکنند؛ اما چطور پنل س ام اس میتواند به بهبود روند کار و جذب مشتریان بیشتر برای کلینیکهای کاشت مو کمک کند؟ در این بررسی به این سوال پاسخ میدهیم.
آنچه در این مطلب میخوانید:
اهمیت پنل اس ام اس برای کلینیک کاشت مو
پیامک سریعترین راه برای تبلیغات، تأیید نوبت دهی، پیگیری جلسات ویزیت و دریافت بازخورد از مشتریان است. مراکز کاشت مو از بازاریابی پیامکی میتوانند برای تبلیغ خدمات خود استفاده کنند یا پیامهای شخصی مانند تبریک روز تولد را با کد تخفیف ارائه میدهند. افراد تمایل دارند در عرض 90 ثانیه پس از دریافت پیامک به آن پاسخ دهند. اعداد نشان میدهد که میانگین نرخ کلیک برای پیامهای متنی حدود 36 درصد است، در حالی که نرخ تبدیل (استفاده از خدمات) در حدود 45 درصد خواهد بود.
نرخ باز شدن ایمیلها تنها ۲۸ تا ۳۳ درصد است. زمان پاسخ برای ایمیلها نیز کمتر است و به طور متوسط 90 دقیقه است. بنابراین، تصور کنید که پنل SMS تا چه اندازه پتانسیل رشد دارد! شما تنها با ارسال یک متن کوتاه میتوانید به مخاطبان اصلی خود در هر جای شهر دسترسی داشته باشید. به ویژه برای مراکز کاشت مو مهم است که مشتریان نزدیک به محله خود را هدف قرار دهند تا بیشتری بازده را دریافت کنند؛ فردی که در دریاچه چیتگر زندگی میکند، به ندرت به مرکز کاشت مو در محله تهرانپارس میرود.
از دیگر مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای کلینیکها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
راحتی در مشاهده
بر خلاف تماس تلفنی، مشتریان میتوانند پیام متنی را در هر جایی که هستند دریافت کرده و بخوانند. کل زمان مشاهده یک پیامک کمتر 30 ثانیه است! بنابراین زمان زیادی از افراد گرفته نمیشود یا فرد احساس نمیکند که پیامها آزاردهنده هستند.
سریع و موثر
یک پیام متنی طولانی نیست و لازم نیست به مانند ایمیل از طریق اینترنت باز شود. پیامک متنی کوتاه و تاثیرگذار است و مستقیماً به گوشی هوشمند مشتری ارسال میشود. شما میتوانید از طریق پنل SMS، پیامک خود را زمانبندی کنید تا در زمان تعیین شده ارسال شود.
ارزان بودن
پنل پیامکی نسبت به تماس تلفنی و ایمیل ارزانتر است. بنابراین ارسال پیامکهای انبوه برای مشتریان جهت ارائه پیشنهاد فروش منحصر به فرد میتواند باعث صرفه جویی در هزینههای تبلیغات شود. شما میتوانید هزینه اضافی را برای دیگر روشهای بازاریابی اختصاص دهید.
کاربرپسند بودن
اکثر افراد پرمشغله ترجیح میدهند از طریق یک پیام کوتاه با مرکز کاشت مو ارتباط برقرار کنند. بدین دلیل که نیازی نیست منتظر بمانید تا کسی به تلفن پاسخ دهد یا ایمیل شما را بخواند؛ مشتری فوراً از پیامک مطلع میشود.
عدم نیاز به مهارت
ارسال پیامک به مهارت خاصی نیاز ندارد و فقط باید کمی در نوشتن جملات جذاب جهت جلب توجه مشتریان خلاقیت به خرج دهید؛ اما برای ارسال ایمیل به همکاری با طراح گرافیک نیاز خواهید داشت، زیرا ایمیل باید گرافیک جذابی داشته باشد.
روشهای مختلف ارسال
شما میتوانید پیامک خود را براساس کدپستی، از روی نقشه، به تفکیک سن و جنسیت، شماره تلفن یا به صورت منطقهای به مشتریان خود ارسال کنید. این امر به شما انعطاف پذیری بیشتری برای بخش بندی مشتریان میدهد.
امکانات پیشرفته
از پنل پیامکی میتوانید برای نوبت دهی، تبریکات، نظرسنجی، مسابقه، هدایا، پاسخگوی خودکار، رزرو قرار ملاقات و انتقادات و پیشنهادات استفاده کنید. درحقیقت، دست شما برای انجام هر کاری از طریق پنل SMS باز است.
تحلیل و بررسی
شما این امکان را دارید از قابلیتهای مهم پنل اس ام اس مانند بررسی میزان نرخ کلیک (تعداد افرادی که روی لینک کلیک کردهاند)، نرخ تبدیل (درصد مشتریانی که پس از دریافت پیامک از خدمات استفاده کردهاند) و اطلاعات دیگر برای تحلیل کمپینهای بازاریابی پیامکی استفاده کنید.
نکات مهم در استفاده از پنل اس ام اس برای کلینیک کاشت مو
برای اینکه بیشترین بهره را از پنل پیامکی ببرید، به نکات زیر توجه کنید:
- سعی کنید پیامهای خود را در زمانی ارسال کنید که افراد بتوانند آن را بخوانند. ارسال پیامک در ساعات کاری که افراد مشغول هستند، توصیه نمیشود.
- بهتر است نام مرکز کاشت مو خود را در پیام ذکر کنید. این کار به تقویت آگاهی از برند کمک زیادی خواهد کرد.
- استفاده از اطلاعات مرتبط با خدمات و کوتاه نگه داشتن متن پیام ضروری است. سعی کنید پیامی بنویسید که مشتریان بتوانند در یک نگاه بخوانند و بفهمند.
- فقط پیشنهادات ویژه و اطلاعات مهم در مورد خدمات خود را برای مشتریان ارسال کنید. ارسال بیش از حد پیام آزاردهنده خواهد بود.
- از پیامک به صورت شخصی سازی استفاده کنید. بدین معنا که با مخاطب با لحن خودمانی و روان صحبت کنید تا رابطه احساسی ایجاد شود.
- در متن پیامک از کال تو اکشن (CTA) برای اقدام به انجام کاری استفاده کنید. قرار دادن لینک سایت و شماره تماس از این دست اقدامات هستند.
- پیامک را براساس کد شهری یا منطقه شهرداری ارسال کنید، زیرا مسافت برای مشتریان مهم است. بنابراین، محلههای نزدیک به خود را هدف قرار دهید.
نمونه پیامک از پنل اس ام اس کلینیک کاشت مو و ابرو
«سلام علیرضا عزیز،
از اینکه امروز از مرکز کاشت مو … دیدن کردید سپاسگزاریم. امیدواریم به زودی ببینیمت!
مرکز کاشت مو …
شماره تماس ….🧑🦱»
***
«سلام آقای محمدی ✋،
اگر تا امروز یک وقت ملاقات با کلینیک کاشت مو … رزرو کنی، 20 درصد به شما تخفیف میدهیم.
مرکز کاشت مو …
شماره تماس …»
***
«سلام دوست عزیز،
مرکز کاشت مو …. به تازگی یک سرویس جدید راه اندازی کرده است. اگر مایلید آن را در قرار بعدی خود امتحان کنید، 15 درصد تخفیف دریافت خواهید کرد 💰.
شماره تماس …»
***
«این پیام را برای یکی از دوستانتان ارسال کنید تا در صورت رزرو یک جلسه مشاوره برای کاشت مو، در قرار بعدی خود 20 درصد تخفیف دریافت کنید.
مرکز کاشت مو …
شماره تماس … 🥰»
***
«سلام مهدی عزیز 🙂،
در این ماه یک رویداد ویژه با 20 درصد تخفیف برای خدمات کاشت مو با متدهای جدید داریم، برای رزرو و حضور در رویداد در لینک زیر عضو شوید.»
***
«تولدت مبارک آزیتا عزیز،
کد تخفیف 25 درصدی کلینیک کاشت مو … هدیه تولد توست 🎁، این روز مهم را جشن بگیر!
شماره تماس …»
***
«از اینکه به کلینیک کاشت مو … آمدید خوشحالیم 🙂، نظرتان را در مورد خدمات کلینیک از طریق لینک زیر 👇 ابزار کنید.
لینک:…»
***
«در مورد روشهای کاشت مو چقدر میدانید؟
برای جزئیات بیشتر به وبسایت … مراجعه کنید. 🧑🔬»
***
«شرایطی گذاشتیم همه بتونن مو بکارن! 🧑🦱
اگر میخوای شرایطش رو بدونی بیا تو پیجمون . آدرس پیج اینستاگرام …»
***
«آیا از خدمات امروز خود در مرکز کاشت مو … راضی بودید؟ لطفاً با ارسال پیامک 5 (عالی 🤩) یا 1 (نه چندان عالی ☹️) به ما امتیاز دهید و 15 درصد تخفیف برای رزرو بعدی خود دریافت کنید. »
نتیجه
استفاده از پنل اس ام اس برای کلینیک کاشت مو میتواند تفاوت بزرگی در موفقیت شما به عنوان یک کسب و کار داشته باشد. ارتباط شما با مشتریان بسیار مهم است، زیرا برقراری ارتباط صحیح باعث ایجاد همدلی میشود. اگر مشتری شما در زمان مناسب یک پیامک از شما دریافت کند یا احساس کند مورد احترام و توجه قرار گرفته است، کسب و کار شما میتواند چشم انداز روشنی داشته باشد. برای استفاده از بهترین خدمات پیامکی میتوانید با تیم مشاوران ما در مدیانا تماس برقرار کنید.