استقبال گرم و خوش آمدگویی چه برای استخدام یک کارمند جدید، دانش آموز یا مشتری باشد جذابیت زیادی دارد. از این طریق می توان توجه بیشتری را از سوی مشتریان یا مشترکان دریافت کرد و حس خوبی را به آن ها منتقل کرد. در این متن به نکات و نمونه متن خوش آمدگویی به مشتریان می پردازیم.
با استفاده از این راهنمای می توانید ارتباط موثرتری را با مخاطبان خود برقرار کنید.
آنچه در این مطلب مطالعه میکنید:
چرا کسب و کار شما به خوش آمدگویی نیاز دارد؟
برخورد مناسب و تاثیرگذار یکی از اصلی ترین عواملی است که باعث حفظ مشتریان و همچنین وفاداری آن ها به کسب و کار شما می شود. به همین دلیل نباید اهمیت اولین دیدار با مشتری را دست کم گرفت.
اولین دیدار بسیار مهم است؛ اگر تاثیر مثبتی بر مشتری بگذارید در نهایت تلاش های شما به موفقیت ختم می شود.
در غیر این صورت باید تلاش بیشتری را برای تغییر تفکر مشتریان نسبت به کسب و کار خود انجام دهید.
امروزه انتظارات و ارزش های مشتری تغییر کرده است، اگر شما بتوانید نظر مشتری را نسبت به کسب و کار خود جلب کنید نتیجه خوبی را به دست می آورید.
ارسال متن خوش آمدگویی یکی از کارهایی است که می توانید برای حفظ ارتباط با مشتری و همچنین ایجاد حس مثبت در آن ها استفاده کنید.
از مزایای این نوع ارتباط با مشتریان می توان به موارد زیر اشاره کرد:
روابط قوی تر با مشتری
ارسال پیامک در شرایط متفاوت مانند ثبت نام، خرید محصول، پشتیبانی و… یک راهکار عالی برای افزایش محبوبیت برند شما است و باعث افزایش اعتماد مشتریان به کسب و کار شما و وفادارسازی آن ها می شود.
افزایش نرخ تعامل با پیامک
اگر در همان لحظه اول ارتباط مشتریان با کسب و کار خود بتوانید آن ها را از طریق پیامک تحت تاثیر قرار دهید می توانید تضمین کنید که سایر پیامک های شما نیز در تلفن همراه مشتریان خوانده خواهند شد. در این صورت پیامک بهترین کانال ارتباطی شما با مشتریان می شود.
فروش بیشتر
ارسال راه های ارتباطی، پیشنهادات،اطلاع رسانی از اخبار اخرین محصوات، هدایت کاربران به انجام اقدامی خاص در متن خوش آمدگویی از راهکارهای تاثیرگذار بر افزایش فروش است.
حفظ مشتری
با نشان دادن میزان اهمیت مشتریان و ایجاد حس ارزشمندی در آن ها می توانید با ارتباط خود را حفظ و از آن ها مشتریان وفادارتری بسازید.
ارسال پیامک خوش آمدگویی با دستگاه ثبت شماره
دستگاه ثبت شماره در واقع ابزاری مشابه دستگاه کارتخوان است که امکان ذخیره شماره تماس مشتریان را در دفترچه پنل اس ام اس فراهم می کند و این امکان را به شما می دهد تا برای مشتریان خود پیامک خوش آمدگویی ارسال کنید.
از مزایای دستگاه ثبت شماره می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- ذخیره خودکار شماره در پنل اس ام اس
- امکان ایجاد باشگاه مشتریان
- دسته بندی مشتریان
- ارسال پیامک آنی به مشتریان
در متن خوش آمدگویی به مشتریان چه بنویسیم؟
موارد زیادی وجود دارد که در قالب پیامک های خوش آمدگویی می توانید ارسال کنید و به وسیله آن ارتباط، فروش و نرخ تعامل مشتریان را با کسب و کار خود افزایش دهید.
ثبت نام
ثبت نام و ارسال رمز عبور زمان مناسبی برای ارسال پیامک خوش آمدگویی به مشتریان است در این زمان شما می توانید این احساس را به مشتریان منتقل کنید که در کنار آن ها هستید و خدمات و محصولات خود را پشتیبانی می کنید.
تشکر از خرید
خوش آمدگویی در قالب تشکر خرید یک روش عالی برای قدردانی از مشتریان برای دریافت خدمات و محصولات شما است. در یک مقاله جداگانه به نمونه متن پیامک تشکر از خرید مشتری پرداختیم با استفاده از آن می توانید بهترین پیامک ها را بنویسید و برای مشتریان خود ارسال کنید.
کارت ویزیت الکترونیک
کارت ویزیت الکترونیک شناسامه ای برای کسب و کار شما است و به وسیله آن می توانید تضمین کنید که مشتریان شما را گم نخواهند کرد و به واسطه رجوع به پیامک می توانند اطلاعات لازم برای ارتباط با شما را پیدا کنند.
ارسال کارت ویزیت الکترونیک به عنوان متن خوش آمدگویی راه مناسبی برای حفظ ارتباط شما با مشتریان است.
نظرسنجی
ارزیابی کیفیت خدمات و محصولات شما در متن پیامک خوش آمدگویی این احساس را در مخاطب ایجاد می کند که شما به حضور آن ها اهمیت می دهید و ظاهری حرفه ای تر به کسب و کار شما می بخشد.
عضویت در باشگاه مشتریان
باشگه مشتریان بستر مناسبی برای رضایتمندی و برندسازی است. ارسال متن خوش آمدگویی در باشگاه مشتریان این امکان را ایجاد می کند تا مشتریان نسبت به پیامک های بعدی شما واکنش بیشتری نشان دهند و آن ها را مطالعه کنند.
اگر اطلاعات زیادی درباره باشگاه مشتریان ندارید و یا تمایل دارید باشگاه مشتریان را برای کسب و کار خود راه اندازی کنید، وبلاگ باشگاه مشتریان را مطالعه کنید.
لینک راهنما
ارسال لینک راهنمایی استفاده از خدمات و محصولات جا از ظاهر حرفه ای بخشیدن به کار شما باعث می شود که مشتریان تمایل بیشتری به دریافت خدمات و محصولات کسب و کار شما نشان دهند.
پیشنهاد ویژه
ارائه پیشنهادات ویژه، کد تخفیف، هدایا راه مناسبی برای بازگرداندن مشتریان به کسب و کار شماست. با ارسال پیامک می توانید به صورت جدی تر ریتنشن مارکتینگ را آغاز کنید و مشتریان را به کسب و کار خود بازگردانید.
نمونه متن خوش آمدگویی به مشتریان
به وب سایت دکترتو خوش آمدید
کد ورود : 65903
***
چیکن فکتوری
لینک:
لطفا جهت بهبود عملکرد مجموعه با استفاده از لینک بالا در نظرسنجی شرکت فرمایید.
***
عضو محترم باشگاه مشتریان
“وستیک اپال“
مشتری عزیز😊
به وستیک خوش آمدید، مبلغ 200,000 ریال اعتبار هدیه🎁تقدیم شما گردید
شما می توانید حداکثر
⏳ تا تاریخ 1401/01/07
💳 کد 2031942 را در هنگام سفارش به صندوقدار🛎اعلام نمایید.
💰 حداقل مبلغ سفارش ۲۰۰ هزار تومان💰
تلفن:
اینستاگرام:
لغو عضویت: 04819
***
دوست عزیز به شاواز خوش آمدید
کد تایید شما 1410 می باشد
لینک
لغو ارسال پیامک: off-20759
***
🥐☕🥐 گروه روستار
مشتری عزیز
با تشکر از خرید شما
مبلغ 150,000 ریال به اعتبار شما در باشگاه مشتریان اضافه گردید
جهت استفاده از اعتبار کد 151310755 را به صندوقدار اعلام نمایید.
تاریخ انقضا: 1401/03/04
تلفن
اینستاگرام
***
کد فعالسازی: 757090
…. عزیز
به دیجیکالا جت خوش آمدی!
لینک
***
…. گرامی😊سلام
به باشگاه مشتریان میخوش فرمانیه خوش آمدید.
172,900 ریال از خرید امروزتان را در کیف پول الکترونیکی شما ذخیره کردیم که در خرید بعدیتان قابل استفاده می باشد.
لطفا حداکثر تا تاریخ 1400/09/01 کد 1248403 را در هنگام خرید حضوری و یا تلفنی به صندوقدار اعلام فرمایید.
از این پس روی هر خرید خود از ما اعتبار🎁هدیه🎁دریافت خواهید کرد.
با سپاس از خرید شما 🙏🏻
***
به همراه خوش آمدید.
با تشکر از خرید شما
تلفن
سایت
***
جمع بندی
در این راهنما به اهمیت ارسال متن خوش آمدگویی به مشتریان پرداختیم انواع محتوا و نوع نگارش آن را بررسی کردیم. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتری می توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.