پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

تبلیغات انبوه پیامکی و روش هایی برای دستیابی به شماره تماس مشتریان

اغراق نیست اگر بگوییم اصلی ترین خدمتی که یک سامانه پیامکی به صاحبین کسب و کار ارائه می­کند، ارتباط با مشتریان است. حفظ مشتریان قدیمی و تبدیل کردن آنها به مشتری جدید بسیار حائز اهمیت است. قطعا مشتریانی که یکبار از شما خرید یا از خدمات شما استفاده کرده اند، بیشتر مایل به خرید مجدد از شما خواهند بود. شکی نیست که تبلیغات انبوه پیامکی بسیار در جذب مخاطبان مورد نظر تاثیرگذار است اما باید به این نکته توجه شود که جذب کردن 1 مشتری جدید، 5 برابر حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد. تنها با بدست آوردن شماره تماس مشتریان و انتخاب زمان مناسب برای ارسال پیامک می­توانید بانک جامعی از مشتریان داشته باشید که بسیار ارزشمند هستند. در ادامه به روش های حرفه ای برای جمع آوری شماره تماس مشتریان می­پردازیم:

فرم های نظرسنجی و تکمیل اطلاعات

ساده ترین روش که کاملا با میل و خواسته مشتری انجام می­شود، این است که فرم هایی برای پر کردن اطلاعات در اختیار مشتریان قرار بگیرد. این فرم می­تواند به بهانه نظرسنجی درباره خدمات مجموعه باشد و قسمتی برای وارد کردن شماره تماس داشته باشد. مشتریانی که از این روش استفاده می­کنند را میتوانید در زمره طرفدارترین مشتریان خود قرار دهید زیرا که از وقت خود در قبال منفعتی که دریافت نمی­کنند هزینه می­کنند!!

استفاده از وای فای

یکی از روش هایی که بسیار در جلب نظر مشتریان تاثیرگذار است، وای فای رایگان است. با این کار علاوه بر جلب رضایت مشتریان می­توانید ترتیبی اتخاذ کنید که مخاطبان برای استفاده از وای فای، پیامکی را به سرشماره موردنظر شما ارسال کنند و رمز وای فای را دریافت کنند. به این صورت می­توانید شماره تماس تمام مخاطبانی که از شما خرید کرده اند یا حتی خرید نکرده اند و فقط بازدید کرده اند را داشته باشید. این روش یکی از محبوب ترین روش های اخذ شماره موبایل به شمار می­رود که بسیار مورد پسند مشتریان یک فروشگاه یا مرکز خرید است.

ثبت نام در سایت

اگر سایت داشته باشید می­توانید خدمات یا تخفیف هایی را با ثبت نام در سایت ارائه دهید و به این صورت دسترسی به شماره تماس مشتریان داشته باشید. به این صورت که کاربران برای استفاده از تخفیف مورد نظر شما به صفحه ثبت نام هدایت می­شوند و بعد از وارد کردن شماره همراه می­توانند از تخفیف شما استفاده کنند. اگر سایت شما فروشگاهی باشد و خرید آنلاین از سایت شما اتفاق بیفتد، امکان دریافت شماره تماس برای شما صد در صد است زیرا که برای خرید از وبسایت ها ثبت نام اجباری است.

تخفیف برای خرید و استفاده از خدمات

با استفاده از بنرهای تبلیغاتی در مغازه یا سایت خود می­توانید تخفیف هایی ارائه کنید که تنها با ارسال پیامک قابل دریافت باشند. مثلا با ارسال کلمه “حراج پاییزانه” به شماره 100020 از تخفیف 20 درصدی پاییزی برخوردار شوید. سعی کنید تخفیف های خود را در فرصت مناسب ارائه کنید و از دادن تخفیف های بی مناسبت که کسب و کار شما را بی ارزش و ارزان قیمت نشان دهد استفاده نکنید.

شرکت در مسابقات و قرعه کشی

برای شرکت در مسابقات و قرعه کشی هایی که برای کسب و کار خود در نظر می­گیرید روند پیامکی در نظر بگیرید. به این صورت که مشتریان برای شرکت در قرعه کشی پاسخ مورد نظر را پیامک کنند. به عنوان مثال شاهد این نوع مسابقات هستیم که به ارسال کلمه “سافتلن” به 20009876 در قرعه کشی بزرگ یک دستگاه بنز شرکت کنید. این روش بسیار محبوب را امروزه در هایپر مارکت ها بسیار مشاهده می­کنید.

عضویت در باشگاه مشتریان

عضویت در باشگاه مشتریان احساس ارزشمند بودن به مشتریان القا می­کند در صورتی که آن ها خدماتی فراتر از دیگر مشتریان دریافت کنند. با طراحی خدماتی ویژه می­توانید مشتریان خود را از طریق پیامک به عضویت باشگاه مشتریان درآورده و رضایت آن ها را جلب کنید. البته که باشگاه مشتریان هم به نفع مشتری و هم فروشنده است.

تمامی این روش ها زمانی می­تواند برای یک مجموعه مفید باشد که از یک سامانه پیامک با امکانات حرفه ای استفاده کنند. مدیانا با ارائه تخصصی ترین سامانه پیامکی و پشتیبانی 24 ساعته این فرصت را به شما می­دهد که به سادگی شروع به کار کنید و خیالتان از پاسخگویی به سوالاتتان راحت باشد.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .