پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

راهنمای راه اندازی ماژول پاسخگوی پیامکی

راهنمای ارسال پاسخگوی خودکار

تمامی کسب و کارهایی که تمایل دارند با مشتریان خود به صورت دائمی در ارتباط باشند و پاسخگویی آنلاین و تلفنی خود را کاهش دهند می توانند از ماژول پاسخگوی خودکار پیامکی استفاده کنند.ماژول پاسخگوی خودکار پیامکی یکی از کاربردی ترین امکانات پیشرفته پنل اس ام است. این ماژول مناسب کسب و کارهایی است که قصد دارند با استفاده از خطوط اختصاصی خود ارتباط سازنده تری را با مشتریان برقرار کنند و مشتریان خود را به خاطر ماندن پشت خطوط اشغال از دست ندهند. در این مقاله به مزایای استفاده از پاسخگوی پیامکی و راهنمای استفاده از آن می پردازیم.

ماژول پاسخگوی پیامکی چیست؟

با استفاده از ماژول پاسخگوی خودکار، در ازای دریافت پیامک حاوی کلمه کلیدی، عدد و کد می توانید متن از پیش تعیین شده ای را برای مشتریان خود به صورت خودکار ارسال کنید. با توجه به شیوه ارتباطی دو طرفه ای که ماژول پاسخگوی خودکار برای شما به وجود می آورد می توانید به صورت نامحدود پیامک های حاوی اطلاعات مورد نیاز را به مشتریان ارسال کنید و ارتباط حرفه ای تری را با آن ها برقرار کنید.

مزایای استفاده از ماژول پاسخگوی خودکار پیامکی

صرفه جویی در زمان

ماژول پاسخگوی خودکار راهکاری برای کاهش تماس های تلفنی زمان بر است با پاسخ های فوری به هر سوال مشتریان جدا از صرفه جویی در زمان کارکنان و مشتریان با خودکار کردن سوالات مکرر می توانید این حس را در مخاطبان ایجاد کنید که به پرسش های آن ها در کسری از ثانیه پاسخ می دهید و آن ها برای شما اهمیت ویژه ای دارند.

صرفه جویی در هزینه ها

آزاد بودن خطوط و کم کردن تماس های تلفنی جدا از اهمیت دادن به زمان مشتریان می توانند باعث کاهش هزینه های کسب و کار شما به ویژه قبض تلفن شود.

جذب مشتریان جدید

با قابلیت ارسال پیامک انبوه در پنل اس ام اس می توانید مخاطبان بیشتری را با هدفمندی انتخاب کنید و با ارسال پیامک آن ها را به مشتریان دائمی کسب و کار خود تبدیل کنید. عضویت در باشگاه مشتریان و ارسال پیامک های تخفیف، اطلاع رسانی از ساعت کاری شعبات و… از مزایای پنل اس ام اس مدیانا برای صاحبان کسب و کار است.

حفظ تعامل و ارتباط با مشتریان

با پاسخگوی خودکار می توانید بدون صرف زمان و نیروی انسانی، ارتباط خود را با مشتریان بیشتر کنید و حتی در ساعات غیر کاری نیز با آن ها در ارتباط باشید .

افزایش اعتبار برند

کیفیت و قدرت پاسخگویی به مشتریان در هر ساعت از شبانه روز یکی از مهم ترین معیارهای مشتریان برای دریافت محصولات و خدمات شما است. با پاسخگوی خودکار می توانید همیشه در دسترس مشتریان باشید و ظاهری حرفه ای تر به کسب و کار خود ببخشید.

این موضوع در نهایت باعث افزایش اعتبار برند و همچنین وفادارتر شدن مشتریان شما می شود.

نحوه فعالسازی پاسخگوی خودکار در پنل اس ام اس مدیانا

ابتدا وارد پنل اس ام اس شوید و در منوی سمت راست گزینه پاسخگوی خودکار را انتخاب کنید. در بخش “دریافت از” شماره ای اختصاصی که مخاطب پیام خود را به آن ارسال خواهد کرد  را انتخاب نمایید.

در قسمت “ارسال از” نیز شماره ای را که میخواهید از آن پیامی در جواب پیام مخاطب ارسال گردد، انتخاب نمایید.

مخاطبان شما میتوانند از محصولات شما، فروش های ویژه و … با ارسال یک پیام کوتاه اطلاع مفیدی را به دست آورند.

مثلا کلمه کلیدی “1” را قید کرده و در بخش “متن پیام پاسخ”لیست محصولات خود را ثبت میکنید.

همچنین به جز این روش میتوانید از قسمت فایل، browse را انتخاب کرده و فایل اکسل محصولات خود را بارگزاری نمایید.

به این نحو که در ستون A  کلمات کلیدی و در ستون B توضیحات و متون مورد نظر خود را ثبت میکنید.

پس از ایجاد پاسخگوی خودکار مخاطب شما میتواند با ارسال عدد 1 لیست آخرین محصولات شما را دریافت کند و با ارسال نام سازنده، لیست محصولات موجود آن برند را دریافت کند.

نمونه متن پیامک

بیمه گذار عزیز

برای دریافت اطلاعات بیمه نامه عدد 3 را به سامانه پیامکی …. ارسال کنید.

***

متقاضی محترم

برای اطلاع از مدارک مورد نیاز جهت حضور در آزمون شهری عدد 8 را به شماره … پیامک کنید.

***

هنر آموز محترم

برای اطلاع از ساعات کاری آموزشگاه موسیقی کلمه “زمان” را به شماره … بفرستید.

***

مراجعه کننده محترم

برای دریافت آدرس  کلینیک عدد 1 را به شماره ….. ارسال فرمایید

با تشکر کلینیک نوین

***

کابر گرامی

برای دریافت اپلیکیشن …. کلمه … را به شماره …. ارسال کنید

***

برای دریافت لیست کامل تورهای بهاری کلمه “بهار” را به شماره ….. ارسال کنید.

***

خرید جهیزیه با اقساط بلند مدت!

برای دریافت اطلاعات بیشتر کد  jez را به شماره …. ارسال فرمایید.

***

تا 50 % تخفیف برای غذاهای روز

برای دریافت منو کلمه MENU به شماره …. ارسال کنید.

***

برای عضویت در باشگاه مشتریان …. کلمه ” عضویت” را به سامانه پیامکی …. ارسال نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به مزایا و نحوه فعالسازی ماژول پاسخگوی خودکار پرداختیم. اگر تمایل دارید از امکانات پیشرفته پیامکی استفاده کنید و هنوز پنل خود را دریافت نکرده اید کافیست تا فرم ثبت نام موجود در صفحه اصلی را پر کنید و پنل اس ام اس رایگان مدیانا را دریافت کنید.

1/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .