پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

5 کاربرد نوبت دهی پیامکی برای کسب و کار شما

کاربرد نوبت دهی پیامکی َ

در مطب ها و محیط هایی که نیاز به تعیین وقت و حضور مراجعه کنندگان در آن است یکی از دغدغه های همیشگی نوبت دهی است. معمولا در نوبت دهی به روش دستی و بدون ابزارهای هوشمند احتمال خطای انسانی وجود دارد. همین خطای انسانی سبب نارضایتی و هرج و مرج در کسب و کارها خواهد شد. در این مقاله به 7 کاربرد نوبت دهی پیامکی می پردازیم که باعث افزایش رضایت بیشتر در مراجعان شما می شود.

پیش از پرداختن به کاربرد نوبت دهی پیامکی بیاید با امکانات کلی پنل پیامکی آشنا شویم.

پنل پیامکی چیست؟

پنل پیامکی یک ابزار کاربردی در بستر اینترنت است که امکان ارسال، دریافت و مدیریت پیامک را برای شما فراهم می کند. تا به وسیله آن مشتریان جدید جذب کنید و با آن ها در ارتباط بمانید.

با استفاده از این ابزار کاربردی می توانید کمپین های پیامکی متفاوتی را برای کسب و کار خود ایجاد کنید.

پنل پیامکی جدا از امکان جذب مشتریان جدید به وسیله ارسال پیامک انبوه، ارتباط شما را با مشتریان فعلی شما آسان تر می سازد.

امکانات پیشرفته سامانه پیامکی یکی از صدها امکانات پنل پیامکی است که امکان نوبت دهی، یاداوری اقساط، ارسال اخطاریه، تبریک ها و…. را به صورت خودکار برای شما فراهم می کند.

برای خرید پنل اس ام اس رایگان مدیانا نیازی به پرداخت هزینه نیست! شما به صورت کاملا رایگان می توانید از پنل پیامکی استفاده کنید.

روش ایجاد ماژول نوبت دهی پیامکی

برای ایجاد ماژول نوبت دهی ابتدا باید وارد پنل اس ام اس رایگان خود شوید. سپس، از منوی سمت راست پنل، گزینه امکانات پیشرفته، نوبت دهی را انتخاب کنید،

گزینه جدید را انتخاب نمایید. دراین مرحله باید یک کلمه کلیدی برای افرادی که میخواهند نوبت دریافت کنند تعریف کنید تا با ارسال آن به سامانه پیامکی شما وقت خود را دریافت کنند.

سایر مراحل بسیار ساده است کافی است مدت زمان هر ویزیت و ساعت شروع و پایان هرکدام از آن ها را تعیین کنید. متن خود را بنوسید.

کم کردن نیروی انسانی

امروزه به دلیل مشکلات اقتصادی بیشتر اصناف از پس مخارج و هزینه پرداخت با کارکنان خود بر نمی آیند. یکی از راه های کاهش نیروی انسانی و یا حتی متمرکز کردن نیروها در سایر بخش ها استفاده از ابزارهای هوشمند است. نوبت دهی خودکار پیامکی یکی از همین ابزارها است. با استفاده از این امکان می توان از خطای انسانی جلوگیری کرد و وقت و نوبت دهی را با دقت بیشتری مدیریت کرد.

یکی از برتری های نوبت دهی پیامکی نسبت به نوبت دهی به صورت دستی امکان گرفتن وقت و اطلاعات در ساعات غیرکاری و در هر ساعت از شبانه روز است.

جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین

برای گرفتن نوبت معمولا مراجعین زمان زیادی را پشت خطوط اشغال تلفن می گذرانند و یا مجبور هستند به صورت حضوری نوبت خود را دریافت کنند. برای فراهم کردن محیط دور از شلوغی و تنش در محل کار خود از نوبت دهی پیامکی استفاده کنید.

اطلاع رسانی روزهای حضور پزشکان

دریافت اطلاعاتی مانند روز و ساعت کاری، آدرس و یا حتی موارد مرتبط با حضور مراجعین در محل کار شما از ویژگی های پنل اس ام اس است. فرض کنید صاحب یک ازمایشگاه بزرگ هستید گرفتن نوبت به صورت حضوری ازدحام زیادی را ایجاد کرده است، نیروی انسانی شما مشغول پاسخگویی به مشتریان هستند و باید به تلفن ها هم پاسخ دهند. ممکن است در حین این شلوغی کارکان شما فراموش کنند که در هنگام نوبت دهی به مراجع بگویند که در هنگام حضور باید ناشتا باشد و یا داروی خاصی را مصرف کند. همین مسئله سبب هرج و مرج بیشتر در محیط کار شما و همچنین نارضایتی مشتریان شما خواهد شد.

امکان لغو نوبت دهی

در کنار نوبت دهی پیامکی امکان لغو نوبت نیز توسط سامانه پیامکی وجود دارد و مراجعین شما می توانند با ارسال کلمه کلیدی مشخص به شماره پیامکی نوبت خود را لغو کنند.

به یاد داشته باشید که سیستم نوبت دهی تا زمانی به مراجعه کننده نوبت می‌دهد، که امکان نوبت دهی در روز وجود داشته باشد و اگر ظرفیت روز برای گرفتن نوبت تکمیل شده باشد به صورت خودکار به فرستنده پاسخ می‌دهد که ظرفیت نوبت دهی برای امروز تکمیل است.

کاهش هزینه ها

کاهش هزینه های اضافی از واجبات هر کسب و کاری است. در کسب و کارهایی که نیاز به ارتباط با مشتری دارند معمولا هزینه ی قبض تلفن در آن ها بالا است یکی از راه های کم کردن هزینه ها اضافه کردن امکان نوبت دهی پیامکی است تعرفه ارسال پیامک نسبت به تماس به صرفه تر است.

در صورت نیاز به تماس با مشتریان، به جای استفاده از تلفن ثابت مخابرات از سرویس تماس ابری استفاده کنید که هزینه تماس در آن کمتر از تلفن ثابت است.

کاربرد نوبت دهی پیامکی برای مشاغل مختلف

کلینیک‌ های پزشکی

کلینیک های رواشناسی

بیمارستان ها

بانک ها

آرایشگاه ها

دفاتر وکالت

آزمایشگاه ها

آموزشگاه های زبان

آتلیه های عکاسی

مشاوران اصناف مختلف

و …

3 نمونه پیامک نوبت دهی

مراجع محترم

برای رزرو وقت مشاوره حقوقی، در روزهای فرد عدد 1 و در روزهای زوج عدد 2 را به این شماره ارسال نمایید.

*دفتر حقوقی جم*

متن پیامک

 

خانم صفری

زمان مراجعه برای عکاسی پرسنلی شما در تاریخ 18/4/1400ثبت شد. لطفا مقنعه به همراه داشته باشید.

***

مراجع محترم

برای رزرو نوبت

آزمایش اعتیاد عدد 1

 ژنتیک عدد 2

 PCR  و آنتی بادی عدد 3 را به سامانه 98100789 ارسال نمائید.

*آزمایشگاه میثم*

3.3/5 - (6 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .