پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

راهنمای جامع برای ورود به دنیای اس ام اس مارکتینگ

راهنمای-جامع-برای-ورود-به-دنیای-اس-ام-اس-مارکتینگ

پیام‌های متنی نوعی ارتباط مستقیم و شخصی هستند که به شما امکان می‌دهند با مشتریان ارتباط نزدیک برقرار کنید. هیچ کانال ارتباطی دیگری چنین نزدیکی را بین یک برند و کاربران فراهم نمی‌کند؛ زیرا ارسال اس ام اس تبلیغاتی سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا با افراد به روشی کاملاً شخصی ارتباط برقرار کنند. اگر کسب‌وکار شما به یک پنل ارسال پیام کوتاه معتبر و کاربردی نیاز دارد، تا دیر نشده است باید خیلی سریع وارد دنیای اس ام اس مارکتینگ شوید. 

اهمیت ورود به دنیای اس ام اس مارکتینگ

کاربران نسبت به گذشته زمان زیادی را صرف استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه خود می‌کنند. ما در عصر سلطه موبایل زندگی می‌کنیم، با تعداد 7.8 میلیارد دستگاه‌های تلفن همراه نسبت به جمعیت انسانی از 8 میلیارد نفر به‌راحتی می‌تواند اهمیت وجود تلفن همراه در زندگی شخصی و کاری را درک کرد. ازاین‌رو، بازاریابان از کانال‌های تبلیغاتی مختلف برای ارتباط با کاربران از طریق گوشی همراه استفاده می‌کند.

استفاده از وب سرویس ارسال پیامک یکی از راه‌های امن با حداقل هزینه برای ارتباط با مشتری از طریق موبایل است. یک مطالعه نشان داده است که پیامک می‌تواند تا هشت برابر بیشتر از ایمیل در جذب مشتریان مؤثر باشد. پیامک نرخ تعامل با مشتریان را بالا می‌برد و این امر باعث افزایش آگاهی از برند و بهبود نرخ فروش شرکت می‌شود. به‌طورکلی، استفاده از سامانه پیامک انبوه می‌تواند مزایای زیر را برای کسب‌وکار شما داشته باشد:

  • راحتی در استفاده: همه می‌دانند که چگونه یک پیام متنی بنویسند و ارسال کنند.
  • ارزان بودن: پیام کوتاه از طریق SMS ارزان‌ترین روش بازاریابی است.
  • سرعت بالا: تحویل فوری و به‌صورت زمان‌بندی‌شده را تضمین می‌کند.
  • کاربردی بودن: روی همه تلفن‌های همراه و اپراتورهای مختلف قابل‌استفاده است.
  • جلب‌توجه بالا: افراد هنگام تماشای تلویزیون یا صرف شام به پیامک توجه می‌کنند.
  • نرخ بازگشایی بالا: پیامک بعد از ارسال، به‌سرعت توسط کاربر خوانده می‌شود.

بهترین راه برای استفاده از اس ام اس مارکتینگ

بهترین راه برای ورود به دنیای بازاریابی پیامکی، بررسی لیست پنل های اس ام اس است. شما ابتدا باید یک شرکت معتبر در حوزه خدمات پیامکی را پیدا کنید که بهترین امکانات و خدمات را به شما ارائه می‌دهد. چندین نمایندگی پنل اس ام اس وجود دارند که ویژگی‌های مختلفی را در اختیارتان قرار خواهند داد. اما مهم است که ابتدا امکانات و ویژگی‌های موردنیاز خود را بررسی کنید و سپس به سراغ شرکت مناسب بروید. اگر می‌خواهید به‌غیراز پیام متنی به مشتریان خود پیام صوتی بفرستید، پنل ارسال پیامک صوتی را تهیه کنید.

راهنمای-جامع-برای-ورود-به-دنیای-اس-ام-اس-مارکتینگ

امکاناتی که با خرید سامانه پیامک به دست می‌آورید، عبارت‌اند از:

  • امکان ارسال پیامک با کد شهری، پیش‌شماره، جنسیت، سن و غیره
  • امکان ارسال پیامک با خطوط اختصاصی و به‌تمامی اپراتورهای فعال
  • امکان استفاده از بانک پیامک جامع و به‌روز شده برای مشاغل
  • امکان تحلیل و ارزیابی رفتار کاربران در هر کمپین بازاریابی
  • امکان استفاده از قابلیت‌هایی مانند نوبت‌دهی، منشی عضویت، نظرسنجی و غیره
  • امکان ارسال SMS براساس موقعیت مکانی افراد و مشاغل (تبلیغات مکان محور)

همچنین مهم است که به قیمت پنل پیامکی توجه کنید و ببینید آیا مطابق با بودجه شما است یا خیر. همان‌طور که قبل‌تر بیان کردیم، بازاریابی پیامکی ارزان‌ترین روش محسوب می‌شود. بعد از انتخاب بهترین پنل پیام کوتاه، حالا باید فرآیند اس ام اس مارکتینگ به شرح زیر را شروع کنید:

شناسایی کاربران هدف

مهم‌ترین بخش از استراتژی شما در بازاریابی پیامکی، شناسایی کاربران هدف است. اگر یک کلینیک لیزر دارید، تمامی بانوان و آقایان در سنین بین 18 تا 60 سال می‌توانند از خدمات شما استفاده کنند. اگر هم یک بوتیک فروش لباس شب در فلکه دوم صادقیه را اداره می‌کنید، بانوان جوانی که ساکن منطقه پنج هستند، مخاطب اصلی شما خواهند بود. بنابراین، باید ابتدا پرسونای مخاطب هدف خود را براساس سن، جنسیت و علاقه‌مندی‌ها شناسایی کنید.

لحن و جذابیت متن

لحن و جذابیت متن شما باید در پیام کوتاه تبلیغاتی تداعی شود. مخاطب باید به‌سرعت لحن متن شما را تشخیص دهد. اگر در حوزه تجهیزات پزشکی کار می‌کنید، مخاطب هدف شما شرکت‌ها هستند. پس باید لحنی رسمی داشته باشید. اگر در فروش لباس کودک فعالیت می‌کنید، لحن خودمانی می‌تواند برای شما مناسب باشد. درهرصورت، متن شما در پیامک باید محترمانه، ساده و جذاب باشد. در متن خود همچنین لینک سایت یا شبکه‌های اجتماعی، نام برند و شماره تماس خود را قرار دهید.

زمان‌بندی و ارسال

بعد از خرید سامانه پیامک انبوه متوجه خواهید شد که پنل کاربری شما، ویژگی جالبی دارد که به شما امکان می‌دهد تا پیامک را زمان‌بندی کنید. شما این امکان را دارید بعد از نوشتن پیامک، زمان (تاریخ و ساعت) را مشخص کنید. به‌این‌ترتیب همه‌کاره‌ای شما به دقیقه 90 واگذار نمی‌شوند و در اسرع وقت می‌توانید برنامه‌ریزی‌های اصلی را انجام دهید. در این زمان می‌توانید یک پیامک تست به گوشی خود ارسال کنید تا از همه‌چیز مطمئن شوید. سپس مخاطبان خود را از لیست اکسل یا بانک شماره موبایل وارد پنل کنید و با انتخاب آنها براساس هدف خود، ارسال SMS را زمان‌بندی کنید.

ورود به دنیای اس ام اس مارکتینگ بسیار هیجان‌انگیز است، از این نظر که می‌توانید رابطه یک‌به‌یک با مشتری داشته باشید و پیشرفت کسب‌وکار خود را تسریع ببخشید. همچنین این امکان را دارید تا برای استفاده از خدمات پیامکی به لینک‌های زیر رجوع کنید:

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .