پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

کدام آژانس ها به پنل پیامکی نیاز دارند؟

کدام-آژانس-ها-به-پنل-پیامکی-نیاز-دارند؟

بازاریابی پیامکی یک ابزار قدرتمند در دسترس آژانس های مختلف برای ارتباط با مشتریان، جذب مشتریان جدید و ارائه خدمات بهتر است. در این مقاله به کاربرد پنل پیامک برای آژانس های مختلف از جمله موارد زیر پرداختیم:

  • پنل پیامک برای آژانس مسافرتی و توریستی
  • پنل پیامکی برای آژانس املاک
  • پنل پیامک برای شرکت حمل و نقل
  • پنل پیامک برای آژانس مهاجرتی
  • پنل پیامک برای آژانس تبلیغاتی

اینکه کدام آژانس‌ها به پنل پیامکی نیاز دارند و همچنین اینکه پنل اس ام اس آن‌ها چه ویژگی باید داشته باشد؟ 

پنل پیامک برای آژانس های مختلف

پنل پیامک، یک ابزار قدرتمند است که برای ارسال و مدیریت پیامک‌ها به مشتریان استفاده می‌شود. آژانس‌های مختلف می‌توانند از پنل پیامک برای ارتباط با مشتریان خود و انجام فعالیت‌های بازاریابی استفاده کنند. در زیر، نمونه‌هایی از پنل پیامک برای آژانس‌های مختلف آورده شده است:

پنل پیامک برای آژانس مسافرتی و توریستی

اتفاقاَ باید گفت که آژانس مسافرتی، گردشگری یا توریستی اولین نوعی است که در بین بقیه نیاز به پنل اس ام اس دارد. در حقیقت داشتن پنل آژانس های توریستی و مسافرتی، فقط یک ابزار ساده تبلیغاتی نیست، بلکه می‌تواند یک ابزار اطلاع رسانی در زمینه فروش تور و پرواز برای مشتریان قدیمی و همچنین یک راه تعاملی عالی به حساب بیاید؛ اما چرا؟

  1. تعامل با مشتری خیلی راحت‌تر خواهد بود. در چنین مواقعی که جذب و حفظ مشتری به ویژه با وجود رقبای زیاد و قوی از جمله علی بابا و نهال گشت و غیره بسیار سخت است، پنل پیامکی در این زمینه می‌تواند کمک زیادی به شما کند.
  2. باعث صرفه جویی در انجام کارها خواهد شد. بسیاری از برنامه‌های حفظ مشتری از طریق ارسال پیامک انبوه انجام خواهد شد که می‌تواند جای فعالیت های مشابه پرهزینه را بگیرد.
  3. امکان تعامل از زمان رزرو تا پایان و حتی بعد از سفر از جمله نظرسنجی را می‌دهد.
  4. بهترین راه برای تبلیغ تور با آفر ویژه است.

کدام-آژانس-ها-به-پنل-پیامکی-نیاز-دارند؟

پنل پیامک آژانس مسافرتی دارای قابلیت های زیر است:

  • تبلیغ
  • دریافت نظرسنجی
  • اعلان
  • امکان ارسال بر اساس موقعیت (قابلیت LBS همراه اول)، سن، جنسیت و غیره
  • بررسی نوع واکنش کاربر (لینک ترکر)

در خصوص این پنل، مزایا و قابلیت های آن، در متن پنل پیامک برای آژانس مسافرتی توضیحات بیشتری نوشته‌ایم.

پنل پیامکی برای آژانس املاک

یک آژانس املاک در نگاه اول شاید نیازی به پنل پیامکی نداشته باشد؛ اما وقتی از زاویه دیگر نگاهی بیندازید، متوجه اهمیت آن خواهید شد. در ماه هایی مانند اردیبهشت که ماه خرید یا اجاره منزل است، بسیاری از افراد از طریق مراجعه حضوری به املاک یا سایت های اینترنتی اقدام به جست وجو ملک مورد نظر خود می‌کنند. در این حالت، مالک یک آژانس می‌تواند از طریق سامانه LBS همراه اول اقدام به ارسال پیامک به شماره افراد جدیدی کند که در ساعات خاص وارد خیابان یا حوزه نزدیک آن‌ها شده و به دنبال ملک مورد نظر خود هستند. البته ارسال چنین پیامکی به همین راحتی نیست و نیاز به استراتژی خاصی دارد.

علاوه بر این، یک آزانس املاک می‌تواند در ابتدای هر ماه به شماره هایی‌که سال اجاره آن‌ها تمام می‌شود، اقدام به یادآوری برای تمدید یا اجاره ملک جدید کند. به این صورت، مشتری قدیمی خود را هم حفظ کرده است. برای آشنایی با قابلیت ها و مزایا، مقاله پنل پیامک برای آژانس های املاک را مطالعه کنید.

پنل پیامک برای شرکت حمل و نقل

شرکت های حمل و نقل بیشترین استفاده را می توانند از یک پنل پیامک ببرند. البته منظورمان از یک شرکت حمل و نقل فقط شرکت های بزرگی مانند ظریف بار که بیشتر مردم می شناسند، نیست. بلکه هر شرکت انواع بار به هر روش های زمینی، هوایی و دریایی جابه جا می کند، شامل خواهد بود. هر یک هم می توانند از پنل استفاده خاص خود را کنند. همچنین شرکت های پیک مانند اسنپ یا تپسی با قابلیت ارسال بار هم می توانند بیشترین استفاده را ببرند.

کاربرد پنل پیامک برای آژانس حمل و نقل شامل موارد زیر است:

  • تبلیغات
  • تخفیف ویژه (به ویژه برای شرکت های با قابلیت حمل بارهای کوچک مانند اسنپ بایک)
  • اطلاع رسانی در خصوص روند مرسوله
  • نظرسنجی
  • اطلاع رسانی به روز در مورد موقعیت و موردهای عالی
  • اطلاع رسانی از فروش ویژه ملک ها
  • اطلاع رسانی به مشتری در مورد لیست و شرایط خانه های جدید
  • یادآوری کردن جلسات و قرار های ملاقات به مشتریان و صاحبان املاک
  • ارسال جزئیات در مورد اطلاعات خانه ها به مشتریان

برای اطلاعات بیشتر در خصوص قابلیت های آن، مطلب پنل پیامک برای شرکت حمل و نقل را مطالعه کنید.

پنل پیامک برای آژانس مهاجرتی

تب مهاجرت که همیشه داغ است و درآژانس های مهاجرتی سعی می‌کنند تا با استفاده از روش‌های مختلف، بیشترین مشتری را به سمت خود جذب کنند. استفاده از پنل پیامک هم در چند سال گذشته مجبوبیت زیادی به دست آورده است؛ برای اینکه هم ارزان‌تر است و هم اینکه بازخورد سریع‌تر و قابلیت‌های بیشتری نسبت به بقیه روش‌ها دارد. تبلیغات برای دسته‌های خاص از جمله دانشجویان سال آخر می‌تواند یکی از مزایای استفاده از پنل ارسال انبوه اس ام اس باشد. البته قابلیت و مزایای‌های زیادی دارد که در متن آن توضیحات بیشتری برای شما نوشته ایم.

پنل پیامک برای آژانس تبلیغاتی

پنل پیامک برای آژانس های تبلیغاتی جهت جذب مشتریان جدید، برقراری ارتباط با مشتریان قدیمی، اطلاع رسانی درباره تخفیف ها و کمپین ها و مقاصد دیگر بسیار کاربردی است. اما باتوجه به افزایش رقابت در حوزه تبلیغاتی، آژانس ها باید به شیوه صحیحی از پنل پیامک و هر ابزار دیگری استفاده کنند؛ به گونه ای که پنل، تنها ابزار ارسال پیامک نباشد و آن را به عنوان ابزاری ارتباطی در نظر بگیرند. 

آیا آژانس‌های دیگر هم می‌توانند استفاده کنند؟

هیچ محدودیتی در استفاده ندارد. حتی اینکه اندازه آژانس شما کوچک است یا بزرگ یا خدماتتان هم محدود است، هیچ مشکلی برایتان به وجود نخواهد آورد. مهم این است که شما با استفاده از یک پنل قوی می‌توانید به راحتی هم تبلیغات و هم تعامل با مشتریان خود را مدیریت کنید. آژانس‌های دیگر نیز می‌توانند از پنل پیامک برای ارتباط با مشتریان خود و انجام فعالیت‌های بازاریابی استفاده کنند. پنل پیامک به عنوان یک ابزار ارتباطی قوی و موثر، در بسیاری از صنایع و آژانس‌ها قابل استفاده است. برخی از آژانس‌های دیگر که می‌توانند از پنل پیامک بهره ببرند، عبارتند از:

  1. آژانس‌های خدماتی و مشاوره: آژانس‌های ارائه‌دهنده خدمات مشاوره، به عنوان مثال در زمینه مشاوره مالی، مشاوره حقوقی، مشاوره روانشناسی و غیره، می‌توانند از پنل پیامک برای ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی، رویدادها و مطالب آموزشی به مشتریان خود استفاده کنند.
  2. آژانس‌های فروش و پخش: آژانس‌های فروش و پخش محصولات می‌توانند از پنل پیامک برای ارسال پیام‌های تبلیغاتی، اطلاعیه‌های فروش و تخفیفات ویژه به مشتریان استفاده کنند. این روش به آنها امکان می‌دهد تا به سرعت و بطور مستقیم با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و آن‌ها را به خرید و استفاده از محصولات خود تشویق کنند.
  3. آژانس مشاوره و آموزشی: آژانس‌های مشاوره و آموزشی می‌توانند از پنل پیامک برای ارسال اطلاعیه‌های مهم، راهنمایی‌ها، جلسه‌ها و دوره‌های آموزشی، تخفیفات و پیام‌های تشویقی به مشتریان خود استفاده کنند.
  4. آژانس رویداد و مدیریت مجالس: آژانس‌های رویداد و مدیریت مجالس می‌توانند از پنل پیامک برای ارسال دعوتنامه‌ها، اعلام برنامه‌های آینده، ارسال یادآوری و همچنین به اشتراک گذاری اخبار و عکس‌ها از رویدادها به مشتریان خود استفاده کنند.

جمع بندی

در حال حاضر داشتن پنل پیامک برای آژانس‌ها از هر چیزی واجب‌تر است. حتی اگر ساده ترین کاربرد را هم در نظر بگیرید، باز هم پنل مناسبتان خواهد بود. در این متن سعی کردیم تا مهم‌ترین آژانس‌هایی که باید پنل داشته باشند، برای شما بنویسیم؛ اما اینکه چگونه به بهترین شکل استفاده کرد، ریزه کاری‌های زیادی دارد که در متن هر یک هم توضیحاتی برای شما نوشته‌ایم. البته کارشناسان مدیانا کنارتان هستند تا شما را برای خرید و استفاده از بهترین پنل راهنمایی کنند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .