20 متن پیامک تور لحظه آخری: بلیتی باقی نخواهد ماند!

نمونه پیامک‌های تور لحظه آخری برای فروش تمام بلیط ها

امروزه مسافران بیش از هر ابزاری از دستگاه‌های تلفن همراه خود برای تحقیق و برنامه‌ریزی درباره سفر و خرید بلیت استفاده می‌کنند. آژانس‌های گردشگری و مسافرتی نیز با توجه به این موضوع، بازاریابی موبایلی را به عنوان کانال جذب مشتری در نظر گرفته‌اند. در این زمینه بازاریابی پیامکی یکی از مؤثرترین روش‌ها برای فروش بلیت‌های لحظه آخری است. در این مقاله به اهمیت ارسال پیامک در فروش بلیت و نکات قابل توجه در نگارش متن پیامک‌ها برای تبلیغ تور لحظه آخری می‌پردازیم و بیست نمونه پیامک در این زمینه در دسترس فعالان این حوزه قرار خواهیم داد.

چرا پیامک موثرترین کانال برای تبلیغ تور لحظه آخری است؟

تور لحظه آخری به توری گفته می‌شود که در حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور قرار گرفته است که این مدت زمانی معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به اتمام تاریخ ثبت‌نام تور و اجرای آن است. به دلیل عدم تکمیل ظرفیت سهمیه رزرو شده از سوی آژانس‌ها، تورها با قیمتی بین 10 تا 50 درصد پایین‌تر از قیمت معمول آن عرضه می‌شود. به همین دلیل، آژانس‌های مسافرتی باید به طور مستمر با مشتریان خود در ارتباط باشند و پیامک مستقیم‌ترین و شخصی‌ترین کانال برای این امر است. 97 درصد پیام‌های متنی به طور متوسط تا 15 دقیقه پس از تحویل خوانده می‌شوند و نرخ کلیک پیامک نیز بسته به محتوای آن بین 20 تا 35 درصد است. همچنین بنا بر پژوهش‌ها 48 درصد از مسافران از کانال SMS برای دریافت آفرهای مسافرتی و گردشگری استفاده می‌کنند.

پیامک موثرترین راه برای فروش تور لحظه آخری

به علاوه، 44 درصد از مسافران تفریحی و 56 درصد از مسافران تجاری دوست دارند سفرهای لحظه آخری را رزرو کنند و ارسال پیامک انبوه به دلیل سادگی و بی‌واسطه بودن می‌تواند موثرترین کانال ارتباطی در این حوزه باشد. با توجه به اینکه دستگاه تلفن همراه به طور متوسط 262 بار در روز دیده می‌شود (یعنی هر 5.5 دقیقه یک بار)، نادیده گرفتن این کانال یک ضرر بزرگ برای برنامه بازاریابی آژانس‌ها برای تورهای لحظه آخری خود خواهد بود.

نکات قابل توجه در نگارش محتوای پیامک تبلیغ تور لحظه آخری

پیامک ابزاری سریع و مؤثر است و بلافاصله توجه را به خود جلب می‌کند، به همین دلیل آژانس‌ها برای تبلیغ تور لحظه آخری از آن استفاده می‌کنند. اما این ابزار وقتی موثر عمل می‌کند که محتوای مناسب ارائه دهد. این محتوا باید متناسب با شرایط و فرم آن در موضوع خاص باشد. در زیر به نکاتی اشاره می‌کنیم که در متن پیامک تورهای لحظه آخری باید مورد توجه قرار گیرد.

متن، ساده و شفاف و دارای کال تو اکشن باشد

پیامک را ساده و با محتوایی روشن و شفاف تا زیر 160 کاراکتر نگه دارید و جزئیات اصلی تبلیغ را در آن بیان کنید. همچنین دعوت به اقدام (CTA) مستقیم در قالب لینک یا شماره تماس داشته باشد.

احساس فوریت و گمان از دست دادن در مشتری ایجاد کنید

این یکی از رایج‌ترین تاکتیک‌های فروش است. در تبلیغ تور لحظه آخری احساس فوریت باید کاملا برجسته باشد. مشتریان وقتی گمان کمبود مطرح شود و بدانند که اگر سریع تصمیم نگیرند ممکن است یک فرصت خوب را از دست بدهند، وارد عمل می‌شوند. «فرصت محدود است»، «4 نفر تا اتمام ظرفیت»، «فقط تا فردا شب» جملاتی است که این شرایط را نشان می‌دهد.

از عنوان لحظه آخری در متن استفاده کنید

کلیدواژه «لحظه آخری» از جمله مواردی است که در جست‌وجوهای گوگل یا در هشتگ‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها بسیار پرکاربرد است. به همین دلیل در متن پیامک حتما از آن استفاده کنید و به آن وفادار بمانید. استفاده نابجا از آن کل برند و پیامک‌های آن را با بی‌اعتمادی مواجه می‌کند.

مشتری را با آفرهای زیاد سردرگم نکنید

در کمپین پیامک تور لحظه آخری، پیشنهاد خاص را به طور ویژه مطرح کنید. اگر تورهای استانبول، سنگاپور، تفلیس و پکن هنوز تکمیل نشده است، همه پیشنهادها را در یک پیامک ارائه ندهید. یا جداگانه بفرستید و یا در یک پیامک، مخاطبان را به دیدن آفرهای لحظه آخری در سایت فرابخوانید.

مشتری تور لحظه آخری را با آفرهای زیاد سردرگم نکنیم

پیامک لحظه آخری را در بهترین زمان ارسال کنید

درست است که وقت برای تبلیغ تور لحظه آخری محدود است اما این نباید باعث شود که در اولین فرصت پیامک را ارسال کنید. این پیامک خاص را در بهترین ساعت و بهترین روز ارسال کنید تا میان بقیه پیامک‌ها کم نشود. درباره بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی بخوانید.

شخصی‌سازی پیامک‌ها را با مشتریان وفادار پیگیری کنید

ما در جهانی زندگی می‌کنیم که انتظار شخصی‌سازی و محصولات سفارشی و خاص افزایش یافته است. آژانس‌ها معمولا بانک شماره‌های خود را دارند و می‌توانند این فهرست را در پنل پیامکی خود باز کنند. آفر خاص را با توجه به سفرهای قبلی مشتریان به طور خاص و با نام آن‌ها ارسال کنید.

اگر برند معتبری دارید در متن پیام به آن اشاره کنید

برخی آژانس‌ها تبلیغ لحظه آخری را برای برند خود نمی‌پسندند و آن را نوعی خدشه می‌دانند. در این باره نظرات متفاوتی وجود دارد، اما اگر برند مشهوری در حوزه مسافرتی و گردشگری هستید و تور لحظه آخری دارید، از نام برند در متن پیام استفاده کنید. اگرنه، پیامک لحظه آخری جای تبلیغ برند نیست و بهتر است مشتریان را با پیشنهاد ویژه و خدمات خاص به خود جلب کنید.

از امکان بانک شماره مشاغل در پنل پیامکی استفاده کنید

بانک شماره موبایل مشاغل در پنل پیامکی مدیانا بانک به‌روزی از شماره صاحبان و کارکنان مشاغل است که در ارسال پیامک تور لحظه آخری به کار می‌آید. یک جشنواره موسیقی در آتن را برای فعالان این حوزه، حراجی پوشاک در وان را برای صاحبان مشاغل خرد در این حوزه، نمایشگاه صنایع در دوبی را برای صادرکنندگان و… بفرستید.

نمونه 20 متن پیامک برای تور لحظه آخری

  • همین آخر هفته، آماده ماجراجویی در کویر مرنجاب هستی؟ با تخفیف ویژه. شماره تماس.
  • سفر به تاریخ کهن ایران با تور لحظه آخری شیراز. فقط ۲۴ ساعت برای رزرو زمان باقی است. لینک.
  • تور ارمنستان، ۴ شب و ۳ روز فقط با ۱۰ میلیون. باورش سخته و فرصت ثبت‌نام کم. لینک رزرو فقط تا ۴۸ ساعت.
  • تور دو روزه کیش، نصف قیمت، فقط ۱۲ نفر تا پایان ظرفیت.
  • جشنواره موسیقی تفلیس؛ فقط تا ۱۳ اردیبهشت. با تخفیف ویژه در لینک زیر ثبت‌نام کن.
  • سفر مرا به زمین‌های استوایی برد… تورهای لحظه آخری “ریوگشت”؛ آفریقای جنوبی، برزیل، شیلی؛ فقط تا آخر همین هفته؛ شماره تماس.
  • آفر لحظه آخری تور مالزی با ۳۰ درصد تخفیف. ۷ شب و ۸ روز. ۸ نفر تا اتمام ظرفیت.

نمونه پیامک تور لحظه آخری

  • تورهای متنوع تایلند؛ لحظه آخری؛ نقد و اقساط. ترانسفر رفت و برگشت. تماس تا فردا شب.
  • تور هتل دریایی کیش؛ ساحل اختصاصی، سه روزه. ۱۵ درصد تخفیف. تعداد محدود.
  • آفر لحظه آخری، تور ریلی مشهد؛ قطار چهار تخته لوکس؛ صبحانه، نهار، شام؛ فقط ۲۴ ساعت زمان دارید. از لینک زیر وارد شوید.
  • از حراج‌های آخر فصل استانبول جا نمونی؛ تور سه روزه هوایی؛ ثبت‌نام فقط تا پایان امروز. شماره تماس.
  • دو شب جذاب در میراث جهانی تخت سلیمان؛ فقط تا چهارشنبه فرصت دارید. لینک.
  • پیشنهادی که نمی‌شه رد کرد: جشنواره خیام‌خوانی بوشهر؛ سه روز و دو شب در سواحل خلیج فارس با ۳ میلیون تومان. رزرو فقط تا ظهر فردا.
  • بیا توی این لینک و آفر ویژه و خدمات ما برای دبی رو ببین. چهار روز و سه شب؛ پرواز: ۳ بهمن. ظرفیت رو به اتمام.
  • تونل زمان دریاچه کیاندائو رو دیدی؟ با این قیمت و خدمات و امکاناتی که گذاشتیم، حتما می‌بینی. تماس تا فردا شب.
  • یک هفته در دل تاریخ امپراتوری روم. تور گروهی ایتالیا از ۳ اسفند. چهار هم‌سفر با ۱۵ درصد تخفیف. سه روز زمان دارید. لینک.
  • آرش عزیز! آفر ویژه برای مشتریان وفادار ریوگشت. تبریز و ارومیه. آخر همین هفته. رزرو از سایت.
  • نوشین عزیز! فقط لباس گرم بردار. بقیه‌ش با ما. تور لحظه آخری مسکو. دو روز فرصت داری. امکان پرداخت اقساطی در شش ماه. لینک رزرو.
  • سایت رو ببین و نظرات مسافران عمان رو بخون. پنج روزه با خدمات کامل و تخفیف فوق‌العاده. ۵ نفر تا اتمام ظرفیت. برای رزرو تماس بگیر.
  • این قیمت‌های لحظه آخری رو باور کن. خیلی وقت نداری. لینک رو لمس کن.

 

ارسال پیامک به عنوان سریع‌ترین و موثرترین کانال تبلیغی بهترین ابزار برای آژانس‌های مسافرتی و گردشگری است تا پیشنهاد تورهای لحظه آخری خود را به مخاطبان برسانند. در این مقاله به اهمیت این کانال در این حوزه پرداختیم و به نکات و ترفندهای ویژه در تهیه و نگارش پیامک تور لحظه آخری اشاره کردیم. همچنین بیست مورد پیامک لحظه آخری برای استفاده آژانس‌ها و فعالان حوزه گردشگری ارائه کردیم.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .