پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ارسال پیامک از اینترنت (آموزش صفر تا صد)

دور از انتظار نیست که در قرن 21 شاهد آن هستیم که همچین موضوعی را در اینترنت سرچ کرده اید و به دنبال اطلاعات بیشتر درباره ارسال پیامک از طریق اینترنت هستید، امروزه در هر حوزه ای که فعالیت داشته باشید لزوم ارتباط پیامکی با مخاطبان به شدت احساس می شود چرا که هنوز هیچ رابطی نتوانسته نقش جدی پیامک را بین افراد ایفا کند.

اما هر طور که فکر کنید گوشی تلفن همراه انتخاب مناسبی برای ارسال پیامک به تعداد بالا نیست. سیمکارت ها علاوه بر محدودیت ارسال روزانه 500 پیامک، تعرفه بسیار بالایی برای ارسال پیامک در نظر می گیرند. از طرفی سرعت ارسال پیامک با سیمکارت بسیار پایین است و حتما در ارسال یک پیامک تک صفحه ای این موضوع را امتحان کرده اید.

برای دستیابی به این نیاز و امکاناتی فراتر از ارسال پیامک، پنل های ارسال پیامک به کمک کسب و کارها آمده اند. این سامانه ها همان کار ارسال اس ام اس از طریق کامپیوتر را انجام می دهند و کمک می کنند یک بانک جامع و بدون محدودیت از شماره های تماس مشتریان و مخاطبین هدف کسب و کار خود داشته باشید.

عده ای می گویند دیگر زمان بازاریابی پیامکی به اتمام رسیده!

هر زمان پیام رسانی طراحی شد که توانست در چند ثانیه بدون نیاز به اینترنت، تلویزیون و حضور در مکانی خاص، توجه مخاطبان را جلب کند، آن زمان می توان گفت بازاریابی پیامکی منسوخ شده است!

جدا از تمام آمار و ارقامی که نشان می دهد نرخ دیده شدن پیامک یک سر و گردن از تمام تبلیغات موبایلی بیشتر است، نباید منکر تعداد افرادی شد که هنوز دسترسی به تلفن همراه هوشمند ندارند.

حتی آنهایی که تلفن همراه هوشمند هم دارند همگی به اینترنت دسترسی ندارند و به دلیل حجم بالای پیام ها در اینترنت نمی توانند توجه لازم را به پیام شما کنند. اینها همه از مهمترین دلایلی هستند که نشان می دهند جایگزین کردن رسانه ای با قدرت پیامک بسیار سخت است و ممکن است تکرار نشدنی باشد.

پنل پیامکی چیست؟ (ارسال پیامک از طریق مخابرات)

شاید شنیدن اسم پنل یا سامانه کمی برای شما غیر ملموس باشد اما میخواهیم با یک مثال ملموس به شما بگوییم سامانه پیامک دقیقا چیست؟

فضای ارسال ایمیل را تجسم کنیم، آن فضا و امکاناتی که در اختیار شما قرار دارد تا بتوانید به افراد مختلف ایمیل ارسال کنید نوعی پنل محسوب می شود. فضایی تحت وب که با استفاده از اینترنت استفاده از آن ممکن می شود. پنل اس ام اس هم به همین شکل کار می کند. با این تفاوت که برای استفاده از آن هزینه پرداخت می کنید و با استفاده از خطوط پیامکی به راحتی و با سرعت بسیار بالا در هر ثانیه به 10 هزار نفر پیامک ارسال می کنید.

برای اطلاعات بیشتر درباره سامانه پیامکی به مقاله ” تمام مواردی که باید در مورد یک سامانه پیامکی بدانید” مراجعه کنید.

بهترین سایت ارسال پیامک انبوه را چگونه انتخاب کنیم؟

وقتی به دنبال بهترین محصول بازار هستید اولین کاری که می کنید چیست؟ پرس و جو از دیگران، تجربه دیگران و اعتباری که از آن تجربه برای آن محصول به وجود آمده. برای انتخاب بهترین پنل پیامکی هم باید همین کار را انجام دهید. به سراغ قدمت و تجربه هر مجموعه و نظرات مشتریان آنها بروید. در کنار توجه به این موارد چک لیستی برای ارزیابی بهترین سامانه پیامک ارائه کرده ایم که با دقت نظر به هر کدام از این آیتم ها می توانید بهترین سایت ارسال پیامک انبوه را انتخاب کنید.

  1. قیمت پنل با توجه به امکاناتی که ارائه می شود
  2. قیمت هر پیامک ارسالی
  3. آفرهای رایگان مانند خط و پیامک رایگان
  4. امکانات کلیدی مانند ارسال پیامک های خودکار زمانبندی شده
  5. امکانات تخصصی مانند وب سرویس پیامکی
  6. عودت وجه هزینه ارسال پیامک های نرسیده به مخاطب

ارسال پیامک انبوه از طریق اینترنت چگونه انجام می شود؟

حالا که به طور کامل متوجه شدید ارسال پیامک از طریق اینترنت چگونه انجام می شود و ویژگی های بهترین پنل اس ام اس را هم فرا گرفتید، وقت آن است که بدانید این پیامک ها چگونه و طی چه مراحلی ارسال می شوند. پس از انتخاب و فعالسازی پنل مور نظر خود زمان زیادی برای ارسال پیامک به هزاران نفر نیاز ندارید. تنها در دو مرحله پیامک شما ارسال می شود.
در مرحله اول شماره خط پیامکی که می خواهید ارسال پیامک با آن انجام شود را انتخاب می کنید و گیرندگان پیام را مشخص می کنید

در مرحله دوم متن پیامک را می نویسید و ارسال را انجام می دهید.

مزایای استفاده از پنل اس ام اس برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی از طریق اینترنت

  1. سرعت بسیار بالای ارسال پیامک
  2. بانک شماره تلفن های از پیش آماده شده
  3. عدم محدودیت در ذخیره سازی شماره تماس مخاطبین و گروه بندی آنها
  4. ارسال با خطوط رند و معتبر و ثابت
  5. نظرسنجی و قرعه کشی پیامکی بین مخاطبان
  6. منشی پیامکی برای پاسخگویی خودکار
  7. شخصی سازی خودکار متن پیامک با اسم و مشخصات مخاطبان

در آخر برای ارسال پبامک از اینترنت:

حالا که با تمامی مراحل ارسال اس ام اس از اینترنت آشنا شدید و از مزایای ویژه آن با خبر شدید، زمان آن رسیده که اقدام کنید و مشتریان خود را دریابید. در هر دقیقه تعدادی از مشتریان با دغدغه و روزمرگی هایی که دارند شما را از خاطر می برند، ارتباط پیامکی بهترین راه حفظ ارتباط شما با مشتریانتان است.

در این مسیر روی کمک مدیانا حساب کنید و سوالات خود را از تیم پشتیبانی مدیانا بپرسید.
شماره تماس پشتیبانی مدیانا: 02154968000

3/5 - (4 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .