پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

چگونه به کسانی که بلاک‌مان کرده‌اند اس‌ام‌اس دهیم؟

ارسال sms به کسانی که بلاکمان کرده‌اند

پیامک سریع‌ترین و در دسترس‌ترین راه برای ارسال پیام متنی کوتاه است. اما گاهی به هر دلیل این کانال ارتباطی از یک طرف مسدود می‌شود و مانعی در مسیر ارتباط ایجاد می‌کند. وقتی فرد شماره‌ای را در لیست بلاک خود قرار می‌دهد، ارتباط میان دو طرف قطع می‌شود و دیگر امکان تماس یا ارسال پیام وجود ندارد. اما آیا این به معنی پایان ارتباط است؟ در این مقاله به معرفی راه‌هایی برای عبور از این مانع می‌پردازیم.

آیا مطمئنید که بلاک شده‌اید؟

قبل از این‌که به دنبال راه‌هایی برای نحوه ارسال پیام به شماره‌هایی که شما را بلاک کرده‌اند باشید، مطمئن شوید که اصلا آیا بلاک شده‌اید. روش‌های مشخصی در خصوص اطمینان یافتن از این امر در تماس، ابزار پیام کوتاه، پیام‌رسان‌های آنلاین و شبکه‌های اجتماعی وجود دارد. اگر سعی می‌کنید با مخاطب تماس بگیرید، اما تماس شما برقرار نمی‌شود و با رد شدن تماس از طرف اپراتور یا شنیدن بوق بریده بریده مواجه می‌شوید؛ اگر به مخاطب پیامک داده‌اید و همچنان «پیام تحویل نشد» را دریافت می‌کنید یا اصلا اعلانی مبنی بر تحویل پیام‌تان دریافت نمی‌کنید؛ در پیام‌رسان‌ها اگر متوجه شدید که پیام‌های شما تحویل داده نشده است و دیگر نمی‌توانید تصویر و آخرین بازدید آنلاین مخاطب را مشاهده کنید؛ بله! متاسفانه شما بلاک شده‌اید.

حالا خیلی خودتان را ناراحت نکنید. جهان فناوری آنقدر پیش رفته است تا بتواند راهکارهای کمکی و جایگزین برای ارسال پیام به آن‌هایی که بلاک‌تان کرده‌اند به شما پیشنهاد دهد. پس در ادامه همراه ما باشید تا این راهکارها را که از تغییر تنظیمات گوشی تا نصب اپ و برنامه‌ها و پنل پیام کوتاه را دربرمی‌گیرد بشناسیم.چطور بفهمم که بلاک شده‌ام

نحوه ارسال پیامک به شخصی که شما را در اندروید بلاک کرده است

مراحل زیر را دنبال کنید تا به افرادی که شماره تلفن شما را مسدود کرده‌اند پیامک ارسال کنید:

  • برنامه SpoofCard App  را در گوگل پلی جست‌وجو و نصب کنید. برنامه را باز کنید و در منو گزینه  SpoofText را انتخاب کنید.
  • روی  New Spoof Text کلیک کنید و شماره تلفن شخصی را که می‌خواهید برایش پیامک بفرستید در فضای ارائه‌شده تایپ کنید.
  • نکته: می‌توانید به برنامه اجازه دسترسی به مخاطبین تلفن خود را بدهید تا انتخاب شماره تلفن را آسان‌تر کنید.
  • پیام خود را تایپ کرده و برای شخص مورد نظر ارسال کنید.

چگونه در آیفون به شخصی که ما را بلاک کرده است پیامک ارسال کنیم؟

هنگامی که در iMessage آیفون خود مسدود شده‌اید، ارسال پیامک به افراد آسان است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که شناسه تماس‌گیرنده را طبق مراحل زیر تغییر دهید:

  • بهSettings  آیفون خود بروید.
  • روی iMessages ضربه بزنید.
  • گزینه Send and Receive را لمس کنید.
  • عبارت “You can be access by iMessage at” را جست‌وجو کنید.
  • روی ایمیل دیگری ضربه بزنید و یک آدرس جدید تایپ کنید.
  • به آن آدرس ایمیل تأیید شده بروید و با لمس start your conversation form مکالمه خود را شروع کنید.

چگونه به شخصی که ما را در اینستاگرام بلاک کرده است پیامک ارسال کنیم؟

اگر شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کند، متاسفانه نمی‌توانید با استفاده از برنامه اینستاگرام برای او پیام ارسال کنید. اگر دلیل بلاک شدن را می‌دانید و به طرف حق می‌دهید، اخلاق حرفه‌ای حکم می‌کند که به تصمیم او احترام بگذارید، اما اگر به اشتباه یا از سر سوتفاهم این اتفاق رخ داده، می‌توانید یک اکانت اینستاگرام جدید بسازید و از طریق آن برای درخواست رفع انسداد حساب ارسال کنید. یا از یک دوست مشترک که به حساب اینستاگرام خود دسترسی دارد بخواهید که از آن حساب برای ارسال پیام به شخصی که شما را بلاک کرده است استفاده کنید. یا راه ساده‌تر را انتخاب کنید و با مخاطب تماس بگیرید.

نحوه ارسال پیام به اکانتی که ما را در واتس‌اپ و تلگرام بلاک کرده است

می‌توانید از یکی از دو روش زیر برای ارسال پیام به شخصی که شما را در واتس‌اپ یا تلگرام بلاک کرده است، استفاده کنید:راههای جلوگیری از بلاک شدن در واتساپ و تلگرام

روش ۱: حذف و فعال‌سازی مجدد حساب

  • ابتدا حساب واتس‌اپ یا تلگرام خود را حذف کنید. (نکته: حتما قبل از حذف، اطلاعات حساب خود را یادداشت کنید.)
  • وارد تنظیمات شوید و با کلیک روی تب حساب، دیلیت اکانت را انتخاب و تایید کنید.
  • پس از آن مجددا حساب خود را باز کنید و طبق معمول آن را راه اندازی کنید.

اکنون می‌توانید به هر مخاطبی پیام دهید.

روش ۲: ایجاد گروه مشترک

از یک دوست مشترک بخواهید یک گروه در واتس‌اپ یا تلگرام بسازد و شما و شخصی که شما را بلاک کرده است را در آن اد کند و سپس خود از گروه خارج شود. ادامه کار به قدرت مذاکره و چانه‌زنی شما بستگی دارد تا او را راضی به رفع بلاک کنید.

استفاده از پیام‌رسان‌های ناشناس برای ارسال پیام به شماره‌ای که ما را بلاک کرده است

برای ارسال پیامک به مخاطبانی که ما را بلاک کرده‌اند می‌توان از خدمات سرویس‌های پیامک ناشناس نیز استفاده کرد. این پیام‌رسان‌ها به سه روش کار می‌کنند:

الف. به سایت‌هایی مانند TextForFree و TxtDropAnonTxt سر بزنید و شماره تلفنی را که می‌خواهید به آن پیامک بفرستید وارد کنید، پیام خود را بنویسید و روی دکمه ارسال کلیک کنید. گاهی کسب‌وکارها نیز از این پیام‌رسان‌ها برای ارسال پیامک انبوه استفاده می‌کنند که به دلیل ناشناس بودن اکیدا توصیه نمی‌شود.

ب. برنامه‌هایی وجود دارد که شماره تلفن تصادفی تولید می‌کنند. می‌توانید از این شماره‌ها برای تماس با هر کسی که می‌خواهید استفاده کنید. و از آن‌جایی که چنین برنامه‌هایی از شماره تلفن‌های متفاوتی استفاده می‌کنند، حتی اگر بلاک شده باشید، همچنان می‌توانید با آن‌ها تماس بگیرید یا پیام بفرستید.

پ. از طریق برخی از وب‌سایت‌ها مانند KrispCall می‌توانید پیام صوتی ارسال کنید. البته این خدمات عمدتا رایگان ارائه نمی‌شوند اما آن‌ها نیز قابلیت عبور از سد بلاک را دارند. از طریق این ابزارها نیز گاه برخی به ارسال پیام صوتی انبوه اقدام می‌کنند که همچون مورد الف به برند کسب‌وکارها خدشه وارد می‌کند.

استفاده از پنل پیامکی؛ راهی برای عبور از لیست بلاک

راههای خروج از بلاک

در فضای شخصی و روابط اجتماعی اشخاص به هر شکل می‌توانند با دیالوگ رودررو مشکل و سوتفاهم‌ها را حل کنند، اما وقتی مخاطبان، شماره تماس یک کسب‌وکار را در لیست بلاک قرار دهند فرصت بزرگی به نام اس‌ام‌اس مارکتینگ و ساختن ارتباط موثر از دست خواهد رفت. اما پنل پیامکی با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد می‌تواند در چنین مواقعی به کمک بیاید.

یکی از راه‌های خروج از لیست بلاک، استفاده از خط خدماتی عمومی است. مخاطب نمی‌تواند این خطوط را بلاک کند و البته ارسال پیام تبلیغاتی نیز از این خطوط با جریمه همراه می‌شود. از این خطوط تنها می‌توان برای اطلاع‌رسانی بهره گرفت. کسب‌وکارها می‌توانند با خرید خط خدماتی از آن برای ارسال پیام‌های غیرتبلیغی مانند اطلاع‌رسانی درباره رویدادهای ویژه، ارسال پیام‌های تبریک و تشکر، احراز هویت و… استفاده کننند. همچنین استفاده از پیام صوتی با متن و صدایی مناسب یکی از تاثیرگذارترین شیوه‌های تبلیغ تلفنی است. پیام ضبط‌شده از طریق شماره‌ای خاص به تلفن افراد فرستاده می‌شود و آن را می‌توان به شکل انبوه نیز ارسال کرد. این شیوه نیز به دلیل تفاوت مبنایی با پیام متنی از لیست بلاک عبور می‌کند.

پنل اس ام اس قابلیت‌های بسیاری از جمله ارسال پیامک مکان‌محور، ارسال پیام انبوه بر اساس موقعیت جغرافیایی، سن و جنس، شهر و کدپستی و دسترسی به بانک مشاغل دارد که آن را برای تمامی کسب‌وکارها موثر و مفید و ضروری ساخته است. با فعال‌سازی این سامانه پیامکی، تمامی گزارش‌های مربوط به ارسال اس‌ام‌اس و وضعیت دلیوری آن در بخش گزارش‌ها قابل‌مشاهده است.

 

در این مقاله به این پرسش پاسخ داده‌ایم که چگونه می‌توان به شماره و خطی که ما را بلاک کرده است پیامک داد؟ نخست راه‌حلی که در گوشی‌های اندروید و آیفون وجود دارد و با تغییر تنظیمات ممکن می‌شود را معرفی کردیم و سپس شیوه ارسال پیام را از طریق برخی از پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اکانت‌هایی که ما را بلاک کرده‌اند مورد بررسی قرار دادیم. درنهایت از ویژگی پنل‌های پیامکی برای عبور از بلاک لیست و چگونگی آن و اهمیت این موضوع در کسب‌وکارها و کمپین‌های بازاریابی پیامکی سخن گفتیم.

3.5/5 - (44 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .