پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای به لیست سفید

روشی نوین و کارآمد برای ارسال پیامک انبوه

تبلیغات پیامکی یک روش آسان برای ارتباط کسب و کارها با مخاطبین است که حول محور معرفی اتفاقاتی جدید می چرخد. این روش عالی برای ارتباط کسب و کارها با مشتریان در مورد معاملات، تبلیغات، رویدادهای آینده و سایر پیشنهادات و فرصت ها است. همچنین یک بستر ارتباطی کمتر استفاده شده با نتایج بالقوه و عالی است.

با وابستگی بیشتر مردم به تلفن های همراهشان، پیامک تبلیغاتی، مستقیم ترین خط ارتباطی شناخته می شوند. این امر باعث شده است که بازاریابی پیامکی به یکی از موثرترین اشکال برقراری ارتباط با مشتری در صورت انجام صحیح آن تبدیل شود.

هر نوع بازاریابی در واقع شروع یک مکالمه است. شما در تلاشید با مصرف کنندگان بالقوه خود ارتباط برقرار کرده و به آنها نزدیک شوید و نظر آنها را به خود جلب کنید. بازاریابی پیامکی با امکانات بالقوه ای که در نمایش سریع به مخاطبان دارد، و با محدودیت در فضای کاراکتر، فضایی بسیار حساس در اختیار شما می گذارد که هم می تواند بسیار اثرگذار باشد و هم می تواند به راحتی نادیده گرفته شود.

به همین دلیل در ارسال انبوه پیامک تبلیغاتی نکات بسیار حساسی وجود دارد که در صورت عدم آگاهی از آنها، با شکست روبرو خواهید شد.

 

با توجه به همهمه هایی که پشت پرده ارسال پیامک انبوه شنیده می شود، شاید خود شما هم مشتاق به انتخاب این روش نباشید و بخواهید از روش های دیگری برای معرفی کسب و کار خود استفاده کنید. اما ما می خواهیم امروز تمام حرف و حدیث هایی که پشت سر بازاریابی پیامکی زده می شود را بررسی کنیم تا ببینیم این اقدام چه مزایا و چه معایبی دارد و آیا در سال 2020 هنوز هم از آن استفاده باید کرد؟!

مزایای بازاریابی پیامکی:

مزایای ارسال پیامک بسیار زیاد است. سرعت ، دستیابی و توانایی آن برای نفوذ به تلفن همراه به دور از کانال های صرفا تبلیغاتی ، آن را به یک بستر محبوب برای بازاریابان در تمام صنایع تبدیل کرده است. برخی از جذاب ترین جنبه های پیام کوتاه که با هیچ کانال تبلیغاتی قابل رقابت نیست عبارتست از:

  • 98٪ پیامک های تبلیغاتی باز می شوند
  • 90٪ در عرض 3 دقیقه خوانده می شوند
  • 40٪ در عرض 15 دقیقه پاسخ داده می شوند

معایب بازاریابی پیامکی:

بازاریابی پیامکی با وجود مزایای بسیار جالب توجهی که دارد، معایبی نیز دارد که باعث می شود عده ای آن را ناکارآمد ببینند. اما سامانه های پیشرفته، با اندیشیدن تمهیداتی، تا حد زیادی توانسته اند درصد خطای آن را کم کنند. برخی از این معایب این است:

  • تعداد بسیار زیاد خطوط بلک لیست
  • محدودیت کاراکتر و محدودیت در استفاده از رسانه های متفاوت
  • عدم قابلیت پایش در میزان دیده شدن و خوانده شدن

 

خطوط بلک لیست چه خطوطی هستند؟

موضوعی که بیشتر از تمامی معایب این روزها از آن سخن گفته می شود و یکی از عوامل اصلی عدم توجه به اس ام اس مارکتینگ است، بالا رفتن تعداد خطوط بلک لیست است. صاحبین سیمکارت هایی که از دریافت پیامک های تبلیغاتی ناراضی هستند، این امکان را دارند که با استفاده از روش هایی نارضایتی خود را اعلام کرده و خطوط خود را به حالت بلک لیست تبلیغاتی در بیاورند.

در این صورت دیگر هیچ گونه پیامک تبلیغاتی ای به جز مواردی که خودشان اجازه دریافت آن را داده باشند، دریافت نخواهند کرد. همین افراد برای اینکه بتوانند پیامک های مهم مانند کدهای فعالسازی بانکی و یا تائیدیه خرید را دریافت کنند، باید از نوع خاصی از ارسال پیامک برای آنها استفاده شود که در ادامه توضیح آن را قرار داده ایم.

همین حالا بخوانید: چگونه پیامک های اطلاع رسانی و مهم به دست خطوط بلک لیست میرسد؟

چگونه افرادی که خارج از بلک لیست هستند (وایت لیست white list) را تشخیص دهیم و به آنها پیامک تبلیغاتی ارسال کنیم؟

همانطور که می دانید، سامانه های متنوعی برای ارسال پیامک در بازار وجود دارد، تقریبا تمامی آنها امکانات مشابهی را با تعرفه های متفاوتی ارائه می دهند، اما هیچکدام به غیر از سامانه مدیانا ، امکان ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه را تنها به خطوط وایت لیست (لیست سفید) ارائه نمی دهند.

این امکان کمک می کند نرخ تبدیل پیامک بالاتری داشته باشید و پیامک خود را به صورت منطقه ای تنها به افرادی ارسال کنید که خواهان دریافت پیامک تبلیغاتی هستند. در این صورت نرخ مشارکت و بازدهی در کمپین اس ام اس مارکتینگ شما، به شدت افزایش پیدا می کند.

پیامک لیست سفید منطقه ای چیست و چه کاری انجام می دهد؟

امکان ارسال پیامک به لیست سفید منطقه ای در سامانه مدیانا فراهم است. با انتخاب این گزینه در سامانه، به تمام شماره های غیر بلک لیست در کل مناطق کشور می توانید پیامک ارسال کنید. به این صورت که استان و منطقه مورد نظر خود را انتخاب کرده ، و با تعیین نوع سیمکارت آن منطقه، ارسال پیامک تبلیغاتی را انجام خواهید داد.

در این روش امکان ارسال پیامک به خطوط دائمی و اعتباری همراه اول فراهم گشته است. برای ارسال پیامک به لیست سفید، بر خلاف خطوط بلک لیست، احتیاجی به خطوط خدماتی نخواهید داشتید و با هر خطی از جمله خطوط رایگانی که پس از خرید سامانه به شما تعلق می گیرد، می توانید ارسال پیامک انبوه داشته باشید.

برای ارسال پیامک سفید (پیامک لیست سفید منطقه ای) به صورت انبوه، از کجا آغاز کنیم؟

سامانه مدیانا با سابقه ترین و تخصصی ترین سامانه پیامکی در سطح کشور است که گواه این مدعا تعداد کاربر و نماینده ای است که در سطح کشور داراست. این سامانه برای انتخاب راحت تر کاربران، 4 پنل متفاوت با سطح امکانات متفاوت ارائه می کند که در تمامی آنها امکان ارسال پیامک سفید منطقه ای وجود دارد.

پس از انتخاب گزینه ” خرید پنل پیامک” و نمایش 4 پنل پایه، اقتصادی، حرفه و سازمانی، امکانات هر یک را بررسی کرده و با توجه به نیاز کسب و کار خود، بهترین پنل پیامک را انتخاب کنید. در حین خرید و پس از آن، از پشتیبانی همیشگی مدیانا بهره مند خواهید شد و با آموزش های قرار داده شده برای هر مرحله، به آسانی تبلغیات پیامکی موفقی را اجرا خواهید کرد.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .