پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ارسال پیامک زماندار یک راهکار عالی برای یادآوری!

https://mediana.ir/smsارسال-پیامک-زماندار-یک-راهکار-عالی-برای-یادآوری!/pricing/

مشتریان زیادی دارید؟ برای نگهداری و ترغیب آن‌ها برنامه‌ای دارید؟ هزینه جذب یک مشتری جدید 5 برابر نگهداری مشتریان سابق شماست و همین موضوع نشان‌دهنده نیاز و اهمیت حفظ مشتریان است. ارتباط با تمامی مشتریان امری غیر ممکن و زمانبر است اما ارسال پیامک زماندار یک راهکار عالی برای یادآوری کسب وکار شما به مشتریان است! ارسال پیامک روشی از تعامل و ارتباط است که رضایتمندی از کسب‌وکار را تضمین میکند. اگر شما هم نیاز دارید تا مشتریان سابق کسب‌وکارتان را حفظ کنید این مقاله مدیانا را از دست ندهید.

ارسال پیامک زماندار از طریق پنل پیامکی

تصور کنید برای یادآوری قرار ملاقات ها، به جای اینکه بخواهید با مشتریان تماس حاصل کنید، بتوانید این امر مهم خودکار کنید. این کار سبب میشود تا مخاطب شما احساس کند که به حریم خصوصی او احترام گذاشته اید و در عین حال به آن توجه کرده‌اید. این یک راه عالی برای ارزش گذاری به مشتریان و جلب رضایت آن ها از ارائه خدمات شماست.

بعد از دریافت پیامک، مخاطب احساس میکند که، ارسال کننده به من این فرصت را داده تا در زمان مناسب پیامش را بخوانم، و همین امر باعث ایجاد حس خوب در مخاطب خواهد شد. جدا از احساس و رضایتی که در مخاطب به وسیله ارسال پیامک زماندار احساس می‌شود، استفاده از پیامک برای یادآوری و اموری از این قبیل از توان نیروی انسانی مجموعه شما خواهد کاست با این روش می‌توانید توان نیروی انسانی خود را برای کارهای دیگر بکارگیرد و در وقت و انرژی صرفه جویی کنید.

پیامک زماندار چیست؟

پیام های متنی خودکار، پیام هایی هستند که در پنل ارسال اس ام اس ایجاد شده و با مشخص کردن زمان خاص برای ارسال آماده میشوند.

ارسال-پیامک-زماندار

  • ارسال قرار ملاقات
  • اطلاع مشتریان در مورد تحویل محصول
  • اطلاع از تخفیفات
  • اطلاع از وجود محصولات جدید
  • اطلاع رسانی در مورد قرعه کشی و … از طریق پنل اس ام اس، قابل اجرا می باشد.
  • می توانید پیام های متنی را، بدون نیاز به اینکه تا رسیدن زمان مناسب برای ارسال منتظر بمانید، از داشبورد سامانه پیامک ارسال کنید. 

همه ی این موارد قطعا با پنل ارسال اس ام اس امکان پذیر است. با این قابلیت، می توانید همه متون مهم را در تقویم خود یک بار برای همیشه ایجاد کنید. تبریکات، تسلیت، اخطاریه، اقساط و نوبت دهی از انواع قابلیت‌های این نوع ارسال میباشد.

یادآوری اقساط با ارسال پیامک زماندار

اگر جز آن دسته از کسب‌وکارهایی هستید که به صورت اقساطی با مشتریان خود کار می‌کنید یادآوری اقساط، تعداد و مبلغ آن یک مشکل بزرگ برای شما است! با توجه به این که تعداد، نام و تاریخ هر قسط برای هر مشتری متفاوت خواهد بود و شما زمان زیادی را باید برای تماس با تک تک مشتریان خود بگذارید.

تماس با هریک از مشتریان و یا ارسال تکی پیام  زمان زیادی را از شما خواهد گرفت اما استفاده ماژول اقساط و ارسال زمانبدی شده میتواند راه حل خوبی برای شما باشد با این ماژول  شما امکان تعیین این که پیام چند روز قبل از تاریخ قسط ارسال شود، تاریخ شروع قسط و مبلغ قسط را در قالب پیامک به هر یک از مشتریان خود ارسال نمایید.

ارسال پیامک های مناسبتی

یکی از راحت ترین روش های کسب‌وکار خود در ذهن مشتری ارسال پیامک های مناسبتی است. با ارسال پیامک های مناسبتی می‌توانید به مشتریان خود ثابت کنید که آن ها چقدر برای شما ارزشمند هستند و در تمامی شرایط شما در کنار آن ها حضور خواهید داشت. با دریافت شماره مشتریان و اطلاعاتی مانند تاریخ تولد و یا سالگرد ازدواج و وارد کردن آن در پنل اس ام س می‌توانید به صورت سالیانه در آن روز پیامک ارسال کنید و نام و برند خود را در ذهن مشتریان خود یادآوری کنید.

اهمیت استفاده از پیامک زماندار

در کسب‌وکارهایی که نیاز به نوبت دهی و یادآوری حضوری وجود دارد معمولا نیروهایی وجود دارند که زمان زیادی را پشت خطوط می‌گذرانند تا با مشتریان و یا مراجعان تماس بگیرند و آن را یادآوری کنند. به طور حتم تمام تماس ها پاسخ داده نخواهند شد و شاید برخی به دلیل خطای انسانی نادید گرفته شوند و تماسی با آن ها برقرار نشود! در کسب‌وکارهایی مانند مطب ها معمولا شاهده این دسته اقدامات و مشکلات از این قبیل بوده ایم .شاید برای شما نیز به عنوان مراجعه پیش آمده باشد که این دسته از تماس ها در ساعت نامناسبی با شما گرفته شده و شما قادر به پاسخگویی به آن نبوده اید. با ارسال پیامک به جای تماس تلفنی با صرف نظر از توان انسانس می‌توان به کاهش هزینه تماس ها و لیست طولانی اشاره کرد و به آن خاتمه داد.

پیام های دقیقه 90ای!

در بعضی از موقعیت ها لازم است که یک مساله مهم و حیاتی، در آخرین لحظات به اطلاع مخاطبان و مشتریان برسد. استفاده از ابزارهایی مثل ایمیل و … در این موقعیت ها کارامد نیست! چراکه معمولا افراد هر روز پیام های الکترونیک خود را باز نمی‌کنند پس باید به راه حل بهتری فکر کرد. سامانه ارسال sms بهترین راه حل در این موارد میباشد.

سرعت بالای ارسال، در دسترس بودن گوشی موبایل و درصد بالای احتمال دیده شدن پیامک دلایلی است که باعث میشود بهترین جایگزین باشد.

هرگز ارسال یادآوری را فراموش نکنید!!!

یکی از ویژگی های مهم و منحصر به فرد سامانه ارسال  پیامک، زمان بندی کردن ارسال ها برای ارسال در مناسب ترین زمان می باشد. این نوع ارسال، این امکان را به شما خواهد داد که بتوانید اس ام اس های خود را، در تاریخ و ساعت مورد نظر، به فاصله ی چند روز، چند ماه و حتی چند سال آینده تنظیم نمایید. با این ویژگی شما قادر خواهید بود تا تاریخ تولد مشتریان خود را ثبت کنید، سپس تنظیمات ارسال سالانه را انجام دهید تا هر سال یک پیام تبریک تولد، برای مشتریان ارسال شود.

این یک راهکار عالی برای یادآوری کسب‌وکار خود به مشتریان است و باعث وفادار ساختن آن ها نسبت به برند و یا کسب‌وکار شما می‌شود.این پیامک ها به صورت خودکار از طرف پنل پیامک ارسال می شود و نیاز به دسترسی  شما حتی در زمان ارسال اس ام اس نیست. با کمک سامانه ارسال اس ام اس، زمان بندی پیام های متنی شما به دقت انجام شده و در زمان مقرر شده ارسال و به دست مشتریان شما می رسد.

تاریخ های مهم را فراموش نکنید!

ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی برای افراد و سازمان های دولتی و خصوصی متفاوت است. افراد عادی می توانند برای یادآوری یک قرار ملاقات دوستانه یا تبریک تولد از سامانه ارسال و دریافت پیامک استفاده کنند، اما سازمان های دولتی و خصوصی برای یادآوری جلسات، پرداخت حق بیمه، سر رسید چک و یا تبریک تولد به همکاران، پرداخت اقصات، یادآوری نوبت حضورو… از پنل پیامک استفاده می کنند.

جمع بندی

حفظ و نگهداری مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها یکی از مهم‌ترین اهداف تمامی کسب‌وکارهاست. ارسال پیامک زماندار یکی از راهکارهای موثر برای ارتباط با تمامی مشتریان و یادآوری کسب‌وکارتان به آن‌ها است.

با ارسال پیامک زماندار، شما می‌توانید به مشتریان خود یادآوری‌های مربوط به قرار ملاقات‌ها، تحویل محصولات، تخفیفات، محصولات جدید، قرعه‌کشی و سایر موارد را ارسال کنید. این روش، علاوه بر اینکه زمان و انرژی نیروی انسانی شما صرفه‌جویی می‌کند، به مشتریان این احساس را می‌دهد که مورد توجه و ارزش قرار گرفته‌اند.

با استفاده از پنل پیامکی، می‌توانید پیامک‌های زماندار را ایجاد کرده و زمان ارسال آن‌ها را مشخص کنید. به عنوان مثال: می‌توانید یک پیامک یادآوری برای تاریخ قسط تنظیم کنید و به مشتریان خود در موعد مقرر ارسال کنید یا تولدشان ر ا تبریک بگویید. این نوع پیامک‌ به شما کمک می‌کند به صورت مداوم و خودکار با مشتریان خود در ارتباط باشید و رابطه برقرار کنید.

اگر به تازگی تصمیم به اجرای کمپین بازاریابی پیامکی کرده‌اید یا مایل به استفاده از پیامک‌های زمان‌دار هستید به صفحه خرید پنل پیامک مراجعه کنید و با توجه به نیاز کسب‌وکار خود به پیامک یکی از بسته‌های پنل پیامکی مدیانا را تهیه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .