سرویس ماسک پیامک چیست؟ + راهنمای ارسال پیامک تجاری 

ماسک پیامک سرویس جدید مدیانا

اگر قصد دارید تا پیامک هایتان را با نام تجاری شرکت خود ارسال کنید، سرویس ماسک پیامک مخصوص شما است. سرویس ارسال پیامک مسک، (ماسک) Mask که به آن ارسال پیامک با نام تجاری نیز می گویند یکی از انواع خدمات پیامکی است. با استفاده از سرویس ماسک پیامک می توانید به جای پیش شماره اختصاصی، پیامک‌های ارسالی خود را با نام برند و مجموعه خود به مشتریان و مخاطبان ارسال کنید. 

امروزه کسب و کارهای بزرگ به اهمیت به‌کارگیری سرویس ماسک در بازاریابی پیامکی پی برده اند. از دلایل توجه ویژه کسب و کارها و برندهای بزرگ به این خدمات پیامکی می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

  • افزایش تعامل با مشتریان 
  • تاثیر بی سابقه بر افزایش آگاهی از برند 
  • بالا بردن نرخ بازدید از پیامک های کسب و کارها 

اگر به دنبال راهی برای افزایش نرخ بازدید پیامک های ارسالی کسب و کار خود و برندسازی هستید؛ با ما در این مقاله همراه باشید.

سرویس ماسک Mask پیامک چیست؟

Mask در واقع پوششی برای پیش شماره اختصاصی در ارسال پیامک است. با استفاده از این سرویس، کسب و کارها می توانند پیامک های ارسالی خود را به جای ارسال با پیش شماره، با نام دلخواه مانند نام تجاری، آدرس سایت، محصولات و… به مخاطبان ارسال کنند. 

برای درک بهتر به مثال تصویری توجه کنید: 

سرویس مسک برند
استفاده بانک پاسارگاد از مسک برند

مراکزی مانند بانک پاسارگاد به جای استفاده از پیش شماره اختصاصی که در نام فرستنده درج می شود (که معمولا در پیامک های ارسالی در کسب و کارها به صورت عدد است)، از نام خود استفاده می کنند. 

پیامک با نام تجاری، پیامکی است که به جای سرشماره، نام شرکت، اپلیکیشن، آدرس فروشگاه اینترنتی و… را به عنوان فرستنده روی صفحه گوشی مخاطبین نشان می‌دهد. در این نوع ارسال، نام تجاری مانند برچسبی به روی پیش شماره شما قرار می‌گیرد. این نوع پیامک‌ها طوری به نظر می‌رسند که گویی افراد، از قبل نام شرکت شما را در مخاطبین خود ذخیره کرده‌اند.

اما چرا کسب و کارهای بزرگ باید از سرویس ارسال پیامک (SMS) با نام تجاری استفاده کنند و چه مزایایی برای آن ها به همراه خواهد داشت؟ در بخش های بعدی به این سوالات پاسخ می دهیم. 

ارسال پیامک با نام تجاری چه مزایایی برای برندها دارد؟ 

 دلایل مختلفی وجود دارد که باعث شده کسب و کارها به استفاده از سرویس ماسک پیامک روی آورند؛ رایج ترین آن ها عبارتند از: 

  • ماندگاری نام برند
  • جلب اعتماد مخاطب
  • افزایش اعتبار به برند 
  • سرعت بالای ارسال پیام
  • افزایش تعامل با مشتریان 
  • افزایش نرخ باز شدن پیامک 

ماندگاری نام برند و پرسونال برندینگ 

 ارسال پیامک با نام تجاری یکی از بهترین روشهای برندسازی از طریق بازاریابی موبایلی است؛ که باعث ماندگاری نام برند شما در ذهن افراد می‌شود. به طور حتم ارسال پیامک های تبریک نوروز را توسط رئیس جمهور به خاطر می آورید و این تبریک در ذهن شما برای همیشه ماندگار است.

علاوه بر آگاهی از برند اشخاص می توانند برای پرسونال برندینگ (Personal branding) از این سرویس بهره ببرند. سرویس پیامک ماسک می تواند گزینه مناسبی برای افرادی که قصد دارند خودشان را به مخاطبان معرفی کنند باشد. 

جالب است بدانید:

 ” استفاده از سرویس مسک پیام کوتاه یکی از روش های رایج برای پرسونال برندینگ شخصیت های سیاسی در سراسر دنیا است.”

 معمولا کاندیداهای انتخاباتی مختلف، در دوران انتخابات برای معرفی برنامه‌های کاری و طرح های پیشنهادی خود به افراد جامعه، از سرویس مسک پیامک استفاده می‌کنند و به جای سرشماره ارسال پیامک نام یا کد انتخاباتی خود را درج می‌کنند.

افزایش آگاهی از برند (Brand Awareness)

برندینگ زمانی آغاز می شود که شما به صورت مداوم با مشتریان خود ارتباط داشته باشید. یکی از موضوعاتی که در فرایند تبدیل مخاطب به مشتری مطرح است آگاهی از برند است. اما پیش از آغاز برندینگ می بایست مخاطبانتان را از حضورتان آگاه کنید. آگاهی از برند فرآیندی است که طی آن مجموعه تلاش می کند نام یا ذهنیتی را از خود در ذهن مخاطبان ایجاد کند. رایج ترین راهکار برای آگاهی از برند، در دید قرار دادن تبلیغات به مخاطبان است. 

تبلیغات و برندسازی این تصور را در ذهن افراد به وجود می‌آورد که آن ها فعالیت های طولانی و پر هزینه ای هستند، اما بازاریابی پیامک مثال نقضی برای آن است. روش های متفاوت و زیادی برای تبلیغات کسب و کارها وجود دارد که در مقاله انواع روش های بازاریابی به آن پرداختیم اما به نسبت بیلبوردهای تبلیغاتی یا تبلیغات تلویزیونی ارسال پیامک از طریق سرویس ماسک یک روش به صرفه است که به صورت دائمی می توانید از آن استفاده کنید.  

 

در صورتی که هنوز تبلیغات پیامکی را برای کسب و کار خود راه اندازی نکرده اید به صفحه خرید پنل پیامک مراجعه کنید. 

 

افزایش تعامل (Engagement)

هدف نهایی هر برند تعامل دائمی و ارتباط با تمامی مشتریان است. افراد روزانه پیامک های تبلیغاتی زیادی را از کسب و کارهای مختلف دریافت می کنند، اما چگونه می توان تمایزی را بین پیام های ارسالی خود با کسب و کارها ایجاد کنیم؟ 

یکی از روش هایی که می توان به واسطه آن بازدید از پیامک های ارسالی کسب و کارها را افزایش داد، ارسال پیامک با نام تجاری است. البته روش های دیگری نیز برای افزایش نرخ تعامل Engagement مخاطبان وجود دارد: 

  1. تکنیک های جمع آوری لید Lead و سرنخ (جمع آوری شماره مشتریان) 
  2. پیاده کردن روش هایی برای باز شدن پیامک های ارسالی 
  3. ترغیب مخاطبان به انجام و اقدام عملی خاص 

استفاده از سرویس ارسال پیامک ماسک، Mask پیامک در مرحله دوم یعنی تکنیک‌های مربوط به مرحله ورود اس ام اس به صندوق پیام مخاطب است. سرویس ارسال پیامک Mask تاثیر زیادی در افزایش نرخ تعامل مشتریان ایفا می کند. برای درک بهتر این موضوع نگاهی به صندوق پیامک های خود بیندازید. کدام دسته از پیامک ها را مطالعه کرده اید و آیا در لیست شما پیامک با نام تجاری وجود دارد؟ 

افزایش نرخ باز کردن پیام

در بخش پیشین به افزایش تعامل مشتریان با کسب و کار شما پرداختیم اما مهمترین دلیلی که باعث تعامل مخاطبان یک برند در پیامک با مشتریان می شود، مرتبط با نرخ باز شدن پیامک است! و بر آن تاثیر مستقیم دارد که در بخش قبلی به آن پرداختیم. 

افزایش اعتماد مخاطب

پررنگ ترین بخش برندسازی و بازاریابی جلب اعتماد مخاطبان به مجموعه است. می توان گفت مهم ترین دارایی هر کسب و کار مشتریان وفاداری هستند که به آن اعتماد کرده اند. روزانه بارها خبرهایی را تحت عنوان کلاهبرداری و سوء استفاده از اطلاعات مخاطبان شنیده ایم. همین موضوع باعث شد که برخی مخاطبان به پیامک های تبلیغاتی بی اعتماد شوند.

دریافت پیامک با نام برند و مجموعه می تواند باعث شود تا مشتریان به پیامک های بانک ها و ارگان های بزرگ اعتماد کنند. 

جمع بندی 

در این مقاله به صورت کامل سرویس ماسک پیامک را به شما معرفی کنیم و مزایایی که باعث می‌شود بسیاری از کسب و کارها به این سرویس ارسال پیامک روی آورند را به شما توضیح دادیم.  

در صورتی که برای راه اندازی از این سرویس سوالی دارید کافیست تا به صفحه سرویس ارسال پیامک تجاری مراجعه کنید یا با شماره 54968000 021 تماس بگیرید. ما در پلتفرم جامع ارتباط با مشتریان مدیانا آماده خدمت رسانی به شما هستیم.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .