پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای | راهنمای جامع و سفارش

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای نوعی ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه است. در این نوع ارسال می توان به طیف گسترده ای از افراد در یک منطقه مشخص پیامک تبلیغاتی ارسال کرد. ارسال پیامک بر اساس منطقه یک روش کاربردی برای تبلیغات کسب و کارها، به ویژه مغازه دارن، سالن های آرایشی، آموزشگاه های زبان و… در این مقاله قصد داریم تا به مزایای پیامک تبلیغات منطقه ای بپردازیم.

پیش از پرداختن به یکی از انواع ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی بیاید تا با خود این نوع ارسال بیشتر آشنا شویم.

ارسال پیامک انبوه چیست؟

پیامک انبوه یکی از روش های جذب هدفمند مخاطبان است که با استفاده از بانک جامع و به روز امکان ارسال بر اساس منطقه، تفکیک سن و جنسیت، مشاغل و… را برای کسب و کارها فراهم می کند.

این روش در مقایسه با سایر روش های تبلیغات از هزینه پایین تری برخوردار است و امکان تفکیک مخاطبان هدف برای آن وجود دارد.

ارسال پیامک منطقه ای نیز یکی از انواع ارسال پیامک انبوه است که در ادامه به کاربرد آن برای کسب و کار شما می پردازیم.

هزینه ارسال پیامک انبوه به چه صورت است؟

برای ارسال پیامک انبوه، شما نیازمند تهیه پنل اس ام اس هستید. در حال حاضر سامانه های پیامکی در کشور، برای خرید پنل اس ام اس هزینه ای مجزا در نظر می گیرند. مدیانا با ارائه پنل اس ام اس رایگان کاربران خود را از خرید پنل بی نیاز کرده است و هزینه ای بابت خرید پنل اس ام اس دریافت نمی کند.

هزینه ارسال پیامک انبوه بسته به تعرفه پکیج های موجود در پنل پیامکی مدیانا متفاوت است.

مدیانا دو پکیج در پنل پیامکی خود ارائه می دهد پکیج پایه و پیشرفته.

پکیج پایه، رایگان و مناسب کاربرانی است که به تازگی اقدام به ارسال پیامک کرده اند و تمایل دارند تا بیشتر با اس ام اس مارکتینگ آشنا شوند.

پکیج پیشرفته برای فعالیت حرفه ای در حوزه اس ام اس مارکتینگ طراحی شده و 100% سامانه پیامکی را دارد.

کاربرد پیامک تبلیغات منطقه ای چیست؟

تبلیغات منطقه ای

فرض کنید به تازگی آرایشگاه خود را افتتاح کرده اید. از چه روشی برای با خبرساختن افراد آن منطقه استفاده می‌کنید؟

شاید پاسخ دهید پخش تراکت و یا نصب بیلبورد در منطقه اما این روش تبلیغات برای شما اثربخش نخواهد بود

به دو دلیل: 1 معمولا افراد تراکت و کارت ویزیت های کاغذی را نگه نمی دارند یا گم می کنند از این رو پخش تراکت جدا از هزینه ای سنگین چاپ بازدهی لازم را نخواهد داشت.

2 نصب بیلبورد منطقه ممکن است برخی از مخاطبان شما کمتر از آن منطقه بگذرند و یا به هنگام عبور نتوانند آدرس شما را یاداشت کنند.

در مقابل ارسال پیامک منطقه ای جدا از هزینه پایین در مقابل سایر تبلیغات همیشه در دسترس بودن تلفن مخاطبان و باقی ماندن پیام شما در تلفن همراه آن ها از مهم ترین مزایای پیامک تبلیغات منطقه ای است.

اگر تمایل دارید برای افتتاحیه از این روش تبلیغات استفاده کنید وبلاگ نمونه متن افتتاحیه را مطالعه کنید.

کسب و کارهایی که می توانند از پیامک تبلیغات منطقه ای استفاده کنند:

آموزشگاه ها

آرایشگاه ها

سوپرمارکت ها

باشگاه های ورزشی

مغازه ها

دفاتر خدماتی

و….

انواع ارسال پیامک منطقه ای

پیامک تبلیغات منطقه ای یکی از انواع تبلیغات موثر برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک است.

در این روش ارسال پیامک بر اساس تفکیک منطقه انجام می شود. یعنی شما می‌توانید تبلیغات خود را منحصرا برای افراد منطقه ای خاص ارسال کنید.

در ارسال پیامک منطقه ای با محدود کردن اس ام اس به کد پستی منطقه مورد نظر، می‌توانید به تعداد دلخواهتان پیامک تبلیغاتی ارسال کنید. همچنین می توانید با استفاده از نقشه‌ی گوگل مپ، محدوده‌ای را برای ارسال خود در نظر بگیرید.

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای - پنل پیامک مدیانا

آموزش و نحوه ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای

در پنل پیامکی انواع مختلفی از ارسال منطقه ای وجود دارد؛ ارسال منطقه ای ایرانسل، ارسال کدپستی همراه اول، ارسال پیامک منطقه ای کشور و نقشه کدپستی از انواع آن است.

با انتخاب شهر مورد نظر خود از روی نقشه و انتخاب مشترکین همراه اول یا ایرانسل به منطقه مورد نیاز خود می توانید پیامک ارسال کنید. این امکان وجود دارد که کاربران چندین منطقه از یک شهر را انتخاب نمایند و بصورت همزمان ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر: بهترین روش تبلیغات محلی چیست؟

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای از طریق نقشه

یکی از روش‌های موثر بازاریابی برای کسب‌وکارها، اس‌ام‌اس بالک bulk به صورت منطقه‌ای است. (منظور از اس‌ام‌اس بالک، ارسال پیامک انبوه به مشتریان است)

بازاریابی پیامک‌ انبوه ناحیه‌ای به شیوه‌های مختلفی انجام می‌شود؛ ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای بر اساس نقشه گوگل یکی از همین روش‌ها است. با این شیوه بازاریابی می‌توانید به مخاطبانی که در محدوده کسب‌وکارتان قرار دارند، پیامک‌های تبلیغاتی ارسال کنید. ارسال پیامک در محدوده کسب‌وکار مزیت‌های زیادی دارد.

اولین مزیت آن، این است که پیام‌ها تنها برای مخاطبان هدف ارسال می‌شوند. این موضوع خود به فروش بیشتر بیزنس‌های مختلف کمک می‌کند. از طرفی دیگر، ارائه دهندگان این سرویس، مانند مدیانا لیستی از شماره‌های فعال برای کارآفرینان تهیه می‌کنند. این کار باعث می‌شود، نتیجه تبلیغات بسیار موثرتر واقع شود.

ارسال پیامک انبوه منطقه ای بر اساس کدپستی

یکی دیگر از روش‌های ارسال پیامک تبلیغاتی منطقه ای، بر اساس کد پستی است. در این روش، کسب‌وکارها با استفاده از کدپستی مخاطبان، به آن‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و پیامک‌های تبلیغاتی خود را برایشان می‌فرستند. این روش بازاریابی منطقه‌ای یک وجه اشتراک با ارسال اس ام اس انبوه بر اساس نقشه گوگل دارد و آن ارسال پیامک‌های تبلیغاتی به جامعه‌ای محدود از مشتریان است. تفاوت این دو روش نیز در نحوه پیدا کردن جامعه هدف است، در روش اول از طریق نقشه گوگل و روش دوم به کمک کدپستی، مخاطبان اصلی پیدا می‌شوند.

خوشبختانه پلتفرم مدیانا این خدمات را نیز به مشتریان خود ارائه می‌دهد و بیزینس‌های مختلف می‌توانند از آن استفاده کنند.

 ارسال پیام کوتاه ناحیه ای بر اساس موقعیت مکانی

ارسال پیامک بر اساس لوکیشن نیز یک روش تبلیغات اس‌ام‌اس ناحیه‌ای است. این روش برای مشترکان خطوط همراه اول و ایرانسل با استفاده از دو دکل متفاوت انجام می‌شود.

از طریق دکل BTS

سرویسی که بر اساس موقعیت مکانی مشترکان ایرانسل، برای آن‌ها پیامک تبلیغاتی ارسال می‌کند را BTS می‌نامند. در این روش، مشتریانی که در نزدیک موقعیت مکانی یک بیزینس قرار دارند، سریعا شناسایی و پیامک‌های تبلیغاتی مختلف برایشان ارسال می‌شود. ارسال پیامک به اطراف لوکیشن یک کسب‌وکار، روشی بسیار موثر است، زیرا مشتری می‌تواند به راحتی به محصول دست یابد. به این صورت درصد فروش نیز بالا می‌رود. اگر علاقه‌مند به استفاده از سرویس پیامک تبلیغاتی از طریق BTS هستید، کافی است با مشاوران مدیانا ارتباط برقرار کنید.

آموزش ارسال پیامک از طریق دکل های مخابراتی ایرانسل (BTS)

پیامک زنده LBS

سرویس پیامک زنده نیز مخصوص مشترکان همراه است. این سرویس از طریق دکل‌های LBS (که مخصوص مشترکان همراه اول است) پیامک‌های تبلیغاتی را برای افرادی که در نزدیکی یک کسب‌وکار یا بیزینس هستند، ارسال می‌کند. درواقع این روش با تشخیص موقعیت مکانی مخاطبان همراه اول، برای آن‌ها اس‌ام‌اس می‌فرستد. مزیت ارسال پیامک زنده با دکل‌های LBS این است که، پیام‌ها به سرعت و هدفمند برای مشتریان ارسال می‌شوند؛ از این رو کسب‌وکارهای مختلف نتیجه‌ای بسیار عالی از بازاریابی دریافت می‌کنند. مدیانا به عنوان یکی از بهترین پلتفرم‌های ارائه‌دهنده خدمات ارسال پیامک زنده LBS در ایران شناخته می‌شود.

پیامک زنده چیست؟ مزایای پیام رسانی مبتنی بر موقعیت مکانی (LBS)

ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای با مدیانا

در این مقاله از مدیانا به ارسال اس ام اس انبوه منطقه ای و انواع روش‌های ارسال آن پرداختیم. ارسال پیامک روش به صرفه تری در مقابل سایر روش های تبلیغات است و به راحتی با این روش می توانید مخاطبان خود را تفکیک کنید. در صورتی که نیاز به راهنمایی بیشتری دارید با تیم مشاوران مدیانا تماس بگیرید یا در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .