پیام صوتی
حرفه‌ای تر با مشتریان خود ارتباط بگیرید
10% تخفیف با کد: medianav 

پیامک بین المللی چیست؟

پیامک بین المللی

فرقی ندارد در کدام قسمت از این جهان پهناور هستید، به طور حتم ارسال پیامک یکی از روش‌های برقراری ارتباط برای شما است. پیامک یکی از سریع ترین راه های ارتباط است. افراد زیادی برای ارتباط با دوستان و مشتریان از این روش استفاده می‌کنند. اما اگر این دوستان و مشتریان در خارج از کشور باشند تکلیف چیست؟ راه های متعددی برای برقراری ارتباط با خارج از کشور وجود دارد. ارسال پیام از طریق شبکه های اجتماعی، تماس ویدیویی، ارسال ایمیل و یا پیامک بین الملی از راه‌های ارتباطی به خارج از کشور می‌باشند. معمولا اگر تمایل داشته باشید تا با یکی از دوستان و آشنایان خود صحبت کنید برای آن ها در شبکه های اجتماعی پیام ارسال می کنید.

اما تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که چگونه می توانید سایت، محصول و خدمات خود را به سایر کشورها معرفی کنید؟ چگونه روند کاری مشابه‌ای برای ثبت سفارش های خود داشته باشید؟ پیامک بین المللی یکی از چندین راه برقراری ارتباط با خارج از کشور برای شما می باشد. در این مقاله به دلایل ارسال پیامک بین المللی، کاربرد و تعرفه ارسال آن خواهیم پرداخت.

 

پیامک بین المللی 

به پیامک هایی که از یک کشور به شماره تلفن همراه یا ثابت سایر کشورها ارسال می‌شود پیامک بین المللی گفته می‌شود. این نوع پیامک در مقایسه با پیامک داخلی هزینه بیشتری دارد.

با خرید پنل اس ام اس و همچنین فعال نمودن سیستم ارسال پیامک به خارج از کشور، امکان ارسال و دریافت پیامک به بیشتر کشورهای جهان برای شما وجود خواهد داشت.

ارسال پیامک بین المللی می‌تواند با هدف ارسال پیامک تکی یا ارسال پیامک از طریق سایت شما و به صورت وب سرویس برای پیامک OTP ( کد اعتبارسنجی) صورت بگیرد.

محتوای ارسالی پیامک بین المللی می‌بایست به زبان انگلیسی باشد. هر اس ام اس انگلیسی دارای حداکثر 160 کارکتر می‌باشد. ارسال بیش از این تعداد تبدیل به دو پیام می‌شود که برای ارسال پیامک بین المللی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود.

 

دلایل ارسال پیامک بین المللی

هنگامی که قصد تایید شماره تلفن همراه کاربران ایرانی را برای سایت یا اپلیکیشن خود داشته باشید، می بایست از طریق پنل ارسال اس ام اس اقدام به ارسال پیامک کنید. اما در صورتی که کاربران شما خارج از کشور هستند سامانه ارسال پیامک و وب سرویس شما باید قابلیت ارسال پیامک بین المللی را داشته باشد.

اگر صاحب سایت هستید می دانید که امروزه تمام وب سایت ها و اپلیکیشن ها، برای ارسال پیام های تایید عضویت، اطلاع رسانی ثبت نام، اعتبار سنجی و… نیازمند استفاده از وب سرویس ارسال پیامک هستند. اگر فروش  و ارائه خدمات شما محدود به کشور خود نباشد نیازمند روشی برای ارسال پیام های تایید به خارج از کشور هستید.

با استفاده از وب سرویس پیامک میتوانید وب سایت یا اپلیکیشن خود را به سامانه پیامک متصل کنید و پیامک ها را مستقیما از طریق وبسایت خود مدیریت کنید.

شرکت مدیانا یکی از اولین و تخصصی ترین سامانه های ارائه دهنده‌ی پنل ارسال پیامک انبوه و همچنین وب سرویس می‌باشد.

این شرکت از سال ۹۲ تا به امروزه به بیش از ۲۰۰٫۰۰۰ کسب و کار کوچک و بزرگ سرویس پیامکی ارائه کرده است. پشتیبانی ۲۴ ساعته و رضایت مشتری از ارائه خدمات، از مهم ترین ویژگی های این سامانه است که آن را از سایرین متمایز کرده است.

وب سرویس پیامکی

وب سرویس چیست؟

وب سرویس نرم افزاری در بستر وب است که امکان تبادل اطلاعات را بین نرم افزارهای دیگر ایجاد می‌کند. این سرویس رابطی بین سایت و مشتریان شما می باشد.

اگر وب سایت یا اپلیکیشن شما به صورت اختصاصی کدنویسی شده است، می‌توانید به راحتی ماژول پیامک اختصاصی را بر اساس زبان‌های رایج برنامه‌نویسی، پیاده‌سازی کنید. وب سرویس پیامک مدیانا از زبان‌های php، C#، nodejs، Restful، VB.net  پشتیبانی می‌کند.

 

امکانات وب سرویس مدیانا

  • ارسال پیامک
  • پیام های دریافتی
  • ایجاد الگو
  • ارسال بر اساس الگو
  • گرفتن وضعیت پیامک های ارسالی
  • دریافت اعتبار
  • گزارش از وضعیت ارسال
  • ارسال از دفترچه
  • دریافت بسته های در دسترس
  • ساخت کاربر جدید

تعرفه ارسال پیامک بین المللی

تعرفه پیامک کوتاه بین المللی بر اساس یورو و دلار محاسبه می‌شود. این تعرفه به خارج از ایران بر اساس کشور و اپراتور سرویس دهنده متفاوت است.

 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

2 پاسخ

  1. سلام من یک سایت صنایع دستی دارم که تصمیم دار شماره مشتریانمو جمع آوری کنم بیشترشون هم خارج از ایران زندگی میکنن یعنی میتونم بهشون پیام بدم؟

    1. سلام دوست عزیز، بله با ارسال پیامک بین الملل و وب سرویس در مدیانا این امکان براتون فراهم شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .