راهنمای کمپین پیامکی روز پدر + نمونه متن پیامک روز پدر

نمونه متن پیامک روز پدر

چگونه می‌توان در روز پدر فروش خود را افزایش داد؟ امید بسیاری از صاحبان کسب وکار‌های مرتبط با لوازم مردانه از جمله پوشاک این است که در ایام خاصی مانند روز پدر بتوانند میزان فروش خود را افزایش دهند. روش‌های زیادی برای دستیابی به این هدف وجود دارد؛ اما شاید هیچکدام سریع‌تر و اثربخش‌تر از ارسال پیامک نیست؛ اما چرا؟ البته چگونگی نوشتن متن و ارسال آن هم جزو چالش‌های چنین فروشگاه‌هایی است. آن هم وقتی که بببنند رقیبشان توانسته با تدوین یک کمپین پیامکی روز پدر میزان فروش خود را افزایش دهد. در ادامه این متن علاوه بر راهنمای کمپین پیامکی روز پدر، چند نمونه پیامک روز پدر همراه با قالب اصلی را نوشته‌ایم تا بتواند به افزایش میزان فروش و بهبود برندینگ شما کمک کند. پس مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

چه فروشگاه‌هایی باید به فکر طراحی کمپین پیامکی روز پدر باشند؟

سلیقه آقایان با بانوان متفاوت است؛ به عبارتی آن‌ها خیلی درگیر خرید کردن نیستند و می توان گفت که به همه چی نیاز دارند. برای همین خرید کادوی روز مرد نسبت به روز زن راحت تر است؛ این می‌تواند یک فرصت طلایی برای فروشگاه‌های باشد تا سردرگمی خرید راز بین ببرند و به افزایش فروش خود جهت دهند.

این زمان فرصت مناسبی برای همه کسب و کارها به ویژه مشاغل زیر است: 

  • فروشگاه پوشاک و اکسسوری مرتبط مانند پیراهن، کت و شلوار، کمربند 
  • فروشگاه ساعت مردانه
  • کتاب فروشی‌ها 
  • کیف دستی و کیف پول
  • عینک آفتابی 
  • لوازم الکترونیک و….

چگونگی طراحی کمپین پیامکی روز پدر

ارسال پیامک برای روز پدر
ارسال پیامک بهترین راه برای فروش بیشتر در روز پدر است.

طراحی کمپین پیامکی روز پدر چیزی نیست که بتوان در چند جمله بیان کرد؛ اما نکاتی وجود دارند که در نظر گرفتن آن‌ها به شما در افزایش فروش کمک خواهد کرد:

زمان ارسال پیامک تبریک روز مرد

بهترین زمان ارسال پیامک تبریک روز مرد، حداقل سه روز قبل است. چرا سه روز قبل؟ برای اینکه شما باید زمان ارسال کالا را هم حساب کنید. برای آن‌هایی که در شهرهای دورتری نسبت به موقعیت فروشگاه شما زندگی ‌می‌کنند، حدود دو روز طول می‌کشد تا کالا به دستشان برسد.

ارسال خیلی زودتر پیامک مانند یک هفته قبل باعث فراموشی تبلیغ شما می‌شود. به هر حال در نزدیک روز پدر، هر شخصی چندین پیامک تبلیغاتی دریافت خواهد کرد. در بین همه آن‌ها، شانس از دست رفتن تبلیغ شما بیشتر خواهد شد. اگر هم خیلی دیر ارسال کنید، میزان دریافت نتیجه خیلی کمتر خواهد شد. 

البته فروشگاه‌های تولید کننده هدایای تبلیغاتی باید خیلی زودتر به فکر بیفتند. مشتریان چنین فروشگاه‌هایی، در واقع شرکت‌هایی هستند که مدیران آن‌ها می‌خواهند پکیج ویژه‌ای به کارمندان خود بدهند. تهیه هدایا و درست کردن آن‌ها زمان‌بر است و فروشگاهی در اینجا برنده خواهد شد که بتواند پیامک را زودتر از بقیه ارسال کند.

انتخاب نوع پیامک

مورد بعدی انتخاب نوع پیامک است. به عبارتی، قرار است که محتوای پیامک روز پدر شامل چه چیزی باشد:

  • تبریک رسمی ساده مانند اس ام اس های تبریک ارگان‌ها و سازمان‌ها به کارمندان خود
  • تبریک همراه با کد تخفیف مانند پیام کوتاه دارای کد تخفیف
  • تبریک غیررسمی مانند پیامک‌های ارسالی از طرف اعضای خانواده به پدر خود

انتخاب نوع پیامک به شما کمک می‌کند تا بدانید که چه جملاتی را بنویسید.

انتخاب تقسیم بندی مناسب

بزرگترین اشتباه، ارسال پیامک به صورت انبوه بدون هدف است. وقتی بتوانید افراد گیرنده را بر اساس معیارهای زیر تقسیم بندی کنید، می‌توانید نرخ فروش بالایی را به دست بیاورید یا حداقل پیامک های خود را بر اساس آن شخصی سازی کنید:

  • نقشه گوگل
  • مشاغل
  • سن و جنسیت
  • منطقه ای
  • کد پستی
  • نظیر به نظیر
  • کلمات کلیدی
  • گروهی
  • صوتی

در هنگام ارسال باید به نوع ادبیات انتخابی توجه کنید؛ برای مثال، نوع و درصد تخفیف و همچنین نوع کالای معرفی برای دو گروه ساکن در دو منطقه مختلف شهری، متفاوت خواهد بود. 

ارسال به گروهی با نرخ بازگشت بالا

یکی دیگر از بزرگ‌ترین اشتباهات کسب وکارها، ارسال پیامک به همه افراد است. در بالا هم به این نکته اشاره کردیم که آقایان تمایل کمتری به خرید کردن دارند. آقایان زمانی به خرید کردن رو می‌آورند که واقعاَ به آن کالا نیاز داشته باشند. البته بعضی آقایان هم هستند که هر ماه برای خود وسایلی و پوشاک خریداری می‌کنند. حداقل اینکه تمایلشان نسبت به خرید زیاد است. به این موضوع توجه داشته باشید که برای روز پدر معمولا و بیشتر بانوان خرید می کنند. 

ارسال پیام صوتی

یک راه متفاوت و جذاب برای جذب مشتری، ارسال پیام صوتی است. پیام صوتی قابلیت جذابی است که اگر به درستی استفاده شود، تاثیر زیادی در جذب مخاطب هدف شما خواهد گذاشت. شما با استفاده از ویژگی پیام صوتی می‌توانید از طریق صوت بر احساسات مخاطبان تاثیر بیشتری بگذارید؛ برای اینکه صدای شما به عنوان صاحب کسب وکار باعث ایجاد پیوند قوی بین کسب و کار و مخاطب می‌شود. برای اینکه با پیام صوتی بیشتر آشنا شوید، به صفحه پیام صوتی مراجعه و چند نمونه پیامک صوتی مشاهده کنید.

نمونه پیامک روز پدر

مهم‌ترین بخش پیامک، متن آن است. در نوشتن متن پیامک روز پدر، بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • پیامک باید خیلی خلاصه باشد تا کاربران بتوانند در چند ثانیه تمامی محتوا را بخوانند.
  • فروشگاه‌ها بهتر است که متن پیامک را با درصد تخفیف و کلمه کلیدی روز پدر شروع کنند. همچنین نام فروشگاه باید بعد از خط اول بیاید.
  • استفاده از ایموجی مرتبط به زیباتر شدن متن کمک خواهد کرد. برای نحوه به کار بردن ایموجی در متن پیامک های کسب و کار خود پیشنهاد می کنیم نکات استفاده از ایموجی‌ در پیامک را مطالعه کنید. 
  • درصد تخفیف را واضح بنویسید.

دیرترین زمان ارسال پیامک روز پدر، یک شب قبل است. ارسال پیامک در روز پدر به معنای سوزاندن تمامی هزینه‌هایتان خواهد بود.

در زیر چند نمونه پیامک روز پدر را می‌توانید مشاهده کنید:

بهترین هدیه روز پدر
(((کاشت مو))) با تخفیف ویژه
شماره تماس

***

کادوتو ویژه خرید کن
روز پدر مبارک
پوشاک تا 50% تخفیف
25 تا 27 بهمن
فروشگاه های زنجیره ای…

***

*روز پدر پیشاپیش مبارک*
گیفت کارت های اسپا و ماساژ «نیلوفر آبی»
هدیه ای ویژه به عزیزانتان
شماره های تماس:
لینک

***

هدیه…
برای روز پدر در کلیه فروشگاه ها
حواله خرید به همراه کیف چرمی
هدیه ای ارزنده به انتخاب پدران بزرگوارمان
لینک

***

هدیه ای از جنس آرامش و تن آسایی، برازنده پدرانمان!
خرید پکیج های روز پدر مرکز…. از طریق لینک زیر

***

خانم…
روز پدر مبارک
آخرین فرصت حراج کیف و کفش دنیلی با قیمت های شگفت انگیر
تلفن
خرید آنلاین
لینک

جمع بندی 

در این مطلب سعی کردیم تا بهترین و کاربردترین نکات مربوط به نوشتن پیامک روز پدر و چگونگی ارسال را برایتان بنویسیم. البته مسئله اصلی نحوه ارسال آن است. اینکه بتوانید در ارسال پیامک انبوه دچار مشکل نشوید. این نگرانی با مدیانا دیگر وجود ندارد. امکان ارسال انبوه پیامک تبریک روز مرد و پیام صوتی، همان چیزی است که صاحبان کسب وکارها به دنبالش هستند. برای اجرای کمپین پیامکی روز پدر، با کارشناسان مدیانا به شماره 54968000 021 تماس بگیرید. 

تجربه خود را از کمپین روز مادر یا سایر کمپین های پیامکی خود برای ما و همراهان مدیانا به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .