7 نمونه اس‌ام اس نوبت‌دهی برای کلینیک دندانپزشکی شما

اس ام اس نوبت دهی دندانپزشکی

اگر بوتیک لباس زنانه داشته باشید، می‌توان گفت به طور بالقوه تمام زنان مخاطب محصولات شما هستند؛ همینطور اگر سالن آرایشی داشته باشید هم می‌توان گفت زنان محله شما مخاطبان بالقوه استفاده از خدمات شما هستند. اما برای مراکز خدماتی مثل کلینیک دندانپزشکی مخاطبان محدودی وجود دارد و دندانپزشکان نمی‌توانند به راحتی مخاطبان خود را پیدا کنند و خدمات خود را به آنها معرفی کنند. آرزو می‌کنیم که افراد کمتری روزانه به این خدمات نیاز داشته باشند اما اگر همین افراد در زمان اورژانسی نیاز به دریافت خدمات داشته باشند نیازمند سریعترین راه برای رزرو و نوبت‌دهی برای کلینیک دندانپزشکی هستند. استفاده از روش‌هایی که در وقت افراد صرفه‌جویی کند و احساس ارزشمند بودن به آنها بدهد خود یکی از روش‌های تبلیغاتی بسیار موثر برای دندانپزشکان است. شما به عنوان یک دندانپزشک می‌توانید با ارسال اس‌ام‌اس نوبت‌دهی برای کلینیک دندانپزشکی خود این کار را به بهترین نحو انجام دهید.

 نوبت‌دهی برای کلینیک دندانپزشکی

با ارسال پیامک می‌توانید اهداف متنوعی مانند معرفی خود، معرفی خدمات، آگاهی از راه‌اندازی مطب جدید، معرفی صفحات در شبکه‌های اجتماعی یا تخفیف‌های ویژه پیامک ارسال کنید. تا پایان این مقاله از مدیانا همراه ما باشید تا متن برای نوبت‌دهی مطب دندانپزشکی و مزایای استفاده از این شیوه تبلیغاتی را توضیح دهیم.

چه روش‌های بازاریابی برای کلینیک دندانپزشکی وجود دارد؟

این روز‌ها با پیشرفت تکنولوژی می‌توانید در حوزه‌های مختلفی ببینید که صاحبین مشاغل چگونه کسب و کار خود را وارد فضای آنلاین کرده‌اند. دندانپزشکان زیادی هم امروزه برای پیشرفت بیش‌تر کسب و کار خود را تبلیغ می‌کنند که این کار را به دو شیوه بازاریابی آنلاین و آفلاین انجام می‌دهند. در ادامه به شما می‌گوییم که چه روش‌هایی برای بازاریابی کلینیک دندانپزشکی وجود دارد. یادتان باشد قبل از اینکه بگویید خدمات خود را ارزان ارائه می‌دهید تا مخاطب بیشتری جذب کنید، باید بتوانید اعتماد مخاطب خود را جلب کنید.

1. حضور در شبکه‌های اجتماعی

یکی از بهترین بستر‌ها برای تبلیغ پزشکان و دندانپزشکان، شبکه‌های اجتماعی هستند. تلگرام، فیسبوک، توییتر، یوتیوب و… جزو شبکه‌هایی هستند که می‌توانید کار خود را در آن‌ها تبلیغات کنید درباره بازاریابی شبکه‌های اجتماعی روی لینک کلیک کنید. اما حتما شما هم می‌دانید که اینستاگرام یکی از پر بازدید‌ترین شبکه‌های اجتماعی بوده که حضور و تبلیغات در آن با مزایای بسیاری همراه خواهد بود. اما چطور می‌توانید از مزایای بازاریابی کلینیک دندانپزشکی در اینستاگرام بهره‌مند شوید؟

2. تهیه کارت پستال

برای اینکه بتوانید بیماران را به سمت مطب خود بکشانید باید اعتماد آن‌ها را جلب کنید. پس بروشور و کارت پستال‌هایی از وضعیت قبل و بعد از دریافت خدمات خودتان ارائه دهید و عکس بیمارانی را انتخاب کنید که تغییرات آن‌ها چشمگیر‌تر هستند. با این عکس‌ها می‌توانید بیش‌تر نشان دهید که خدمات شما تا چه اندازه موثر هستند.

3. ارسال خبرنامه

یکی دیگر از راه‌هایی که می‌توانید اعتماد بیماران خود را جلب کنید، استفاده از خبرنامه‌های الکترونیکی، چاپ شده  و یا پیامکی است. بعضی پزشکان این خبرنامه‌ها را برای بیماران می‌فرستند یا به صورت الکترونیکی منتشر می‌کنند که البته نوع آنلاین و پیامکی آن کم هزینه‌تر خواهد بود. از این طریق حتی می‌توانید بیماران خود را از تخفیف‌ها یا خدمات ویژه و جدید خود آگاه کنید. از طرفی برای تبلیغات کار خود به ایجاد نیاز در بیمار نیاز دارید که این کار هم در خبرنامه امکان‌پذیر است.

4. راه‌اندازی وب سایت و سئو

بسیاری از افراد پیش از مراجعه به یک دندانپزشک یا دریافت هرگونه خدماتی، به گوگل سر می‌زنند. به همین دلیل وجود یک سایت خوب که به طور مستمر برای آن محتوا تولید می‌کنید معرف خوبی برای شما به حساب می‌آید. پس با مراجعه به وبسایت شما، بیماران به سمت مطب شما جذب می‌شوند. اما برای بیش‌تر دیده شدن سایت خود به محتوایی با کیفیت و بهینه‌سازی صحیح سایت نیاز دارید که با کمک گرفتن از متخصصان در این زمینه می‌توانید موفق‌تر عمل کنید.

5. تبلیغات‌ ویدیویی

یکی دیگر از راه‌هایی که به خوبی می‌تواند تعداد بیماران شما را افزایش دهد، تبلیغات‌ویدیویی است. در ویدیو‌هایی کوتاه از معجزه‌های خدمات خود و تغییرات ظاهر بیماران صحبت کنید. این ویدیوها برای یک کلینیک دندانپزشکی که بخش اعظم فعالیت آن در حوزه زیبایی است معجزه خواهد کرد.

6. اس‌ام اس مارکتینگ

تا اینجا راه‌های زیادی از بازاریابی برای کلینیک دندانپزشکی صحبت کردیم که بعضی آنلاین و نمونه‌هایی آفلاین بودند. البته راه‌های دیگری هم برای تبلیغات یک مطب دندانپزشکی وجود دارد. اما احتمالا شما هم می‌دانید که چاپ کاغذ هزینه بر بوده و شاید همه افراد به اینترنت دسترسی نداشته باشند. حتی ممکن است خیلی از افراد‌ ایمیل خود را چک نکنند. اما امکان ندارد کسی از پیامک‌هایی که به تلفن همراهش ارسال شده غافل بماند. پس تاثیر پیامک نوبت‌دهی دندانپزشکی یا پیامک‌هایی برای موارد دیگر در این حوزه را دست کم نگیرید.

در کنار نوبت دهی شما با استفاده از پنل پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک تبلیغاتی مخاطبان بیشتری را برای کسب‌وکارتان بیابید.

چه روشی برای نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی از همه بهتر است؟

نوبت دهی دندانپزشکی

روش‌های زیادی برای نوبت‌دهی مطب پزشکان وجود دارد که ساده‌ترین و عمومی‌ترین آن نوبت‌دهی تلفنی است. اکثر پزشکان از این روش برای نوبت‎‌دهی به بیماران خود استفاده می‌کنند. شاید این روشی بی دردسر برای پزشکان باشد، اما مراجعین با این روش با مشکلات زیادی مثل پشت خط ماندن مواجه می‌شوند. همانطور که گفتیم سهولت در نوبت‌دهی خود می‌تواند یکی از روش‌های تبلیغاتی محسوب شود، چرا که افراد همیشه خواهان آسودگی هستند. به طور کلی نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی می‌تواند به این روش‌ها انجام شود:

  • نوبت‌دهی حضوری
  • نوبت‌دهی تلفنی
  • نوبت‌دهی اینترنتی

در این بین نوبت‌دهی پیامکی آسایش را برای مخاطبین و صرفه جویی در زمان و هزینه را برای کلینیک دندانپزشکی شما به ارمغان می‌آورد. 

نوبت‌دهی پیامکی کلینیک دندانپزشکی با استفاده از پنل پیامکی و مزایای آن

تلاش برای جذب مشتری جدید و حفظ مشتری‌های کنونی یکی از نقاط مشترک تمامی کسب و کار‌های موفق به حساب می‌آید. پس باید به دنبال هر فرآیندی باشید که مشتریان خود را حفظ و تعداد بیشتری را جذب کنید. یکی از اصلی‌ترین راهکار‌های بازاریابی برای دندانپزشکی شما، استفاده از پنل‌های پیامکی است. برای مثال با استفاده از اس‌ام‌اس نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی که حاوی پیامکی رفت و برگشتی برای رزرو نوبت است، می‌توانید مراجعین کلینیک دندانپزشکی خود را وفادارانه حفظ کنید.

فارغ از نوبت‌دهی پیامکی که از مزایای ویژه پنل پیامک برای دندانپزشکان است، ارسال پیامک‌های انبوه بر اساس دسته‌بندی‌هایی مانند تفکیک شهر‌ها، نقشه، دکل BTS و تفکیک شغل‌ها از دیگر مزایای پنل پیامک است. بنابراین تفکیک کردن گروه‌های مخاطبان هدف شما می‌تواند به هدفمند کردن اس‌ام اس‌های تبلیغاتی شما کمک کند.

اس ام اس نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی چگونه ارسال می‌شود؟

همه چیز در نوبت‎‌دهی پیامکی از طریق پنل پیامک انجام می‌شود. وقتی شما دسترسی به یک پنل پیامک مثل مدیانا داشته باشید، باقی کار بسیار ساده انجام می‌پذیرد. کافیست برای رزرو نوبت تمامی خدمات کلینیک دندانپزشکی خود عدد یا کلمه کلیدی تعیین کنید. مثلا ممکن است کلینیک شما شامل بخش‌های مجزایی برای خدمات ترمیمی، خدمت زیبایی و ارتودنسی باشد. لازم است برای تعیین نوبت پیامکی هر کدام از این خدمات کلید واژه‌ای را در نظر بگیرید تا با ارسال آن توسط مخاطبان، اولین روز و تاریخ خالی برای بیمار ارسال شود. با استفاده از این امکان در پنل اس‌ام‌اس شما امکان تعیین روز، ساعت شروع نوبت‌دهی، ساعت پایان نوبت‌دهی و مدت زمانی که هر ویزیت زمان خواهد برد را دارید. برای این کار نیاز به نمونه متن اس‌ام‌اس برای کلینیک دندانپزشکی دارید که در ادامه ما چندین مورد را برای شما آورده‌ایم.

متن پیامک‌های خلاقانه برای نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی

اگر تا این لحظه به خواندن این مقاله ادامه داده‌اید، به احتمال زیاد صاحب یک کلینیک دندانپزشکی هستید و می‌خواهید از نوبت‌دهی پیامکی برای کلینیک خود استفاده کنید. ما به شما 7 ایده برای متن پیامک نوبت‌دهی می‌دهیم که می‌توانید به صورت صد در صدی از آنها برای کلینیک خود استفاده کنید.

سلام به کلینیک دندانپزشکی مهر خوش آمدید

برای رزرو نوبت ترمیمی عدد 1

خدمات زیبایی و ایمپلنت عدد 2

جراحی عدد 3 

را ارسال نمایید.

______________________________________

اعتماد به نفس خود را با دندان‌هایی سفید و جذاب بیش‌تر کنید. 

انجام کلیه خدمات دندانپزشکی در کلینیک {نام کلینیک} با ارسال عدد 1

______________________________________

علی عزیز

شنبه 23 فروردین وقت مراجعه بعدی شما به کلینیک دندانپزشکی {نام کلینیک} است.

برای رزرو نهایی نوبت خود عدد 1 را ارسال کنید.

______________________________________

علی عزیز

خدمات بلیچینگ به کلینیک دندانپزشکی {نام کلینیک} اضافه شده است.

در صورت نیاز به مشاوره برای استفاده از این خدمات، عدد 1 را ارسال کنید.

______________________________________

مراجعه کننده عزیز

ممنون از اینکه کلینیک ما را برای انجام خدمات دندانپزشکی خود انتخاب کردید.

برای تعیین نوبت بعدی خود، کلمه {نوبت‌دهی} را ارسال کنید.

______________________________________

اینجا کودکان بدون ترس به مطب دندانپزشکی می‌آیند!

کلینیک {نام کلینیک} برای کودکان زیر 5 سا معاینه رایگان ارائه می‌دهد.

برای رزرو نوبت عدد 2 را ارسال کنید.

کلینیک تخصصی دندانپزشکی کودکان

______________________________________

درخواست شما برای رزرو نوبت در کلینیک دندانپزشکی {نام کلینیک} ثبت شد

رزرو نوبت دکتر یعقوبی عدد 1   

 نوبت دکتر سلامی عدد 2  

دکتر امیری عدد 3

را ارسال کنید.

______________________________________

به کلینیک دندانپزشکی {نام کلینیک} خوش آمدید

این کلینیک همه روزه از ساعت 8 تا 20 آماده ارائه خدمات به شما عزیزان است

برای دریافت اولین نوبت خالی عدد 1 را ارسال کنید.

مهم‌ترین نکات برای ارسال اس ام اس نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی

قطعا اس‌ام‌اس نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی باید ویژگی‌های خاص خود را داشته باشد تا بتواند به مراجعین برای دریافت نوبت دقیق کمک کند. شما باید در متن‌های ارسالی نکاتی مثل کوتاه و هوشمندانه بودن  را رعایت کنید تا بهترین نتیجه را از این پیامک‌ها دریافت کنید. مهمترین نکات برای ارسال اس ام اس نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی:

  1. عدم طولانی بودن متن
  2. نگارش متن با توجه به گروه مخاطبین هدف
  3. اطلاع دقیق برای ارسال کلیدواژه به سرشماره مدنظر
  4. شروع پیام با نام مشتری برای جذابیت بیش‌تر متن برای نوبت‌دهی مطب دندانپزشکی
  5. درج نام برند و راه‌های ارتباطی در انتهای متن پیام

یک متن خوب برای نوبت‌دهی کلینیک دندانپزشکی می‌تواند تأثیر زیادی در تعامل بیش‌تر بیماران با پزشک داشته باشد و با استفاده از پنل‌های سامانه پیامکی می‌توانید تعداد مخاطبین خود را افزایش دهید. پس به همین نکات ریز در متن خود بیش‌تر دقت کنید تا با هر پیامک، تعداد زیادی از بیماران را به مراجعین دائمی خود تبدیل کنید.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله توضیح دادیم این روز‌ها تمامی مشاغل به دنبال مشتریان بیش‌تر هستند. این موضوع تنها از طریق تبلیغات موثر برای حفظ مشتریان قدیمی و جذب مشتریان جدید امکان‌پذیر می‌شود. پس بهتر است از روش‌های مختلفی برای این کار استفاده کنید که بازاریابی پیامکی یکی از بهترین‌های آن‌ها است. بازاریابی پیامکی تنها برای تبلیغات نیست و بهترین ابزار برای ارتباط با مشتریان به شمار می‌رود. برای استفاده از این ابزار بازاریابی لازم است مانند هر ابزار دیگری آموزش‌های لازم را دیده باشید. سایت مدیانا علاوه بر سامانه پیامکی رایگانی که در اختیار کسب‌و‌کارها می‌گذارد، به روزترین آموزش‌ها را در حوزه اس‌ام‌اس مارکتینگ ارائه می‌دهد، 

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .