تا به حال شده با جا به جا شدن مکان کسب و کارتان مشتریان خود را از دست دهید؟ جا به جا شدن کسب و کار، پیامدهای زیادی دارد یکی از آن ها تغییر شماره تلفن است. راه حل این مشکل استفاده از شماره ابری و تماس بر بستر ابر است. در این مقاله به راهکاری برای ثابت ماندن شماره تلفن کسب و کار شما، تعریف شماره ابری و مزایای آن می پردازیم.
در مقاله ای جداگانه به تعریف و مزایای تلفن ابری پرداختیم. تلفن ابری در واقع سرویسی بر بستر اینترنت است که امکان برقراری ارتباط با مشتریان را بدون محدودیت مکانی و هر نقطه ای فراهم می کند. برای استفاده از تلفن ابری شما نیازمند شماره ابری هستید. شماره ابری در واقع همان شماره تلفن مجازی شما است که به هنگام تماس روی تلفن مشتریان شما نمایش داده می شود.
بر خلاف شماره تلفن های ثابت مخابرات که نیاز به زیر ساخت و سخت افزار دارند استفاده و خرید شماره ابری در کسری از ثانیه انجام می شود.
این شماره ها با پیش شماره هر استان ده رقم است و راه اندازی سریع تری نسبت به شماره های ثابت دارد. در مقایسه با شماره تلفن ثابت امکانات بسیار زیادی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.
آنچه در این مطلب میخوانید:
شماره ابری چه تفاوتی با شماره تلفن ثابت دارد؟
شماره تلفن ثابت به طور کلی به روی خطوط تلفن مخابرات قرار داد. برای دریافت شماره تلفن باید به مخابرات مراجعه کنید و درخواست واگذاری خط کنید. شماره تلفنی که به شما واگذار می شود محدود به مکان است یعنی پیش شماره اول آن بستگی به موقعیت و منطقه کسب و کار شما دارد. جدا از این موضوع برای درخواست خط شما نیازمند یک مکان فیزیکی هستید.
با توجه به تغییر شکل کسب و کارها و به وجود آمدن شیوه های نوین برای کسب وکارها برخی از مشاغل به فروش مجازی و دورکاری روی آوردند به همین دلیل دفترکار مستقل ندارند.
اگرشما هم جزء این دسته هستید و برای کسب و کارتان به تلفن ثابت نیازدارید یا باید از محیط کار یکی از دوستان استفاده کنید و نیروی پاسخگویی استخدام کنید یا به دنبال روشی حرفه ای تر برای کسب و کارتان باشید.
تلفن ثابت مجازی دقیقا همان چیزی است که باید داشته باشید. یا استفاده از تلفن ابری می توانید بدون محدودیت مکانی و امکان تعریف ورودی های نامحدود در هر ساعت با مشتریان کسب و کار خود در ارتباط باشید.
شماره مجازی اختصاصا برای شما است و با دائمی بودن خطوط برای کسب و کارتان با تغییر مکان مشتریان خود را از دست نمی دهید.
از امکاناتی که شماره ابری برای شما فراهم می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
- تماس های ورودی و خروجی
- منشی تلفنی
- نظرسنجی تلفنی
- ایجاد داخلی
مزایای تماس ابری در سامانه مدیانا
- پشتیبانی 24 ساعته
- راه اندازی ساده
- پنل اختصاصی آنلاین
- ارائه خط اختصاصی
- ارائه گزارشات دقیق
- کیفیت تماس بالا
از دست ندادن مشتریان با ارسال پیامک!
برای اینکه به خاطر جا به جایی یا هر دلیل دیگری مشتریان کسب و کار خود را از دست ندهید اطلاعات تماس آن ها را جمع آوری کنید تا به هنگام نیاز به آن رجوع کنید. با داشتن شماره تماس مشتریان در صورتی که هرگونه تغییری در کسب و کار شما رخ دهد می توانید آن را به وسیله ارسال پیامک به مشتریان اطلاع رسانی کنید و نگران از دست دادن آن ها نباشید.
جعبه ابزار ارتباط با مشتری
مدیانا، سامانه ارائه دهنده ی ابزارهای ارتباط با مشتری هر آن چه که برای ارتباط در کسب و کار خود به آن نیازمند هستید را در یک پلتفرم یک پارچه به شما ارئه می کند و شما را از داشتن چندین پلتفرم به صورت جداگانه بی نیاز می کند.
پنل اس ام اس ، تلفن ثابت ابری، پیام صوتی از امکانات این سرویس برای کسب و کار شما است.
با استفاده از پنل اس ام اس مدیانا و امکاناتی نظیر اتصال پنل به وبسایت، انواع ارسال ها و ویژگی ارسال تبلیغاتی می توانید با مشتریان خود از سریع و آسان ترین راه با مشتریان ارتباط برقرار کنید.
جمع بندی
در این مقاله به شماره ابری و تفاوت آن با شماره خطوط ثابت مخابراتی پرداختیم و مزایای آن را عنوان کردیم. در ادامه به سایر ابزارهای نگهداشت مشتری از جمله پنل اس ام اس پرداختیم تا پیوند قوی تر را با مشتریان در کنار تماس های تلفنی برقرار کنید.
اگر نیازمند دریافت اطلاعات یا سوالی در این مورد دارید در قسمت نظرات با ما و همراهان مدیانا به اشتراک بگذارید.