دوره آموزشی دارید و قصد دارید تا با استفاده از ارسال اس ام اس تخفیف، دانشجویان بیشتری را جذب کنید؟ حالا این پیامک میتواند به دانشجویان قبلی خود یا افراد جدید باشد؛ اما چالش اینجاست که متن آن باید به چه صورت نوشته شود تا بتواند دریافت کنندگان را ترغیب به ثبت نام کند؟ اگر دنبال نمونه sms تخفیف برای آموزشگاه زبان، موسسه کنکور، آموزشگاه هنر و … هستید، این مقاله را از دست ندهید. در ادامه درباره چگونگی نوشتن نمونه sms تخفیف و جشنواره برای دوره آموزشی صحبت کرده ایم.
آنچه در این مطلب میخوانید:
چه زمانی اس ام اس تخفیف دوره آموزشی باید نوشته شود؟
پیامک تخفیف بهتر است که در بازههای زمانی زیر ارسال شود تا بتوانید بیشترین بازخورد را دریافت کنید:
- نزدیک اتمام دورههای برگزار شده و برنامهریزی برای ثبت نام دورههای جدید
- ابتدای سال و ترغیب به ثبت نام دانشجویان برای پرداخت هزینه دوره بر اساس نرخ سال قبل
- جذب دانشجویان جدید در تشکیل دوره جدید
- تخفیفهای مناسبتی مختلف
استراتژی های ارسال پیامک تخفیف دوره آموزشی
چند استراتژی را میتوان در ارسال sms تخفیف برای دوره آموزشی در نظر گرفت:
ارسال به دانشجویان قدیمی
اولین قدم، ارسال پیامک به دانشجویان قدیمی است. البته دانشجویانی که هنوز نیاز است تا دورههایی را برای تکمیل و گرفتن مدرک خود بگذارند. شما میتوانید در یک بازه زمانی برای ثبت نام دوره جدید، به آنها پیامک تخفیف ارسال کنید.
همچنین میتوانید دورههای جدید دیگر و متناسب با سلایق و سابقه ثبت نام معرفی و با در نظر گرفتن تخفیف، آنها را ترغیب به ثبت نام کنید.
البته شما میتوانید از قابلیت ارسال خودکار پیامک استفاده کنید. به این معنا که اگر شخصی دورههای خاص و دنباله داری را ثبت نام میکند، در پایان دوره به صورت خودکار برای آنها پیامک ثبت نام دوره جدید ارسال خواهد شد یا به افرادی که شمارهشان از قبل در سیستم ذخیره است، در هنگام شروع دوره، sms تخفیف ارسال کنید.
ارسال بر اساس موقعیت جغرافیایی
این بیشتر مناسب آموزشگاههایی است که به دلیل سبک دورهشان بیشتر تمایل دارند تا افراد محلی را جذب کنند. برای مثال، آموزشگاه های زبان یکی از همین موارد هستند یا آن هایی که در شهرهای کوچک قرار دارند. در این حالت، شما بر اساس موقعیت جغرافیایی افراد، اقدام به ارسال پیامک تخفیف میکنید. حتی میتوانید
ارسال بر اساس سن و جنسیت و شغل
دورههای آموزشی را به راحتی میتوان بر اساس سن، جنسیت و شغل افراد دسته بندی کرد و بعد بر اساس هر یک، پیامک تخفیف متناسب را ارسال کرد. برای مثال، اگر شما دوره خاصی و جدید طراحی سایت مانند طراحی رسپانسیو را داشته باشید، به راحتی میتوانید با استفاده از بانک اطلاعاتی به آنهایی که به عنوان طراح سایت تازه کار فعالیت میکنند، این دوره را با تخفیف معرفی کنید. به عبارتی میتوانید یک گروه خاصی از پرسونا را در نظر بگیرید و بعد بر اساس نیازشان، دورههای مرتبط خودتان را معرفی کنید.
دیگر استراتژی های ارسال پیامک تخفیف برای دوره های آموزشی شامل موارد زیر هستند:
- ارسال پیامک انبوه تخفیف به دانشجویان یک دوره
- تخفیف برای ثبت نام کنندگان دو دوره (به عبارتی این روش تبلیغ ثبت نام چند دوره هم خواهد بود.)
نکات نوشتن متن پیامک تخفیف دوره آموزشی
برای نوشتن یک متن پیامک عالی و جذاب مربوط به دوره آموزشی بهتر است که نکات زیر را در نظر بگیرید:
- از ایموجیهای مرتبط استفاده کنید. استفاده از ایموجی علاوه بر اینکه متن را از حالت خشکی خارج میکند، در جلب توجه کاربر هم تاثیرگذار خواهد بود.
- حتماَ نام دوره مورد نظر را بنویسید. برای همه دورهها تخفیف کلی در نظر بگیرید.
- بدون در نظر گرفتن پرسونای مخاطبان خود اقدام به ارسال تخفیف نکنید.
- اگر پیامک تخفیف برای دانشجویان قبلی خود ارسال می کنید، حتماَ با نوشتن نام فرد، پیامکتان را شخصی سازی کنید تا تاثیر و ارتباط بهتری بر او داشته باشید.
- درصد تخفیف و مدت زمان استفاده را حتما مشخص کنید.
- نام موسسه خود را فراموش نکنید. همچنین اینکه نام موسسه را کامل بنویسید؛ برای مثال، بنویسید «موسسه زبان سفیر»؛ نه «سفیر».
چند نمونه sms تخفیف و جشنواره برای دوره آموزشی
در ادامه چند نمونه پیامک تخفیف برای استفاده در دورههای آموزشی را برای شما نوشته ایم:
20% تخفیف ویژه دانشجویان سماتک
دوره برنامه نویسی SQL
فقط تا 20 مهر
لینک سایت
***
زبان آموز گرامی دوره A3
با توجه به نزدیک بودن پایان دوره شما
20% دوره بعد را ارزان تر ثبت نام کن
آموزشگاه زبان امیر
شماره تماس:
لینک سایت:
***
تخفیف ویژه دانشجویان
با ارائه کارت دانشجویی تا 50% در کلاسهای مهارت اموزی فنی حرفهای شرکت کنید
موسسه فنی حرفهای
شماره تماس:
***
به مناسبت پنجمین سالروز تاسیس آموزشگاه (نام آموزشگاه) از 30% تخفیف در همهی دورهها تا انتهای خرداد بهرمند شوید.
نام آموزشگاه
شماره تماس:
***
با به همراه داشتن این پیامک برای دوره بعدی خود 20% تخفیف دریافت کنید.
نام آموزشگاه
شماره تماس:
***
نیمی از سال گذشته را همراه با ما بودهاید برای نیمه دوم سال با 20% تخفیف ثبت نام کنید.
20% دوره های فشرده بلند مدت زبان پایه
نام آموزشگاه
شماره تماس
جمع بندی
بیشتر از هر چیز دیگری، ارسال پیامک تخفیف میتواند کاربران را برای ثبت نام جذب کند. در این متن سعی کردهایم تا نکات کلیدی به همراه چند نمونه sms تخفیف و جشنواره برای دوره آموزشی را برای شما بنویسیم. اگر آموزشگاه دارید و دورههای آموزشی متعددی را آموزش میدهید، میتوانید از پنل پیامکی مدیانا استفاده کنید. پنل پیامکی مدیانا دارای ویژگیهای مخصوص دورههای آموزشی است تا بتوانید بهترین استفاده و مزایا را ببرید.