راهنمای کمپین پیامکی روز زن+ نمونه پیامک روز زن

-راهنمای-کمپین-پیامکی-روز-زن+-نمونه-پیامک-روز-زن

ارسال پیامک تبریک روز مادر برای هر کسب وکاری می‌تواند فرصت ویژه‌ای باشد تا به واسطه آن محصولات و خدمات خود را معرفی کند؛ اما چگونه باید پیامک تبریک روز زن را نوشت و ارسال کرد تا بتوان بهترین بازخورد را داشت؟ آن هم در بین این همه اس ام اس‌های تبلیغاتی که روزانه برای همه ارسال می‌شود! نگران نباشید، ما در این مقاله چگونگی تدوین کمپین پیامکی به همراه چند نمونه پیامک روز مادر را برای شما نوشته‌ایم تا بتوانید بیشترین بازخورد ممکن را دریافت کنید. پس در ادامه همراه ما باشید.

اهمیت زمانی اطلاع کاربران از کمپین پیامکی روز زن

کمپین پیامکی ویژه روز مادر فقط شامل نوشتن یک متن تبریک اس ام اس و ارسال از طریق پنل پیامکی شما نیست! این کمپین باید از چند روز قبل از ارسال شروع شود و تا چند روز بعد به منظور بررسی بازخوردها ادامه داشته باشد. برنامه ریزی برای چگونگی ارسال، نوشتن متن پیامک و روش‌های افزایش بازخورد از فعالیت‌هایی است که در این کمپین باید انجام شود.

این نکته برای فروشگاه‌های اینترنتی اهمیت بیشتری دارد. برای اینکه تعلل به راحتی ‌می‌تواند باعث از دست رفتن مشتریان اصلی و افزایش فروششان شود. فقط کافی است تا کمپین خود را دیر شروع کنند. از آنجا که چنین اتفاقاتی فقط یک بار در سال می‌افتد، تاخیر یک روزه فرصت عالی به رقبا می‌دهد تا درصد توجه بسیاری از کاربران را جلب کنند. توجهی که منجر به افزایش فروش آن‌ها خواهد شد.

چرا استفاده از سامانه پیام کوتاه؟

وقتی بحث کمپین اس ام اس روز مادر است، هدف اصلی اطلاع رسانی مشتریان هدف از طریق ارسال پیام کوتاه است؛ اما یک سوال؟ چرا بهتر است که حتی کمپین های روز زن را از طریق پیامک ارسال کنید؟

امکان ارسال مستقیم

با استفاده از پیامک، شما می‌توانید پیام تبلیغاتی خود را به صورت مستقیم به کاربران مورد نظر خود بفرستید.

روش های متفاوتی برای برگزاری کمپین روزمادر و اطلاع رسانی از برگزاری آن وجود دارد اما معمولا میزان دریافت بازخورد و تاثیرپذیری آن غیرقابل اندازه گیری است.

در صورتی که با استفاده از اس ام اس می‌توانید میزان بازخورد را به دست بیاورید؛ اما چگونه؟ با بهره‌گیری از قابلیت ترکر و امکان دریافت گزارش موجود در پنل پیامکی شما این امر به راحتی قابل اجرا است. در ادامه این روش را بیشتر توضیح داده‌ایم.

امکان ارسال بر اساس تقسیم بندی

مورد دیگری که پیامک را برای اجرا و اطلاع رسانی کمپین های کسب و کارها در الویت قرار می دهد امکان ارسال بر اساس تقسیم بندی است. با اینکه مخاطب پیامک روز زن بیشتر افراد جامعه هستند؛ اما به هر حال شما باید نوع افراد گیرنده را بر اساس ماهیت خدمات یا محصولات خود انتخاب کنید. اول از همه باید بررسی کنید که آیا محصول شما مناسبت تبلیغ در روز مادر است یا خیر. بعد بقیه مراحل را دنبال کنید؛ برای مثال، اگر محصول شما در خصوص محصولات آرایشی است، شما باید محصول خود را به گروهی ارسال کنید  که بیشتر از همه ترغیب به خرید آن را دارند . البته اینکه گروه چگونه تعیین شوند، به پرسونای خریدار کسب وکارتان بستگی دارد که باید از قبل مشخص کرده باشید.

پنل های پیامکی پیشرفته مانند پنل اس ام اس مدیانا با روش ارسال پیامک انبوه دارای قابلیت تفکیک کاربران بر اساس معیارهای زیر است:

  • نقشه گوگل
  • مشاغل
  • سن و جنسیت
  • منطقه ای
  • کد پستی
  • نظیر به نظیر
  • کلمات کلیدی
  • گروهی
  • صوتی

نکته مهم: تفکیک را فقط برای ارسال در نظر نگیرید؛ بلکه باید به نگارش پیامک هم توجه کنید. به عبارتی، وقتی قصد نوشتن نمونه پیامک روز مادر را دارید، باید اول از همه تحقیق کنید که از چه سبک محتوایی با توجه به دسته مورد نظر استفاده کنید؛ برای مثال، سبک نگارش برای گروه با بازه سنی متوسط 18 تا 25 که اغلب جوان هستند با بازه 40 به بالا که بیشترشان دارای زندگی جاافتاده‌ای و با ادبیات مخصوص به خودشان هستند، متفاوت خواهد بود.

ارسال پیامک قابل ردیابی

یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی مدیانا، لینک ترکر است. لینک ترکر ویژگی است که به شما امکان ردیابی و دریافت بازخورد کاربران با اس ام اس را می‌دهد. با استفاده از لینک ترکر شما می‌توانید متوجه شوید که چه کسانی روی لینک کلیک کرده و وارد سایت شده‌اند. به عبارتی رفتار گیرندگان پیامک را بررسی کنید.

البته برای اینکه بتوانید بهترین جواب را از این قابلیت دریافت کنید، باید از قبل، از پنل پیامکی مدیانا و این قابلیت استفاده کرده باشید. به این صورت بهتر می‌توانید کاربران را تفکیک کرده تا به آن‌هایی اس ام اس ارسال کنید که از قبل واکنش داشته‌اند. این مساله هم در کاهش هزینه ارسال پیامک و هم در افزایش فروش واقعی تاثیر بسیار مثبتی خواهد گذاشت. برای مطالعه بیشتر، صفحه لینک ترکر را مشاهده کنید.

ارسال پیام صوتی

قبل از اینکه وارد جزئیات بیشتر نمونه پیامک روز مادر شویم، بهتر است تا با یک قابلیت دیگر پنل پیامکی مدیانا آشنا شوید. استفاده از این ویژگی در کنار ارسال پیامک نرخ فروش شما را چندین برابر خواهد کرد.

حتماَ تجربه داشتن این مورد را در پیام صوتی تبلیغ خرید اینترنت شرکت مخابرات داشته‌اید. البته قرار نیست که شما بدون هیچ برنامه ریزی، پیام صوتی ارسال کنید؛ بلکه با استفاده از پنل مدیانا می‌توانید این پیام را به افراد خاص و بر اساس تفکیکی که از قبل انجام شده ارسال کنید. همچنین اینکه خودتان می‌توانید با لحن و موسیقی اختصاصی باعث متفاوت‌تر شدن پیام و تاثیرپذیری بیشتر آن شوید. کارشناسان مدیانا کنار شما هستند تا بتوانید بهترین قالب پیام صوتی تبریک روز زن را تهیه و ارسال کنید.

پیامک صوتی یکی از قابلیت های پنل اس ام اس است که آن را ترکیبی از دو ابزار موفق ارتباط با مشتری یعنی تماس و پیامک می توان عنوان کرد. اگر بیشتر فکر کنید احتمالا تجربه دریافت پیامک صوتی را به یاد خواهید آورد. تجربه‌هایی که بعضی از آن‌ها برایتان بسیار جالب بوده‌اند.

راهنمای-کمپین-پیامکی-روز-زن+-نمونه-پیامک-روز-زن

چه کسانی باید پیامک تبریک روز زن را ارسال کنند؟

اینکه فعالیت شرکت شما در چه حوزه‌ای است، محدودیتی در ارسال ایجاد نمی‌کند ؛ اما در خصوص نحوه نگارش و بازه ارسال باید دقت داشته باشید. به هر حال، گروه‌های زیر بهتر است که توجه ویژه‌ای به ارسال اس ام اس تبریک روز مادر داشته باشند:

  • فروشگاه‌های عرضه کننده محصولات بانوان
  • فروشگاه‌های عرضه کننده کادوهای متنوع
  • فروشگاه‌های گل
  • سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ برای تبریک به کارمندان خود

اولویت انتخاب چه کسانی باشند؟

این فروشگاه‌ها باید کسانی را در اولویت قرار دهند که احتمال خرید کردنشان بیشتر است؛ البته اینکه چگونه بتوان متوجه شد، به پرسونای مشخص شده از قبل بستگی دارد. برای مثال، ارسال کد تخفیف به مردان و زنان 18 به بالا نسبت به افراد نوجوان می‌تواند میزان خرید را افزایش دهد. همچنین برای افراد متاهل هم می‌تواند درصد تخفیف جداگانه‌ای در نظر گرفت.

قالب نمونه پیامک روز زن

مورد آخر، قالب پیامک روز مادر است. در نوشتن این نوع اس ام اس بهتر است که موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • از سبک خبری استفاده نکنید. سعی کنید تا با کلماتی به پیامک جانی دهید.
  • نام شرکت را در ابتدا و آدرس سایت را در آخر بنویسید.
  • شروع پیامک باید به صورتی باشد که کاربر متوجه ماهیت آن شود؛ در غیر این صورت تبلیغات غیرمناسب به حساب آورده و آن را باز نکرده، حذف می‌کند.
  • از ایموجی برای متفاوت‌تر کردن سبک متن پیامک استفاده کنید.
  • درصد تخفیف را به صورت بولد شده بنویسید.
  • زمان استفاده از تخفیف را مشخص کنید.
  • کمپین پیامکی باید از چند روز قبل شروع شود تا گیرندگان امکان خرید را داشته باشند.

در ادامه چند نمونه پیامک روز مادر را برای شما نوشته‌ایم:

کتابفروشی آوند به پاس گرامیداشت مقام زن و مادر، روز جمعه و شنبه 16 و 17 دی ماه، هدایا و سایر محصولات خود را با 15 درصد تخفیف ارائه می کند.
قیطریه خ روشندان پ 25

***

نوین‌چرم
روز مادر مبارک
برای زیباترین شوق زندگی
هدیه%10+%25تخفیف
و خرید اینترنتی با پنج درصد تخفیف بیشتر

novinleather.com

***
*
روز مادر پیشاپیش مبارک *

گیفت کارت های اسپا و ماساژ « نیلوفرآبی »
هدیه ای ویژه به عزیزانتان
جهت تهیه و ارسال با این شماره ها تماس حاصل نمایید:
شعبه آب، شهرک غرب:
02188365474
02188365475
شعبه کوهستان، فرمانیه:
02122827451
02122827461
www.niloofarabi.ir

***

سلام!
تخفیف‌های جذاب لیمومی به مناسبت روز مادر رو از دست ندید
از لینك‌زیر به مدت محدود :
http://limoo.me/s1

***

زرکلینیک.
 🎁هدیه ای بی نظیر برای مادران بی‌نظیر.💕
تا ۳۰ درصد تخفیف از چهارشنبه تا جمعه با قابلیت فریز یک ماهه برای اعضای باشگاه

***

زرکلینیک
پکیج سه میلیونی شامل:💝
2 سی سی ژل کره ای+بوتاکس سه ناحیه مصپورت فقط(۲,۵م)
سه جلسه جوانسازی با
Rf فرکشنال با سری اختصاصی فقط (۲,۵ م)
پکیج شگفت انگیز تنگ کننده، سه جلسه درمانی ،۲,۵۰۰ به جای ۳,۶۰۰
و پکیج های شگفت انگیز دیگر
😯
۰۲۱۲۲۹۳۹۱۶۱
b2n.ir/instazar

***
ميهمانان گرامي نيلوفر آبي به اطلاع مي رساند ، به مناسبت روز مادر فروش ويژه پكيج هاي هديه با تخفيف ويژه  از امروز الي 8 اسفند ماه آغاز شد. انقضا اين پكيج ها تا 31 ارديبهشت سال 98 مي باشد.

ارسال پیامک انبوه تبریک روز مادر با مدیانا

در این مطلب سعی کردیم تا مهم‌ترین نکات نگارش و ارسال پیامک تبریک روز مادر را برای شما بنویسیم. البته باید گفت که نکات خیلی بیشتر از این موارد است و باید در هنگام ارسال در نظر بگیرید؛ اما کلیات خارج از این موارد نیست. به هر حال، اگر قصد نوشتن چند نمونه پیامک روز مادر را دارید و به دنبال دریافت بیشترین بازخورد هستید، کارشناسان مدیانا در کنار شما هستند.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .