سرویس پیامک صوتی یکی از قابلیت های موجود در پنل اس ام اس مدیانا است که امکان ارسال پیام شنیداری را به تلفن های همراه و ثابت به صورت تکی یا انبوه فراهم می کند. مهم ترین ویژگی پیامک صوتی قابلیت عبور از بلک لیست است. اگر علاقمند هستید تا بیشتر، با این قابلیت کاربردی در پنل پیامک صوتی مدیانا آشنا شوید با ما در این مقاله همراه باشید. در ادامه به کاربرد و همچنین نحوه ارسال پیام صوتی می پردازیم.
آنچه در این مطلب میخوانید:
پیامک صوتی چه کاربردی برای کسب و کار شما خواهد داشت؟
فرقی ندارد چه نوع کسب و کاری داشته باشید با استفاده از پیامک صوتی میتوانید بدون اتکا به نیروی انسانی، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان معرفی کنید، هشدارها، پیشنهادات و یادآوری ها را در کسری از ثانیه به گوش مخاطبان برسانید و دعوت نامه رویدادهای خود را به صورت صوتی به مشتریان اطلاع دهید.
- تبلیغات
- ارسال هشدار و یادآوری
- برندسازی
- ارائه پیشنهادات
- ایجاد کمپین
- اطلاع رسانی برگزاری رویداد
- رمز یکبار مصرف OTP
برای مشاهده نرخ هر 30 ثانیه پیام صوتی می بایست به پنل خود مراجعه کنید، در این نوع ارسال هزینه پیام های نرسیده به مخاطب در پنل شما عودت داده می شود.
راهنمای ویدیوی ارسال پیام صوتی
چگونه پیامک صوتی تبلیغاتی ارسال کنیم؟
راهنمای متنی ارسال پیامک صوتی
اگر تصمیم دارید که از سرویس ارسال پیامک صوتی استفاده کنید، می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
- ارسال پیام به صورت تکی
- پیامک صوتی گروهی و انبوه
- ارسال پیامک صوتی زماندار
- ارسال وب سرویس
بر اساس تحقیقات بازار، احتمال پاسخ دهی مخاطبان در ساعت های 12 تا 14 و 17 تا 19 بیشتر است، پیشنهاد میکنیم برای ارسال پیام صوتی این ساعات را امتحان کنید.
در ابتدا وارد پنل پیامکی خود شوید و پس از ورود، از منوی سمت راست، ارسال پیام صوتی را انتخاب کنید. فایل و پیام صوتی شما می بایست زیر 60 ثانیه باشد.
فایل خود را با فرمت wav بارگذاری کنید. بهتر اس فایل صوتی شما دارای مشخصات 8000hz,16bit,Mono باشد.
در صورتی که فایل شما دارای سایر فرمت ها است می توانید جهت Convert فایل صوتی خود به فرمت مورد نظر از لینک http://audio.online-convert.com/convert-to-wav استفاده نمایید.
لیست گیرندگان خود را انتخاب کنید. گیرندگان شما همانطور که پیش تر عنوان شد می تواند به صورت تکی، استفاده از دفترچه تلفن یا بانک پنل باشد.
اگر شماره تلفن مشتریانتان ندارید اما تمایل دارید به طیف گسترده ای از افراد پیامک تبلیغاتی ارسال کنید می توانید با استفاده از روش های زیر به مخاطبان هدف خود پیامک ارسال کنید.
- منطقه
- مشاغل
- مشاغل به تفکیک استان ها
- کدپستی
- محله ای
- فایل اکسل و متنی
پس از مشخص کردن گیرندگان می توانید زمان ارسال پیامک و سر شماره ارسال پیام را انتخاب کنید.
حداکثر زمان ارسال پیام های زمانبندی 3 ماه است و برای ارسال پیام های تبریک و اخطاریه می بایست به قسمت رویدادها مراجعه کنید.
در انتهای به روی گزینه ارسال کلیک کنید.
راهنمای نگارش متن پیام صوتی
پیام صوتی باعث می شود تا ارتباط نزدیک تری را با طیف گسترده ای از مخاطبانتان تجربه کنید و به واسطه آن تاثیر بیشتری بر آن ها بگذارید.
جنس محتوای پیام صوتی شما نیز در نوع نگارش متن موثر است، ممکن است تمایل داشته باشید تا به وسیله پیام صوتی تبلیغات کنید یا صرفا به مشتریان فعلی خود مواردی را اطلاع رسانی نمایید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم برای نگارش متن پیام صوتی به موارد مشترکی که باید برای نگارش متن پیام صوتی به آن توجه کنید اشاره نماییم.
- پیام صوتی شما نباید بیش از 60 ثانیه باشد و در طی این زمان می بایست تمام اطلاعات مورد نیاز به مخاطبان ارائه شود. متن پیام را به اندازه ای تنظیم کنید که کمتر از 60 ثانیه باشد.
- اگر قصد دارید تبلیغات کنید بهتر است به ویژگی های تخصصی محصولات و خدمات خود بپردازید و با تکنیک های بازاریابی فومو، در مخاطبان احساس نیاز ایجاد کنید.
- نکته مهمی که در نگارش و ضبط فایل پیام صوتی باید به آن توجه کنید؛ لحن برند و موسیقی پس زمینه آن است.
- در انتهای پیام صوتی، دعوت به اقدام کنید و مشتریان را ترغیب به بازدید از سایت، فروشگاه و… نمایید.
نمونه پیام صوتی تبلیغاتی
محتوای پیام صوتی انبوه، با توجه به موضوعات مختلفی تعیین میشود؛ یعنی نمونه پیام صوتی تبلیغاتی برای هرکسبوکاری متفاوت از دیگری است. با این حال ما در این قسمت سعی کردیم یک نمونه کوچک از محتوای تماس انبوه تبلیغاتی را برایتان ذکر کنیم.
برای مثال اگر تخصص شما آشپزی است و حالا قصد دارید برای موقعیت خاصی از روش پیام صوتی انبوه برای تبلیغ کار خود استفاده کنید، میتوانید محتوای خود را به این صورت پیش ببرید.
سلام دوست عزیز من (نام خود را بیاورید) هستم. قصد دارم برای این زمان (میتواند یک روز ویژه باشد مثلا روزهای عید) به شما روش پخت غذاهای جدید و خوشمزه را به صورت رایگان آموزش دهم. تنها کافی است برای استفاده از این آموزشها به آدرس سایت من (اسم سایت) مراجعه کنید.
مزایای ارسال پیام صوتی چیست؟
استفاده از سامانه پیام صوتی مزیتهای بسیار زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.
فراهم بودن شرایط برای ارسال پیامهای متنوع
سامانه پیام صوتی این امکان را به شما میدهد که با لحن و گویش گوناگون و متناسب با شرایط مشتری، پیام خود را ارسال کنید. این موضوع خود به تنهایی میتواند در تبلیغات بیزنستان اثری عالی بگذارد؛ زیرا مشتری احساس همزادپنداری بیشتری با شما دارد.
عدم مشکل لیست سیاه
روش تبلیغ پیام صوتی با مشکل بلک لیست همراه نیست؛ زیرا در این روش، مشتری امکان قرار دادن شماره در لیست سیاه خود را ندارد.
هزینه تبلیغ پایین
روش پیامک انبوه صوتی، نسبت به سایرروشهای تبلیغی هزینه کمتری دارد؛ از طرفی هم بازدهی آن بالاست. در حال حاضر بهترین سامانه ارسال پیام صوتی تبلیغاتی در ایران مدیانا است که با مراجعه به سایت آن میتوانید خدمات خود را دریافت کنید.
برای کسب اطلاعات بیشتر: چگونه یک کمپین بازاریابی پیامک صوتی موفق پیاده سازی کنیم؟
جمع بندی
ساخت یک رابطه خوب با مخاطب و اعتبار بخشیدن به برند از مهم ترین خواسته های صاحبان کسب و کارهایی است که به دنبال پیشرفت بیشتر هستند. با پیام صوتی به راحتی می توانید با انتقال حس و کلمات بر تاثیر ارتباط خود با مخاطبان بی افزایید. در این مقاله به نحوه ارسال پیام صوتی از طریق پنل پیامکی مدیانا پرداختیم، کاربردهای متفاوت این نوع ارسال را بیان کردیم و در نهایت نکاتی را برای نگارش سناریوی پیام صوتی شما ارائه داده ایم تا به واسطه ی آن تاثیرگذاری پیام صوتی خود را افزایش دهید.
در صورتی که هنوز برای ارسال پیام صوتی نیاز به راهنمایی دارید می توانید با تماس به 54968000 021 (پشتیبانی) یا ارسال تیکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
پس از ارسال پیام صوتی تجربه خود را با ما و همراهان مدیانا به اشتراک بگذارید.