پنل اس ام اس برای کلینیک های روانشناسی

کاربرد اس ام اس برای کلینیک های روانشناسی

برقراری نظم و ایجاد حس خوب از دریافت خدمات، یکی از اصلی ترین دغدغه های کلینک های روانشناسی است. امروزه روش های متفاوتی برای رفع این دغدغه ها به وجود آمده است که یکی از به صرفه ترین روش ها ارسال پیامک به مشتریان و استفاده از پیامک برای نوبت دهی است. اگر شما هم نیاز به نظم بخشیدن به نوبت دهی و زمان مراجعه مشتریان خود هستید با مدیانا همراه باشید. در این مقاله به لزوم استفاده از پنل اس ام اس برای کلینیک های روانشناسی می پردازیم تا در ارائه خدمات و همچنین تجربه مراجعان تاثیر بگذاریم.

پنل اس ام اس در کلینیک‌های روانشناسی

تلفن همراه یکی از قدرتمندترین ابزارهای ارتباطی در جهان است. تمام مردم سرتا سر جهان از این ابزار استفاده می‌کنند. از این رو هر نوع بازاریابی و تبلیغات به وسیله‌ی تلفن همراه می‌تواند تاثیر بیشتری بر مخاطب گذارد. اس ام اس مارکتینگ یکی از انواع تبلیغات مدرن به وسیله‌ی این ابزار ارتباطی مهم ‌می باشد. ارسال پیامک در جهت جلب رضایت مشتری و یا آگاه کردن افراد از برند و خدمات خود یک شیوه‌ی موثر در عصر حاضراست. با خرید پنل پیامک به جای ارسال پیامک به صورت دستی می‌توان به صورت اتوماتیک و انبوه پیامک ارسال کرد. این روش در مقایسه با ارسال پیامک به صورت دستی بسیار مقرون به صرفه است و با بکارگیری آن می‌توان در کاهش توان نیروهای انسانی در برخی از بخش‌ها کوشید.

به طور حتم یکی از مهم‌ترین دغدغه های مراکز مشاوره و کلینیک‌های روانشناسی، نوبت‌دهی منظم و بدون خطا است. سیستم نوبت دهی هوشمند پنل پیامک، یکی از امکانات پنل پیامک برای پزشکان است که در پنل پیامک مدیانا به صورت پیش‌فرض ارائه شده است.

علاوه بر آن از پنل ارسال و دریافت پیامک می‌توان به منظور یادآوری زمان مراجعه، نظرسنجی خدمات، لغو ویزیت، تبلیغات و… استفاده کرد. در ادامه به نحوه‌ی انتخاب پنل مناسب و کارایی آن در کلینیک ‌های روانشناسی خواهیم پرداخت.

نحوه انتخاب پنل اس ام اس مناسب کلینیک‌های روانشناسی

پیش از انتخاب پنل اس ام اس بیاید در ابتدا با تعریف و سازو کار آن آشنا شویم. پنل اس ام اس، نرم‌افزاری در فضای اینترنت است، که به صاحبان کسب وکار این امکان را می‌دهد تا مشتریان خود‌ را مدیریت و برای آن‌ها پیامک‌ انبوه ارسال کنند. از دیگر امکانات پنل اس ام اس می‌توان به امکان اتصال سامانه‌ پیام کوتاه به نرم افزارهای مدیریتی کلینیک ها‌ی روانشناسی مانند نوبت دهی و… اشاره کرد؛ که برای شما روانشناسان و روانپزشکان عزیز امکان ارسال پیام به صورت اتوماتیک و سیستمی را فراهم می‌کند. برای مثال می‌توانید پنل ارسال پیامک خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که یک یا دو روز پیش از زمان مراجعه، آن را به صورت اتوماتیک به مراجعین اعلام کند.

یکی از مهم ترین مزایای انتخاب پنل اس ام اس مدیانا، خط خدماتی موجود در پکیج ها می‌باشد. با بکارگیری خط خدماتی شما به راحتی می‌توانید به شماره موبایل های مسدود و بلک لیست پیامک ارسال کنید.  در کنار ارسال پیامک های اطلاع رسانی شما همچنین می‌توانید تبلیغات پیامکی داشته باشید. تبلیغات پیامکی شما می‌تواند از لیست مراجعین و یا استفاده از بانک شماره تلفن مدیانا و یا انواع ارسال ها‌ صورت گیرد.

با پنل اس ام اس مدیانا شما قادر خواهید بود تا مخاطبان خود را به صورت هدفمندتری انتخاب کنید. ارسال انبوه به کدپستی، دسترسی به بانک شماره‌های اصناف، ارسال براساس سن، جنسیت و همچنین ارسال از دکل BTS ایرانسل از امکانات ارسال پیامک انبوه برای شما است.

برای خرید پنل اس ام اس و انتخاب مناسب ترین گزینه بر اساس نیاز خود، فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گیرند.

نحوه‌ی بکارگیری پنل اس ام اس در کلینیک‌های روانشناسی

اس ام اس روانشناسی

نوبت دهی پیامکی

یکی از مهم ترین امکانات پنل اس ام اس برای شما، امکان نوبت‌دهی خودکار است. این امکان برای مراکز درمانی، مطب های پزشکی بسیار کاربردی است. به واسطه‌ی این ماژول، شما می‌توانید با انتخاب میزان زمان هر ویزیت و وقفه بین هر کدام در روز و همچنین بازه‌های زمانی که قابل رزرو می‌باشد، زمان‌های ویزیت را با ارسال یک عدد یا عبارت به شماره پیامک اختصاصی برای مراجعین خود فراهم کنید. از این طریق می‌توان هزینه‌های تماس تلفنی را با ارسال پیامک کاهش داد.

یادآوری زمان جلسه

یادآوری زمان مراجعه یکی دیگر از پرکاربردترین امکانات پنل اس ام اس کلینیک های روانشناسی است. پس از تعیین وقت و وارد کردن نام مراجع در سیستم مدیریتی خود چه به صورت دستی و چه به وسیله‌ی ارسال پیامک می‌توان در بازده زمانی نزدیک به زمان نوبت ها، به صورت اتوماتیک پیامک یادآوری حضور در جلسه را ارسال نمود.

لغو جلسه

وجود راهی آسان برای لغو جلسه‌ی مشاوره می‌تواند تجربه‌ی بهتری را به نسبت منتظر ماندن پشت خطوط اشغال برای آن ها ایجاد کند. برای لغو نوبت می‌توان در انتهای متن پیامک یادآوری حضور در جلسه عددی را برای امکان لغو نوبت در نظر گرفت.

ارسال پیامک امتیاز دهی

نظرسنجی

درباره‌ی وفادارسازی مشتریان چه ‌می‌دانید؟ در مقاله‌ای جداگانه به این موضوع پرداختیم اما به صورت خلاصه:

وفاداری به معنای حمایت مداوم یک شخص از دیگری است. وفاداری می‌تواند برای کسب وکارها نیز صدق کند. با ایجاد رابطه‌ی عاطفی بین مشتریان و سازمان ها می‌توان حس وفاداری را در آن ها تقویت کرد. این که شما پایان جلسه در پیامک از مراجعین بخواهید تا به روانشناسان شما امتیازدهند علاوه بر ارزیابی کیفیت کاری خود نشان می‌دهید که تجربه جلسه‌ی باکیفیت مراجعین برای شما در الویت و پر‌اهمیت می باشد.

برای ایجاد حسی دوستانه در ارسال پیامک می‌توانید از ارسال با کلمه کلیدی استفاده کنید. با استفاده از این نوع ارسال شما قادر خواهید بود تا پیامک های شخصی سازی شده( با نام و نام خانوادگی مراجعین) را به صورت انبوه ارسال نمایید.

تاثیرگذاری در روزهایی که برای مخاطبین شما ارزشمند است می‌تواند وفاداری بیشتری را ایجاد کند.

شما می‌توانید با ارسال پیامک تبریک تولد و یا سالگرد ازدواج احساس اهمیت و ارتباطی دوستانه را با مراجعین خود ایجاد و تقویت کنید.

نظرسنجی از خدمات

یکی از ویژگی های کارآمد و مهم در انتخاب پل اس ام اس قابلیت دریافت پیامک از سوی مراجعین و ماژول نظرسنجی پیامکی است.

فرض کنید برای یکی از روانشناسان شما سفری غیر منتظره رخ داده است و شما باید با تمامی مراجعینی که این هفته نوبت دارند تماس بگیرید و آن ها را از کنسلی پیش آمده با خبر کنید. در این رویداد ممکن است برخی از افراد قادر به پاسخگویی تلفن خود نباشند و از این موضوع مطلع نشوند و شما مجبور شوید بارها تماس بگیرید تا در آخر آن ها را مطلع کنید. علاوه بر آن باید مجددا برای هر کدام از آن ها زمان جدیدی را برای مراجعه در نظر بگیرید که کاری سخت و زمان بر است. با استفاده از پنل اس ام اس این کار برای شما در زمان بسیار کوتاهی صورت می گیرد. تنها کافیست متنی را تحت عنوان لغو نوبت در نظر بگیرید و به مراجعین روانشناس خود ارسال نمایید. در ادامه به نمونه متن کپی رایت لغو نوبت خواهیم پرداخت.

در انتهای پیامک مراجعه نیز می‌توان مجددا نوبت دهی کرد.

از دیگر مزایای دریافت پیام کوتاه می‌توان به دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظر سنجی از خدمات اشاره کرد. شما به واسطه‌ی استفاده از پنل پیامک و بازخوردهای دریافتی از سوی مراجعین می‌توانید ارزیابی دقیق‌تری را از عملکرد خود به دست آورید.

تبلیغات

استفاده از پنل اس ام اس در جهت تبلیغات نیز روشی مناسب برای جذب مخاطب است. با استفاده از بانک مشاغل یا ارسال بر اساس سن و جنسیت می‌توان مخاطبان هدفمندتری را به دست آورد و بر آن ها تاثیر گذاشت. شما می‌توانید با ارائه کدهای‌ تخفیف و یا تخفیفات مناسبتی مراجعین بیشتری را به کلینیک های خود جذب کنید.

نمونه متن پیامک کلینیک‌ روانشناسی

نمونه متن اس ام اس نوبت دهی

زر کلینیکی عزیز خانم زهرا حیدری

برای رزرو وقت جلسه مشاوره خود با جناب دکتر حسنی، در روزهای فرد عدد 1 و در روزهای زوج عدد 2 را به این شماره ارسال نمایید.

*کلینیک سلامت روان زر*

***

زهرا عزیز

جهت گرفتن وقت جلسه غیر حضوری با دکتر شیخی، لطفا نام روانشناس خود را «دکتر شیخی» به این شماره ارسال کنید.

*کلینیک سلامت روان زر*

***

آقای محمد غلامی

دلتنگتوتیم

خیلی وقته خبری ازت نداریم

برای رزرو وقت با دکتر جلالی هنوز می‌تونی با ارسال عدد1 وقت جلسه خودتو بگیری.

*کلینیک سلامت روان زر*

نمونه متن اس ام اس یادآوری زمان جلسه و لغو

فاطمه عزیز،

جلسه حضوری با خانوم دکتر میری برای شما در تاریخ دوشنبه 5/4/1400 ساعت 20:00 تنظیم شده است.

لطفا در زمان مقرر به کلینیک مراجعه فرمایید.

تا 48 ساعت قبل از جلسه امکان لغو و یا جابه‌جایی با ارسال عدد یک به شمار 9810007119 وجود دارد.

*کلینیک سلامت روان زر*

***

مراجع محترم خانوم زهرا حیدری

جلسه سوم مشاوره‌ی شما با دکتر میری در روز دوشنبه 5/4/1400  ساعت 20 می‌باشد.

لطفا حداکثر 10 دقیقه زودتر در کلینیک حاضر شوید.

*کلینیک سلامت روان زر*

شماره تماس23456675

***

*یادآوری جلسه*

زهرا عزیز، جلسه حضوری شما، با دکتر میری در تاریخ دوشنبه 5/4/1400  ساعت 20:00 برگزار خواهد شد. برای لغو عدد 2 و برای جا به جایی زمان عدد 3 را به این شماره ارسال کنید.

*کلینیک سلامت روان زر*

شماره تماس23456675

***

زهرای عزیز

دکتر میری به دلیل سفر در هفته‌ آینده حضور نخواهد داشت و جلسه شما به هفته بعد موکول می‌شود.

برای رزرو وقت کلمه «نوبت» را به همین شماره ارسال کنید.

*کلینیک سلامت روان زر*

***

محمد عزیز

جلسه غیر حضوری شما با دکتر شیخی در تاریخ شنبه 9/4/1400 در ساعت 12:30 لغو شد.

برای رزرو زمان مجدد با کلینیک تماس بگیرید.

شماره تماس23456675

*کلینیک سلامت روان زر*

***

محمد عزیز

زمان جلسه مشاوره شما با دکتر میرزایی فردا ساعت 17:00 می باشد. لطفا 10 دقیقه زودتر در کلینیک زر حاضر شوید.

*کلینیک سلامت روان زر*

نمونه متن اس ام اس امتیاز دهی

زهرا حیدری عزیز

کیفیت جلسه خود را با دکتر میری چگونه ارزیابی می‌کنید، از 1 تا 5 به دکتر میری امتیاز دهید.

عدد مورد نظر را به همین شماره ارسال کنید.

*کلینیک سلامت روان زر*

نمونه متن اس ام اس نظرسنجی از خدمات

مراجع عزیز آقای محمد غلامی

انتقادات و پیشنهادات ارزشمند خود را از طریق ارسال پیامک به سامانه 981004567 با ما در میان بگذارید.

باتشکر

*کلینیک سلامت روان زر*

تبلیغات در پنل اس ام اس کلینیک‌های روانشناسی

روز دانشجو مبارک

مراجع محترم با رزرو وقت خود در این هفته و ارائه کارت دانشجویی 30% تخفیف بگیرید.

*کلینیک سلامت روان زر*

شماره تماس23456675

***

تخفیف 40% برای اولین جلسه‌ی مشاوره از کلینیک روان زر

شماره تماس23456675

*کلینیک سلامت روان زر*

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .