نظرسنجی بهترین گزینه برای ریتنشن مارکتینگ+ آموزش ارسال

نظرسنجی پیامکی

بسیاری از کارشناسان حوزه بازاریابی معتقد هستند که بعد از تبدیل مخاطبان به خریدار نباید آن ها را رها کرد. چرا که احتمال خرید مشتریان سابق، 9 برابر مشتریان جدید شما خواهد بود. بسیار مهم است که مشتریان را پس از خرید رها نکنید. با بازگردادن مشتریان به کسب و کار خود می توانید از آن ها مشتریان وفادار دائمی بسازید. برای حفظ مشتریان، بازاریابی بازگشتی یا به اصطلاح ریتنشن مارکتینگ مطرح می شود. ریتنشن مارکتینگ در واقع به روی حفظ مشتریان فعلی تمرکز می کند و شامل تکنیک هایی برای بازگرداندن آن ها به کسب و کار شما می شود. در یک مقاله جداگانه به اهمیت ریتنشن مارکتینگ پرداختیم برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، این مقاله را مطالعه کنید. یکی از روش های بازگرداندن مشتریان به کسب و کار شما ارسال پیامک های نظرسنجی است.

مشتریان از خدمات شما راضی هستند؟

درک نیاز مخاطبان و جمع آوری نظر آن ها درباره ی کسب و کارها، جدا از القای حس ارزشمندی باعث رونق کسب و کار شما می شود. با گذاشتن تمرکز به روی نیاز ها و بهینه کردن خدمات خود بر اساس سلایق مشتری، می توان رشد چشمگیری برای کسب و کار خود ایجاد کرد.

در مقاله جداگانه به کاربرد نظرسنجی پیامکی برای کسب و کارها و نمونه متن پیامک نظر سنجی پرداختیم.

مشتریان راضی بسیار راحت به مشتریان وفادار تبدیل می شوند. استفاده از نظرسنجی در جهت آگاهی از رضایت مشتریان ابزار پرکاربرد و بسیار مهمی است.

دستگاه ثبت شماره

دستگاه ثبت شماره

یکی از راه های جذب شماره مشتری و ارسال پیامک نظرسنجی استفاده از دستگاه ثبت شماره است. دستگاه ذخیره شماره موبایل از نظر ظاهری مشابه دستگاه POS (کارتخوان) است. با استفاده از این دستگاه در لحظه و بصورت آنی می توان شماره موبایل مشتریان را در دفترچه تلفن پنل اس ام اس ثبت و به آن ها پیامک نظرسنجی ارسال کرد.

ماژول نظرسنجی پیامکی

فرض کنید یک آموزشگاه قصد دارد برای بررسی کیفیت آزمون های دی ماه از دانش آموزان خود نظرسنجی کند. کافی است با ارسال پیامک به تلفن همراه دانش آموزان نظر آن ها را در خصوص کیفیت برگزاری آزمون جویا شود.

با ماژول نظرسنجی شما می توانید از طریق سامانه پیامکی خود اقدام به ارسال نظرسنجی و مسابقه پیامکی کنید و از نظرات مخاطبان خود با خبر شوید.

با استفاده از نظرسنجی پیامکی می توانید کیفیت تجربه مشتری (CUSTOMER EXPERIENCE) را به صورت قابل توجه ای در کسب و کار خود افزایش دهید.

ماژول مسابقه

ماژول مسابقه یکی دیگر از امکانات پیشرفته پنل است که میتواند برای مشتریان ایجاد سرگرمی کند و باعث بالاتر رفتن ارتباط شما با مشتریان شود. برگزاری مسابقات پیامکی تجربه به یاد ماندنی را برای مشتریان ایجاد می کند. هر کسب و کار بنا بر فعالیت خود می تواند مسابقه پیامکی طراحی و یک رقابت سرگرم کننده را برای تعامل با مشتریان خود پیاده کند.

نحوه ارسال پیامک نظرسنجی

بعد از ورود به پنل اس ام اس، از منوی سمت راست پنل روی گزینه نظرسنجی یا مسابقه کلیک کنید. به روی گزینه جدید کلیک نمایید.

در کادر جدید عنوان نظرسنجی را قید کنید.

فراموش نکنید که در انتهای نظر سنجی از مشتریان تشکر کنید.

متنی را آماده کنید تا بعد از ارسال پیامک توسط مشتریان، برای مخاطب ارسال شود و از زمانی که برای پاسخ به سوالات شما گذاشته تشکر کنید.

در بخش “دریافت از” شماره ای اختصاصی که مخاطب پیام خود را به آن ارسال خواهد کرد انتخاب نمایید و در “ارسال از” شماره ای که میخواهید از آن پیامی در جواب نظر مخاطب ارسال گردد، انتخاب نمایید.
برای بخش کلمات کلیدی، گزینه های نظرسنجی (عدد یا نوشته) را که مخاطب باید انتخاب و برای شما ارسال نماید را قید کنید.
متن مورد نظر خود در بخش عنوان پاسخ ثبت کنید.

پنل

در صورت نیاز به ایجاد کلمات کلیدی به روی + کلیک نمایید.

*توجه داشته باشید که کلمات کلیدی بخش مسابقه، نظرسنجی ، پاسخگوی خودکار و … نباید تکراری باشند.
در قسمت روز نیز میتوانید زمان پایان نظرسنجی را تعیین نمایید.

جمع بندی

در این مقاله به اهمیت ریتشن مارکتینگ و تکنیک نظرسنجی برای بازگرداندن مشتری پرداختیم.

از چه روش های دیگری را برای بازگرداندن مشتریان به کسب و کار خود استفاده می کنید؟ لطفا دیدگاهتان را در بخش نظارات مقاله با ما به اشتراک بگذارید.

آیا این مقاله برایتان مفید بود؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.
این مقاله را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره با کارشناس حرفه‌ای مدیانا
پس از ثبت درخواست مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.
Hidden
MM slash DD slash YYYY
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .