پنل پیامکی ابزاری مقرون به صرفه برای کسبوکارهایی است که نیاز به تعامل دائمی با مشتریان یا جذب مخاطبان جدید دارند. پنل اس ام اس در واقع یک پلتفرم آنلاین (نرم افزار تحت وب) است که به کسب و کارها کمک میکند تا با استفاده از آن به مشتریان یا مخاطبان هدف خود پیامک ارسال کنند. این ابزار یک راهکار عالی برای دسترسی به تعداد زیادی از مخاطبین در کوتاهترین زمان است. با پنل پیامک، کسبوکارها میتوانند به سرعت مشتریان را از مواردی زیر مطلع کنند:
- تبلیغات
- اطلاع رسانیها
- محصولات جدید
- تخفیف ها
- یادآوری قرارها
- اعلان های پرداخت و ….
پنل اس ام اس یک راه عالی برای ایجاد روابط با مشتریان و وفادارسازی آن ها است. این ابزار با امکان ارسال پیامک خودکار، به کسب و کارها کمک میکند تا در زمان و هزینههای خود صرفهجویی کنند. اگر برایتان سوال است که چرا شما نیاز به این ابزار نیاز دارید؟ یا این ابزار چه امکاناتی دارد؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا پاسخ این سوال و چند سوال دیگر را دریافت کنید.
آنچه در این مطلب میخوانید:
پنل پیامکی چیست؟
پنل پیامکی نرم افزاری تحت وب است که برای صاحبان کسبوکارها امکان مدیریت، تعامل با مشتریان و تبلیغات به وسیله ارسال پیامک (بازاریابی پیامکی) را فراهم میکند. با استفاده از پنل پیامکی شما قادر خواهید بود تا با مشتریان خود ارتباطی موثر برقرار کنید و کسبوکار خود را به افرادی که با آن آشنایی ندارند معرفی کنید.
چرا باید از پنل اس ام اس استفاده کنم؟
تلفن همراه اولین و قدرتمند ابزارهای ارتباطی در جهان است. امروزه تمام مردم سراسر جهان روزانه و بارها از این ابزار برای انجام امور خود استفاده میکنند. بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور:
“تعداد مشترکان تلفن همراه در پاییز 1401 از ۱۴۵ میلیون و ۶۶۷ نفر عبور کرد.”
با دانستن این موضوع می توان نتیجه گرفت که هر نوع بازاریابی و تبلیغات به وسیلهی تلفن همراه میتواند تاثیر بیشتری بر مخاطب و مشتریان داشته باشد. بازاریابی پیامکی اثربخشترین و کم هزینهترین روش بازاریابی موبایلی برای کسبوکارهاست.
- برندسازی
- ارسال سریع پیام
- افزایش تعامل با مشتریان
- امکان دریافت گزارش از ارسالها
- دسترسی آسان و کم هزینه به مشتریان
- بدون نیاز به تجهیزات پر هزینه و پیچیده
11 مزیت بازاریابی پیامکی
- بازاریابی پیامکی دارای نرخ باز شدن 98% است که آن را به یکی از موثرترین کانال های بازاریابی مقرون به صرفه تبدیل می کند.
- میانگین زمان پاسخگویی پیامکها 90 ثانیه است، در حالی که برای ایمیل 90 دقیقه است.
- پیامک ها نرخ کلیک بسیار بالایی دارند.
- از بازاریابی پیامکی می توان برای هدف قرار دادن جمعیت با علایق یا شباهت های خاص استفاده کرد.
- پیامک بهترین گزینه برای برندسازی و آگاهی از برند است.
- پیامک های ارسالی کسب و کارها را می توان با نام گیرنده ( سرویس مسک پیامک) و سایر اطلاعات، شخصی سازی کرد.
- پیام های ارسالی را می توان زمانبندی کرد تا در زمان های مشخص برای تعداد زیادی از مشتریان ارسال کرد.
- از SMS می توان برای تبلیغ رویدادها، پیشنهادات، تخفیف ها و موارد دیگر استفاده کرد.
- با پیامک می توان از نظرات مشتریان اطلاع پیدا کرد یا تحقیقات بازار انجام دارد.
- بازاریابی پیامکی می تواند مکملی برای سایر روش های بازاریابی به ویژه دیجیتال مارکتینگ باشد.
- از پیامک ها می توان برای یادآوری قرار ملاقات ها و سایر تاریخ های مهم به مشتریان استفاده کرد.
سامانه پیامکی چه کاربردی دارد؟
با توجه به استراتژی کسبوکار شما کاربرد و شیوه استفاده از بازاریابی پیامکی میتواند متفاوت باشد اما رایجترین کاربردهای سامانه پیامکی عبارتند از:
- ارسال تبریک و تسلیت مناسبتها
- ارسال کد اعتبارسنجی و احراز هویت با پیامک
- ایجاد باشگاه مشتریان و وفادارسازی مخاطبان
- ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و جذب مشتریان جدید
- افزایش تعامل با مشتریان سابق و رفع نیازهای آنها
- نظرسنجی کم هزینه و غیر مستقیم از خدمات و محصولات
- اطلاعرسانی های ضروری مانند اطلاع رسانی از ساعت کار و تعطیلی
- امکان اتصال پنل پیامکی به نرمافزارها و ارسال پیامک از طریق سایت (اتوماسیون بازاریابی)
پنل اس ام اس چگونه کار میکند؟
سامانه پیام کوتاه، یک نرمافزار اینترنتی تحت وب که به آن Software as a Service (نرم افزار به عنوان سرویس) است. از طریق مرورگر تلفن همراه یا دکستاپ خود (گوگل کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر) و با وارد کردن نام کاربری و کلمه عبور وارد محیط پنل میشوید. در این محیط به امکانات مختلفی از جمله موارد زیر دسترسی خواهید داشت که با انتخاب هر کدام از این روشها میتوانید به مخاطبان یا مشتریان خود پیامک ارسال کنید:
- پیامک تکی
- گروهی
- دفترچه تلفن
- ارسال به بانک جدید
- ارسال از طریق فایل اکسل
- ارسال به شهر منطقه یا مکانی خاص
یا از امکانات پیشرفته موجود در پنل استفاده کنید و با زمانبندی پیامک های خودکار به مشتریان خود ارسال کنید:
- کدخوان
- اقساط
- انتقادات و پیشنهادات پیامکی
- نوبت دهی
- نظرسنجی
- مسابقه
- اخطاریه
- منشی عضویت
- هدایا
- پاسخگوی خودکار
- کارت ویزیت
شما همچنین میتونید با اتصال سایت و نرم افزارهای مدیریت سایت خود از طریق وب سرویس و افزونههای پیامکی امکان ارسال پیامک از طریق سایت و پیادهسازی اتوماسیون بازاریابی را انجام دهید.
قابلیت های یک سامانه پیامکی چیست؟
در این بخش قصد داریم شما را با قابلیت هایی که یک پنل پیامکی می تواند در جهت ارتقای کیفی سطح فروش و جلب مشتری در اختیارتان قرار دهد، آشنا کنیم.
در دنیای کسب و کار امروز، صاحبان مشاغل بیشتر مایل هستند که از روش های بازاریابی استفاده کنند که ساده، سریع و ارزان باشد. بازدهی بالای تبلیغات در حال حاضر اهمیت بیشتری نسبت به تعداد نمایش و محل نمایش یا مواردی این چنینی دارد. یکی از مرسوم ترین نوع از شیوه های تبلیغ و بازاریابی استفاده از پنل پیامکی می باشد. در حال حاضر ارسال اس ام اس با توجه به کم هزینه بودن و در عین حال تاثیر گذاری بالایی که دارد مورد توجه کسب و کار های مختلف قرار گرفته است. اگر تا کنون به طور دقیق در جریان ویژگی های پنل پیامکی نبوده اید بهتر است با بارز ترین و مهم ترین قابلیت های این ابزار آشنا شوید.
قابلیت پنل پیامکی
همانطور که میدانید بازاریابی و تبلیغات از طریق ارسال پیامک با کمترین میزان دخالت نیروی انسانی و صرف انرژی همراه است این یکی از مهم ترین ویژگی های پنل پیامکی برای هر کسبوکاری است.
تبلیغات
با بکارگیری تبلیغات پیامکی انبوه و ارسال پیامک به لیستی از مخاطبان بی شمار شما قادر خواهید بود تا کسبوکار خود را به طیف وسیعی از افراد معرفی کنید. این دسته از تبلیغات در مقایسه با سایر روش های بازاریابی هزینه و تعرفه مناسب تری دارد. در این روش امکان ارسال اس ام اس انبوه در حجم بالا و بدون محدودیت در حجم و ترافیک ارسال بر صاحبان پنل پیامکی وجود خواهد داشت.
در بازاریابی پیامکی شما قادر خواهید بود تا با نام تجاری کسبوکار خود به مشتریان پیامک ارسال نمایید.
ارسال پیامک منطقهای و دکل BTS
ارسال پیامک منطقهای که امکان ارسال پیامک به افراد یک محدود خاص را برای شما فراهم میکند میتواند تبلیغات موثر و پر بازخورد تری را برای شما با محدود کردن ارسال پیامک به محدودهای خاص ایجاد کند.
در این روش شما می توانید بر اساس منطقه یا حتی موقعیت مکانی فعلی مخاطبان هدف خود به تفکیک اپراتور همراه اول و ایرانسل پیامک ارسال کنید.
برای ارسال پیامک در یک منطقه مشخص به مشترکین ایرانسل ارسال از طریق دکل BTS و برای ارسال به مشترکین همراه اول می توانید از ارسال پیامک زنده از طریق دکل LBS استفاده کنید.
پیامک بر اساس سن و جنسیت
با ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت یک کسبوکار قادر خواهد بود تا مخاطبان خود را به صورت هدفمندتر انتخاب کند. با این روش شما میتوانید راحت تر مخاطبان بازار هدف خود را تفکیک و با دقت بیشتری به آن پیامک ارسال کنید.
ارسال پیامک به اصناف مختلف
با استفاده از پنل پیامک و بانک شماره تلفن مشاغل مختلف موجود در آن شما قادر خواهید بود تا با شناسایی دقیق بازار هدف خود به لیست مختلفی از مشاغل واصناف به صورت انبوه پیامک ارسال نمایید.
قابلیت دریافت پیامک
در این قابلیت شما قادر خواهید بود تا علاوه بر ارسال پیامک از سوی مشتریان نیز پیامک دریافت کنید و ارتباط قوی تری را با آن ها برقرار کنید. با دریافت پیامک از سوی مشتریان در غالب نظر سنجی و انتقادات میتوانید راحت تر در راستای بهبود ارائه خدمات و کشف نیاز مخاطبان بکوشید.
قابلیت اتصال به cms
استفاده از پنل پیامکی در هر نوع کسبوکاری امکان پذیر است. کسب وکارهای انلاین قادر خواهند بود تا با استفاده از پنل پیامک و اتصال آن به سیستم های مدیریت محتوای سایت خود با مشتریان در تعامل باشند و از امکانات وب سرویس و پترن از جمله مواردی مانند کد تایید عضویت در سایت، پیگیری سفارشات خرید، اطلاع رسانی ها و ارائه تخفیفات خود را به واسطهی ارسال پیامک به دست مشتریان خود برسانند.
ارسال پیامک تبریک تولد
ارسال اس ام اس های مناسبتی ( مانند اعیاد، تسلیت ها ) و تبریک تولد به صورت خودکار و بدون فراموشی از امکانات کاربردی پنل اس ام اس برای صاحبان کسبوکارهایی است که برای مشتریان خود اهمیت زیادی قائل هستند. در وبلاگ مدیانا شما به بانک جامعی از نمونه اس ام اس های اعیاد و کسب و کار مختلف دسترسی خواهید داشت کافیست در قسمت جستجو عبارت نمونه پیامک را سرچ کنید.
پیامک اطلاع رسانی
اطلاعرسانی به مشتریان و آگاه کردن آن ها از آخرین اخبار کسبوکار شما و تخفیفات به وسیله پیامک یک امکان بسیار کاربردی برای شما خواهد بود. شما نیز قادر خواهید بود تا اطلاع رسانی های خود را به مشتریان تحت عنوان خبرنامه پیامکی داشته باشید.
باشگاه مشتریان
با راه اندازی باشگاه مشتریان از طریق پنل پیامکی خود شما قادر خواهید تا بانک اطلاعاتی مشتریان خود را قوی تر کنید و به واسطه آن مشتریان خود را تفکیک نمایید.
با راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش نرخ خرید و پیدا کردن مشتریان وفادار را در کسبوکار خود تضمین خواهید کرد.
قابلیت گزارش گیری
گزارش گیری یک امکان کاربردی و رضایت بخش از سوی سامانه پیامکی برای صاحبان پنل اس ام اس است. به واسطه این قابلیت شما قادر خواهید بود تا گزارشات مالی مربوط به پیامک ها، تعداد پیامک هایی که به دست مشتریان رسیده و همچنین پیامک های نرسیده به مشتری را به صورت دقیق بررسی نمایید.
چرا پنل پیامکی مدیانا را انتخاب کنم؟
تمامی مواردی که در بالا اعلام شد قابلیت هایی هستند که پنل پیامکی در اختیار شما میگذارد؛ بسته به نوع فعالیت کسب و کارتان میتوانید از هر کدام از این امکانات به صورت بهینه استفاده کنید.
امکان گزارش گیری مالی یکی از مهمترین و کاربردی ترین قابلیت های موجود در پنل اس ام اس میباشد، براورد هزینه های بازاریابی پیامکی و تبلیغات شما از این طریق، به یک فرایند ساده تبدیل خواهد شد. قبل از اقدام به تهیه سامانه اس ام اس، تمام امکانات و قابلیت های آن را خصوصا تعرفه ارسال پیامک را با دقت بررسی نمایید و سپس اقدام به خرید پنل پیامک کنید.
پیشنهاد ما به شما سامانه پیامکی مدیانا است. از ویژگی های این سامانه عبارتند از:
- پنل اس ام اس رایگان با تمامی امکانات
- تعداد بالای مشتریان در سراسر کشور
- عدم نیاز به تمدید سالیانه
- پشتیبانی 24
- یک دهه تجربه
جدا از خدمات پیامکی اگر به دنبال سایر ابزارهای ارتباطی برای اثرگذاری بیشتر تعاملات خود با مشتریان می گردید، تلفن ثابت ابری یکی از خدمات مدیانا است که برقراری ارتباط با مشتریان در هر نقطه ای برای شما فراهم می کند.
امکانات سامانه پیامکوتاه مدیانا
- پنل پیامک رایگان
- پشتیبانی 24 ساعته
- امکان ارسال کارت ویزیت
- امکان ارسال پیامک هوشمند
- ارسال پیامک با نام تجاری
- ارائه خطوط رایگان
- بانک شماره جامع و به روز
- اپلیکیشن ثبت شماره مشتری
- قابلیت زمانبندی ارسال
- لینک ترکر
- گزارش کامل و دقیق از ارسال
- سرویس اس ام اس ویژه برنامه نویسان
- سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت پیامک
- قابلیت انتقال خطوط در صورت بروز مشکل از سوی اپراتور
برای مشاهده سایر امکانات کافیست ورژن دمو پنل پیامک مدیانا را مشاهده کنید.
چگونه پنل پیامکی خریداری کنیم؟
ارسال پیامک در جهت جلب رضایت مشتری و یا آگاه کردن افراد از برند و خدمات، امروزه یکی از روش های رقابتی بین کسب و کارها است و بسیاری از مشاغل با استفاده از آن از سایر رقبا پیشی گرفته اند.
اگر شما هم تمایل دارید تا از بازار رقابتی جا نمانید، باید هرچه سریع تر نسبت به استفاده از پنل اس ام اس اقدام کنید. با خرید پنل پیامک میتوان به جای ارسال پیامک به صورت دستی، پیامک انبوه و اتوماتیک ارسال نمود. از پنل اس ام اس میتوان برای تعامل با مشتریان و همچنین تبلیغات استفاده کرد. خرید پنل اس ام اس در مقایسه با ارسال پیامک به صورت دستی مقرون به صرفه تر است. با بکارگیری این شیوه میتوان در کاهش توان نیروهای انسانی در برخی از کارها و تمرکز به روی سایر بخش ها کوشید و ظاهر حرفه ای تر به کسبوکار خود بخشید.
برای دریافت پنل اس ام اس مدیانا کافیست تا وارد صفحه خرید پنل پیامک انبوه شوید و بر اساس نیاز خود یکی از بستههای پنل پیامکی مدیانا را تهیه کنید.
جمع بندی
در این مقاله به ماهیت کلی پنل اس ام اس پرداختیم و در ادامه مزایای استفاده از آن را برایی کسبوکارها عنوان کردیم. شما را با پنل پیامکی مدیانا و امکانات یک پنل اس ام اس حرفهای آشنا کردیم. اگر نیاز به راهنمایی بیشتر برای خرید پنل پیامک یا ارسال پیامک به مشتریان خود دارید کافیست تا فرم مشاوره را پر کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
سوالات متداول
پنل پیامکی چیست؟
پنل پیامکی نرم افزاری تحت وب است که امکان مدیریت، تعامل با مشتریان و تبلیغات به وسیله ارسال پیامک را صاحبان کسبوکارها فراهم میکند.
چرا باید از پنل اس ام اس استفاده کنم؟
یکی از مهمترین ویژگی های به کارگیری بازاریابی پیامکی در استراتژی کسبوکار خود، کم هزینه بودن و اثربخشی در زمان کوتاه است.
سامانه پیامکی چه قابلیتهایی دارد؟
سامانه پیامکی قابلیتهای بیشماری دارد از اساسیترین آنها میتوان به ارسال پیامک تبلیغاتی بر اساس منطقه، سن و جنسیت، ارسال بر اساس اصناف و مشاغل و… به همراه امکان گزارش گیری و ارسال لینک شخصی سازی شده به ازای هر شخص اشاره کرد.
استفاده از پنل اس ام اس برای کسبوکار شما چه مزایایی دارد؟
مزیتهای پنل پیامک بنا بر نیاز و اهداف بازاریابی شما متفاوت است، رایج ترین مزایای پنل اس ام اس عبارتند از تبلیغات کم هزینه، دسترسی آسان به مخاطبین و افزایش تعامل با برند است.
2 پاسخ
چیزهای زیادی یاد گرفتم ولی احتیاج به یک مشاوره رو در رو دارم آیا امکانش هست
لطفا برای راهنمایی در این زمینه با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.
شماره تماس: 54968000 021